LineGourmet Skrevet 30. juni 2011 #1721 Del Skrevet 30. juni 2011 Bra og fin statusoppdatering Vi får satse på at det er den siste Er det ikke rart å at du bare er 2-3 dager til termin-dato? Er UL og mens termin den samme? Apropo kjede seg mot slutten - vi får bare sette pris på eventuell kjedsomhet og venting - snart skal vi ikke kjede oss på ca 20 år! Grattis med 40 uker (gleder meg jeg også til å ikke være gravid mer :gjeiper: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #1722 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Bra og fin statusoppdatering Vi får satse på at det er den siste Er det ikke rart å at du bare er 2-3 dager til termin-dato? Er UL og mens termin den samme? Apropo kjede seg mot slutten - vi får bare sette pris på eventuell kjedsomhet og venting - snart skal vi ikke kjede oss på ca 20 år! Grattis med 40 uker (gleder meg jeg også til å ikke være gravid mer :gjeiper: ) Jo, det er rart.. Føles helt fjernt på en måte, samtidig som det er så nært.. Menstermin er den 5. juli. Men jeg har tenkt etter ULtermin helt siden UL jeg.. Hvordan er det til deg, er terminen den samme? Endret 30. juni 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 30. juni 2011 #1723 Del Skrevet 30. juni 2011 40 uker!! Her er menstermin 3. juli og UL termin 13. juli. Så jeg håper jo litt at hun kommer før den 13. men jeg er ganske så sikker på at UL-termin er mer riktig... Ha en flott dag MonThe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #1724 Del Skrevet 30. juni 2011 40 uker!! Her er menstermin 3. juli og UL termin 13. juli. Så jeg håper jo litt at hun kommer før den 13. men jeg er ganske så sikker på at UL-termin er mer riktig... Ha en flott dag MonThe! Satser på at det blir sånn midt imellom da Finfin dag til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 30. juni 2011 #1725 Del Skrevet 30. juni 2011 40 uker Fin statusoppdatering ja Det må være den siste Nå er vi begge klare for den store styrkeprøve og for å treffe gullene våre Er så spent på hvordan lillegutten din ser ut jeg Ser for meg alt mulig om personer jeg "kjenner" uten å kjenne dem. Kall meg gjerne nysgjerrig Håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 30. juni 2011 #1726 Del Skrevet 30. juni 2011 For 40 uker Fødsel rett rundt hjørnet. Herlighet så spennende! Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 30. juni 2011 #1727 Del Skrevet 30. juni 2011 Spennende med status oppdatering Er imponert over hvor tålmodig du virker, lurer veldig på hvordan jeg skal takle de siste ukene selv..... Bare gå og vente og vente lisom, tikk,takk! Men man finner vel sikkert roen når man står i situasjonen..... Må liksom innom og sjekke her hver dag nå for å få siste nytt Må innrømme at jeg er litt misunnelig, begynner nemlig å bli litt utålmodig, men har jo en stund igjen.... Ha en fin ettermiddag PS! Vet hva du mener med lysten på noe,brownies,sjokkomelk, vannmelon osv. Jeg må virkelig hente viljestyrke fra det innerste om dagen slik at det ikke tar helt av Du kan jo unne deg litt nå,du skal snart gjennomføre "5 mila" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #1728 Del Skrevet 1. juli 2011 Da er vi på vei til sykehuset. Første rien kom kvart over ett, og siste timen har det vært 7-10 min. Mellom hver ri. En hel masse følelser som surrer gjennom hodet nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 1. juli 2011 #1729 Del Skrevet 1. juli 2011 Da er vi på vei til sykehuset. Første rien kom kvart over ett, og siste timen har det vært 7-10 min. Mellom hver ri. En hel masse følelser som surrer gjennom hodet nå Ååååh, så spennende :popcorn: :popcorn: Gleder meg til neste oppdatering vennen, lykke lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 1. juli 2011 #1730 Del Skrevet 1. juli 2011 Tenker en hel hel masse på deg nå MonThe Har stått opp til ære for deg og poppet en stooor bolle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 1. juli 2011 #1731 Del Skrevet 1. juli 2011 Åååååh, MonThe Så spennende!!!!!! Kanskje lillemann kommer nå Lykke til, tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 1. juli 2011 #1732 Del Skrevet 1. juli 2011 Åååh!!! Hurra!!! Lykke, lykke, lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 1. juli 2011 #1733 Del Skrevet 1. juli 2011 :strix: Tenker på deg! Håper du får en fin fødselsopplevelse Spent på oppdatering her inne etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 1. juli 2011 #1734 Del Skrevet 1. juli 2011 Oi, må nesten få deg inn på "mine innlegg" jeg, selvom jeg bare sniker litt - dette var jo virkelig spennende! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 1. juli 2011 #1735 Del Skrevet 1. juli 2011 Wow, det får' si! Hvilken god timing! HÅper alt går som du håper og masse lykke til! Gleder meg til oppdateringer! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 1. juli 2011 #1736 Del Skrevet 1. juli 2011 SÅ SPENNENDE! Håper du har født nå og at alt har gått kjempe bra med dere begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 1. juli 2011 #1737 Del Skrevet 1. juli 2011 Åj så spennende!!!!!! Vet man forresten at man bruker for mye tid på KG når første tanken min var at i dag har jeg ikke lyst på jobb, for jeg må få med meg nyheter her inne!!!! MASSE LYKKE TIL!!!!! Du rakk 1 juli og pappapermen ihvertfall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 1. juli 2011 #1738 Del Skrevet 1. juli 2011 OOOOOOIIIIIII!!! Heier på deg MonThe Håper prinsen nå har kommet og at dere koser dere masse!! Venter spent på nytt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shadee Skrevet 1. juli 2011 #1739 Del Skrevet 1. juli 2011 Så spennende! Tenker på deg :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #1740 Del Skrevet 1. juli 2011 Da har jeg fått epidural, noe som var helt himmelsk, og lillegull ventes iløpet av ettermiddagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå