Capricorn Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 Skulle bare smake på en ja! Så ble jeg helt hekta og MÅ tråle gjennom alle smakene. Har vært gjennom to. Chocolate Chip og Cookie Dough. Nam! I kveld er det en med noe jordbærkake og en annen med Marshmellows. Hvor mange er det? Er det mulig og bli avvent??
Kokkelimonke Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 Er det mulig og bli avvent?? Ja.... Med sterk selvdisiplin.......
AnonymBruker Skrevet 10. august 2010 #3 Skrevet 10. august 2010 Skulle bare smake på en ja! Så ble jeg helt hekta og MÅ tråle gjennom alle smakene. Har vært gjennom to. Chocolate Chip og Cookie Dough. Nam! I kveld er det en med noe jordbærkake og en annen med Marshmellows. Hvor mange er det? Er det mulig og bli avvent?? Ja, det er mulig. Gå over til Haagen Das.
Pitabrød Skrevet 10. august 2010 #4 Skrevet 10. august 2010 Åherreguuud! Choclate chip er jo sinnsykt herlig! Hvor får man tak i det i Norge?:O
Capricorn Skrevet 10. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2010 Åherreguuud! Choclate chip er jo sinnsykt herlig! Hvor får man tak i det i Norge?:O Ja, den er farlig god :gjeiper: Jeg kjøpte den på Meny. Skal avvendes så fort jeg har smakt alle. Er i utgangspunktet ikke så glad i is. Ingen som vet hvor mange varianter det er?
Darkannie Skrevet 10. august 2010 #6 Skrevet 10. august 2010 Er det Ben & Jerry's vi snakker om? Isåfall har 7Eleven!
Capricorn Skrevet 10. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 10. august 2010 Ja, det er mulig. Gå over til Haagen Das. Er den like spennende? Like god? Tviler på det! Minner meg på at jeg har en avtale med fryseren
Capricorn Skrevet 10. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 10. august 2010 Er det Ben & Jerry's vi snakker om? Isåfall har 7Eleven! Ben & Jerry ja. Vi har ikke 7Eleven her jeg bor, men Meny har et lite utvalg. Fire-fem stykker tenker jeg.
sophiaM Skrevet 10. august 2010 #9 Skrevet 10. august 2010 haha artig, sitter nemlig og gomler i meg Cookie Dough'en akkurat nå ! ^^ Har også smakt den med brownie, men syns at den blir litt for kvalmende etter min smak. Ingen som slår cookie dough <3
Brunhilde Skrevet 10. august 2010 #10 Skrevet 10. august 2010 Den aller beste er Bohemian Rasberry, men den er det lenge siden jeg har sett nå.
Gjest Atanih2 Skrevet 10. august 2010 #11 Skrevet 10. august 2010 Jeg har kun smakt Cookie Dough ooooog Chocolate Fudge Brownies (vet ikke om sistnevnte finnes i Norge? Kjøpte den ihvertfall i USA). Love'em :rødme:
Capricorn Skrevet 10. august 2010 Forfatter #12 Skrevet 10. august 2010 Variantene som er i Norge her. Tror Meny har alle
Fortunatus Skrevet 10. august 2010 #13 Skrevet 10. august 2010 Cookie Dough var helt forferdelig! Smakte jo ren sukker de klumpene.. Men brownieisen er farlig god.. Ei sånn bøtte forsvinner en kveld hvis jeg har den alene.. Beste måten å bli avvent på: IKKE KJØP FLERE!
Meridian Skrevet 11. august 2010 #14 Skrevet 11. august 2010 Jeg er glad jeg ikke tåler produkter med kumelk, har ikke spist is på et par år nå ... men skal innrømme det frister iblandt
JollyJolly Skrevet 11. august 2010 #15 Skrevet 11. august 2010 Fatt mot! Etter to år (og 1000000 kcal) med jevnlig inntak av denne isen er jeg nå helt avvent! Fant den etterhvert altfor søt, kvalmende og litt too much.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2010 #17 Skrevet 11. august 2010 Glad jeg aldri har smakt haagen das eller ben&jerrys is! Hadde sikkert blitt hekta jeg også
AnonymBruker Skrevet 11. august 2010 #18 Skrevet 11. august 2010 Er den like spennende? Like god? Tviler på det! Minner meg på at jeg har en avtale med fryseren De har en del spennende smaker ja, men min favoritt er belgisk sjokolade. Herrejesus så god den er!
Capricorn Skrevet 11. august 2010 Forfatter #19 Skrevet 11. august 2010 Fatt mot! Etter to år (og 1000000 kcal) med jevnlig inntak av denne isen er jeg nå helt avvent! Fant den etterhvert altfor søt, kvalmende og litt too much. To år!!! Ja, du er jo veldig oppmuntrende Syns den er litt søt jeg også, men har funnet ut at det ikke gjør noe foreløbig. Målet mitt er å smake på alle sammen og gi meg etter det!
skoeska Skrevet 11. august 2010 #20 Skrevet 11. august 2010 To år!!! Ja, du er jo veldig oppmuntrende Syns den er litt søt jeg også, men har funnet ut at det ikke gjør noe foreløbig. Målet mitt er å smake på alle sammen og gi meg etter det! Har ikke smakt Ben&Jerry på år og dag! :Minne meg selv på å gå innom Meny iløpet av de neste dagene: Men er de ikke ganske dyre? Hva gir du for den/hvor stor er boksen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå