AnonymBruker Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 Ja, så nå har min 4 år gamle LENOVO endelig gått dunken (bokstavelig talt), og jeg har en passende grunn til å kjøpe ny bærbar. Den jeg har nå brukte jeg ganske mye penger på i 2006, men den har vært rævva-dårlig hele veien. Den er treig, hakker og det går ikke ann å gjøre noe annet enn å surfe på den. Jeg er forbannet over dette kjøpet den dag i dag, og har ikke tenkt å gå på samme feilen igjen! Jeg har tenkt å betale 6000 kroner for datamaskin, og det er ingen vits i å foreslå verken å kjøpe MAC, STASJONÆR eller en bærbar til 12.000. Budsjettet er på 6000, leiligheten har ikke plass til skrivebord og jeg vil ikke ha mac, så ikke foreslå det! Det jeg bryr meg om: Den skal være rask Den skal koste maks 6000 Den skal kunne kjøre the sims 3 uten å hakke (ikke nødvendigvis på de høyeste innstillinger) og uten å få problemer med vifte!! Den skal ikke ha kjente problemer Det jeg ikke bryr meg om: Vekt Størrelse (annet enn at den trenger ikke å være VELDIG stor) http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=598441&view=detailed#ProductTabs Har sett på denne, og er forsåvidt interessert. Står at den funker å game på, 6000 kroner, men jeg har ikke klart å funnet noen som anbefaler den (på norsk). Så, kjør på, datakyndige mennesker. Jeg trenger hjelp før jeg tørner og kaster min LENOVO i do!
Muzak Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Denne kanskje? Den koster 500kr mer enn den du har lenket til da men. Den burde ha plass og ram nok til sims. Har dårlig erfaring med the sims, uansett hva slags pc jeg har spilt det på så føkker det opp pcen Manmå nesten ha egen pc til BARE the Sims :gjeiper:
Fluffe Skrevet 13. august 2010 #4 Skrevet 13. august 2010 Jeg foreslår en stasjonær Mac Les tråden Desverre kan jeg ikke foreslå den jeg har,Sliter desverre litt ned nettverkskortet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå