Gå til innhold

MonThes verden

MonThe

Anbefalte innlegg

Åååååh :grine: :grine: :rodmer: :rodmer:

Gratulerer med perfekte gutten! :hjerte:

Nå er du mamma! :rodmer:

:grine: *litt hormonell i dag* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for alle hilsner jenter :klemmer: her har vi det bare bra, lille F er heelt perfekt :rodmer:

Fødselen var litt lang og til tider tøff, og det hele var selvfølgelig verdt det :hjerte::grine:

Sliter litt med ammingen, men håper det går seg til før vi drar fra sykehuset på mandag.

Nå ligger lille F og sover, og det skal mammaen også gjøre nå :)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle hilsner jenter :klemmer: her har vi det bare bra, lille F er heelt perfekt :rodmer:

Fødselen var litt lang og til tider tøff, og det hele var selvfølgelig verdt det :hjerte::grine:

Sliter litt med ammingen, men håper det går seg til før vi drar fra sykehuset på mandag.

Nå ligger lille F og sover, og det skal mammaen også gjøre nå :)

:vinke:

Åååh, så fint å høre fra deg :rodmer::hjerte:

Godt å høre at alt gikk bra, kjett med hard og tøff fødsel men sånn er det vel ofte dessverre :sjenert: Desto bedre når alle sier i etterkant at det var verdt det :)

Sov med god samvittighet og håper ammingen går seg til ja :jepp: Pleier vel å ta 3-4 dager før en er skikkelig i gang sa de på kurset jeg var på..

Kos deg og god tur hjem når du/dere er klare for det :nigo:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får helt frysninger her jeg sitter - husker den følelsen du (mest sannsynlig) har nå veldig godt. Savner litt den tiden på sykehuset der vi gjorde oss kjent med det litte vidunderet :rodmer: Nå ligger hun ute i vogna si etter å ha kjeftet og smelt fra seg litt :fnise: Tiden går så fort...

Nyt dagene, MonThe :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER SÅ MYE MED EN PERFEKT LITEN SØNN :hoppe: :hoppe:

Ønsker dere all lykke til i tiden fremover, og selvfølgelig med ammingen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh - så koselig :rodmer: GRATULERER du har blitt mamma :rodmer:

Håper du får sovet litt og slappet av nå etter et tøft døgn - ta imot den hjelpen du kan mens dere er på sykehuset. Ammingen går seg nok til! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt tida med lille F nå de første dagene!

Ammingen går seg til etterhvert skal du se - det hjelper veldig at melka kommer for fullt etter et par dager. Håper også du får god hjelp fra jordmødrene/barnepleierne på sykehuset sånn at du ikke føler deg usikker på om du har rett teknikk eller ikke.

Gleder meg til å høre mer fra deg, og om livet med lille F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med vell overstått fødsel og lykke til med ammingen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! :D Mye morsomt som skjer mens jeg er på bryllupsferie.

Håper du, far og lille F koser seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må gratulerer deg såå masse som mamma! Har jo sett deg masse i andre dagbøker, så måtte bare komme innom når jeg så at du hadde født! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med så mange hilsner:hug:

Vi har det fortsatt bra, selve ammingen (teknikken) går mye bedre, men melka lar vente litt på seg, så han fikk litt mme i natt etter å ha "bodd" på puppene i hele går. Han har gått ned litt mye i vekt, så i dag skal han veies både før og etter måltidene, og så blir det evt gitt mme som tillegg fast.

Jordmødrene her på avdelingen er fantastiske, vi blir kjempegodt tatt vare på, og vi har vært kjempeheldige å få familierom slik at kjære er her sammen med oss. Livet er så ufattelig deilig nå :hjerte::grine:

Ønsker alle en herlig søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Så koselig MonThe :rodmer:

Tenk at du har fått gutten din på utsiden!!! Er helt uvirkelig å tenke på at jeg snart skal sitte her med min egen, ferske, sprellende og nydelige baby også! :rodmer:

Kos dere masse, og bruk tiden på sykehuset for alt det er verdt! Spør og grav om alt du lurer på, for de er der for deg alle som en ;)

Siden flere i terminklubben nå begynner å føde, har jeg forresten bestemt meg for å pakke fødebagen i dag! :nigo:

Noen rykende ferske tips til hva som absolutt MÅ vere der...? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bygdejenta

Her har det skjedd ting, ja :rodmer:

Gratulerer med lille F, MonThe :klemmer:

Kos deg med å bli kjent med den lille sønnen din, og ta i mot all god hjelp du kan få på sykehuset :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres fantastisk ut :rodmer::grine:

Håååååper min lille kan tenke seg en nasjonaldag som sin bursdag.... Det er et stort land som feirer i morra vet jeg :sjenert:

Kos deg og nyt tiden, håper melka kommer i strie strømmer etterhvert slik at lillegutt blir mett og fornøyd :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...