Gå til innhold

MonThes verden

MonThe

Anbefalte innlegg

:popcorn: spennende :popcorn:

Var det så vondt at du ikke fikk sove mer? Hm, en spennende dag for oss begge... Hadde menssmerter tidligere denne uka.. I natt var det noe som var mye vondere :sjenert: har liksom ikke sånn som kommer og går, varer mer konstant.. Gjerne i 10-15 min, så slipper det litt... Tenkte å holde sengen så lenge jeg er litt trøtt, vet aldri hva dagen og neste døgn krever av meg :fnise:

Håper du har en fin dag tross menssmerter! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, spennende med murringer og do-besøk! :jepp: Det er sikkert ikke garantert, men jeg har nå lest at mange opplever disse do-besøkene et par tre dager før det hele setter i gang.... :lur: :gjeiper:

Ha en super dag med Nesbø! :ler: Jeg har endelig hatt en litt bedre natts søvn og er i vesentlige bedre humør enn tidligere i uken! Deilig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioi... spennende leseing her jo!

helt tydelig at det er noe modning på gang!

tenk - det er ikke lenge igjen nå!

håper du får en fin dag sammen med Nesbø i dag også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn: spennende :popcorn:

Var det så vondt at du ikke fikk sove mer? Hm, en spennende dag for oss begge... Hadde menssmerter tidligere denne uka.. I natt var det noe som var mye vondere :sjenert: har liksom ikke sånn som kommer og går, varer mer konstant.. Gjerne i 10-15 min, så slipper det litt... Tenkte å holde sengen så lenge jeg er litt trøtt, vet aldri hva dagen og neste døgn krever av meg :fnise:

Håper du har en fin dag tross menssmerter! :klem:

Tror du kan spare popcornet litt enda :fnise: Tror du føder før meg jeg altså, og at du gjør lurt i å slappe av i dag :jepp: Njaa... sovna innimellom, så var ikke såå vondt, mer som medium til sterke menssmerter *analyserer alt* :fnise: Har gitt seg nå da... :klemmer:

Oj, spennende med murringer og do-besøk! :jepp: Det er sikkert ikke garantert, men jeg har nå lest at mange opplever disse do-besøkene et par tre dager før det hele setter i gang.... :lur: :gjeiper: Ha en super dag med Nesbø! :ler: Jeg har endelig hatt en litt bedre natts søvn og er i vesentlige bedre humør enn tidligere i uken! Deilig :fnise:

Hva, er det ikke garantert?? :hakeslepp::ler: Så bra du har fått en god natts søvn :jepp: ..Nå er du vel straks klar for helg!! :skya:

oioi... spennende leseing her jo!

helt tydelig at det er noe modning på gang!

tenk - det er ikke lenge igjen nå!

håper du får en fin dag sammen med Nesbø i dag også!

Ja, noe er det nok som skjer! :jepp: Håper du også får en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg nevnte på i går, så måtte jeg levere urinprøven min til dyrking etter besøket hos JM, pga hun fant bakterier. Leverte den da på legekontoret mitt, og fikk beskjed om å ringe i dag for å få svar. Nå har jeg pratet med de, og de kunne bekrefte at det var funnet bakterier.... Og da spurte jeg om det var UVI, det kunne hun ikke svare på, fordi at de kunne ikke analysere urinprøven på legekontoret, det må de visst gjøre på sykehuset :filer: De er så udugelige på legekontoret mitt, kunne de ikke bare ha sagt det i går da, at de ikke kunne finne ut av det der, så kunne jeg levert prøven på sykehsuet isteden- visste jo at det var påvist bakterier i urinen, var jo nettopp derfor jeg kom med den!! Så nå må jeg vente til over helgen med å få svar!! Åh, blir så irritert!! :kjefte:

Hadde det ikke vært for at jeg liker fastlegen min så godt hadde jeg byttet legekontor tvert, legesekretærene (eller hva de nå er....) er udugelige!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kjefte: For en snodig fremgangsmåte. Hvis de vet at de ikke kan finne klart ut av det hvorfor ikke bare sende prøven vidre med engang da liksom :murvegg:

Håper det ikke er UVI da :klemmer:

Endret av arven1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjefte: For en snodig fremgangsmåte. Hvis de vet at de ikke kan finne klart ut av det hvorfor ikke bare sende prøven vidre med engang da liksom :murvegg: Håper det ikke er UVI da :klemmer:

Ja, ikke sant??! :sinna: Nå gjør det nok ingenting at jeg må vente til mandag med å få svar/behandling, men det er jo litt irriterende når det kunne ha vært "løst" i dag!

------------

Oops, ble en sofadupp her! :Gjesp: Har vasket badet og vasket/hengt opp klær tidligere, så ingen dårlig samvittighet da! :fnise: I kveld kommer søstersen (hun minste) med bussen, og skal være på besøk helt til søndag! Det blir koselig :hjerte:

God fredag alle! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har lyst til å tippe når lillegull kommer? :)

Sommerfuglen: 27. juni, 29. juni

Teita: 27.juni , 5. juli

Plutseliten: 29.juni

Meg: 30. juni

Sushi og Shadee: 1.juli

Lillefot og LineGourmet: 2.juli

Termin: 3. juli

Hegejenta: 3.juli

Kjære, Peace, Milla80 og mjau-mjau: 4. juli

Ripsy: 5. juli

GUNS: 10.juli

Ruccola: 13. juli

Blir spennende å se hvem som har rett! :jepp::rodmer:

Edit: Sushi og Shadee "vant" :hoppe::dagens-rose:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne godt ha tenkt meg et magebilde ved siden av tebladene i koppen :lur::fnise: Men jeg "ser" 2. juli som en dato som utmerker seg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet alt om udugelige legekontor!!

Jeg skal så bytte fastlege NÅ, men må bare finne en som har ledig først... Jeg liker fastlegen min hun er dessverre alltid opptatt, det er ofte ventetid på 6 uker for å få time og det syns jeg er helt uholdbart. Skal man først til legen så er det jo fordi man er syk der og da, ikke om halvannen måned!! Og disse damene på kontoret der har ikke peiling på noe! De rotet for andre gang på 1 måned nå med timene mine, de har fått sin siste sjanse og jeg kommer kun til å gå til jordmor fram til fødsel. :sinna:

Sorry utblåsningen, men jeg fikk tenning på alle pluggene nå! :fnise:

Spennende med modningssmerter :popcorn:

Jeg tipper på 4. juli :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne godt ha tenkt meg et magebilde ved siden av tebladene i koppen :lur::fnise: Men jeg "ser" 2. juli som en dato som utmerker seg :ler:

:ler: Statusoppdatering og magebilde iløpet av helga! Er foresten på tide med det hos deg også!! :lur:

Vet alt om udugelige legekontor!!

Jeg skal så bytte fastlege NÅ, men må bare finne en som har ledig først... Jeg liker fastlegen min hun er dessverre alltid opptatt, det er ofte ventetid på 6 uker for å få time og det syns jeg er helt uholdbart. Skal man først til legen så er det jo fordi man er syk der og da, ikke om halvannen måned!! Og disse damene på kontoret der har ikke peiling på noe! De rotet for andre gang på 1 måned nå med timene mine, de har fått sin siste sjanse og jeg kommer kun til å gå til jordmor fram til fødsel. :sinna:

Sorry utblåsningen, men jeg fikk tenning på alle pluggene nå! :fnise:

Spennende med modningssmerter :popcorn:

Jeg tipper på 4. juli :babysmokk:

6 ukers ventetid på time hos fastlegen?? :hakeslepp: Guri!! Har aldri opplevd å måtte vente lengre enn 3-4 dager jeg! Og de spør alltid om det haster, sier jeg ja får jeg alltid time på dagen, eller dagen etter. Hadde iallefall skifta legekontor om jeg var deg, går jo ikke an å måtte vente såå lenge på en legetime!! :sinna: Tipping notert! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 ukers ventetid på time hos fastlegen?? :hakeslepp: Guri!! Har aldri opplevd å måtte vente lengre enn 3-4 dager jeg! Og de spør alltid om det haster, sier jeg ja får jeg alltid time på dagen, eller dagen etter. Hadde iallefall skifta legekontor om jeg var deg, går jo ikke an å måtte vente såå lenge på en legetime!! :sinna: Tipping notert! :klemmer:

Ja, det er helt tragisk!!

Jeg må skifte men ønsker meg en norsk-dame-lege og det er ikke bare-bare å oppdrive noen som har ledige plasser....

Kan du forklare meg hvordan du får lagt inn bilder så skal jeg slenge inn noen nye magebilder hos meg også?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oioi, så spennende! Tenk at nå kan det skje når som helst! :hjerte:

Jeg tipper 27. juni og 5. juli, om det går ann å tippe to?

Jeg klarer desverre ikke å forklare hvordan man legger ut magebilde.. Har lagt ut bilder to ganger før, men hadde ikke kunne forklart det til meg selv en gang. Syntes det er litt komplisert. En må prøve seg fram og feile litt, så går det til slutt. Haha, lykke til. Håper å få sett magebilde snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt tragisk!!

Jeg må skifte men ønsker meg en norsk-dame-lege og det er ikke bare-bare å oppdrive noen som har ledige plasser....

Kan du forklare meg hvordan du får lagt inn bilder så skal jeg slenge inn noen nye magebilder hos meg også?!?!

Nei, det kan vel være vanskelig ja, mangel på ledige kvinnelige fastelger her også! Hvordan du gjør det her inne på KG mener du? Isåfall så bruker du "full editor" når du skal skrive innlegget ditt -- trykk på "velg fil" under Legg til vedlegg -- last opp det bildet du ønsker å legge ved og så velger du "Legg ved denne filen", og så poster du innlegget! Hvis jeg husker riktig sånn i farta ;)

:klem:

Jeg tipper 2. juli, MonThe :klemmer:

Tipping notert! :klemmer:

Oioi, så spennende! Tenk at nå kan det skje når som helst! :hjerte:

Jeg tipper 27. juni og 5. juli, om det går ann å tippe to?

Ja, alt er lov :fnise: (Men jeg gidder ikke gå i fødsel begge de dagene altså :ler: )

-----------

Nok en urolig natt, kvalmebølger som har kommet og gått, og hatt litt vondt/stikkinger i magen. Lurer på om det kan være symptomer på UVI som melder seg? :klo:

Uans, nå skal vi en tur til byen, for her er det "byfest" i dag! Ønsker alle en finfin lørdag :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan du gjør det her inne på KG mener du? Isåfall så bruker du "full editor" når du skal skrive innlegget ditt -- trykk på "velg fil" under Legg til vedlegg -- last opp det bildet du ønsker å legge ved og så velger du "Legg ved denne filen", og så poster du innlegget! Hvis jeg husker riktig sånn i farta ;)

Uans, nå skal vi en tur til byen, for her er det "byfest" i dag! Ønsker alle en finfin lørdag :vinke:

Ja, også må man justere størrelsen på bilde i forkant. Anbefalt str er fra 50 - 200 kb ;)

Ha det morro i byen på byfest Monthe! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper samme som din kjære; 4.juli for da har jeg bursdag selv ;):nigo:

Her har vi så mange bursdager/merkedager i beg av juli, så håper igrunn lillegutt klarer å finte seg utenom alle de så han får en egen dato :)

Håper formen er bedre om det er uvi - det er jo ikke noe godt og gå med! :klem:

Ha en fortsatt fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...