Sushi Skrevet 20. januar 2011 #721 Del Skrevet 20. januar 2011 Åå, når fikk jeg lyst å shoppe Spørs om det ikke blir en bytur i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 20. januar 2011 #722 Del Skrevet 20. januar 2011 et sett til den lille bestående av en grå bukse og en hvit body, med påskriften "I DAD" :rødme: :rødme: Når begynte du å ta magebilder? Jeg skulle egentlig ha begynt senest forrige helg, men har ikke kommet så langt. Men vil jo helt sikkert være kjempefint å ha i en egen mappe med mageutvikling jevnlig Uff, jeg har sikkert utsatt det i påvente av ordenlig gravid-mage Nå kjenner jeg livmoren godt, men det er jo fortsatt bare min opprinnelig oppblåste mage mest liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 20. januar 2011 #723 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Når begynte du å ta magebilder? Jeg skulle egentlig ha begynt senest forrige helg, men har ikke kommet så langt. Men vil jo helt sikkert være kjempefint å ha i en egen mappe med mageutvikling jevnlig Uff, jeg har sikkert utsatt det i påvente av ordenlig gravid-mage Nå kjenner jeg livmoren godt, men det er jo fortsatt bare min opprinnelig oppblåste mage mest liksom.. Jeg kjenner ikke livmoren min enda jeg Men magebilder tar jeg fast på lørdagene når jeg skifter til ny uke. Det har jeg gjort siden uke 9 Ser ikke noe spesiellt enda, men håper det har forandret seg litt når jeg tar nå på lørdag Setter fra meg kameraet på en kommode og setter på selvutløser. Samme sted og avstand hver gang. Strekker så armene så høyt over hodet jeg klarer og ser rett frem.(Tar bilde fra siden) Da føler jeg at jeg står helt likt hver gang, og det blir lett å se forskjeller. Passer også på å ha på meg samme type boxer hver gang, for hadde på meg en annen ene gangen og da var det så vanskelig å se forskjell (Har et lass med sorte Pierre Robert) Gleder meg til det begynner å vokse litt :rødme: Endret 20. januar 2011 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #724 Del Skrevet 20. januar 2011 Åå, når fikk jeg lyst å shoppe Spørs om det ikke blir en bytur i morgen. Det anbefales!! Og eekstra morsomt når det er billig Når begynte du å ta magebilder? Jeg skulle egentlig ha begynt senest forrige helg, men har ikke kommet så langt. Men vil jo helt sikkert være kjempefint å ha i en egen mappe med mageutvikling jevnlig Uff, jeg har sikkert utsatt det i påvente av ordenlig gravid-mage Nå kjenner jeg livmoren godt, men det er jo fortsatt bare min opprinnelig oppblåste mage mest liksom.. Jeg tok første magebilde 12+4, og tar hver 2. uke, så har uke 12, uke 14 og uke 16 Trodde også jeg bare var oppblåst, men på bildet i uke 14 kom det en tydelig kul fram :rødme: Synes det er "enklere" å se magen skikkelig på bilde. Gjør også som Ruccola, at jeg ligger på samme måte hver gang, og har på meg ca. samme undertøyet. Blir nok en morsom samling etterhvert Jeg kjenner ikke livmoren min enda jeg Men magebilder tar jeg fast på lørdagene når jeg skifter til ny uke. Det har jeg gjort siden uke 9 Ser ikke noe spesiellt enda, men håper det har forandret seg litt når jeg tar nå på lørdag Gleder meg til det begynner å vokse litt :rødme: Vet egentlig ikke om jeg kjenner livmoren enda jeg heller Ruccola, om det er en "trøst" Plutselig så popper det fram en liten kul!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 20. januar 2011 #725 Del Skrevet 20. januar 2011 ..nå er det bare å slenge seg på puppe- og mage-praten!! Er så glad på dine vegne!!! Bare vente noen uker først Så morro med magebilder....Tenk på alt som skjer der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #726 Del Skrevet 21. januar 2011 Bare vente noen uker først Så morro med magebilder....Tenk på alt som skjer der inne Ja, det er veldig rart, og fantastisk på samme tid --------- En kjapp KGtur og en (ønsker meg et ikon for en kopp te!) , før jeg skal til byen og treffe ei venninne. Deretter går turen videre på jobb. Litt unmotivert for arbeidshelg, men må vel bare ta meg sammen. Håper alle sammen har en strålende fredag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 21. januar 2011 #727 Del Skrevet 21. januar 2011 Innom og oppdaterer meg litt. Snart 17 uker allerede! Så moro. Håper du har en fin arbeidshelg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 21. januar 2011 #728 Del Skrevet 21. januar 2011 God jobbehelg! Gøy med magebilder! Er du lett gjenkjennelig på bildene eller får vi også se?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 22. januar 2011 #729 Del Skrevet 22. januar 2011 Kjenner meg igjen i umotivasjonen for å gå på jobb på ettermiddagen eller for ikke å snakke om jobbehelg Ha en god jobbehelg, håper den går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 22. januar 2011 #730 Del Skrevet 22. januar 2011 17 uker alt?! Du tar meg jo snart igjen, jente! Føler at jeg står på stedet hvil, mens alle andres svangerskap raser avgårde Men vet jo innerst inne at det ikke er sånn, da :gjeiper: Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #731 Del Skrevet 22. januar 2011 Innom og oppdaterer meg litt. Snart 17 uker allerede! Så moro. Håper du har en fin arbeidshelg!! :klem Sp koselig at du titter innom! Håper du også har ei fin helg! God jobbehelg! :klemmer Gøy med magebilder! Er du lett gjenkjennelig på bildene eller får vi også se?... :sjenert Er vel ikke gjenkjennelig på bildene, men er bare i undertøyet Kanskje jeg kan "klippe", og legge ut etterhvert! God helg til deg også Kjenner meg igjen i umotivasjonen for å gå på jobb på ettermiddagen eller for ikke å snakke om jobbehelg Ha en god jobbehelg, håper den går fort! :sjenert Arbeidshelg er no herk :gjeiper: ..neida,tanken på det er verre enn det er Håper du har ei fin fin helg 17 uker alt?! Du tar meg jo snart igjen, jente! Føler at jeg står på stedet hvil, mens alle andres svangerskap raser avgårde Men vet jo innerst inne at det ikke er sånn, da :gjeiper Ha en fin helg ..bare så det er sagt, så synes jeg også at tiden går veeldig fort hos alle andre! Har innimellom lurt på om du og LineGourmet "jukser" , for tiden går så fort hos dere God helg! ----------- Etter jobb i dag var vi innom Reflex og titta på barnevogner. Måtte smile bredt når jeg så kjære stå der med selgeren og prøvetrille vogner :rødme: Ønsker alle en fin lørdag! Her blir det sofakos og tidligkveld!! Oog, må og for 17 uker i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. januar 2011 #732 Del Skrevet 22. januar 2011 17 uker Ukene flyr avgårde hos deg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 23. januar 2011 #733 Del Skrevet 23. januar 2011 Tar du magebilder liggende...? Håper du har en fin arbeidshelg Du har vel sikkert noen fri-dager å se frem til du nå da (jeg liker ikke å tenke på at det er jobb igjen i morgen, helga er aaaalt for kort!) 17 uker! Du kjenner ikke noen sommerfugler der inne ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 23. januar 2011 #734 Del Skrevet 23. januar 2011 Hurra for 17 uker! Og så moro med prøvetrilling av vogner Ha en flott søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 23. januar 2011 #735 Del Skrevet 23. januar 2011 Haaalloooooooo Kanskje jeg skulle ta magebilder og. Kan jo være gøy å se utviklingen Vognvalg er vanskelig! Hva er du ute etter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #736 Del Skrevet 24. januar 2011 :strix 17 uker :strix Ukene flyr avgårde hos deg da :hoppe Håper det fortsetter slik Håper du har hatt ei fin helg! Tar du magebilder liggende...? :sjenert Håper du har en fin arbeidshelg Du har vel sikkert noen fri-dager å se frem til du nå da :ler (jeg liker ikke å tenke på at det er jobb igjen i morgen, helga er aaaalt for kort!) 17 uker! :strix Du kjenner ikke noen sommerfugler der inne ennå? :hoppe Ja, tar de liggende, føler gravidmagen kommer bedre fram da, når jeg står føler jeg meg bare tjukk Kommer nok til å ta stående når det er blitt en skikkelig kul! arbeidhelga gikk fint, om enn litt slitsomt, ferdig nå da, etter tidligvakt i dag. Og frii i morgen Har ikke kjent noe enda, vil veeldig gjerne! :rødme: Hurra for 17 uker! Og så moro med prøvetrilling av vogner Ha en flott søndag! Så koselig at du titter innom Ønsker deg ei finfin uke! Haaalloooooooo :vinke Kanskje jeg skulle ta magebilder og. Kan jo være gøy å se utviklingen :jepp Vognvalg er vanskelig! Hva er du ute etter? Virre!! Så koselig at du har vært innom, har savna deg!! Ja, synes så absolutt du må begynne å ta magebilder! Mine blir nok ikke brukt til så mye, men er gøy å ha! Når det gjelder vogn, så har vi egentlig falt for Emmaljunga City Cross. Er ute etter ei vogn som er lett, tar liten pass i bil (jeg har ganske liten bil), og som egner seg både i marka og i byen. Enn dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #737 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Da er jeg ferdig med arbeidshelg, og skal ikke på jobb igjen før onsdag Har vært en slitsomt med arbeidshelg (blir jo så lang en uke), men har gått greit. Og snille kjære har vært så god og stelle og dulla med meg før/etter jobb Har vært i et underlig humør den siste uka da.. Humøret har svingt fra glad -> irritert på et blunk, og har grått mye, av egentlig ingenting. Må nesten le litt av meg selv. Snille mannen, som holder ut med meg! ... ellers så har jeg vært litt bekymra de siste dagene. Har av en eller annen grunn fått for meg at magen min er blitt litt mindre "hard" den siste uka. Og at jeg burde ha kjent bevegelse enda. Og har ikke fått den der mørke stripa fra navlen og ned.. Og har egentlig ikke fått mørkere brystvorter heller.. Kjenner jeg begynner å grue meg til UL, tenk om noe er galt??!! Samtidig så vet jeg jo innerst inne at det er bare tull, alle disse tankene, er nok bare hjernen som jobber for mye Tar gjerne imot et godt råd/tanker/erfaringer fra dere kloke, gode KGdamer :slår: Endret 24. januar 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 24. januar 2011 #738 Del Skrevet 24. januar 2011 Hei Innom med en Jeg har det litt på samme måte Har segnet om et par - tre ganger forrige uke, så jeg skal til legen etter UL i morra. Har nok hatt blodtrykksfall, som kommer og er borte like fort som det kom. Ikke noe hyggelig. Tror det er vanlig å grue seg litt til UL Gjorde det sist da jeg var avgårde og selv om det gikk fint da Når skal du på UL igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 24. januar 2011 #739 Del Skrevet 24. januar 2011 Tenker litt som deg for tiden at noe sikkert er galt... Jeg har heller ikke fått den mørke stripen under navelen, ikke kjent liv og heller ikke fått mørkere brystvorter... Men var ho JM på fredag og hjerteslagene ble målt til herlige 148 i minuttet :rødme: Så jeg håper jo at alt er som det skal der inne Jeg har også veldig lyst på Emmaljunga City Cross, men syns den er nokså dyr... Håper vi kommer over en pent brukt en... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 24. januar 2011 #740 Del Skrevet 24. januar 2011 Heldige du som har "helg" nå da! Humørsvingninger - tell me about it! :dåne: Man blir jo helt irrasjonell Det er godt vi kan se at vi er irrasjonelle i ettertid i hvert fall Angående den stripen... det er vel ikke alle som får den? Når skal du UL? og når var du der sist? (for du har vært på tidlig UL ikke sant?) Har du ikke vært hos lege/jordmor i det siste så hørt hjertelyd? Du har jo ikke blødd? Nei, da er alt i orden! Dessuten, humørsvingningene er tegn på at du fortsatt er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå