Knøttet Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 Mannen klager over at han har vondt langs hele innsiden av låret og nesten ned til kneet, og det har vært slik siden mandag. Han er ikke hoven eller rød, men han sier at det føles som om han har slått seg skikkelig hardt der, noe han ikke har gjort. Den dagen det begynte var han stillesittende på jobben fra åtte om morgenen til seks om kvelden, og buksa han hadde på seg var visst litt ubehagelig og trang til å jobbe sittende i så lenge. Han nevnte noe om blodpropp, men da blir man vel hoven der proppen befinner seg? Er det noen som har en anelse om hva dette kan være, og om han burde oppsøke lege?
fruBeist Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 Jeg kan finne på å bli støl i lårene om jeg har blitt sittende lenge i en litt unaturlig stilling. Kan være så enkelt. Om dere er bekymra, så ta i alle fall en telefon til legen. Her fant jeg en liten artikkel med noen symptomer på blodpropp: Symptomer på blodpropp Føler du ømhet eller smerte bak på leggen kombinert med at du har brystsmerter, er kortpustet og kanskje hoster opp blod, er det sannsynlig at du kan ha fått en blodpropp i beinet. En slik blodpropp kan oppstå når du har sittet lenge, for eksempel under en lang fly- eller biltur. Alle kan rammes av dette. Jeg stemmer for støl framfor blodpropp, lykke til, og god bedring
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå