LineGourmet Skrevet 23. desember 2010 #581 Del Skrevet 23. desember 2010 God tur og kos deg masse med familie og julefering :tree: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 24. desember 2010 #582 Del Skrevet 24. desember 2010 God jul til deg MonThe, kos deg med familien og verdens beste gave i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. desember 2010 #583 Del Skrevet 24. desember 2010 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #584 Del Skrevet 26. desember 2010 Da er vi vel hjemme etter en fantastisk julefeiring hjemme med familien Masse god mat, og god stemning:) Fikk masse fine presanger, alt i alt veeldig fornøyd med jula sålangt De to fineste var nok fra søstrene våre; Fra min søster en hvit liten strikkejakke til den lille i magen, og fra svigersøstrene mine, et rosa krus med skriften "Mamma", og et svart med skriften "Pappa" + to par sokker med " I mum" og "I dad" :rødme: I kveld blir det snop i massevis og så skal vi teste ut det nye Wiispillet vårt "Donkey Kong", gleeder meeg Ønsker alle en super 2.juledag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 27. desember 2010 #585 Del Skrevet 27. desember 2010 Fint at dere har hatt en flott julefeiring! For noen fine gaver :rødme: Håper du får en videre fin romjul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 28. desember 2010 #586 Del Skrevet 28. desember 2010 Såååå koselige gaver :rødme: Ingen bebisgaver på oss, men vi var lovlig sent ute (med tanke på julegaver) med å fortelle det også da Håper du fortsatt har en fortreffelig jul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 28. desember 2010 #587 Del Skrevet 28. desember 2010 De to fineste var nok fra søstrene våre; Fra min søster en hvit liten strikkejakke til den lille i magen, og fra svigersøstrene mine, et rosa krus med skriften "Mamma", og et svart med skriften "Pappa" + to par sokker med " I mum" og "I dad" :rødme: Skjønner godt hva du snakker om Jeg fikk et så fantastisk mykt babyteppe av kommende bestemor, med Ole Brum på! Jeg smelta helt :rødme: Det ble så virkelig liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 29. desember 2010 #588 Del Skrevet 29. desember 2010 Hihi, vi fikk også Donkey Kong. Rett tilbake i barndommen jeg nå Og noen bebisgaver.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #589 Del Skrevet 29. desember 2010 Fint at dere har hatt en flott julefeiring! For noen fine gaver :rødme Håper du får en videre fin romjul! :klemmer Til neste år vanker det nok babygaver på oss begge Plutseliten Ønsker deg og en fin jul, og ikke minst spennende nyheter!! Såååå koselige gaver :rødme: Ingen bebisgaver på oss, men vi var lovlig sent ute (med tanke på julegaver) med å fortelle det også da :fnise Håper du fortsatt har en fortreffelig jul!! :klem Deres hadde vel ikke fått "forberedt" seg til noen baby-julegave nei Det blir nok tonnenvis med julegaver neste år, til beibiene våre som er rundt 6 måneder :rødme: God romjul Jeg fikk et så fantastisk mykt babyteppe av kommende bestemor, med Ole Brum på! Jeg smelta helt :rødme: :fnise Det ble så virkelig liksom.. Nåååh, så koselig av henne :rødme: Ja, begynner å bli virkelig dette nå ja, tenk, iløpet av sommeren blir vi mødre Hihi, vi fikk også Donkey Kong. Rett tilbake i barndommen jeg nå :ler Og noen bebisgaver.. :hjerte :klemmer Så koselig med besøk av deg Virre, leeenge siden nå!! Likte du spillet?? Jeg synes det var kjempegøy!! Men lurer på om jeg var flinkere til slike ting før Så koselig med babygaver :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #590 Del Skrevet 29. desember 2010 13+4 i dag, og formen er ganske så bra:) Føler meg mer opplagt, jeg har mer overskudd, og kvalmen har også gitt seg sånn noenlunde, nå kan jeg holde den i sjakk med å spise litt jevnlig Oooog, lysten på er også tilbake! Nå blir det en episode av "Ghost Whisperer" og litt kvalitetestid her på KG, kjære er på nattevakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 29. desember 2010 #591 Del Skrevet 29. desember 2010 Hei hei Ja... er det ikke rart? -lysten kom plutselig her også i helgen Kjære var helt sjokkert, første gangen siden DET skjedde tror jeg Tror han hadde mistet håpet.... Formen min er også ganske bra, hender jeg glemmer at jeg er gravid :gjeiper: Men så kommer jeg raskt på det når det strekker litt der nede :rødme: Håper du har en fin romjuls-kveld selv om sambo jobber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #592 Del Skrevet 29. desember 2010 Hei hei Ja... er det ikke rart? -lysten kom plutselig her også i helgen Kjære var helt sjokkert, første gangen siden DET skjedde tror jeg Tror han hadde mistet håpet.... Formen min er også ganske bra, hender jeg glemmer at jeg er gravid :gjeiper: Men så kommer jeg raskt på det når det strekker litt der nede :rødme: Håper du har en fin romjuls-kveld selv om sambo jobber. Vi hadde mista håpet her og Håper formen holder seg slik for oss begge! Det er nesten litt godt, å glemme det litt innimellom, og så plutselig bli påmint det:) Gleder meg sånn til det er bevegelser som plutselig minner meg på det :rødme: Håper du og har en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 30. desember 2010 #593 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg har også fått tilbake lysten på Men det gjør litt vondt, så det er irriterende.. Men er vel kanskje litt hoven der nede, satser på at det går over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #594 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg har også fått tilbake lysten på Men det gjør litt vondt, så det er irriterende.. Men er vel kanskje litt hoven der nede, satser på at det går over Ja, får satse på det!! Ble nesten litt bekymra en stund jeg, for om det var slik det skulle være.. måneder uten , så var herlig å ha lyst igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #595 Del Skrevet 30. desember 2010 Ga foresten kjære "Pappaboka" av Lars-Ludvig Røed til jul. Var veldig spent på hva han ville synes, og han er egentlig ikke så veldig glad i å lese bøker. Men han elsket den,og er allerede kommet halvveis i boka:) I tillegg er han med ett blitt veldig bevisst på hva kroppen min "gjennomgår", og spør meg hele tiden om han skal ordne/hente noe til meg etc Så den er å anbefale, for både mor og far Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 31. desember 2010 #596 Del Skrevet 31. desember 2010 Ga foresten kjære "Pappaboka" av Lars-Ludvig Røed til jul. Var veldig spent på hva han ville synes, og han er egentlig ikke så veldig glad i å lese bøker. Men han elsket den,og er allerede kommet halvveis i boka:) I tillegg er han med ett blitt veldig bevisst på hva kroppen min "gjennomgår", og spør meg hele tiden om han skal ordne/hente noe til meg etc Så den er å anbefale, for både mor og far Hei Da har jeg også bestilt boka Den virker å være litt annerledes enn de andre bøkene jeg har, og kjære har ikke villet lese så mye i de... Kanskje han vil like denne Ha en fin nyttårsaften (når den tid kommer) MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #597 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Hei Da har jeg også bestilt boka Den virker å være litt annerledes enn de andre bøkene jeg har, og kjære har ikke villet lese så mye i de... Kanskje han vil like denne Ha en fin nyttårsaften (når den tid kommer) MonThe Får håpe han liker den da! Her har han heller ikke vært særlig interessert i de bøkene jeg har, men etter han begynte å lese denne er han i "graviditetståka", og snakker nesten ikke om annet enn mage/graviditet/baby/diverse som må kjøpes inn etc Takk det samme! ----------- I kveld blir en litt rar nyttårsaften, kjære skal på nattevakt Men skal nok bli en fin kveld allikevel, skal til svigerfar på kalkunmiddag (helt klart årets beste middag ) før jeg skal videre til ei venninne Ønsker alle KGVenner en fantastisk nyttårsfeiring, og en fredelig/heidundrende (stryk det som ikke passer ) start på det nye året! Endret 31. desember 2010 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 31. desember 2010 #598 Del Skrevet 31. desember 2010 Riktig godt nyttår, MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 31. desember 2010 #599 Del Skrevet 31. desember 2010 GODT NYTTÅR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 1. januar 2011 #600 Del Skrevet 1. januar 2011 GODT NYTT ÅR!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå