arven1 Skrevet 28. juni 2011 #1701 Del Skrevet 28. juni 2011 Håper du fikk sove igjen i natt. Skjønner godt at du er litt urolig når du er alene nå.... Her er det kjempe spennende tider Bare noen dager igjen til terminen er her. Så utrolig spennende MonThe Ha en fin,fin dag. Tenker på deg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 28. juni 2011 Forfatter #1702 Del Skrevet 28. juni 2011 Håper du fikk sove igjen i natt. Skjønner godt at du er litt urolig når du er alene nå... Her er det kjempe spennende tider Bare noen dager igjen til terminen er her. Så utrolig spennende MonThe Ha en fin,fin dag. Tenker på deg nå! Kjenner jeg sover bedre når han er hjemme om natta ja heldigvis bare ei nattevakt til denne uka da Ønsker deg også en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 28. juni 2011 #1703 Del Skrevet 28. juni 2011 Kjedelig med dårlig søvn på natta... Men det er også en måte å vende seg på at man må opp en eller flere ganger på natta. Blir spennende å se når lillemann har tenkt seg ut... Ikke lenge igjen uansett nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 28. juni 2011 #1704 Del Skrevet 28. juni 2011 Skjønner at det nå er godt å ha sambo hjemme om natta og at det kan påvirke søvnen. Håper likevel du fikk sovet noe. Spennende tider her inne nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 28. juni 2011 #1705 Del Skrevet 28. juni 2011 Det er slitsomt med netter hvor søvnen rett og slett uteblir eller man sover dårlig. Men det er vel kroppens måte og gjøre oss klare for det som kommer Her virker det ikke som noe skal skje i nærmeste framtid, kjenner sterkt nedpress av og til men det er verst når jeg har bevegd meg en del. Ingen tegn til slimpropp og kynnere har jeg nesten ikke hatt siden jeg sluttet å jobbe. Ha en flott dag videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 28. juni 2011 Forfatter #1706 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Kjedelig med dårlig søvn på natta... Men det er også en måte å vende seg på at man må opp en eller flere ganger på natta. Blir spennende å se når lillemann har tenkt seg ut... Ikke lenge igjen uansett nå Ja, har fått øvd meg noen uker nå, begynner å bli en mester på det! Hpåer alt er bra med deg Skjønner at det nå er godt å ha sambo hjemme om natta og at det kan påvirke søvnen. Håper likevel du fikk sovet noe. Spennende tider her inne nå! :popcorn Ja, selv om jeg vet at han har mulighet til å komme hjem relativt raskt om ting skulle begynne å skje så må jeg innrømme at jeg blir litt stressa av at han er vekke Men noen timer søvn ble det da, og har jaggu blitt en ettermiddagsdupp på soffen og Håper alt er bra med deg Det er slitsomt med netter hvor søvnen rett og slett uteblir eller man sover dårlig. Men det er vel kroppens måte og gjøre oss klare for det som kommer Her virker det ikke som noe skal skje i nærmeste framtid, kjenner sterkt nedpress av og til men det er verst når jeg har bevegd meg en del. Ingen tegn til slimpropp og kynnere har jeg nesten ikke hatt siden jeg sluttet å jobbe. Ha en flott dag videre! :klemmer Det virker som om det er så forskjellig fra person til person hvordan ukene/dagene før fødsel forløper , så man vet aldri ...Ender vel med at du får før meg Ha en fin dag du også -------- I dag har mormor, svigermor og tre venninner ringt/sendt sms og spurt hvordan det går, og om det er noen tegn på at ting skal skje snart.... Er jo veldig koselig at de tenker på meg og sånt, men tar meg i å tenke at om jeg ikke var utålmodig før så begynner jeg jammen å bli det nå Kjenner meg veldig i "vente-modus" nå, rett og slett pga at formen begrenser aktivitetene -- har mye nedpress som gjør at det gjør veldig vondt å gå. I tillegg "tør" jeg ikke dra på noe langtur med bil, i tilfelle noe skulle skje. Sliter rett og slett litt med å fylle dagene med noe nå.... Noen som har noen forslag? Kanskje noen kan anbefale en serie som både jeg og kjære kan like? Vi har sett alle sesongene av NIpTuck, Six Feet Under og Dexter Frestn så ringte de fra helsestasjonen i sted, min JM er sykemeldt ut denne uka, så timen min er flyttet fra førstkommende torsdag til neste tirsdag. Kjenner jeg ikke liker tanken på å måtte vente til etter termin med neste kontroll. På en annen side så spiller det jo egentlig ingen rolle (..og det kaaan jo være at jeg ikke trenger kontrollen uansett ) Ønsker alle en fin tirsdagskveld Endret 28. juni 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 29. juni 2011 #1707 Del Skrevet 29. juni 2011 Kanskje noen kan anbefale en serie som både jeg og kjære kan like? Vi har sett alle sesongene av NIpTuck, Six Feet Under og Dexter God morgen! Vår felles absolutte favoritt er Criminal Minds! Har dere ikke sett episodene så har dere jo flust av sesonger og velge mellom også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 29. juni 2011 #1708 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg håper du ikke trenger kontrollen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 29. juni 2011 #1709 Del Skrevet 29. juni 2011 Vi så aldri 24 da det gikk på tv, så her går det i 24. Vi liker den veldig godt og hver sesong er like bra. Vi er nå på sesong 5!! Ellers må dere se Sopranos, hvis dere ikke har sett den. Håper du ikke rekker å se så mye på tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 29. juni 2011 #1710 Del Skrevet 29. juni 2011 God morgen Signerer Ripsy, har du ikke sett Sopranos er det noe du bare MÅ se! Det er den beste Tvserien jeg har sett, men anbefaler også The Wire! Håper du har en fin dag MonThe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #1711 Del Skrevet 29. juni 2011 Vi fant en harddisk med masse serier som en kompis har lastet ned for oss, og er nå i gang med å se en serie som heter "Harpers Island". Har aldri hørt om den, men virker grei nok -- dog ganske makaber (akkurat sånn vi liker det ) Ellers er plana for dagen å vaske badet, skifte på senga, samt prøve å lage blåbærmuffins Ute pøser det ned som vanlig ---- kan noen sende sommervær hit så jeg kan nyte resten av svangerskapet ute på verandaen?? Finfin onsdag til dere jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #1712 Del Skrevet 29. juni 2011 Mmm, muffins med blåbær er digg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 29. juni 2011 #1713 Del Skrevet 29. juni 2011 Det er grøt med masse kanel du skal spise nå, ikke blåbærmuffins Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #1714 Del Skrevet 29. juni 2011 Det er grøt med masse kanel du skal spise nå, ikke blåbærmuffins ...det, og taco har jeg hørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peace Skrevet 29. juni 2011 #1715 Del Skrevet 29. juni 2011 Satser på at du ikke trenger den kontrollen!! :gjeiper: Så flink du er som baker! Her har jeg tenkt lenge på at jeg skal bake det ene og det andre, og i ettermiddag fikk jeg faktisk handlet inn til litt gjærbakst, så det skal gjøres i morgen.. Syns det begynner å bli en smule kjedelig hjemme nå altså, mannen jobber så mye kvelder for tiden og da går tiden så sent... Men men, vi får jo snart nok å henge fingrene i vi!!! Bare dager nå til terminen din jo!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 30. juni 2011 #1716 Del Skrevet 30. juni 2011 Bare innom og hilser på! Håper du får en fin dag i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 30. juni 2011 #1717 Del Skrevet 30. juni 2011 Åh, hegejenta: nå trodde jeg det hadde skjedd noe Masse lykke til med innspurten, MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Milla80- Skrevet 30. juni 2011 #1718 Del Skrevet 30. juni 2011 Fast rituale om morgenen er å innom og sjekke om noe har skjedd... Er så spent! Satser vi ikke på at det skjer idag? MASSE lykke til, du klarer det kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #1719 Del Skrevet 30. juni 2011 Satser på at du ikke trenger den kontrollen!! :gjeiper Så flink du er som baker! Her har jeg tenkt lenge på at jeg skal bake det ene og det andre, og i ettermiddag fikk jeg faktisk handlet inn til litt gjærbakst, så det skal gjøres i morgen.. Syns det begynner å bli en smule kjedelig hjemme nå altså, mannen jobber så mye kvelder for tiden og da går tiden så sent... :roll Men men, vi får jo snart nok å henge fingrene i vi!!! :babygutt :rodmer Bare dager nå til terminen din jo!!! :strix Er egentlig ikke spesielt flink på kjøkkenet, men enkle ting som muffins, det klarer jeg Skjønner godt at tida går tregt når mannen er mye vekke Men som du sier, vi får snart nok å henge fingrene i Kos deg med gjørbaksten Bare innom og hilser på! Håper du får en fin dag i dag! :klemmer Så koselig Ønsker deg og dine en fin dag også Åh, hegejenta: nå trodde jeg det hadde skjedd noe :fnise Masse lykke til med innspurten, MonThe :klemmer Takk for det lillefot Fast rituale om morgenen er å innom og sjekke om noe har skjedd... Er så spent! Satser vi ikke på at det skjer idag? MASSE lykke til, du klarer det kjempebra! Her er det stille og rolig.. forhåpentligvis stille før stormen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #1720 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Er vel på tide med en statusoppdatering igjen. Og satser på at denne blir den siste På vei: 40+0 Igjen til termin: 3 dager ( ) Kjønn: Utålmodig?: Ja, må innrømme jeg er litt utålmodig nå. Føles innimellom ut som om jeg har vært gravid i en eevighet, og jeg gleder meg til å ikke være gravid mer (forhåpentligvis få igjen energien, at hendene mine blir bra igjen etcetc). Og så gleder jeg meg selvføgelig stort til å ha lillegull her hos oss Hodet ned: Ja Aktivitet i magen: Ja, men synes det har blitt litt mindre aktivitet der inne den siste uken. Må innimellom "dulte" litt i magen for å sjekke, da "svarer" han alltid med å dulte litt tilbake Navn: Ja Vektøkning: Har gått opp 10 kg Vann i kroppen: Får sokkemerker om kvelden, og har måttet ta av forlovelsesringen. Synes jeg har blitt litt "hoven" i ansiktet også, ser det godt rundt leppene. Kynnere: Innimellom Humør: Stort sett glad og fornøyd, men kjenner jeg blir litt lei innimellom - gleder meg til å ikke være gravid lengre jeg! Barnerom: Det er ferdig Utstyr: Har handlet det meste vi trenger til lillegull, oversikt på utstyrlisten. Strekkmerker: Ja, to på venstre siden av navlen, og tre små nederst på høyre side av magen. Trenger ikke noen fler nå altså! Magen: Magen vokser fortsatt. Synes den har fått en mer "tut-form" de siste dagene Melk i brystene: Nei, men kan klemme ut gjennomsiktig væske fra de. Tanker om fødsel: Kan få litt "panikk" når jeg tenker på at fødselen er rett rundt hjørnet. Når det gjelder smertelindring så er jeg verken for eller imot, jeg vil ta det som det kommer. Vet at de tilbyr akupunktur og bad som naturlig smertelindring, tror ikke jeg vil benytte meg av dette.. Er veldig spent på hvordan det hele starter! Kroppslige symptomer/plager: Carpal Tunnel i begge hender. Har en tynn, mørk stripe fra navlen og ned. Mye nedpress-smerter. Mensmurringer innimellom. Økt utflod siste uka. Brystvortene har blitt mørkere, og "større". Kosthold: Spiser som vanlig, men jeg har lyst på noe heeele tiden (muffins, kake, sjokolademelk, brus, melon, brownies, you name it! ) Endret 30. juni 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå