Violet Hill Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Hei, jeg har ikke klart å finne en eksisterende tråd på dette, men flytt gjerne innlegget hvis det finnes. Jeg sliter med pms de siste dagene før mensen kommer. Har prøvd forskjellige pillemerker og p-plaster, med varierende resultat. De to siste årene har jeg brukt nuvaring og vært veldig fornøyd, men det siste halvåret har jeg merket mer og mer til de gamle pms-problemene. Lurer på om noen som er i samme situasjon kan fortelle meg hva de gjør for å takle pms'en. Jeg bruker ganske mye energi på å ikke la dette gå ut over andre, og føler at dette stort sett lykkes - er nok litt mutt og stille overfor kjæresten, men han er nok fornøyd så lenge han slipper totalt overraskende og ubegrunnede personangrep Men på innsiden... der koker jeg! Jeg blir rasende for den minste ting, og jeg er svært lite fornøyd med meg selv, på alle måter. Klarer absolutt ikke å få noe produktivt ut av disse dagene. Hittil har jeg valgt å skyve det unna, men nå er jeg snart ferdig som student og skal ut i jobb og ser at jeg kanskje burde ta tak i problemet. Men hvordan? Eller er dte slik at andre som har det på samme måte velger å overse det? På forhånd takk
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Jeg trener jevnlig, spiser ikke sukker og hvitt mel så fremst jeg kan unngå det. Tar fiskeolje og ettersom jeg er snart 40 kosttilskudd beregnet for dette for damer på min alder. Forøvrig har jeg prøvd det meste og det som gir noe lindring er trening og et asketisk kosthold. Resten er hipp som happ. Og så får man ta det med ro de verste dagene, om man kan. Og stelle litt pent med seg selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå