mjau-mjau Skrevet 7. mai 2011 #1341 Del Skrevet 7. mai 2011 Melder meg inn i klubben av nyskjerrige som ønsker seg PM med navn - om du har lyst til å dele da Kloke ord MonThe, vi prøver også aldri å forlate hverandre som uvenner. Og de få gangene vi har gjort det har jeg sitti igjen med en skikkelig vond følelse inni meg - tenk om dersom hvis om atte... Nei huff, ikke noe godt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 7. mai 2011 #1342 Del Skrevet 7. mai 2011 Melder meg inn i klubben av nyskjerrige som ønsker seg PM med navn - om du har lyst til å dele da Kloke ord MonThe, vi prøver også aldri å forlate hverandre som uvenner. Og de få gangene vi har gjort det har jeg sitti igjen med en skikkelig vond følelse inni meg - tenk om dersom hvis om atte... Nei huff, ikke noe godt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 7. mai 2011 #1343 Del Skrevet 7. mai 2011 Melder meg inn i klubben av nyskjerrige som ønsker seg PM med navn - om du har lyst til å dele da Kloke ord MonThe, vi prøver også aldri å forlate hverandre som uvenner. Og de få gangene vi har gjort det har jeg sitti igjen med en skikkelig vond følelse inni meg - tenk om dersom hvis om atte... Nei huff, ikke noe godt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 7. mai 2011 #1344 Del Skrevet 7. mai 2011 Jeg har laget meg ny dagbok: Accept your destiny Mine skravlerier som alenemamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 8. mai 2011 #1345 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg vil også gjerne ha PM med navn! Sliter sånn selv, så syns det er så spennende hva andre velger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 8. mai 2011 #1346 Del Skrevet 8. mai 2011 Og nok en nysgjerrigper her Flere pm'er igjen? Sender en og ønsker om en fortsatt flott søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 8. mai 2011 #1347 Del Skrevet 8. mai 2011 Oi, forrige innlegg ble postet 3 ganger!!! Det var da virkelig ikke meningen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bygdejenta Skrevet 8. mai 2011 #1348 Del Skrevet 8. mai 2011 Også jeg som tenkte jeg skulle klare å la være med og være nysgjerrig på navn.. Fikk så inderlig lyst på en liten PM med navn på jeg også Og jeg tror jeg skal klare å la vær å vite kjønn på ordinær UL om halvannen uke??? Jaja... Det er lov å være optimist!!! Ha en strålende søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. mai 2011 #1349 Del Skrevet 8. mai 2011 Melder meg inn som nysgjerrig på navn jeg også Håper du får en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #1350 Del Skrevet 8. mai 2011 Da er PM`er sendt Hatt ei venninne på besøk i helga, det har vært veldig koselig Skikkelig jentehelg, med snop, film, og en hel masse popling I dag har været vært helt fantastisk, og dagen har blitt tilbragt på verandaen, med jordbær, melon, radio og blader. Deeeilig! Til tross for en veldig rolig og avslappende helg så har jeg vært veldig trett og sliten hele helga. Måtte tilogmed ta meg en ettermiddagslur i går :gjeiper: Har ikke akkurat vært en slitsom uke sånn jobbmessig, er kanskje jeg som begynner å merke at det begynner å bli tyngre? Kjenner jeg er glad jeg har lang-fri-helg og fri i morgen Håper alle har hatt ei super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 9. mai 2011 #1351 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg melder meg på i rekken over nysgjerrige når det gjelder navn og tar gjerne imot PM... Høres ut som om du har hatt en kjempehelg! og håper fridagen i dag blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #1352 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg melder meg på i rekken over nysgjerrige når det gjelder navn og tar gjerne imot PM... Høres ut som om du har hatt en kjempehelg! og håper fridagen i dag blir bra! PM sendt Sender en stooor tilbake ------- For et deilig vær!! Stod opp klokka ti, til 20 grader i skyggen. Laang frokost på verandaen, og nå har jeg bunkra meg godt til under parasollen med blader og dataen Håper sommeren blir like fin som de siste dagene har vært! Hadde håpt på å få levert NAVpapirene i dag, men jobb er så treige med å fylle ut "inntektsopplysningsskjemaet" , har mast på de i 2 uker nå!! At det skal være så vanskelig, skulle tro det var gjort i en fei for de på lønn-og personalavdelingen å fylle ut et lite skjema.... Ellers kjenner jeg at jeg er i "føde-modus" i dag. Har så smått begynt å tenke på at det er en fødebag som skal pakkes (vi skal mest sannsynlig føde i nabobyen, så kjære kan ikke bare dra hjemom å hente klær til meg). Har tenkt litt på hvordan vi skal gjøre det når det nærmer seg fødselen, med tanke på at kjære jobber en del natt, og kanskje kan ting begynne å skje når han er på jobb. Jeg synes det er litt stressende å tenke på , selv om det sikkert går mange timer fra man kjenner den første rien til man drar på sykehuset.. Men det kjennes litt utrygt å tenke på at han kanskje ikke er hjemme, i tillegg til at vi må reise et lite stykke til sykehuset. Iallefall sa kjære når jeg snakekt med ham om dette at han allerede hadde avtalt med en kollega at han kan ringe ham når ting er igang, slik at han kommer og tar over for ham. Herlige kjæresten min, som allerede har tenkt på det Nå skal jeg sette på en maskin med lillegulls klær og lese litt om fødselen, ønsker alle en finfin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 9. mai 2011 #1353 Del Skrevet 9. mai 2011 Ikke lenge igjen til lillegutt er hos dere nå! Fine navnet dere har funnet til han også! Så bra din kjære har tenkt litt på fødselen også. Da blir det straks litt tryggere for deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 9. mai 2011 #1354 Del Skrevet 9. mai 2011 Så herlig med lang frokost på verandaen! Det er så deilig med ordentlig vårvær nå. Jeg liker det veldig godt ...Jeg er også litt nysgjerrig på navn, så om du har flere PM'er og sende ut takker jeg ikke nei Navnevalg er jo så spennende Må være trygt når det blir litt "planlagt". Ikke at man kan planlegge fødselen, altså (tenk hvor flott det hadde vært ), men at han har avtalt med en kollega om at han overtar. Håper du har en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 9. mai 2011 #1355 Del Skrevet 9. mai 2011 Hei,hei Datt plutselig ut av nettverden en stund... Ser ut som alt står bra til her inne... For en utrolig deilig start på fridagen du har hatt i dag. Jeg har også hatt fri i dag og det er utrolig deilig. Så søt og omtenksom samboer du har som allerede har planlagt med jobb og greier Ikke mange uker igjen til dere er foreldre nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #1356 Del Skrevet 9. mai 2011 Ikke lenge igjen til lillegutt er hos dere nå! Fine navnet dere har funnet til han også! Så bra din kjære har tenkt litt på fødselen også. Da blir det straks litt tryggere for deg også. Takk Ja, jeg er veldig glad for at kjære er så engasjert som han er, det er godt å være to om ting Så herlig med lang frokost på verandaen! Det er så deilig med ordentlig vårvær nå. Jeg liker det veldig godt :sol ...Jeg er også litt nysgjerrig på navn, så om du har flere PM'er og sende ut takker jeg ikke nei :sjenert Navnevalg er jo så spennende :jepp Må være trygt når det blir litt "planlagt". Ikke at man kan planlegge fødselen, altså (tenk hvor flott det hadde vært ), men at han har avtalt med en kollega om at han overtar. Håper du har en fin mandag :klemmer Her har gradestokken steget helt opp til 28 grader i skyggen, plutselig sommer her nå Sender deg en PM jeg! Ja, er godt å planlegge det man kan planlegge iallefall ..så får vi ta det andre som det kommer! Jeg synes det er en veldig snill kollega, som er villig til å stille opp på kort varsel midt på natta om det skulle bli nødvendig! håper mandagen din er fin også! Hei,hei :skravle Datt plutselig ut av nettverden en stund... Ser ut som alt står bra til her inne... For en utrolig deilig start på fridagen du har hatt i dag. Jeg har også hatt fri i dag og det er utrolig deilig. Så søt og omtenksom samboer du har som allerede har planlagt med jobb og greier :hjerte Ikke mange uker igjen til dere er foreldre nå :nigo Heii Var inne å titta litt til deg og nå, ser ut som om du har det bra også! Ja, tenk det, godt under to måneder igjen til termin her nå! ...og du kommer etter i superfart, synes tiden går så raskt hos deg! ----------- Da har jeg begynt på albumet til lillegull! Kjøpte inn et scrappealbum og noen fine klistremerker og sånt for maange uker siden, som har ligget i en skuff. Og nå har jeg fylt de tre første sidene i albumet med viktige datoer ( positiv test/første