Ametrin Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #61 Del Skrevet 3. oktober 2011 Æææææææh! Hvor er det blitt av motivasjonen?!? Klarer ikke å konsentrere meg om lesingen mer enn noen minutter av gangen. Leser et avsnitt, så må jeg sjekke mobilen, facebook, KG... Første eksamen om én måned. Har ikke tid til slik tull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 3. oktober 2011 #62 Del Skrevet 3. oktober 2011 Null lesing for min del, hadde virkelig tatt helg Åååå, det hørtes kjempe godt ut, håper du vil dele med oss Du er hvertfall snill nok til å dele oppskriften, skal virkelig prøve det der altså Skjønner ikke hvor det blir av helgen lengre, mandag til fredag er så lange mens resten bare svoooosj... Men kan ikke gjøre så mye annet enn å finne seg i det, mandag er jo snart ferig, bare fire dager til helg :fnise Æsj da, jeg har min første i slutten av november tror jeg, men tiden flyr jo så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 3. oktober 2011 #63 Del Skrevet 3. oktober 2011 Liker også at du legger ut oppskrifter her Jeg er ikke på lavkarbo, men kombinasjonen "godt og sunnere enn vanlig godis" er ikke dum altså. Lykke til med lesingen, jeg tar høstferie nå. Det blir vel en liten pause både fra jobb og KG tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 4. oktober 2011 #64 Del Skrevet 4. oktober 2011 Kjenner meg igjen i konsentrasjonsproblemet! Har del-eksamen i slutten av oktober, og pensumboken har fortsatt plast rundt seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #65 Del Skrevet 6. oktober 2011 Halloooo jenter Har vært veldig dårlig med å oppdatere her denne uka...shame on me Dagene går sååå fort! Nå er det torsdag allerede?! Sykt hvor fort dagene går!! Men, kjempekoselig at dere er innom og skriver da Skulle gjerne delt litt godis og god mat med dere...men det er litt vanskelig Men legger gjerne ut oppskrifter som jeg synes er verdt å dele. Mye for min egen del, så jeg lett kan gå inn her og se hva jeg har laget Tiden flyr så aaalt for fort Lampeskjermen! Har du mange eksamener dette semesteret? MrsTula, håper du koser deg med høstferie *misunnelig* Har du mye pensum, -Sarah-? Går nok bra, føler virkelig med deg! Hatt en fin uke så langt da, jenter? Nå er det snart helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 6. oktober 2011 #66 Del Skrevet 6. oktober 2011 Koser meg med høstferie vettu Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #67 Del Skrevet 6. oktober 2011 Så bra! Det fortjener du (helt sikkert) God helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 7. oktober 2011 #68 Del Skrevet 7. oktober 2011 Tiden flyver, det er nesten skummelt. Jeg vil også ha høstferie!! Kjenner det hadde gjort godt, men vet at jeg hadde endt opp med dårlig samvittighet hvis jeg ikke hadde brukt dagene på å lese. Heldgivis kun to eksamener dette halvåret, og det gjør godt! Men neste halvår er det tilbake til 3 eksamener, det er tungt når en jobber 100 % i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #69 Del Skrevet 7. oktober 2011 Høstferie — hva er det, liksom? Er fortsatt imponert over at du takler en fulltidsjobb ved siden av deltidssudie. Du er flink! Selv er jeg helt satt ut av 3 eksamener... Og jeg har bare en liten ekstrahjelpstilling ved siden av, der jeg jobber annenhver helg bare :gjeiper: Sitter hjemme i dag og leser. Kjempedeilig å bare holde seg inne, og slippe den lange reiseveien til skolen Men ser ut vinduet her nå, og ser at været er helt topp! Kaaaanskje man skulle forsøkt seg en liten tur ut i løpet av dagen tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #70 Del Skrevet 8. oktober 2011 Sto opp ufrivillig klokka 8 i dag, grunnet en katt som var veldig ivrig på å få oss opp, og skrapte på soverromsdøra som en gaaal Utrolig frustrerende, men får se det positive i det — jeg kom meg opp i fornuftig tid, og får derfor lest litt Veldig kaldt i dag, forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #71 Del Skrevet 8. oktober 2011 Fritid — det er noe som jeg svært ofte føler er mer eller mindre inteteksisterende for min del. Mer tid med min fantastiske samboer, er alltid et ønske. Tid til venninner, mer tid med familie... Samtidig trenger jeg mer tid til skole. Disse faktorene er ganske motsetningsfylte, føler jeg. For å få tid til de menneskene rundt meg, er jeg nødt til å nedprioritere andre ting. Og da når dagene hovedsaklig fylles av skole, er det ganske åpenlyst at det er DER tiden må kuttes. I tillegg har jeg en liten ekstrajobb ved siden av, men pga økonomien, er dette også noe jeg aller helst ikke kan kutte så mye mer på. Jeg kan ikke skyte på meg mange nære venninner, sånn bortsett fra det jeg heller vil karakterisere som «bekjente». To av de jeg nå vil kalle venninner, har den siste tiden spurt om å finne på noe en dag. Dette synes jeg jo er veldig hyggelig. Men, så er det denne tiden da, og den muligheten jeg har til å unne meg denne såkalte «fritiden» Denne uka hadde jeg ikke hjerte til å si nei til hun ene igjen, så jeg tok en tur til henne etter forelesning. Hadde det kjempehyggelig, og fikk laget litt mat, skravlet og spilt litt! Fikk liiiiitt dårlig samvittighet mtp lesingen da jeg kom hjem litt sent på kvelden...Men det var fortsatt en god følelse av å ha vært litt sosial Resultatet er at jeg er blitt enda mer baby-syk da, siden hun nylig fant ut at hun er gravid og det naturlig nok ble det store temaet vi skravlet om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #72 Del Skrevet 9. oktober 2011 Klarte ikke å dy meg...det ble hjemmelagde snickers denne helgen også Så nå står det to fylte boller i kjøleskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 10. oktober 2011 #73 Del Skrevet 10. oktober 2011 Bedre med få gode venner enn mange venner som ikke er fult like gode Ametrin Har selv kun to stykk som jeg har valgt å ta vare på opp igjennom tiden, og er egenlig glad for det i dag Godt å tilbringe litt kvalitetstid med venner, null dårlig samvittighet der Hehe baby syk ja, du må ikke snakke.. Alle har eller skal få baby snart.. Feigt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #74 Del Skrevet 11. oktober 2011 Ja, det er helt sant, Lampe Har droppet veldig mange «venner» opp gjennom årene... Er da ikke noe poeng i å bruke tid på de som tydeligvis er mer opptatt av seg selv og sitt Men min aller beste venn er faktisk min kjære samboer! Såh, du er litt babysyk selv altså? Vi har snakket om det i mange år, og ved nyttår, bestemte vi oss for å droppe prevansjon. Vi er ikke aktive prøvere, men skjer det, så skjer det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 11. oktober 2011 #75 Del Skrevet 11. oktober 2011 Så koselig da Det høres jo ut som dere har tenkt grundig gjennom dette og er forberedt på hva det vil si å ha barn (i den grad det går an da ) Føler meg faktisk litt babysyk til tider jeg også, selv om jeg har fått de barna jeg vil ha... Jeg er enig med dere i at det er bedre å ha få, men gode venner enn å ha mange. Jeg finner det bare slitsomt å prøve å holde liv i vennskap som ikke gir meg noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #76 Del Skrevet 11. oktober 2011 Vi har iallefall vært sammen en liten stund Vi begge har i flere år ønsket oss barn. Men når passer det egentlig? Nå er jeg for det første midt i studiene... Men, tror vi er blitt enige om at det aldri optimalt vil passe tidsmessig. Sant det du skriver; det er skikkelig slitsom og frustrerende å prøve å holde liv i vennskap som du vet innerst inne ikke gir deg noe. Huff, nei nå er det kaldt! Blir ekstra kaldt når de små hårballene skal få lov til å kose seg ute på balkongen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 11. oktober 2011 #77 Del Skrevet 11. oktober 2011 Ja, baby syk ut av en annen verden til tider. Men nå er det jo altfor mye på engang alikevel, nytt hus, jobb og eksamener samt lille voffsen (babyen min ) som får alt som er av tid Men herre så koselig det hadde vært med en liten tass i huset Vi har vel snakket om det, men siden jeg ble konisert i sept må vi uansett vente prøvingen til Mars Men men... Ja, jeg har det akkurat likt som deg. Sambo er den beste vennen jeg har Legger man til de to beste venninnene mine så kan jeg absolutt ikke klage. Er glad for at jeg har kuttet ut enkelte i livet mitt.. Herremin for noen drama høner enkelte er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #78 Del Skrevet 11. oktober 2011 Så koselig at dere har snakket om det da! Godt vi har noen firbente «bebiser» vi kan skjemme bort så lenge da Har dere kjent hverandre lenge forresten? Ja, guuud for no dramaqueens enkelte er! Hvordan går det med huset forresten? Dere har ikke flyttet inn enda, ikke sant? Åh, som jeg misunner dere altså! Vi må nok vente med å selge og kjøpe noe større når jeg er ferdig med studiene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #79 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Dagens middag Baconburger 500 gram karbonadedeig 1 liten løk 1 ts salt 1/2 ts pepper 3 ts worchestershiresaus Bacon (jeg bruker Go`og mager) («sparer» 4 skiver bacon, som jeg legger på hver av burgerne, i tillegg til et par osteskiver) Ha salt, pepper og worchestershiresaus i en bolle sammen med kjøttdeigen, og rør sammen. Ha bacon og løk i små små biter og bland godt inn i kjøttdeigen. Lag fire solide burgere og stek dem op sterk varme. Ratatouille 2 ss olje 2 fedd hvitløk 2 stk løk 2 stk paprika 1/2 ts salt 1/2 ts pepper 1 boks hermetiske tomater 1 terning kjøttbuljong Fres hvitløk i oljen. Ta oppi grønnsakene, som er kuttet i passe store biter/terninger. Fres dette litt i kjelen, før du heller oppi hermetiske tomater og buljongen. La det småputre i 15-20 min. Endret 11. oktober 2011 av Ametrin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 12. oktober 2011 #80 Del Skrevet 12. oktober 2011 Vi ble kjent ett par måneder før vi ble kjærester faktisk, gikk litt fort i svingene Men det funker jo så bra! Oi, dere har jo vært sammen lenge, tips for å holde gnisten (?) Vi tar over neste fredag Jeg gleder meg Ser den, ikke vits å bo seg ihjel heller. Mer enn nok av slike mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå