peace Skrevet 10. september 2011 #1981 Del Skrevet 10. september 2011 Godt å høre vi er fler som har det sånn! Altså, ikke godt å høre at du sliter, men ja, du skjønner hva jeg mener ...leser rundt om at det ikke skal være uvanlig med økedøgn, og at begrepet "økedag" er ganske misvisende, da det kan vare over flere døgn. Men guuuh, så slitsomt det er. Synes det er forferdelig å møtte trøste F etter å ha gitt ham mat. For det er ingenting som er bedre enn et mett og fornøyd barn ved puppen.. Håper det tar seg opp både hos deg og hos meg Skjønner veldig godt hva du mener Ja har også hørt det fort kan vare opp til en uke... Ja vi får inderlig håpe det! Husk mye mat, drikke og søvn - det er viktig for å opprettholde produksjonen og for å henge sammen i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 10. september 2011 #1982 Del Skrevet 10. september 2011 Huff, håper det snart går bedre! Det er helt sikkert verdt det når melka snart flommer og lille F blir fornøyd ved puppen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 11. september 2011 #1983 Del Skrevet 11. september 2011 Ah, de økedøgnene er slitsomme. Når småen bare ikke kan få nok!! Selv om amming er koselig, er det jaggu slitsomt til tider også Ha en flott søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 11. september 2011 #1984 Del Skrevet 11. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peace Skrevet 11. september 2011 #1985 Del Skrevet 11. september 2011 Må bare spørre: sover F noe på dagen nå som det er slik? S har nesten ikke sovet noe på dagen denne uken, han må jo være helt underernært på søvn stakkar.. I tillegg i natt sov han ikke mer enn med ca 3.kvarter/1 time mellom måltidene, slik har det heldigvis ikke vært de andre nettene da... men sliten ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 11. september 2011 #1986 Del Skrevet 11. september 2011 Huff, sender deg en Vi hadde økeuke forrige uke, bare grining og mat heeeele tiden! Denne uken derimot har vært fantastisk så heldigvis går det over Men ja, det er så slitsomt når det står på... Snuppa her sov også dårlig på dagen under økeuken, mens denne uken har jeg nesten bekymret meg for at hun sover for mye :gjeiper: Skal ikke være så lett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 11. september 2011 Forfatter #1987 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Må bare spørre: sover F noe på dagen nå som det er slik? S har nesten ikke sovet noe på dagen denne uken, han må jo være helt underernært på søvn stakkar.. I tillegg i natt sov han ikke mer enn med ca 3.kvarter/1 time mellom måltidene, slik har det heldigvis ikke vært de andre nettene da... men sliten ja.. Lite soving på dagtid her og. Men F har egentlig aldri sovet noe særlig på dagen, bare når vi er ute på farten. Virker som om han har lettere for å sovne når han er i bevegels (i vogna/bilstol), mens her hjemme blir det lite soving. Altså, han sover jo innimellom, men dagduppene er på toppen en halvtime i slengen. Mens i vogna kan han lett sove tre-fire timer. "Aberet" er at jeg ofte er sliten når vi kommer hjem etter å ha vært ute på farten i mange timer, mens da er lillegull veeeldig våken Nettene har heldigvis fortsatt vært ganske gode denne uka, han har stort sett våknet for mat,og sovnet igjen etterpå ----------- I dag har vi kost oss masse. Regner fælt ute, mens inne er det tente lys, litt snop i skåla, og en liten en som smiler og pludrer hele tiden Til kvelden blir det hjemmelaget pizza Håper alle har en flott søndag! Endret 11. september 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 11. september 2011 #1988 Del Skrevet 11. september 2011 Veldig likt som min lille når det gjelder soving. Han har stort sett 15 min powernaps her hjemme. Kan sove mye lenger på farta. Aller best i bilen Men kveldene ble lettere etter at vi skjønte at han var supertrøtt rundt kl 19, han klarte bare ikke finne søvnen selv.. Så nå "hjelper" vi han med byssing og nærhet, og da sover han stort sett til neste dag. Men er selvfølgelig oppe for amming noen ganger på denne tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 11. september 2011 Forfatter #1989 Del Skrevet 11. september 2011 Må også skryte av lillegullet som er sååå flink å legge seg! Nesten så jeg tørr påstå at vi nå har en skikkelig leggerutine inne, som fungerer, det har jo vart i noen uker nå! *bank i bordet* Han bader seg i 8tiden, og legger seg rundt halv9. Og sovner! Må inn å putte inn smokken noen ganger, men utenom dette sovner han av seg selv. Det er deilig å ha kvelden for seg selv, med litt kvalitetstid til å være kjærester 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 11. september 2011 Forfatter #1990 Del Skrevet 11. september 2011 Veldig likt som min lille når det gjelder soving. Han har stort sett 15 min powernaps her hjemme. Kan sove mye lenger på farta. Aller best i bilen Men kveldene ble lettere etter at vi skjønte at han var supertrøtt rundt kl 19, han klarte bare ikke finne søvnen selv.. Så nå "hjelper" vi han med byssing og nærhet, og da sover han stort sett til neste dag. Men er selvfølgelig oppe for amming noen ganger på denne tiden Virre, når skal du oppdatere i boka di?? Vil gjerne høre mer om din lille!! Flinke soveguttene som sover om natta! (heller nattsoving enn dagsoving, om jeg må velge ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 11. september 2011 #1991 Del Skrevet 11. september 2011 Må også skryte av lillegullet som er sååå flink å legge seg! Nesten så jeg tørr påstå at vi nå har en skikkelig leggerutine inne, som fungerer, det har jo vart i noen uker nå! *bank i bordet* Han bader seg i 8tiden, og legger seg rundt halv9. Og sovner! Må inn å putte inn smokken noen ganger, men utenom dette sovner han av seg selv. Det er deilig å ha kvelden for seg selv, med litt kvalitetstid til å være kjærester Omtrent akkurat som her i huset dette! Det er deilig med de timene på kvelden med voksentid før man selv finner senga! de er rett og slett gull verdt! til deg og F på en regntung søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 11. september 2011 #1992 Del Skrevet 11. september 2011 (heller nattsoving enn dagsoving, om jeg må velge ) signeres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 11. september 2011 Forfatter #1993 Del Skrevet 11. september 2011 ...et lite sovende engleansikt,den søteste snorkelyden, og de små føttene med de deiligste små tærne som stikker utenfor pysjamasen Deilig, altoppslukende lykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 11. september 2011 #1994 Del Skrevet 11. september 2011 Virre, når skal du oppdatere i boka di?? Vil gjerne høre mer om din lille!! Flinke soveguttene som sover om natta! (heller nattsoving enn dagsoving, om jeg må velge ) Har skrvet litt nå altså Og ja, heller natt en dag, ingen tvil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 11. september 2011 #1995 Del Skrevet 11. september 2011 ...et lite sovende engleansikt,den søteste snorkelyden, og de små føttene med de deiligste små tærne som stikker utenfor pysjamasen Deilig, altoppslukende lykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 11. september 2011 #1996 Del Skrevet 11. september 2011 ...et lite sovende engleansikt,den søteste snorkelyden, og de små føttene med de deiligste små tærne som stikker utenfor pysjamasen Deilig, altoppslukende lykke Åh, jeg er så enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 11. september 2011 Forfatter #1997 Del Skrevet 11. september 2011 Har skrvet litt nå altså Og ja, heller natt en dag, ingen tvil!!! Åjj, du hadde visst falt ut av "Mine Innlegg", nå er jeg oppdatert! Foresten hyggelig å ha deg tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 11. september 2011 #1998 Del Skrevet 11. september 2011 ...et lite sovende engleansikt,den søteste snorkelyden, og de små føttene med de deiligste små tærne som stikker utenfor pysjamasen Deilig, altoppslukende lykke åååå! Jeg gleder meg til å få babyen min på utsiden av magen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 11. september 2011 Forfatter #1999 Del Skrevet 11. september 2011 åååå! Jeg gleder meg til å få babyen min på utsiden av magen!! Du har så mye å glede deg til!! Det er helt ubeskrivelig å bli mamma!Ganske så slitsomt innimellom. Og så vanvittig fantastisk! Du har ikke så lenge igjen nå Ariel!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 12. september 2011 #2000 Del Skrevet 12. september 2011 Må også skryte av lillegullet som er sååå flink å legge seg! Nesten så jeg tørr påstå at vi nå har en skikkelig leggerutine inne, som fungerer, det har jo vart i noen uker nå! *bank i bordet* Han bader seg i 8tiden, og legger seg rundt halv9. Og sovner! Må inn å putte inn smokken noen ganger, men utenom dette sovner han av seg selv. Det er deilig å ha kvelden for seg selv, med litt kvalitetstid til å være kjærester Høres fantastisk ut med fast leggerutine Når sov han sist når du legger han 2030? Hos oss går det fortsatt mest i intervaller på ca 2 timer søvn og 2 timer våken både dag og kveld. Heldigvis litt lengre søvn og våken kortere om natten :gjeiper: Har lyst å prøve varianten din - prøvde for en stund siden faktisk, men lyktes ikke. Hos oss bruker vi ikke så mye smokk - bare i bilen og ved ekstrem sutring Han har altså ikke så mye erfaring med at smokk kan være fin "avslappning" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå