Gå til innhold

Dagbok à la Ametrin

Ametrin

Anbefalte innlegg

Gjest Lottiplott

Oioioi! Gratulerer så masse! Tenker du er helt :strix: nå!

Fortell, fortell! :jepp: Når, hvordan, hvor?? ;)

Hihi, nå ble jeg skikkelig glad for dere! Jeg følger mer enn gjerne videre i dagbok med bryllupsinnslag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så hjerteligst! :klemmer: Så herlig :hoppe:

Dette hører vi gjerne mer om :)

Endret av MrsTula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallooo jenter! :vinke:

Sorry altså...En veldig kjedelig dagbok dette ble :sukk: Her går det i lesing til eksamen! thududuuuuu :trampe:

Er fortsatt i denne rosa skya, den klarer til en viss grad å overskygge eksamensnerver og det som er :sjenert: Skal ta eksamen i et fag jeg lenge har grua meg til, som har virket veldig vanskelig og tungt. Men pytt sann, det er visst ingen sak! ...Innbiller jeg meg :fnise: Jeg har de siste ukene vært skremt av meg selv, siden jeg ikke har noen eksamensnerver what so ever. Og jeg som pleier å få helt hetta når det nærmer seg tre uker og slikt :vetikke:

Men ja, jeg er forlova og kjempelykkelig! :rodmer: Alt er liksom bare så bra! Føler meg litt sånn uovervinnelig i grunn :ler:

Selv om vi har snakket om at vi har liten tid sammen, pga jobb og studier, så har vi nå tatt oss litt mer tid sammen. Ikke gjort så mye og avansert, men tatt oss fri på kveldene, lage middag sammen se på serier og filmer... :) Kikka på ringer sammen etter jobb noen dager har vi også, kjempekoselig :rodmer: Så nå har vi begge et etterlengtet symbol på fingeren, på at vi er hverandres eiendom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at livet smiler til deg, til tross for eksamen :klemmer:

Hva slags ringer er det dere har (greit hvis det er hemmelig altså ;) )?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, selvfølgelig takk for gratulasjonene jenter! Så koselig! :klemmer:

Og forresten...beklager alle smiliene. Jeg tenker hver gang jeg har postet, at guuud for en fjortis-post :rolleyes: Men klarer liksom ikke å la være. Synes det er så greit å illustrere følelsene som ligger bak det jeg skriver. Er ikke så lett å formidle med ren tekst liksom :sjenert:

...Også blir det jo så koooooselig atte! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Naaaw! Takk for klemmer! Klem sendes herved tilbake til Tula :klemmer:

Vi har helt enkle ringer i hvitt gull. Tanken er at de skal brukes som gifteringer også. Men mindre vi finner ut at vi vil bytte de ut da ;)

Også fikk jeg en nyyyydelig ring da han fridde til meg. En vanvittig flott énstensring. :rodmer: Den venter jeg ganske så utålmodig på enda, siden det var hakket for stor, så den er inne til justering :sukk:

Søteste gutten vet jeg er pittelitt kresen på smykker av ulike grunner, men likevel har han funnet en ring som er helt riktig for meg. Mye fordi han kjenner meg så godt, og vet hva jeg liker. I tillegg har han brukt litt tid på å finne «riktig» ring til meg :rodmer: Gleder meg til jeg kan hente den :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det er jo helt perfekt! Søt kjæreste du har da :fnise:

Det er forresten lov å ta litt av i en sånn situasjon, selv om man ikke er tenåring lenger :danse: Svevde litt jeg også, husker jeg, selv om jeg var rundt 30 før jeg ble fridd til (treig mann :fnise: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært en fin helg her :)

Har fått ordnet litt julegaver og bakt pepperkaker sammen med ungene. Kjempehyggelig og populært hos de små, men ikke akkurat helsekost da :ler: Jaja, det er jul bare en gang i året :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake etter tidenes eksamensstrev :)

Det har skjedd så masse spennende på så kort tid, føles ut som jeg har vært borte i ett år :fnise:

Mye lesing igjen Ametrin? Eller nærmer det seg juleferie?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med pepperkakebaking, Tula! Åh, dette må være en kjempehyggelig tid når man har barn :jepp: Hvor gamle er barna dine? (Må ikke svare på det da, om du ikke vil røpe ;))

Hallooo Lampe! :goodbye: Ja, her har du vært savnet vet du :Nikke:

Til den eksamen jeg leser på nå er jeg gjennom pensum, og den siste uka har gått med til lesing gjennom notater og bøker. Har eksamen nå på torsdag, og jeg kjenner jeg gruer meg litt :sukk:

Men hovedproblemet mitt er at jeg har tatt det sååå med ro, helt uvanlig iforhold til hvordan jeg pleier å ha det. Tenker liksom at; joda, jeg har jo lært masse! Er jo bare å kunne de store linjene og ikke grave seg ned i for mange detaljer...blablabla. Men, hva hvis jeg har tatt for lett på det? Hva hvis jeg ikke kan svare på oppgavene? :haar:

Dette er et emne jeg virkelig har grua meg til. Og nå tar jeg meg i å tenke at det er mye lettere enn det jeg trodde...Men er det det?? :klo: Huff, er så redd jeg bare lurer meg selv

Neste eksamen er 9.desember. Ikke helt gjennom pensum der, men orker ikke å tenke på den nå...Én ting av gangen tror jeg er lurt, hvis ikke blir jeg forvirra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk kjempegøy å bake sammen med barna :) Begge er i barnehagealder, så litt rot og søl får man jo bare tåle :ler:

Du er jammen en flittig student :Nikke: Håper det kommer til syne i form av resultater :) Lykke til på torsdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flittig og flittig du...henger altfor mye inne på et visst kvinneforum :lur: Prøver iallefall, dét skal jeg ha :fnise:

Så koselig med barnehagebarn :) Da er nok full rulle ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du er flink til å hele tiden holde deg oppdatert på lesingen jeg! Og den eksamenen på torsdag kommer nok til å gå veldig bra, regner jeg med. Sikkert derfor kroppen roer seg ned.. Verre er det når en våkner eksamensdagen og sitter på do helt til man må komme seg på skolen :fnise: (Jeg var der på mandag!!) :fnise:

Pepperkakebaking... Ahh, det hørtes så koselig og ikke minst godt ut! Men det er ikke like koselig å bake de alene, så det spørs om jeg ikke må låne tantebarnet for en dag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn...da får man prøve å sove litt før eksamen i morgen tidlig :haar:

Bare håpe jeg får sove nå da :tellesauer:

Håper dere har det fint, jenter! Nattinatt :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse masse lykke til :-) dette klarer du fiiint!

Krysser fingrene for deg, i tilfelle det hjelper.

God natt og sov godt, så gidt som det går ann hvertfall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter! :klemmer: Det gikk heldigvis greit. Fikk selvfølgelig skrivekramper underveis, men fikk liret av meg 15 sider totalt. Spørs bare om det er 15 sider med noe vettugt og riktig i forhold til oppgavene, eller om det ble 15 sider svada...jaja, time will show :fnise:

Nå sitter jeg med siste innspurt på siste eksamen som er på fredag...guuuuud som jeg gleder meg til å bli ferdig og kan nyte julen! Begynner så smått med julestemning, men det er kun takket være sofakos og levende lys på kveldene med min kjære...og gløgg! :jepp: Håper jeg får litt mer julestemning frem mot jul, og at det ikke bare blir stress :sukk:

Jeg mååå begynne å tenke julegaver snart! Forhåpentligvis er det noen i familien som man kan spleise med...synes det er kjekt jeg :Nikke: Jeg har blitt mer og mer motstander av å gi noe, bare for å gi noe. Hvert år får vi noe som vi ikke har bruk for, eller som ikke er vår smak i det hele tatt. Det blir desverre til at det blir kastet til slutt, etter å ha ligget i boden fordi jeg ikke har hjerte til å kaste det :sjenert: Da synes jeg det er helt topp å gå sammen med andre og legge mer penger i en ordentlig gave, helst som vedkommende har ønsket seg :jepp:

Da er frokosten inntatt — hjemmelaget lavkarbobrød med eplesyltetøy og kanel :jepp: Nå skal jeg sette over kaffen og lese litt om styringsrett og oppsigelse :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...