Gå til innhold

MonThes verden

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Ser ut som en fantastisk vakker mage! :ler

Du kan endre sizen på bilde gjennom å redigere - størrelse. Jo mindre bilde er (kb) jo mindre vil det bli når man klikker for å åpne det. Ble vel stort der ja! :fnise

Ellers så var det ingen spesiell historie som har gjort meg fryktelig trøtt i dag, annet enn at døgnrytmen blir litt ødelagt av helga :ler 2 timer for lite søvn kjennes ut som ingen søvn i det hele tatt nå om dagen :gjeiper

Fikk ikke til å endre størrelsen jeg.. Dere får bare nyte meg i miniatyr, eller i megastørrelse :ler:

2 timer for lite søvn er nesten som ingen søvn i hele tatt ja! Håper denne natta har fart bedre med deg! :klem:

Så flott mage MonThe!!! :strix

Og gratulerer som tante!!!!

Taakk :klem:

Så fin gravidemage du har :)

Gratulerer så mye som tante - det er stas!

Min bror fikk en sønn i september, så det blir ca 6 mnd. mellom ham og snuppa vår + at søsteren til mannen min skal ha en gutt i mai, så her kommer søskenbarna tett Koselig da

Ha en fin kveld :klemmer

Blir gøy for barna i alle høytider/familiesammenkomster :jepp: Håper du har en fin dag! :klem:

Så fin gravidmage du har! :gravid:

:)

Gøy med gravidmage! Gøy med ferie! Gøy med å bli tante!

Jeg synes livet ditt virker så fantastisk for tiden :) Her går det i hovne kinn, sur familie som ikke er invitert i bryllup osv.

Fortsett å kos deg, dagene går fryktelig fort

Livet er ganske fint for tiden ja :) Uff, sliter du med tanna enda?? :troest: *stikker innom deg etterpå og oppdaterer meg*

Håper du har en fin tirsdag! :klemmer:

Gratulerer med gutt i magen! Og du hadde en kjempefin babymage!

Jeg ble mamma til verdens fineste jente for 6 dager siden - du kan bare glede deg! Barseltårene sitter løst, men det er likevel verdens beste følelse!

Og, for dere som gruer dere til fødselen, det var ingenting å være redd for :)

Åååh, så koselig!! :strix: GRATULERER!! Har tenkt en masse på deg, og venta spent på oppdatering!! Håper alt står bra til med mor og barn, til tross for barselstårene! :):klemmer:

Fiiiiine magen :hjerte

:rodmer:

---------

Nå har vi vært å kjøpt inn materiale til barnerommet. Skal legge panel på veggene;

http://www.maxbo.no/upload/Produkter/Byggevarer/Plateprodukter/Harmoni%20panelplater%20produktark%200909.pdf

,og har tenkt å male den ene veggen lys blå.

På gulvet skal vi legge eikelaminat. Så nå er det bare å finne tid og ork til å gjøre det.. :gjeiper:

Nå skal jeg straks fyke avgårde på jobb. Ønsker alle en fin dag :vinke:

Endret av MonThe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye som nybakt tante!

Og nydelig mage har du også!

Tipper barnerommet blir lekkert når det er ferdig - planene høres iallfall fine ut!

:klemmer: til deg!

Skrevet

Gratulerer så mye som nybakt tante!

Og nydelig mage har du også!

Tipper barnerommet blir lekkert når det er ferdig - planene høres iallfall fine ut!

:klemmer: til deg!

Takk Hegejenta :klemmer: Ja, håper det blir bra! Valgte en nyyydelig blåfarge, og har tenkt å male en kommode og en vegghylle i samme farge :jepp: Gleder meg til kjære har lagt gulv og vegger, så jeg kan gjøre kosearbeidet :fnise:

---------------

Hjemme fra jobb i dag, sovet dårlig i natt (masse rare drømmer) , og våknet kvalm og med dundrende hodepine :( Tvinge meg selv til å gå en tur ut i det nydelige været nå, håper det hjelper!

Ønsker alle en fin dag :vinke:

Skrevet

Håper formen blir bedre utover dagen. :klem: Jeg har også en ekstrem hodepine i dag, men inspirert av deg skal jeg også komme meg en liten tur ut i frisk luft nå!

Skrevet (endret)

Håper formen blir bedre utover dagen. :klem: Jeg har også en ekstrem hodepine i dag, men inspirert av deg skal jeg også komme meg en liten tur ut i frisk luft nå!

Håper du hadde/har en fin tur. Det hadde jeg :jepp: Det hjalp ikke på hodepina, men var fint allikevel -- strålende sol, og -1 grad :sol: Nå blir det slaraffenliv på sofaen, KG og ukens episode av One Tree Hill :popcorn:

Edit. Et innlegg fullt av tidenes skriveleifer :ler:

Endret av MonThe
Skrevet

Hjalp ikke på hodepinen her heller :sukk: Men godt å komme seg litt ut likevel. Her blir det også tidenes sofasløving resten av dagen! Kos deg :)

Skrevet

Hjalp ikke på hodepinen her heller :sukk: Men godt å komme seg litt ut likevel. Her blir det også tidenes sofasløving resten av dagen! Kos deg :)

:tommelopp: Rop ut om du skulle finne opp en vidunderkur mot hodepinen!

:klem:

Skrevet

Æsj, den hodepinen altså :kjefte:

Mine tips, funker bittelitt innimellom :ler:

MASSE vann,luft, varmepute i nakken, tigerbalsam i tinningen og/eller nakken :)

Skrevet

Æsj, den hodepinen altså :kjefte:

Mine tips, funker bittelitt innimellom :ler:

MASSE vann,luft, varmepute i nakken, tigerbalsam i tinningen og/eller nakken :)

Takk for tips :klemmer:

Meen, mener å huske at jeg leste på pakningsvedlegget på tigerbalsam i sommer at det ikke skal brukes av gravide. Kan hende jeg husker feil, og har selvfølgelig kasta vedlegget.. :klo:

Hjemme fra jobb i dag og. Kjennes ut som om noen graver inne i hodet mitt :kjefte: *må vel være ferdig inni der nå snart*

Ellers så har jeg så smått begynt å tenke på pakkelisten til ferien :) Er det noe spesielt jeg bør huske på, sånn i forhold til den lille i magen? Har allerede tenkt på støttestrømper til flyturen.. Noe annet?

Oog, :strix: 21 uker :strix:

Ha en fin dag jenter :vinke:

Skrevet

:hoppendeglad: 21 uker :hoppendeglad:

Håper hodepinen gir seg etterhvert - eller blir mindre hissig! Fins ikke noe som er så lammende som hodepine (og kvalme).

:klemmer: og håper du får en fin torsdag!

Skrevet

:hoppendeglad: 21 uker :hoppendeglad:

Håper hodepinen gir seg etterhvert - eller blir mindre hissig! Fins ikke noe som er så lammende som hodepine (og kvalme).

:klemmer: og håper du får en fin torsdag!

21 uker :strix:

:klemmer:

Skrevet

Takk for tips :klemmer:

Meen, mener å huske at jeg leste på pakningsvedlegget på tigerbalsam i sommer at det ikke skal brukes av gravide. Kan hende jeg husker feil, og har selvfølgelig kasta vedlegget.. :klo:

Hjemme fra jobb i dag og. Kjennes ut som om noen graver inne i hodet mitt :kjefte: *må vel være ferdig inni der nå snart*

Ellers så har jeg så smått begynt å tenke på pakkelisten til ferien :) Er det noe spesielt jeg bør huske på, sånn i forhold til den lille i magen? Har allerede tenkt på støttestrømper til flyturen.. Noe annet?

Oog, :strix: 21 uker :strix:

Ha en fin dag jenter :vinke:

Jeg spurte legen min om dette, for lurte på det samme som deg. Utvortes bruk av diverse kremer/salver etc er ikke farlig. Var heller ikke farlig å bruke Ibux-gel(men skulle ikke ta ibux tabletter). Ibuxen er jeg likevel forsiktig med, men tigerbalsam kunne jeg bare bruke :)

Hurra for 21 uker :strix:

Skrevet

Jeg spurte legen min om dette, for lurte på det samme som deg. Utvortes bruk av diverse kremer/salver etc er ikke farlig. Var heller ikke farlig å bruke Ibux-gel(men skulle ikke ta ibux tabletter). Ibuxen er jeg likevel forsiktig med, men tigerbalsam kunne jeg bare bruke :)

Ok :)

-------

Hegejenta tipset om en side i dag, der de har diverse babystæsj. Falt pladask for disse, og må dele de med dere ;

http://www.rockmybaby.no/shop/handhekledebootieslysebla-p-433.html

Var ikke de søte?? :rodmer:

Skrevet

Kjente deg nesten ikke igjen i dag jeg :fnise:

Husker ikke om jeg kommenterte magebildet ditt tidligere, men det er iallfall en superfin gravidmage du har fått :gravid:

De bottiesene falt jeg også pladask for. Kanskje vi kan skaffe oppskrift et sted og sende forespørsel til vordende bestemødrene??

Gode bedring - håper den dumme hodepinen snart slipper taket :klem:

Skrevet

Kjempesøte booties :rodmer: Den sida der var farlig, altså...

Men MonThe, jeg kjenner deg nesten ikke igjen nå som du har bytta bilde! :sjokkert: *vanedyr* Lurer liksom på hvem denne nye sommerfuglen er :fnise:

:strix: 21 uker! :hoppendeglad:

Skrevet

Kjente deg nesten ikke igjen i dag jeg :fnise:

Husker ikke om jeg kommenterte magebildet ditt tidligere, men det er iallfall en superfin gravidmage du har fått :gravid:

De bottiesene falt jeg også pladask for. Kanskje vi kan skaffe oppskrift et sted og sende forespørsel til vordende bestemødrene??

Gode bedring - håper den dumme hodepinen snart slipper taket :klem:

Ny look! ;)

..og når det gjelder magen så har du plutselig en du også! Ikke så lenge til, sånn som tiden flyr hos deg! :fnise: Jaa, om du finner en oppskrift må du si ifra!! Her blir foresten også strikkeoppdrag videresendt til kommende bestemødre :fnise:

Kjempesøte booties :rodmer: Den sida der var farlig, altså...

Men MonThe, jeg kjenner deg nesten ikke igjen nå som du har bytta bilde! :sjokkert: *vanedyr* Lurer liksom på hvem denne nye sommerfuglen er :fnise:

:strix: 21 uker! :hoppendeglad:

Ja, var mye fint der!! Måå ha de der bootiesene!! (noen som har et bedre ord, på norsk?? :gjeiper: ) Hehe, nesten så jeg ikke kjenner igjen meg selv heller :ler: Var ei anna ei på skravletråden som hadde lik avatar som meg, så fant ut at jeg måtte ha "min egen" :)

Skrevet

Jeg har jo strikket noen booties - ikke så forseggjorte som de på Rock My Baby siden, men de ligner litt i fasongen.

Bilde ligger på bloggen min.

Oppskrift for den som vil tipse ivrige strikkere: http://ullenteventyr.blogspot.com/2008/11/babysokker-igjen-og-igjen.html

Hegejenta -- du er en engel!!! :dagens-rose: Og ikke minst flink til å strikke, de var nydelige! :jepp:

Tuusen tuusen takk!! :klemmer:

Skrevet

Gratulerer med 21 uker!! :strix:

Må inn og titte på den sida jeg og tror jeg :sjenert:

Håpe hodepinen gir seg snart, finnes ikke noe verre enn det...

Blir jo helt paff! Jeg var også plaget med det i flere uker, men heldigvis bedre nå!

Dårlig med pakketips her assa.... :forvirra:

Ha en flott kveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...