mjau-mjau Skrevet 12. januar 2011 #661 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Jeg vil og være med å tippe Nå er jeg litt kjedelig og tipper jeg også... Har det på "feelingen" Endret 12. januar 2011 av mjau-mjau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peace Skrevet 12. januar 2011 #662 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Mhm??Så spennende! Da blir det herlige oppdateringer både her og der den 4. februar da! Vil dere vite kjønn, om det kan sees? Evt. har du en følelse på hva det er? Så gøy, Da har vi 1års bryllupsdag når dere har 6 årsbryllupsdag :rødme: ------- Ja det blir spennende og høre oppdatering! Ja vi vil definitivt vite kjønn, og håper at h*n vil vise! :rødme: Har ikke så veldig følelse, og om jeg til tider har; snur det fort... Tenker nok helst gutt; fordi vi har så enormt mange gutter i familien... Så derfor hadde det jo selvfølgelig vært gøy med jente -men mannen hadde nok likt en sønn! Hmm... vi blir glad uansett!! :rødme: Hva med dere; vil dere vite? Og har du en følelse? Endret 12. januar 2011 av peace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #663 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg vil og være med å tippe Nå er jeg litt kjedelig og tipper jeg også... Har det på "feelingen" Ikke kjedelig, gøy det! Ja det blir spennende og høre oppdatering! Ja vi vil definitivt vite kjønn, og håper at h*n vil vise! :rødme: Har ikke så veldig følelse, og om jeg til tider har; snur det fort... Tenker nok helst gutt; fordi vi har så enormt mange gutter i familien... Så derfor hadde det jo selvfølgelig vært gøy med jente -men mannen hadde nok likt en sønn! Hmm... vi blir glad uansett!! :rødme: Hva med dere; vil dere vite? Og har du en følelse? Man blir glad, uansett, så lenge den lille er frisk og lever :rødme: Tror man tenker at det er akkurat det en ønsker seg, uansett om det blir gutt eller jente jeg! Har egentlig ingen spesiell følelse, men tar meg i å tenke at det er en gutt.. KJære "følte" det var ei jente tidligere, men nå tenker han på "gutten vår" han og Blir spennende å se!!! ------- Hatt litt "vondt" for å trekke pusten helt i dag, og det stikker i magen når jeg hoster/nyser, sånn midt på magen, lurer på hva det kan komme av? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 12. januar 2011 #664 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg, av egoistiske grunner, håper at det blir gutt. "ALLE" rundt meg får jenter, og jeg føler at min sjanse for å få en datter minker og minker, så hvis du får gutt, så kanskje jeg kan få jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #665 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg, av egoistiske grunner, håper at det blir gutt. "ALLE" rundt meg får jenter, og jeg føler at min sjanse for å få en datter minker og minker, så hvis du får gutt, så kanskje jeg kan få jente Jeg kan "ofre" meg å få en gutt, så kan du få jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 12. januar 2011 #666 Del Skrevet 12. januar 2011 Hei Jeg tipper også at du får en gutt Alle tror at vi får gutt, så jeg håper av den grunn litt på jente :gjeiper: Meeeen, vi får se :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 13. januar 2011 #667 Del Skrevet 13. januar 2011 Whaaat? Må man betale for å få et bilde fra UL? :klø: Det synes jaggu jeg er drøyt og!!! Stod på innkallingen min at det kostet 50 kr for bilder fra UL i uke 18 ja. Og inne på UL-rommet henger det også en liten plakat om at UL bilder koster 50 kr. Men da jeg var på UL i uke 18 var det jo noe galt med apparatet så jeg måtte tilbake i uke 20, og fikk da med fire bilder uten å betale. Uansett så er ikke 50 kr noen stor sum med tanke på at man får sjekket at alt er iorden med den lille da... Jeg hadde med en 50 lapp sånn i tilfelle jeg ble avkrevd pengene før jeg fikk bildene. Nå sist fikk jeg ikke med bilde - men ikke så nøye heller når jeg har bilder fra tidligere. Og den lille hadde vokst MYE fra uke 20 til 24, og vil sikkert være ennå større i uke 28 (når jeg skal inn igjen). Stikkingene du kjenner er nok bare livmora som vokser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 13. januar 2011 #668 Del Skrevet 13. januar 2011 Så du hadde 666 svar på tråden, måtte forte meg og gjøre om på det Ha en strålende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 13. januar 2011 #669 Del Skrevet 13. januar 2011 Uansett så er ikke 50 kr noen stor sum med tanke på at man får sjekket at alt er iorden med den lille da... Klart ikke, men så er det ikke ultralyden man betaler for heller Synes det er unødvendig med en sånn snikavgift, selv om det er en liten sum. Så det var prinsippet, ikke prisen (Hadde nok kjøpt bilder om jeg ikke hadde fra uke 12, da. Må jo liksom ha et å putte i albumet til frøkna når hun kommer ut :rødme: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #670 