UL/spark inni/spark utenpå etc), og bilder fra UL. Jeg håper at jeg kommer til å være flink å fylle inn alle lillegulls"første ganger" (smil/prating/skritt etc), og at albumet kommer til å være et koselig minne når han vokser opp ..dagboka mi her inne var foresten veldig god å ha når jeg trengte datoene for når jeg kjente spark etc, her inne har jeg jo skrevet ned alt! (i svangerskapsboken har jeg ikke vært så flink å skrive ned kalenderdatoer, bare svangerskapsuker/dager) Nå skal jeg henge opp den aller første klesvasken med miniklær til tørk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 9. mai 2011 #1357 Del Skrevet 9. mai 2011 Nå skal jeg henge opp den aller første klesvasken med miniklær til tørk Kooos Det er så stas synes jeg Håper du nøt det, hihi.. Blir vel ikke like stemningsfullt etterhvert I mellom amminger og bleieskift Håper du har kost deg med finværet i dag, det har jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 9. mai 2011 #1358 Del Skrevet 9. mai 2011 Hadde håpt på å få levert NAVpapirene i dag, men jobb er så treige med å fylle ut "inntektsopplysningsskjemaet" , har mast på de i 2 uker nå!! At det skal være så vanskelig, skulle tro det var gjort i en fei for de på lønn-og personalavdelingen å fylle ut et lite skjema.... Men du trenger vel ikke vente på at jobben skal fylle ut det?!?!? Jeg fikk beskjed fra vår personalavdeling om at de sender inn det på egenhånd og det står jo heller ikke noe sted at det skal legges ved søknaden? Eller gjør det det? Isåfall har jeg driti skikkelig på draget for jeg sendte papirene forrige uke uten å legge ved det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 9. mai 2011 #1359 Del Skrevet 9. mai 2011 Men du trenger vel ikke vente på at jobben skal fylle ut det?!?!? Jeg fikk beskjed fra vår personalavdeling om at de sender inn det på egenhånd og det står jo heller ikke noe sted at det skal legges ved søknaden? Eller gjør det det? Isåfall har jeg driti skikkelig på draget for jeg sendte papirene forrige uke uten å legge ved det... Nemlig! Jeg har også sendt inn skjemaet med vedlagt terminbekreftelse også regner jeg med at det er Nav som kontakter arb.giver ang inntektsopplysningene Det er i hvert fall sånn jeg har tolket prosessen Jeg leste forøvrig at du skal føde i nabobassenget! Ikke helt våken nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #1360 Del Skrevet 9. mai 2011 Kooos Det er så stas synes jeg Håper du nøt det, hihi.. Blir vel ikke like stemningsfullt etterhvert I mellom amminger og bleieskift Håper du har kost deg med finværet i dag, det har jeg Det var skikkelig stas Måtte le litt av de pittesmå strømpebuksene Jess, har sittet ute hele dagen, og nå blir det grilling Håper du også får en fin kveld Men du trenger vel ikke vente på at jobben skal fylle ut det?!?!? Jeg fikk beskjed fra vår personalavdeling om at de sender inn det på egenhånd og det står jo heller ikke noe sted at det skal legges ved søknaden? Eller gjør det det? Isåfall har jeg driti skikkelig på draget for jeg sendte papirene forrige uke uten å legge ved det... Nemlig! Jeg har også sendt inn skjemaet med vedlagt terminbekreftelse også regner jeg med at det er Nav som kontakter arb.giver ang inntektsopplysningene Det er i hvert fall sånn jeg har tolket prosessen Dette er kopiert fra Førstesiden på NAVpapirene; "For at NAV skal kunne behandle saken din raskt og effektivt, ber vi deg sende inn det som står i denne listen: Søknad om foreldrepenger eller fedrekvote ved adopsjon Dokumentasjon av termindato (lev. kun av mor), fødsel eller dato for omsorgsovertakelse Dokumentasjon av inntekt Slik gjør du: 1. Åpne skjemaet som du har fått lenke til på nav.no. 2. Fyll ut skjemaet på skjermen og skriv det ut, eller ta utskrift og fyll ut for hånd. Husk å undertegne skjemaet. Bruk sort eller mørkeblå penn. 3. Sjekk at du har alle papirene i listen ovenfor. Små vedlegg må tapes til et vanlig ark. Bruk tape på toppen og på hver side, slik at det kan leses av en maskin 4. Legg førstesiden oppå hovedskjemaet og vedleggene, og send alt til NAV-adressen som står her." ..så jeg tolker det iallefall slik at det er vi selv som skal sende med disse papirene som vedlegg til søknaden om foreldrepenger Nå er det grillings, mmm!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå