Gå til innhold

Ansiktstørrelse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har "hele" mitt liv hørt at jeg har lite ansikt; sagt på en kjærlig måte av familiemedlemmer. Jeg har aldri lagt noe i det, før i dag. Jeg er 40 år, og så et bilde av meg selv i dag, tatt for et par dager siden, der det var merkbart lite ansikt syntes jeg. Så da lurer jeg på om jeg faktisk har lite ansikt.

Jeg vet ikke hvordan man måler et ansikt, men jeg målte nå ifra der hårfestet begynner på pannen, og ned til haka (over nesen) og tilsvarende fra øre til øre med målbånd under nesen bort til der en kjenner brusken på øret begynner.

Mitt mål ble da 18,5 cm(høyt) x24 cm (bredt)

Jeg vet selfølgelig at vi alle er forskjellige, noen har lav panne, mens andre høy panne. Noen har større nese enn andre osv, osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen andre som har et ansikt å måle her?!

Skrevet

Mitt er 20 cm høyt og 26 cm bredt (det føltes rart å måle ansiktet :P). Jeg har "normal" størrelse på nese og panne i forhold til ansiktet.

Jeg har et ganske stort hode, noe som sikkert gjør ansiktet stort også. Så jeg synes ikke ditt ansikt virket veldig lite.

Skrevet

Jeg målte nettopp ansiktet mitt, og målene var 22 høyt x 26 bredt. Har alltid hatt normalt stort ansikt i forhold til hodeomkrets og kroppsstørrelse m.m, tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...