I.am.me Skrevet 11. august 2010 #21 Skrevet 11. august 2010 Hvor stor cup skal du ha da, Camilla? og hvor mye betaler du for oprasjonen?
Camilla7 Skrevet 11. august 2010 Forfatter #22 Skrevet 11. august 2010 Hvor stor cup skal du ha da, Camilla? og hvor mye betaler du for oprasjonen? Jeg vet ikke hvor stor cup det blir.. Har bare fått beskjed om hvor mange gram. Håper på en D, men sansynligvis blir det en full C eller noe. Betaler 29,000
Gjest brutal_mann Skrevet 11. august 2010 #23 Skrevet 11. august 2010 Jeg er helt enig i at naturlige pupper er best. Men er der da ikke bedre om en som har dårlig selvtillit pga dette, får det fikset, og kan få bedre selvbilde? Dessuten så er det mangen så har "en naturlig mengde" med silikon. Og da viser det ikke uten at du vet om det. Nei! for problemet er ikke brystene, Det er HODET som det er noe galt med. 1
Camilla7 Skrevet 11. august 2010 Forfatter #24 Skrevet 11. august 2010 Nei! for problemet er ikke brystene, Det er HODET som det er noe galt med. Det høres ut som om du er fornøyd med det meste ved deg selv! Det er jo bra:) Men for de som ikke vil gå å irritere seg blå resten av livet, pga komplekser, må få lov å fikse på det.. Det er min mening i vertfall, og jeg kommer ikke til å forandre mening på det jeg skal gjøre på fredag, uansett hva andre synes.. Ville bare ha andres synspunkter. Og selfølgelig er det mye negativt, men det er kun det positive jeg bryr meg om
I.am.me Skrevet 11. august 2010 #25 Skrevet 11. august 2010 Jeg vet ikke hvor stor cup det blir.. Har bare fått beskjed om hvor mange gram. Håper på en D, men sansynligvis blir det en full C eller noe. Betaler 29,000 OK, bra at det ikke er over D-cup. Mange med mer enn D sliter med ryggproblemer, spenninger i kroppen osv. Masse lykke til, jeg håper du blir fornøyd med resultatet!
AnonymBruker Skrevet 11. august 2010 #26 Skrevet 11. august 2010 Jeg trodde jeg skulle bli lykkeligere og få et bedre selvbilde da jeg la inn silikon. MEN; det var forferdelig ubehagelig å aldri kunne ligge på magen mer, ekkelt å kjenne kanten på implantatet (selv om jeg ikke la inn mye...), ekkelt å trene med tyngre pupper.... Da jeg i tillegg fikk store komplikasjoner, ble valget enkelt; ut med implantatene! I dag er jeg LYKKELIG med mine naturlige, myke, ikke alt for store pupper!!! Min kjære (som støtta meg da jeg ønsket å fikse på puppene), elsker at jeg er fornøyd med min naturlige kropp. Vi har faktisk fått en skikkelig opptur i sex-livet:))))) Jeg skriver ikke dette for å skremme deg, TS, men dette er dessverre virkeligheten for mange. Hadde jeg visst det jeg vet i dag, hadde jeg aldri latt noen begynne å tukle med kroppen min! Lykke til på fredag! 1
Gjest brutal_mann Skrevet 11. august 2010 #27 Skrevet 11. august 2010 Det høres ut som om du er fornøyd med det meste ved deg selv! Det er jo bra:) Jeg r fornøyd med ansiktet mitt. Resten burde vert fikset på på mange måter, men jg tror ikke at det er DET som avgjør hvilken verdi jeg har som menneske. Men for de som ikke vil gå å irritere seg blå resten av livet, pga komplekser, må få lov å fikse på det.. Ja jøss. De kan få fiske hodet sitt. For det er der problemet ligger. Det er min mening i vertfall, og jeg kommer ikke til å forandre mening på det jeg skal gjøre på fredag, uansett hva andre synes.. Ville bare ha andres synspunkter. Og de får du. Legg merke til at det er en klar majoritet av menn som er aktive motstandere av plastpuppr. Og selfølgelig er det mye negativt, men det er kun det positive jeg bryr meg om Hva gidderdu å spørre om andres meninger for når du driter i å lytte til dem som nekter å stryke deg etter hårene? (Noe som er klassisk for kvinner som ikke har klart å fikse kompleksene i sitt hodet). 1
Camilla7 Skrevet 11. august 2010 Forfatter #28 Skrevet 11. august 2010 OK, bra at det ikke er over D-cup. Mange med mer enn D sliter med ryggproblemer, spenninger i kroppen osv. Masse lykke til, jeg håper du blir fornøyd med resultatet! Tusen takk:D Gru-gleder meg kjempemasse nå
Xtra_lilje Skrevet 11. august 2010 #29 Skrevet 11. august 2010 Litt sånn sent på ettermiddagen på jobb her; jeg leste "hva syns dere om menn med silikonpupper"
Inx Skrevet 11. august 2010 #30 Skrevet 11. august 2010 Litt sånn sent på ettermiddagen på jobb her; jeg leste "hva syns dere om menn med silikonpupper" Har da sett det og, menn vil ha skikkelige "pecs" uten å trene...
Camilla7 Skrevet 11. august 2010 Forfatter #31 Skrevet 11. august 2010 Jeg r fornøyd med ansiktet mitt. Resten burde vert fikset på på mange måter, men jg tror ikke at det er DET som avgjør hvilken verdi jeg har som menneske. Ja jøss. De kan få fiske hodet sitt. For det er der problemet ligger. Og de får du. Legg merke til at det er en klar majoritet av menn som er aktive motstandere av plastpuppr. Hva gidderdu å spørre om andres meninger for når du driter i å lytte til dem som nekter å stryke deg etter hårene? (Noe som er klassisk for kvinner som ikke har klart å fikse kompleksene i sitt hodet). Helt enig at det ikke er det som avgjør hvilken verdi jeg har som menneske. Men det vil få meg til å føle MEG SELV bedre, på mange måter. Jeg vil vite andres meninger FØR jeg skal gjøre dette, slik at jeg vet hva som venter meg etterpå. Vil være forbredt. (Hvis noen kommer til å merke forskjell i det hele tatt) Jeg er også gla å høre at ikke alle er som meg, og gjennomfører dette. Vet at jeg burde være fornøyd slik jeg er, og akkseptert dette. Men det klarer jeg ikke. Og da får jeg heller være "ei som ikke har klart å fikse kompleksene inni hodet mitt" :rødme:
Rødtoppen86 Skrevet 11. august 2010 #32 Skrevet 11. august 2010 OK, bra at det ikke er over D-cup. Mange med mer enn D sliter med ryggproblemer, spenninger i kroppen osv. Masse lykke til, jeg håper du blir fornøyd med resultatet! En D-cup er ikke nødvendigvis stort. En person med 65D har neppe ryggproblemer, da er det heller problemer med holdningen og feil bh. En med 95D derimot kan jo tenkes at hun har litt problemer, men trening og riktig bh har mye å si. Det er også forskjell på store silikonbryster og ekte store bryster. Mine pupper finnes ikke tunge, og jeg bruker 70E/F. Klarer ikke helt å forstå at så mange sliter, men jeg kan tenke meg at store, naturlige pupper henger litt mer muligens og da blir det tyngre å støtte dem.
Gjest Jente Skrevet 25. november 2010 #33 Skrevet 25. november 2010 Jeg har lest det meste som går ann på internett når det gjelder silikonpupper, siden dette er noe jeg skal få selv. Men en ting er sikkert: Jeg betaler ikke 30 000 kr for silikonpupper for at gutter skal like meg mer. Og jeg tar stor fart og driter i om gutter liker puppene mine mindre av den grunn. At en gutter skal sitte og diskutere om det er rett eller galt at en jente tar silikon i puppene sine er helt merkelig. For mitt tilfelle handler det kun om en ting, å bli fornøyd med meg selv. Okei, alle har ting de vil forandre på, men når det går veldig ut over selvtilliten pga små pupper synes jeg det er helt greit med silikon- ikke for store da. Jeg er deprimert veldig ofte, kler meg aldri i tettsittende klær eller vanlige gensere osv. Jeg tar ALDRI av bhen når jeg har sex osv. Så om jeg noen gang kommer i den situasjonen om en gutt kommenterer at jeg har silikonpupper på en negativ måte, får han klare seg uten meg. Plastikkpupper og "fake-pupper", silikon eller ikke, det er mine pupper- en del av meg. En ting skal nevnes: Jeg går fra a-cup til b-cup og har ikke noe mål om store pupper.
Gjest Sobril Skrevet 25. november 2010 #34 Skrevet 25. november 2010 Puppehysteriet tar aldri slutt være seg heng, speilegg eller plastikk. Begynner plutselig å bli litt lei av pupper kjenner jeg. Noen som har en kniv til overs?
Gjest brutal_mann Skrevet 25. november 2010 #35 Skrevet 25. november 2010 Puppehysteriet tar aldri slutt være seg heng, speilegg eller plastikk. Begynner plutselig å bli litt lei av pupper kjenner jeg. Noen som har en kniv til overs? Hva med lidenskapen for kvinnebryst da? Den tar heller aldri slutt Så legg fra deg kniven du
Gjest Sobril Skrevet 25. november 2010 #36 Skrevet 25. november 2010 Hva med lidenskapen for kvinnebryst da? Den tar heller aldri slutt Så legg fra deg kniven du Hihi. Du skulle vel helst hatt en kniv sjæl så du egenhendig kan fjerne silikonen til alle plastikkdamene her inne?
Gjest brutal_mann Skrevet 25. november 2010 #37 Skrevet 25. november 2010 Hihi. Du skulle vel helst hatt en kniv sjæl så du egenhendig kan fjerne silikonen til alle plastikkdamene her inne? Har mer troen på forbyggende arbeid
Henkie Skrevet 25. november 2010 #38 Skrevet 25. november 2010 Hva synes dere menn/gutter om silikonpupper? Jeg føler at hvor enn jeg leser, er det bare negativ kritikk å få rundt dette? Hvorfor liker dere/liker dere ikke silikon? Håper på svar, skal opereres på fredag :rødme: Jeg liker ekte varer. Alle pupper som er ekte og naturlige, er for meg de peneste og mest sexy. Silikon er for meg uekte - og dermed, i utgangspunktet, usexy. MEN, og det er viktig; elsker man en kvinne, betyr det lite med silikon eller ikke silikon. Faktisk ingenting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå