Shadee Skrevet 13. august 2011 #1921 Del Skrevet 13. august 2011 Så deilig med en tur ut for mor, og få sove litt ut Her er også lillemann tett i nesa stakkars, men har fått tak i saltvannsdråper og nesesuger, så det skal prøves i kveld. Tenkte litt på det med mage vondt, her styres det også fælt noen ganger... men det kan jo nesten virke som om det bare er sånn med små babyer, at de skal kjøre inn systemet på en måte? Jeg holder meg unna løk, kål og de typiske tingene.. men har hatt en uke uten godteri, brus og sjokolade nå og merker absolutt ingen forskjell.. Håper dere har en kjempefin lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peace Skrevet 14. august 2011 #1922 Del Skrevet 14. august 2011 Her har også S blitt snufsete.. Mannen har vært forkjølet siden vi var på sykehuset, tåler dårlig aircondition og trekk den karen Trodde egentlig ikke de små kunne bli smittet nå jeg.. ? Har blitt noen veldig dårlige netter den siste tiden og mannen har jobbet 4 netter på rad, så nå gleder jeg meg faktisk litt over at han er ferdig i sommervikariatet og ikke fått noe mer fremover i det yrket han var ferdig utdannet som nå i vår.. Samtdig som jeg vet at han syns det er trist selv og det er jo dumt.. Glemte å svare deg ang kiropraktor, vi bestilte selv og har ikke fått henvisning.. Legen henviser vel nesten bare til fysioterapi hvis jeg ikke tar helt feil.. Det ble bare med de to gangene, merket ikke noe forskjell men nå er rygg/nakke rettet opp ihvertfall så får vi se om vi prøver noe annet senere om det blir verre.. Fotsone har jeg hørt er bra! Men litt magevondt osv må man nok regne med uansett.. Syns det er litt vanskelig med dette kostholdet da, blir rimelig ensformig - men men får prøve litt mer når han blir litt større og tåler mer... Håper dere har det bra MonThe og at det går bra med lillegutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 15. august 2011 Forfatter #1923 Del Skrevet 15. august 2011 Ja, det er kjekt med bruktkjøp når man vet det er kvalitet og nesten som nytt Her har jeg også gått over til å bruke engangsinnlegg innenfor ullinnleggene. Ble litt redd for å få sopp når jeg oppdaget noen små sår på brystvortene. Bedre og være føre var :jepp Jeg husket faktisk å sjekke på dagligvaren før jeg løp på apoteket og kjøpte - glad for det når jeg nå ser hva du betalte for de på apoteket. Er jo ikke gigantsummer men unødvendig å bruke de ekstra kronene på akkurat samme produkt Ha en flott dag med besøk! Mamma kommer hit en tur i morgen, det blir fint! Håper snupp har en bra dag da Ble til at vi kjøpte en Odenwalderpose her, fikk tak i en som nesten ikke var brukt til 800 (koster 1999 ny), veeeldig fonøyd Synes jaggu det er ganske drøyt at de tar over det dobbelte av prisen for nøykatig det samme produktet!! Ikke at det er så store summer akkurat der og da, men det blir fort litt tilsammen når man tenker på at man skal bruke det ganske lenge! Håper dere har hatt ei fin helg (noe jeg så at dere hadde i boka di ) :fnise Man lærer mye og fort som nybakt mamma :ler Hils svigermor Ja, det er en meeeget bratt læringskurve Innom og oppdaterer meg litt :klemmer Jeg har ett par ull-innlegg som jeg er kjempefornøyd med, men begynner å bli lei av å gå og kjøpe engangs-innlegg hele tiden. Har begynt å vurdere å kjøpe stoff og sy selv... *klem til deg* Koselig at du titter innom! Er innom deg deg med jevnen også, men er så dårlig på å legge igjen kommentarer for tiden. Håper alt er bra med deg og LilleLo Så deilig med en tur ut for mor, og få sove litt ut Her er også lillemann tett i nesa stakkars, men har fått tak i saltvannsdråper og nesesuger, så det skal prøves i kveld. Tenkte litt på det med mage vondt, her styres det også fælt noen ganger... men det kan jo nesten virke som om det bare er sånn med små babyer, at de skal kjøre inn systemet på en måte? Jeg holder meg unna løk, kål og de typiske tingene.. men har hatt en uke uten godteri, brus og sjokolade nå og merker absolutt ingen forskjell.. Håper dere har en kjempefin lørdagskveld :klemmer Ja, kan virke som om du har rett i det Hvordan funket saltvannsdråpene? Vi kjøpte også det når han var tett, men brukte det ikke for synes "nesesuger`n" fungerte veldig bra Håper lillemann er bedre nå, og at dere har det bra Her har også S blitt snufsete.. Mannen har vært forkjølet siden vi var på sykehuset, tåler dårlig aircondition og trekk den karen :tunge1 Trodde egentlig ikke de små kunne bli smittet nå jeg.. ? :vetikke Har blitt noen veldig dårlige netter den siste tiden og mannen har jobbet 4 netter på rad, så nå gleder jeg meg faktisk litt over at han er ferdig i sommervikariatet og ikke fått noe mer fremover i det yrket han var ferdig utdannet som nå i vår.. Samtdig som jeg vet at han syns det er trist selv og det er jo dumt.. Glemte å svare deg ang kiropraktor, vi bestilte selv og har ikke fått henvisning.. Legen henviser vel nesten bare til fysioterapi hvis jeg ikke tar helt feil.. Det ble bare med de to gangene, merket ikke noe forskjell men nå er rygg/nakke rettet opp ihvertfall så får vi se om vi prøver noe annet senere om det blir verre.. Fotsone har jeg hørt er bra! Men litt magevondt osv må man nok regne med uansett.. Syns det er litt vanskelig med dette kostholdet da, blir rimelig ensformig - men men får prøve litt mer når han blir litt større og tåler mer... Håper dere har det bra MonThe og at det går bra med lillegutt! :klemmer Har hørt både og jeg -- både at de ikke blir syke når de er så små, og at det er veldig vanlig at de blir snørrete når de er så små.. Skjønner deg så inderlig godt når det gjelder disse nattevaktene Her har jeg vært suuperheldig å fått ha mannen masse hjemme, han var bare på ei nattevakt før han gikk ut i ferie. Men på mandag er det tilbake til hverdagen, og jobb for hans del, og jeg kjenner jeg gruer meg litt til det ..Håper dere har det bra ------- Vi har hatt den første våkenatten i natt, med en masse uro og skriking. LIllegull ble aldri fornøyd ved puppen, noe som endte i masse skriking. Og magevondt. Og skriking. Og forsøk på spising. Og skriking. Og magevondt. Osvosv...Stakkars lille gull Heldigvis har han vært bedre i dag, og har roet seg ved puppen når han har spist. Håper natten i natt blir bedre, er ikke laget for nattevåk jeg :gjeiper: ( ..skjønner at jeg egentlig ikke skal klage, F har jo sovet stort sett hele natten siden han kom til verden) All respekt til dere med små som er våkne store deler av natten I morgen kommer foreldrene mine på besøk, gleder meg sånn til å vise fram F, han har jo vokst og utviklet seg masse siden sist de så ham (vel to uker siden) Vi skal titte på babygym/leketeppe til F etterpå, har jo fått låne en Fisher Price fra ei venninne, men jeg synes ikke den er noe særlig fin, lyst på et leketeppe/babygym med litt lys/lyd og fine farger jeg, f.eks. ett fra "Tiny Love" Håper alle har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 15. august 2011 Forfatter #1924 Del Skrevet 15. august 2011 vi skal frestn også på 6ukerskontroll med F i morgen, er så spent! Håper og tror at han har hatt en fin vekst, men blir gøy å høre hvor lang/tung han er nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shadee Skrevet 16. august 2011 #1925 Del Skrevet 16. august 2011 Lykke til på kontroll i dag Alltid spennende å se hvor mye de har vokst! Holder også på å kikke litt på babygym, merker at E kan ligge veldig lenge for seg selv nå å bare kikke på lyset, eller noe annet interessant.. Litt deilig at de kan ligge litt sånn. Han kan ligge sånn og så bare sovne helt av seg selv, håper det fortsetter! Huff, våken-netter er ikke noe særlig nei. Har heldigvis ikke hatt mange av dem *bank i bordet* men det er fryktelig slitsomt. Han er fortsatt tett i nesa, men mest om morgenen. Hvilken sånn "snørrsuger" har du? Fikk liksom ikke helt dreisen.. Følte de var greie nok disse dråpene! Gir på kvelden når vi legger oss. Ha en kjempefin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 16. august 2011 Forfatter #1926 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Lykke til på kontroll i dag Alltid spennende å se hvor mye de har vokst! Holder også på å kikke litt på babygym, merker at E kan ligge veldig lenge for seg selv nå å bare kikke på lyset, eller noe annet interessant.. Litt deilig at de kan ligge litt sånn. Han kan ligge sånn og så bare sovne helt av seg selv, håper det fortsetter! Huff, våken-netter er ikke noe særlig nei. Har heldigvis ikke hatt mange av dem *bank i bordet* men det er fryktelig slitsomt. Han er fortsatt tett i nesa, men mest om morgenen. Hvilken sånn "snørrsuger" har du? Fikk liksom ikke helt dreisen.. Følte de var greie nok disse dråpene! Gir på kvelden når vi legger oss. Ha en kjempefin dag Heii Vi endte faktisk opp med å hive oss rundt og kjøpe en babygym, fant en brukt fra Tiny Love med dyr på (er så kjekt med sånn brukt/bytte/selge-grupper på facebook! ), og den falt virkelig i smak -- han ble liggende å smile og lage god-lyder mens han titta på sjiraffen Lå ikke der så veldig lenge, men virket som han koste seg ..er bare å banke i bordet for at alt som er bra skal fortsette! Hmm.. den der nesesugern ja... Aner ikke hvilket merke det er jeg, en hvit en, ble kjøpt på Reflex (har kasta pakken). Håper dere har hatt en fin dag ------- Da er 6ukerskontrollen til F overstått! Lillegull veier nå 4595 gram, og har gått opp 1165 gram siden fødselen Har har også vokst 8 cm, og er nå 58. Hodeomkrets på 38 (33 ved fødsel), og han er sterk og fin i kroppen. Store, lille, perfekte gutten til mamma siin Kjenner jeg blir så stolt jeg! I morgen er det min tur til å dra på kontroll.. Håper at alt er bra med meg og Vil foresten bare tipse dere alle et møbel jeg "ramla" over i dag -- strikket puff! Min mor er allerede satt på saken, og skal strikke en stor, mørkegrå en til meg (som den mellomste på dette bildet) Gleder meg til å få den i hus! Nå ligger F i senga si og sover, kjære er hos en kompis og tar noen pils, mens jeg har litt etterlengta alenetid. For all del, herlig å ha kjære så mye hjemme, men er litt godt med KGtid og Håper alle har en fin kveld! Endret 16. august 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 17. august 2011 #1927 Del Skrevet 17. august 2011 Nå ligger F i senga si og sover, kjære er hos en kompis og tar noen pils, mens jeg har litt etterlengta alenetid. For all del, herlig å ha kjære så mye hjemme, men er litt godt med KGtid og Håper alle har en fin kveld! Ja, det kan jo bli for mye også Jeg sliter ikke med ditt problem for å si det sånn - heller motsatt Balanse er fint Lykke til hos legen i dag! Hvor lang tid tok 6-ukers kontrollen på F? Jeg har nemlig 6-ukers kontroll både på meg og han på samme dag jeg.. Litt usikker på om det blir stress... Grattis med fungerende babygym forresten. Her funker vippstol innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 17. august 2011 Forfatter #1928 Del Skrevet 17. august 2011 Ja, det kan jo bli for mye også Jeg sliter ikke med ditt problem for å si det sånn - heller motsatt Balanse er fint Lykke til hos legen i dag! Hvor lang tid tok 6-ukers kontrollen på F? Jeg har nemlig 6-ukers kontroll både på meg og han på samme dag jeg.. Litt usikker på om det blir stress... Grattis med fungerende babygym forresten. Her funker vippstol innimellom Jess, balanse er fint Det tok ca en time. Først var det satt av en halv time hos legen, deretter en halvt time hos HS. Babygymen fungerer bare når han i utgangspunktet er blid da.. Om han er litt sutrete, så hjelper det iallefall ikke å bli lagt ned og være "alene". Lillemann er helt klart en liten selskapsløve ------- Da er min 6ukerskontroll unnagjort også. GU`en gikk fint -- jeg har grodd som jeg skal, det er godt å vite Ellers snakket vi litt om fødsel/familieliv/amming etc. og prevensjon. Fikk en resept på minipillen, som er det samme som ppiller, men med mindre hormoner etc. Det var enten dette eller spiral som var alternativet for meg, og spiral synes jeg ble litt dyrt, da det koster 1500 og sette den inn. Den varer da i ca fem år, men vi ønsker oss nr 2 om ikke så aaltfor lenge (å bli gravid etter bryllupet neste sommer er foreksempel ganske fint ), så da blir det et ganske dyrt prevensjonsmiddel for et knapt år. Ble litt usikker i ettertid på når jeg egentlig skal begynne å ta den der minipillen da.... Legen snakket om at jeg ikke trengte å begynne på den før jeg har fått menstruasjonen tilbake., og at jeg uansett var godt beskytta av ammingen. Hvor sikkert er egentlig full-amming som prevensjonsmiddel? Nå er det ikke noen krise om vi skulle bli raskt gravide, men ønsker oss litt tid til å være en familie på tre også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peace Skrevet 18. august 2011 #1929 Del Skrevet 18. august 2011 Så bra 6-ukers kontrollen for dere begge gikk bra! Jeg skal defintivt starte på prevensjon med en gang, her må hus bygges ferdig og min utdannelse være bestått før nestemann kommer Jeg blir gravid bare en mann ser på meg så stoler ikke på ammingen nei.. S har hatt sitt første døgn på sykehuset denne uken.. Håper ikke det blir flere noengang igjen for han.. Han ble ved to tilfeller blå i ansiktet, ikke noe dramatisk rundt det, han var helt normal og det forsvant igjen med en gang,.. Ihvertfall så spurte jeg legen om det og da var det rett på barneavd og han fikk armbånd på med en gang vi kom der.. Blitt sjekket fra topp til tå og tatt alle mulige prøver - og det eneste de fant var en virusinfeksjon som vi også har.. Systemet funker så absolutt og man blir virkelig tatt på alvor - glad for det! Håper dere har en fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 18. august 2011 Forfatter #1930 Del Skrevet 18. august 2011 Så bra 6-ukers kontrollen for dere begge gikk bra! Jeg skal defintivt starte på prevensjon med en gang, her må hus bygges ferdig og min utdannelse være bestått før nestemann kommer Jeg blir gravid bare en mann ser på meg så stoler ikke på ammingen nei.. S har hatt sitt første døgn på sykehuset denne uken.. Håper ikke det blir flere noengang igjen for han.. Han ble ved to tilfeller blå i ansiktet, ikke noe dramatisk rundt det, han var helt normal og det forsvant igjen med en gang,.. Ihvertfall så spurte jeg legen om det og da var det rett på barneavd og han fikk armbånd på med en gang vi kom der.. Blitt sjekket fra topp til tå og tatt alle mulige prøver - og det eneste de fant var en virusinfeksjon som vi også har.. Systemet funker så absolutt og man blir virkelig tatt på alvor - glad for det! Håper dere har en fin dag!! Hehe, kan være greit å være på den sikre siden og starte med prevensjonen da ja Uff, det høres forferdelig ut. Blå i ansiktet som i at han stoppet å puste??! Så bra at legen tok dere på alvor og sjekket lillemann fra topp til tå, så slipper dere å engste dere Håper dere også har det fint ------- Vi skal på visnig på lørdag. På et hus. Tror det er drømmehuset. Gammelt hus, med tregulv og stor peis. Fantastisk tomt, med en vakker, stoor hage Prøver å ikke bli for oppspilt og ivrig, er litt usikre på hvor mye som må gjøres med huset. Orker ikke kjøpe noe som må totalrestaureres før vi kan flytte inn. Kommer også litt an på hvor mange som er interesserte/om det går langt over takst. Er så spent, klarer neesten ikke vente til lørdag! (og er skikkelig dårlig på å å ikke bli for oppspilt og ivrig... ) Dette har dette vært en travel uke, med masse besøk fra familie og venner, og kontroller både her og der. I morgen har jeg planer om å ha null planer, og bare kose oss her hjemme!! I dag har vi vært på sykehuset på UL med F, for å sjekke hoftene. Så ut som om han hadde litt umodne hofter når han ble sjekket av barnelegen på barsel så de ville sjekke det opp en gang til. Heldigvis var alt i skjønneste orden nå, og F smilte og sjarmerte legen i senk Nå er det straks klart for mannens spesial-taco-bernaise-baguetter (ja, det er like usunt og digg som det høres ut som ) , mmm! Finfin kveld til alle!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peace Skrevet 18. august 2011 #1931 Del Skrevet 18. august 2011 Hehe, kan være greit å være på den sikre siden og starte med prevensjonen da ja Uff, det høres forferdelig ut. Blå i ansiktet som i at han stoppet å puste??! Så bra at legen tok dere på alvor og sjekket lillemann fra topp til tå, så slipper dere å engste dere Håper dere også har det fint ------- Vi skal på visnig på lørdag. På et hus. Tror det er drømmehuset. Gammelt hus, med tregulv og stor peis. Fantastisk tomt, med en vakker, stoor hage Prøver å ikke bli for oppspilt og ivrig, er litt usikre på hvor mye som må gjøres med huset. Orker ikke kjøpe noe som må totalrestaureres før vi kan flytte inn. Kommer også litt an på hvor mange som er interesserte/om det går langt over takst. Er så spent, klarer neesten ikke vente til lørdag! (og er skikkelig dårlig på å å ikke bli for oppspilt og ivrig... ) Dette har dette vært en travel uke, med masse besøk fra familie og venner, og kontroller både her og der. I morgen har jeg planer om å ha null planer, og bare kose oss her hjemme!! I dag har vi vært på sykehuset på UL med F, for å sjekke hoftene. Så ut som om han hadde litt umodne hofter når han ble sjekket av barnelegen på barsel så de ville sjekke det opp en gang til. Heldigvis var alt i skjønneste orden nå, og F smilte og sjarmerte legen i senk Nå er det straks klart for mannens spesial-taco-bernaise-baguetter (ja, det er like usunt og digg som det høres ut som ) , mmm! Finfin kveld til alle!! Nei var liksom det som var litt merkelig (og selvfølgelig VELDIG godt) at han stoppet ikke å puste heller.. Bare ble blå i noen sekunder og forsvant da han kom på høykant.. Ble nok litt ekstra obs på det da helsesøster sa på hjemmebesøket første gang at hun syns han til tider kunne virke litt blå på hender og føtter.. men som et enkelt symptom var det ikke noe å bry seg om, måtte stå i sammenheng med noe annet hvis det skulle ligge noe bak.. Fin farge ellers.. Noen var bare slik litt i begynnelsen.. Men nå er han virkelig sjekket fra topp til tå, med reg av oksygen og hjerteslag osv over tid så jeg er helt rolig for det, heldigvis Spennende med hus da!! Hørtes jo virkelig ut som et drømmehus med stort potensiale Kos dere med god mat og en hyggelig kveld sammen! Her har mannen tatt med seg S ut noen timer så jeg har fått gjort masse husarbeid og helgen kan bare komme! Vi skal i bryllup til lørdag og ha vår første frikveld sammen uten S! Spennende! En strålende helg til deg og dine MonThe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 18. august 2011 #1932 Del Skrevet 18. august 2011 Masse lykke til på visning! Krysser fingrene for at det ikke er mye som må gjøres, og at dere får huset Vi sniktitter på hus selv, men blir nok bare med tittingen på oss, i hvertfall på en stund... Stoooor klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 18. august 2011 #1933 Del Skrevet 18. august 2011 Jeg lesta at hvis man fullammer, og det ikke går mer enn 5 timer mellom hver amming, så er det 97% sikker prevansjon til barnet er 6 mnd. .....men noen må jo også havne innenfor de resterende 3 % Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Milla80- Skrevet 20. august 2011 #1934 Del Skrevet 20. august 2011 Helllooo i stuen! DER fikk jeg endelig tid til å sette meg ned meg KG... Er vel gode tre-fire uker siden sist? Jada, sånn er det bare. Har iallefall lest meg gjennom alt det uleste hos deg, godt å bli oppdatert! Aller først, irriterende med en slik altfor klok oldemor... Jeg kjenner svært godt til det, da min svigermor blander seg i alt og alle. Er helt nedbrutt hver gang vi har vært sammen med de, ho klager og sutrer og snakker stygt om oss alle. Bryr meg ikke så mye om hva ho sier om meg, men når ho klager på lille gullet mitt, ja, da kan jeg holde meg for å le... Kjempefint sted dere skal ha bryllupet på!! Gled deg masse, og tenk at du skal ha med deg lille F på den store dagen! Hvis det ikke blir en til da... Amming er ikke sikkert som prevensjon i det hele tatt Tre venninner av meg har stolt på det legen sa, og har fått nummer to 11 mnd etter førstemann... Hehe. De er fornøyde de da, men det var ikke helt sånn det var planlagt Selv skal jeg sette inn spiral til uken. Har ventet på at det skulle klaffe med at vi var hjemme, for må settes inn dag 4 eller 5 i syklusen. Vi gikk for det, siden det er evigheter til vi skal ha nestemann, om det i det hele tatt blir flere. Spennende at dere har vært på visning! Vil vite hvordan det går! Vi er midt oppi selging og flytting selv, spennende! Nå må lørdagskvelden nytes, jenta er i seng, og jeg og mannen skal se en eller annen film Håper jeg vinner valget av film Klisse-jente-film, wihii!! Ha en kjempegod helg videre, og jeg nyter bildene du legger ut av F på facen, han er så helskjønn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 20. august 2011 #1935 Del Skrevet 20. august 2011 *innom og oppdaterer meg litt* Håper alt står bra til. Får lese meg opp på dagbøkene i dagene som kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 22. august 2011 #1936 Del Skrevet 22. august 2011 Gleder meg til oppdatering etter visningen! Er selv i "drømmer-om-å-kjøpe-hus" modus! Vi må nok vente til våren, men drømmer meg bort på finn og sjekker ut markedet litt. Håper dere har hatt en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 23. august 2011 #1937 Del Skrevet 23. august 2011 MonThe! Her går det fremover med både bebis og mor ser jeg, så bra.... Kjenner jeg blir veldig nysgjerrig på den husvisningen. Jeg også hadde lyst på et gammelt hus med massse sjel før vi bestemte oss for å bygge i steden. Sambo var nemlig overbevist om at jeg kom til å fryse ihjel i et gammelt hus fordi jeg alltid fryser Bortsett fra nå da, nå svetter jeg bare jeg må bøye meg Men det er sååååå mange flotte hus altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 23. august 2011 Forfatter #1938 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Hei dere søte damer Har vært noen travle dager i det siste. Lillemann er på sin tredje økedag ( !!!!) , og jeg er utslitt, og fortvilt. Han spiser godt og er rolig de fem første minuttene etter at jeg har lagt han til puppen. Deretter begynner han å sprelle/gråte/hyle, jeg trøster, han roer seg litt og prøver og spise igjen, han spreller/gråter/hyler, og sånn fortsetter det. Ender med at jeg må trøste han etter hver amming I dag har jeg forsøkt å legge ham til før han gir tegn til at han er sulten (etter 1,5 time siden sist måltid, normalen er 2,5-3,5), men har sålangt ikke hjulpet. Håper at det har rettet seg til i morgen, dette tærer på både meg og lillemann. Han virker fornøyd utenom måltidene så jeg tror han får i seg nok mat, men vanvittig slitsomt når ammingen ligner mer på en krig enn kos ..dette i tillegg til at mannen har begynt på jobb igjen, og har vært vekke både på dag- og nattjobbing. Sliten MonThe her Noen tips/råd fra dere andre? Når det gjelder drømmehuset, så er det nå solgt.. til noen andre enn oss. Det ligna veeldig på drømmehuset, men det var vanvittig mye som måtte gjøres (totalrenovering) i tillegg til at det var ganske dyrt i utgangspunktet.En snekkerkamerat anslo at det ville koste oss 1,5 - 1, 7 mill bare å sette istand huset, og da ble det for dyrt. Og tidkrevende. Vi får titte videre, til det rette huset dukker opp. Nå er det en liten en som knirker her, håper alle har det bra Endret 23. august 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 24. august 2011 #1939 Del Skrevet 24. august 2011 Huff, nå fikk jeg dårlig samvittighet for min skryteavhandling i dagboka mi her Det høres kjempeslitsomt ut med slike økedager! Men jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver - jenta mi hadde en periode der hun var rolig i starten av ammingen og så begynte å slippe, ta puppen igjen, dra i brystvorta, skrike, ta tak igjen, og så videre. Skjønte ingenting, og ble kjempefrustrert... Jeg tror det var på grunn av soppen vi hadde da, har du sjekket om F har trøske? Andre muligheter er at han må på do mens han dier, eller rett og slett at han svelger luft og må rape? Men det har du sikkert sjekket. Håper det bedrer seg i alle fall! Nå er det noen som knirker og vil stå opp her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 24. august 2011 #1940 Del Skrevet 24. august 2011 Men jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver - jenta mi hadde en periode der hun var rolig i starten av ammingen og så begynte å slippe, ta puppen igjen, dra i brystvorta, skrike, ta tak igjen, og så videre. Skjønte ingenting, og ble kjempefrustrert... Jeg tror det var på grunn av soppen vi hadde da, har du sjekket om F har trøske? Dette gjør snuppa mi også innimellom. Hun har et lite hvitt belegg på tungen. Kan det vere sopp da? Hvordan finner man ut det? Jeg har litt vondt akkurat når hun tar puppen, bare de første 10 sekundene så er alt greit. Tenkte det bare var utdrivingsrefleksen jeg, men kanskje vi har sopp da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå