Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei hei!

Jeg tok piercingen i tunga for 5 uker siden igår, og den hovner fortsatt litt opp og den "stikker" litt noen ganger. Den er litt øm og ikke direkte vond, men ubehagelig noen ganger. Den ser ikke betent ut i det hele tatt og jeg har lest om tegnene på infeksjon. Men det ser ut til at alt er bra. Det eneste jeg lurer på sånn sjett er om det er flere som opplever det at tungen hovner opp en gang i blant? Og det som er tingen er at jeg mistet den øverste kulen på piercingen, så jeg måtte sette på en ny kule, og det hadde jeg kjøpt mæ tidligere. Da jeg mistet den øverste kulen "glei" stangen ut i fra tunga, men den var ikke ute enn mer en 1 sekund før jeg satte den inn. Jeg satte den inn med en gang og satte på kula, men jeg lurer på om det er det som kan ha gjort det? For det begynte å bli bra før den tid tror jeg. Men kan det da ha vært at stanga ble tatt ut og så satt inn igjen med en gang? Jeg er ikke helt sikker. Og hvor lenge det tok til deg som har det ang. grotid og sånne ting. Jeg vet det er alt fra person til person, men det hadde vært fint om det hadde vært noen som kunne ha delt erfaringer med meg og lignende :):enig:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg først tokk den så hovnet ikke tunga mi opp en gang.

Husk å bruke et skyldemiddel som du sikkert fikk beskjed av piercing-karen å bruke..

Når jeg satte den inn igjen etter å ha hatt den ute i to år, presset den gjennom igjen så blødde den (som det ikke gjorde første gang merkelig nok), den var også hoven en ukes tid - kjentes litt ut som om jeg hadde brent meg på kakao om du kjenner følelsen..

Det gikk over av seg selv..

Jeg regner med at når den glapp utog du dytten den på plass igjen så skapte du en mindre irritasjon som gjorde at groperioden startet på nytt eller noe.. men er vel ikke mer enn to uker det skal ta max før den skal være grei igjen vil jeg tro :P

Skrevet

Jepp :) Det var det jeg trodde også, at den skrapet borti eller noe, tusen takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...