Gå til innhold

MonThes verden

MonThe

Anbefalte innlegg

Da blir det i såfall lagt ut på bloggen min... Får se hva jeg finner ut når jeg kommer hjem i dag :lur:

Ok, venter spent, og sniker meg rundt i dagobka di og bloggen din hele dagen! :lur: Finfin dag til deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skal jeg lage browniemuffins ala Småkjekset -- de falt nemlig veeldig i smak hos svigerfar, og han fyller år i dag! :hoppe:

(..at jeg selv får vann i munnen av å tenke på browniemuffins har selvfølgelig ingenting med dagens baking å gjøre! )

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro å lese listen din!

Nesten så jeg ble inspirert til å lage en selv :fnise:

Magen har blitt kjempeflott!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magebilder ligger nå ute på bloggen min! :)

Så gøy å se!! Fine,fine magen :hjerte: Og så mye fint du har strikket - er et heldig lite gull som får så mye fint! :)

Send noen over, da! :sikle:

De var veeldig gode :sikle: Og så enkle å lage!! (nesten for enkelt :fnise: )

Så moro å lese listen din!

Nesten så jeg ble inspirert til å lage en selv :fnise:

Magen har blitt kjempeflott!! :)

Synes du også kan lage en slik! :jepp:

Du hadde forresten en veldig fin babymage :hjerte:

Takk :rodmer:

-----------

Da har vi vært oppe hos svigerfar på bursdagskaffe, browniesene var en suksess :sikle: Nå er kjære dratt på nattevakt, så i kveld blir det noen episoder av One Tree Hill, KG, og meg og katten i soffen :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjempefin mage :D Det virker som du har det så bra for tiden :) Går alt bra på jobb og sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg lage browniemuffins ala Småkjekset -- de falt nemlig veeldig i smak hos svigerfar, og han fyller år i dag! :hoppe:

(..at jeg selv får vann i munnen av å tenke på browniemuffins har selvfølgelig ingenting med dagens baking å gjøre! )

Så bra at dere liker dem så godt da :jepp:

Jeg savner dem skikkelig nå siden jeg ikke kan spise dem (går på lavkarbo) :(

Kanksje jeg skulle ha prøvd meg ut med å finne en sunn og karbovennlig oppskrift på dem :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiin mage :) Ser ut som om vi har ca like store :rodmer:

Kanskje jeg skal få ut et bilde en dag og :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte også Maxi cosi cabriofix med base i går. Vogn er jeg litt mer i tvil om, nå står vi mellom Emmaljunga City cross og TFK joggster twist. Mannen har mest lyst på en 3 hjuling :)

Jeg gikk for TFK joggster twist, og er kjemefornøyd med den! Flott å trille rundt, selvom det er litt tungt gjennom sørpen for tiden...

Fant den på salg på www.plukke.no for 5100,-. I tillegg har jeg Maxi Cosi adapteret på vogna, så bilsetet kan klikkes rett på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil og ha brownies :ler: Kanskje bake i dag, hmmm... :ler:

Nydelig mage :hjerte:

De er veeeldig gode!Egentlig farlig gode :fnise: Takk :klemmer:

Så kjempefin mage :D Det virker som du har det så bra for tiden :) Går alt bra på jobb og sånn?

Takk :rodmer: Har det veldg bra, føler på en måte jeg har funnet litt "roen" i graviditeten nå, det er godt! :jepp: På jobb går det så som så, sier litt om det under! Håper alt er bra med deg også :klemmer:

Så bra at dere liker dem så godt da :jepp:

Jeg savner dem skikkelig nå siden jeg ikke kan spise dem (går på lavkarbo) :(

Kanksje jeg skulle ha prøvd meg ut med å finne en sunn og karbovennlig oppskrift på dem :lur:

De er supergode, tuusen takk for oppskrift!! ..Om du skulle finne en sunn versjon av de så vil jeg veldig gjerne ha oppskriften ;)

Fiin mage :) Ser ut som om vi har ca like store :rodmer:

Kanskje jeg skal få ut et bilde en dag og :sjenert:

Så gøy!:) Jaa, synes du skal legge ut bilde du også! Er så gøy å se andres mager!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg vært på min første time hos jordmor! :hoppe:

Det var en veldig hyggelig opplevelse, hun var så hyggelig og lett å prate med at jeg hadde nesten ikke lyst til å gå derifra :) FIkk høre hjertelyden til den lille, 142 slag i minuttet, en fantastisk lyd :hjerte:

Urinprøven og blodtrykk var bra, og symfyse-fundusmålet var litt over rødstreken, men innenfor den grønne så var visst bra det også :) Hadde på forhånd gruet meg litt, var redd for at det skulle bli mye fokus på vekt/BMI osv, men hun sa ikke noe spesielt om det, så da er det vel ikke et tema.. Fikk også informasjon om diverse svangerskapskurs framover og vi pratet litt generelt om fødsel, graviditet etc.

Vi pratet også en del om jobb, hun var veldig opptatt av formen min, og at jeg må lytte til kroppen min. Hun hadde lyst til å sette opp en konkret tilretteleggingsplan for meg med utgangspunkt i hvordan jeg selv ønsker å ha det, for å være i best mulig form og kunne være lengst mulig i arbeid (f.eks. jobbe mer dag, ikke senvakt+tidligvakt etc). Med utgangspunkt i denne skal arbeidsgiver tilrettelegge, og så kan jeg få svangerskapspenger hvis det ikke lar seg gjøre å tilrettelegge. Dette var jeg ikke klar over at gikk an jeg! Hadde egentlig tenkt at den tilretteleggingen jeg har krav på har jeg allerde fått, dvs. å bli skånet for brukere med utagerende atferd, og at alternativet mitt mtp på jobb er aktiv eller gradert sykemelding! :sjenert: Ble enige om at jeg skal tenke litt på det, og ta kontakt hvis jeg ønsker en slik plan før neste JMtime :)

Gleder meg allerede til neste time, det var så kjekt å snakke med noen som har sånn peiling, og så god tid! :jepp:

Ooog, :hoppe: for 24 uker i dag! :strix:

Ønsker alle en finfin dag! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er supergode, tuusen takk for oppskrift!! ..Om du skulle finne en sunn versjon av de så vil jeg veldig gjerne ha oppskriften ;)

Skal holde deg oppdatert hvis jeg finner noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for 24 uker og :tommelsmil: for en fin jordmortime i dag!

Ønsker deg også en superduper dag videre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at jordmortimen var en suksess :smilbla:

:hoppe: for 24 uker og :tommelsmil: for en fin jordmortime i dag!

Ønsker deg også en superduper dag videre :klemmer:

Så hyggelig hun jordmoren hørtes ut! Heldig! :)

----------

Skulle til å ta helg i dag, men ble jaggu beordret på jobb i morgen. Hadde håpt at ferien skulle hjelpe på med en hel masse overskudd, men føler meg allerede utslitt, og hodepinen er tilbake for fullt. Og i tillegg må jeg på jobb i morgen.Er så drittlei av jobb. :sjenert::kjefte::sinna::riste::murvegg::kjempesinna::angry::grine::frustrert:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...