sommerfuglen1982 Skrevet 1. juli 2011 #1741 Del Skrevet 1. juli 2011 Da har jeg fått epidural, noe som var helt himmelsk, og lillegull ventes iløpet av ettermiddagen Åååh, så godt å høre! Lykke til med siste innspurt vennen Gleder meg til å høre at det er over! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 1. juli 2011 #1742 Del Skrevet 1. juli 2011 Da har jeg fått epidural, noe som var helt himmelsk, og lillegull ventes iløpet av ettermiddagen Lykke til!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shadee Skrevet 1. juli 2011 #1743 Del Skrevet 1. juli 2011 Lykke til :-) :-) Nå er du snart mamma! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 1. juli 2011 #1744 Del Skrevet 1. juli 2011 Nå nærmer det seg. Du blir mamma i løpe av dagen i dag Så herlig! Masse,masse lykke til med siste innspurt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. juli 2011 #1745 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Åhh, kjære MonThe! Masse masse lykke til! Tenk, i dag blir du MAMMA! Gleder meg til neste oppdatering Endret 1. juli 2011 av Småkjekset 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 1. juli 2011 #1746 Del Skrevet 1. juli 2011 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 1. juli 2011 #1747 Del Skrevet 1. juli 2011 *heier frem og ut!* :duskedame: :strix: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 1. juli 2011 #1748 Del Skrevet 1. juli 2011 Innom med en energibombe til deg, så du har krefter i massevis til siste innspurt om du ikke allerede er ferdig! :is: Tenk at du straks er i mååååål! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 1. juli 2011 #1749 Del Skrevet 1. juli 2011 Åj, nå har jeg sikkert vert innom her 10 ganger siden jeg skrev det forrige innlegget Er såååå spent på å høre om hvordan det går! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 1. juli 2011 #1750 Del Skrevet 1. juli 2011 Oppdaterer og oppdaterer nettleseren, venter på nytt innlegg Føler nesten det gjelder meg selv, snakk om å ha involvert seg med kropp og sjel.. Gleder meg såååå til å høre MonThe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 1. juli 2011 #1751 Del Skrevet 1. juli 2011 Se her skjer det saker og ting ja :popcorn: Du har vel nesten sikkert blitt mamma du nå, tenk så gøy at vi er igang Føles jo ut som en evighet til det er min tur igjen, men imens har jeg jo dere andre å følge med på. Er innom heeele tiden og er så spent! Da blir det vel baby på både deg og sunshine i dag tenker jeg :strix: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 1. juli 2011 #1752 Del Skrevet 1. juli 2011 Hei jenter! Fikk melding fra MonThe for bittelitt siden! Kl 18.58 kom perfekte lille F til verden! Han veide 3430 gram og var 50 cm lang! Gratulerer så masse til den lille familien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 1. juli 2011 #1753 Del Skrevet 1. juli 2011 Åååå, gratulerer så masse til den nybakte familien Høres helt perfekt ut! Kos dere masse sammen, gleder meg til å høre mer etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 1. juli 2011 #1754 Del Skrevet 1. juli 2011 Åååh, gratulerer så mye med perfekte lille F Kos deg og nyt tiden sammen med kjære'n din og den lille prinsen fra "kg-tante" S 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. juli 2011 #1755 Del Skrevet 1. juli 2011 GRATULERER SÅ MYE MED LILLEPRINSEN! Håper dere fpr noen flotte dager på barsel hvor dere kan bli godt kjent med lille F Gleder meg til å høre fra deg etterhvert som dere har kommet dere hjem og i orden Gratulerer enda en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 1. juli 2011 #1756 Del Skrevet 1. juli 2011 Endelig!! Gratulerer så mye med den lille, og som foreldre! Nyt denne første tiden (og all den tiden som kommer etterpå) Gleder meg til å høre mer når dere har kommet i orden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 1. juli 2011 #1757 Del Skrevet 1. juli 2011 Åh, MonThe-mor: ENDELIG! Gratulerer så mye med prinsen, og kos deg supermasse i dagene som kommer - de er magiske StoooOOOooooe klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 1. juli 2011 #1758 Del Skrevet 1. juli 2011 Endelig! Klarte liksom ikke å legge fra meg dataen i dag GRATULERER SÅ MYE SOM MAMMA!!!!! . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peace Skrevet 1. juli 2011 #1759 Del Skrevet 1. juli 2011 Ååå fantastisk!! Gratulerer så mye med lille F!!! Tenk at nå er du mamma!! Her har jeg ladet opp til fødsel med en heftig tur på Ikea, så håper jeg kommer snart etter! :gjeiper: KOS DERE MASSE MED LILLE PIRINSEN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 1. juli 2011 #1760 Del Skrevet 1. juli 2011 Du har blitt mamma... Gratulerer så mye MonThe og til din lille familie. Gratulerer med dagen lille F Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå