Gå til innhold

megamark...eller noe annet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

fy faen, hadde en kjip opplevelse på dass nettopp. skulle tørke meg etter å ha bæsja, og får sjokk når jeg ser at det henger ett eller annet ut av ræva..satt liksom litt fast, måtte ta i litt. Det så ut som en kjempestor brun mark, med noen lyse tråder nederst, kunne også se ut som en tom tarm..hvordan det nå ser ut. 15-20 cm kanskje, 0,5 cm bredt.

faen hvor jævlig hvis det var en mark. men den/det rørte ikke på seg. jeg har ikke hatt vondt i magen eller noe, men hatt litt fordøyelsesproblemer, ikke gått så ofte på dritern som jeg ville, men dette tilskrev jeg forelskelsen som jeg står oppe i.

æsj æsj. satser på et snarlig legebesøk, men er bare nysgjerrig..og som regel er det noen kg-ere som kan si noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som bendelorm.

Skrevet

Skulle kanskje tatt vare på det og reist til legen?

Det kan jo ha vært noe du har spist og bare?

Eller slim eller noe annet. Eller bare merkelig bæsj?

Skrevet

faen, jeg skulle jo ha tatt vare på det, men jeg klarte faen ikke. var så jævlig at jeg fikk nesten den store skjelven. blir vanskelig å finne ut nå, siden de må ta avføringsprøve...kanskje jeg må ta med dasspair med drit på? herrefred. eller kanskje jeg får en tablettkur uansett??

Skrevet

Markkur selges reseptfritt på apoteket.

Skrevet (endret)

Markkur selges reseptfritt på apoteket.

hørtes mer ufarlig ut når du sa det på denne måten. takk!!

har lest litt på nettet nå, og ser at vermox kan brukes, men er visst litt mer vanskelig å ta bendelormen. anyway, skal kjøpe en pakke i dag jeg.

Endret av Bond
Skrevet

Jeg synes at jeg har lest et svært lignende innlegg for en god stund siden..hm..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...