Del Skrevet 13. januar 2011 Supert å høre at det koster bare 50 kroner for et bilde fra UL da! Det står ingenting om det på min innkalling da... Men tar med litt penger i tilfelle Nå er jeg hjemme fra jobb, og har faktisk tatt helg!! I kveld skal vi spise enchiladas med biff og min kjæres supergode salat, og late som det er lørdag, siden mannen skal på nattevakt hele helga Ønsker alle en super torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #671 Del Skrevet 13. januar 2011 Så du hadde 666 svar på tråden, måtte forte meg og gjøre om på det Ha en strålende dag! En strålende dag til deg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 13. januar 2011 #672 Del Skrevet 13. januar 2011 Nå er jeg hjemme fra jobb, og har faktisk tatt helg!! I kveld skal vi spise enchiladas med biff og min kjæres supergode salat, og late som det er lørdag, siden mannen skal på nattevakt hele helga Ønsker alle en super torsdag! Kos deg med "lørdagskveld" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 14. januar 2011 #673 Del Skrevet 14. januar 2011 Hørtes deilig ut med en liten lang-helg! Håper kvelden i går ble like super som det hørtes ut at den skulle bli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 14. januar 2011 Forfatter #674 Del Skrevet 14. januar 2011 Koste oss masse i går! Er så deilig å ha langfri helg, får ladet batteriene skikkelig da! Kjenner det trengs enda mer nå enn før, får lissom ikke "henta meg inn" før jeg får sove skikkelig lenge, og ha fri! Det verste er å ha senvakt, og så tildligvakt påfølgende dag, da blir formen herlt forferdelig. Men utenom dette stortrives jeg på jobb, så håper jeg klarer å jobbe leenge! Ønsker alle en super fredag, her gledes det til korslaget og Egonpizza med gode venner i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 14. januar 2011 #675 Del Skrevet 14. januar 2011 God fredag MonThe!! Jeg gleder meg også til korslaget, synd at det ikke begynner før kl 21:45 i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Milla80- Skrevet 14. januar 2011 #676 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg tror også du får en gutt MonThe Blir spennende å se om UL gir noen svar, gled deg! Og det er verdt de få pengene det koster for bildene. Bare husk å nevne at du er interessert i bilder! På første UL (ordinære) tok hun ingen bilder, men vi måtte tilbake fordi jenta lå "feil" plassert, og neste gang sa jeg ifra, og da fikk jeg fire fine bilder med meg. I magen min er det fullt med liv dagen lang, og det er bare 38 dager til termin - et lite hurra for det GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 14. januar 2011 #677 Del Skrevet 14. januar 2011 Egonpizza, venner og Tv, pluss fri, hørtes helt perfekt ut. Ha en superduper helg MonThe PS. Jeg tipper at du får en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 14. januar 2011 #678 Del Skrevet 14. januar 2011 Legger igjen et lite spor sånn at jeg får deg på mine innlegg Ha en fin helg! (Forresten så tipper jeg at du får en liten ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 14. januar 2011 #679 Del Skrevet 14. januar 2011 Innom med min offisielle tipping: Det blir nok en Ha en fin langhelg Monthe! Enchiladas hørtes skikkelig godt ut - jeg er sulten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 14. januar 2011 Forfatter #680 Del Skrevet 14. januar 2011 God fredag MonThe!! Jeg gleder meg også til korslaget, synd at det ikke begynner før kl 21:45 i dag... God fredag til deg og! Åneeei, hadde helt glemt at det begynte så sent i dag! Da blir det nok Lyngbø og Hærlands Big Bang før korslaget her! Jeg tror også du får en gutt MonThe Blir spennende å se om UL gir noen svar, gled deg! Og det er verdt de få pengene det koster for bildene. Bare husk å nevne at du er interessert i bilder! På første UL (ordinære) tok hun ingen bilder, men vi måtte tilbake fordi jenta lå "feil" plassert, og neste gang sa jeg ifra, og da fikk jeg fire fine bilder med meg. I magen min er det fullt med liv dagen lang, og det er bare 38 dager til termin - et lite hurra for det GOD HELG! Åh, det var bra du sa, visste ikke at man måtte si ifra på forhånd om man ønsket bilder - det skal jeg huske på! Som tiden har flydd Milla!! 38 dager, det er jo ingenting det! Det må være deilig at det nærmer seg, spesielt når du har vært så dårlig! Hvordan er formen nå for tiden? God fredag til deg og dine Egonpizza, venner og Tv, pluss fri, hørtes helt perfekt ut. Ha en superduper helg MonThe PS. Jeg tipper at du får en Åj, første - gjettinga!! (hvis jeg ikke husker feil :gjeiper: ) Det blir spennende å se hvem som har rett!! :D God helg til deg også! Legger igjen et lite spor sånn at jeg får deg på mine innlegg Ha en fin helg! (Forresten så tipper jeg at du får en liten ) Så koselig at du tok turen innom! God helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå