MonThe Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #901 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Så deilig en arb.dag det hørtes ut som! Kunne typisk høres ut som du jobber et sted med utagerende atferd; men det er ikke det...? Da hadde du vel i tilfellet ikke vært i jobb nå Ja enig med magen; har ikke gått i bikini enda, men merker at jeg har funnet trange gensere igjen og bruker de mer - også for å få frem magen Korslaget!! Er så gøy det!! Synd det er over, og som sørlending må jeg si at det beste laget vant da siden jeg kjenner et par som er med!! Forklarer om jobb lengre nede Er koselig når magen begynner å komme skikkelig, og når man kan se det er en - mage, og ikke bare mye-mat-mage! Ooog, når det gjelder Korslaget, så må jeg si meg enig i at det beste laget vant! Jeg jobber i en bolig med utagerende brukere, og får ikke komme tilbake før etter permisjonen. Nå er jeg sykemeldt da, men skulle jeg bli i toppers form er det svangerskapspenger som gjelder.. Litt rart å tenke på at man ikke skal jobbe på så lang tid.. Håper du har en fin lørdag Oj, da er det leenge til du skal på jobb da Virre! Kunne de ikke tilrettelagt det for deg på noen som helst måte??! Bytte brukergruppe? Kontorarbeid/administrative oppgaver etc?? Håper lørdagen din har vært fin også Ja har en venninne også som gjør det, og hun er bare 13 uker på vei og skal ikke tilbake på jobb før etter permisjonen - må være litt rart for det blir jo lenge Huff, det er leeeenge... ------------ Når det gjelder jobb så jobber jeg egentlig med en brukergruppe med utagerende atferd, og har fått tilrettelegging i form av å jobbe med en annen brukergruppe Var derfor jeg måtte si det på jobb så tidlig (var 4+2 når jeg pratet med sjefen), torte ikke sjanse på noe. Er veldig glad for at de kunne tilrettelegge slik for meg, hadde ikke vært i jobb uten det.. Tar meg innimellom i å tenke at jeg skulle ønske jeg slapp å jobbe da Den tanken har slått meg i kveld -- kjenner 8timers senvakt tar på. Helt utslitt, og har hatt en dundrende hodepine de tre siste timene. Er vel bare å finne senga, så jeg kommer meg opp til tidligvakt i morgen. GLEDER MEG TIL FERIEEE!!!! Endret 12. februar 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 13. februar 2011 #902 Del Skrevet 13. februar 2011 Bytte bolig er ikke aktuelt da alle boligene er "like ille" om man kan si det sånn Noe særlig administrativt tror jeg heller ikke det er bruk for, da det er en fast stab på kontor som tar seg av alt. Kunne nok skrivet rapporter etc, men blir såpass lite at jeg tror det bare er lettere for ledelsen å si jeg trenger svangerskapspenger fremfor å finne arbeidsoppgaver til meg... (Selv om de egentlig skal gjøre dette...) Men ,men.. ikke så mye å gjøre med det Foreløpig har jo ikke jobb vært aktuelt uansett, siden jeg har vært så dårlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peace Skrevet 13. februar 2011 #903 Del Skrevet 13. februar 2011 ------------ Når det gjelder jobb så jobber jeg egentlig med en brukergruppe med utagerende atferd, og har fått tilrettelegging i form av å jobbe med en annen brukergruppe Var derfor jeg måtte si det på jobb så tidlig (var 4+2 når jeg pratet med sjefen), torte ikke sjanse på noe. Er veldig glad for at de kunne tilrettelegge slik for meg, hadde ikke vært i jobb uten det.. Tar meg innimellom i å tenke at jeg skulle ønske jeg slapp å jobbe da Den tanken har slått meg i kveld -- kjenner 8timers senvakt tar på. Helt utslitt, og har hatt en dundrende hodepine de tre siste timene. Er vel bare å finne senga, så jeg kommer meg opp til tidligvakt i morgen. GLEDER MEG TIL FERIEEE!!!! Okei, da var du jo heldig; egentlig Skjønner hva du mener, er vel i tider man tenker at det hadde vært godt at man MÅTTE være hjemme! Men må huske at det er lov å bli sykemeldt hvis man trenger det!! Tror man nok uansett får en annen følelse når man ikke KAN jobbe for hun venninnen min hadde spurt tidlig om det var mulig med noe tilrettelegging, men da hadde det bare i tilfellet vært adm.arbeid og det er ikke nok av det til å dekke opp stillingen hennes - så tror nok hun helst synes det var kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #904 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) :strix: JEG HAR BLITT TANTE TIL EN NYDELIG LITEN GUTT!! :strix: Endret 13. februar 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 13. februar 2011 #905 Del Skrevet 13. februar 2011 Gratulerer som tante! Snart blir du mamma også, og to tette søskenbarn er herlig Det er 5 måneder mellom Lillemor og niesen min, og jeg gleder meg til å se hvilket forhold de utvikler seg i mellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 14. februar 2011 #906 Del Skrevet 14. februar 2011 Gratulerer med tantebarnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 14. februar 2011 #907 Del Skrevet 14. februar 2011 Gratulerer med tantebarnet Kjempegøy at de to søskenbarna blir så tette i alder. Jeg er et par år for sent ute for at det skal skje med meg, tror søsteren er ferdig med produksjonen... Fri i dag siden du har jobba i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 14. februar 2011 #908 Del Skrevet 14. februar 2011 Gratulerer med tantebarnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #909 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Ja, gøy at de blir så nær i alder, blir ca 5 måneder som skiller de. Håper de blir like nær som meg og søtrene mine Fødselen hadde gått kjempebra, og ganske fort også. De kom på sykehuset 00.30, og 05.15 var han ute, og hun hadde hatt de første veene i 23tiden! *krysser fingrene for at min fødsel blir likens* I dag har jeg fri, og har egentlig ingen spesielle planer. Skal på en aldri så liten storhandling til kjøle/kjøkkenskap. Og så har jeg lyst til å ta en tur på bilbioteket. Og så må jeg jo å finne en liten presang til den lille prinsen som kom i helga (blir noe veldig, veldig fint, siden alle klær skal arves av oss til sommeren ) Fikk foresten det fiineste kortet i går, et morsdagskort, fra den lille i magen (og pappaen), samt en liten body til gullet med skriften "Mum + Dad = me" Håper alle har en fin mandag! Endret 14. februar 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 14. februar 2011 #910 Del Skrevet 14. februar 2011 Fikk foresten det fiineste kortet i går, et morsdagskort, fra den lille i magen (og pappaen), samt en liten body til gullet med skriften "Mum + Dad = me" Håper alle har en fin mandag! Så gullig mannen din er da! *litt misunnelig der* Gratulerer med tantegutten! Så stas Nyt fridagen! Her sliter jeg hardt på jobb med grus og svie på øynene og verking i kroppen etter alt for lite søvn i natt :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 14. februar 2011 #911 Del Skrevet 14. februar 2011 Gratulerer som tante! Så herlig Ja, dere skal jo arve det, så da blir det vel en finfin gave For en herlig morsdagsgave! Håper du får en nydelig uke, MonThe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #912 Del Skrevet 14. februar 2011 Så gullig mannen din er da! *litt misunnelig der* Gratulerer med tantegutten! Så stas Nyt fridagen! Her sliter jeg hardt på jobb med grus og svie på øynene og verking i kroppen etter alt for lite søvn i natt :gjeiper: Har den herligste mannen! Uff, hørtes ut som en haaard arbeidsdag. Er forferdelig å være såå trøtt! *stikker innom boka di for å se hva som har holdt deg våken hele natta* Gratulerer som tante! Så herlig Ja, dere skal jo arve det, så da blir det vel en finfin gave For en herlig morsdagsgave! Håper du får en nydelig uke, MonThe! Jepps, det ble det! (Hadde fått en fin gave uansett altså! ) Håper du også får ei herlig uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #913 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Nå har jeg begynt å ta magebilder med klær på, og da tør jeg driste meg til å dele de med dere Sånn er magen, 20+4. Magen har vokst mye de siste dagene, og fått en skikklig gravidform Endret 8. mars 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 14. februar 2011 #914 Del Skrevet 14. februar 2011 Nå har jeg begynt å ta magebilder med klær på, og da tør jeg driste meg til å dele de med dere Magen har vokst mye de siste dagene, og fått en skikklig gravidform (når jeg trykker på selve bildet i innelgget, så blir det jo eeenormt, er det en måte å endre dette på?) Ser ut som en fantastisk vakker mage! Du kan endre sizen på bilde gjennom å redigere - størrelse. Jo mindre bilde er (kb) jo mindre vil det bli når man klikker for å åpne det. Ble vel stort der ja! Ellers så var det ingen spesiell historie som har gjort meg fryktelig trøtt i dag, annet enn at døgnrytmen blir litt ødelagt av helga 2 timer for lite søvn kjennes ut som ingen søvn i det hele tatt nå om dagen :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 14. februar 2011 #915 Del Skrevet 14. februar 2011 Så flott mage MonThe!!! Og gratulerer som tante!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 14. februar 2011 #916 Del Skrevet 14. februar 2011 Så fin gravidemage du har Gratulerer så mye som tante - det er stas! Min bror fikk en sønn i september, så det blir ca 6 mnd. mellom ham og snuppa vår + at søsteren til mannen min skal ha en gutt i mai, så her kommer søskenbarna tett Koselig da Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 14. februar 2011 #917 Del Skrevet 14. februar 2011 Så fin gravidmage du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 15. februar 2011 #918 Del Skrevet 15. februar 2011 Gøy med gravidmage! Gøy med ferie! Gøy med å bli tante! Jeg synes livet ditt virker så fantastisk for tiden Her går det i hovne kinn, sur familie som ikke er invitert i bryllup osv. Fortsett å kos deg, dagene går fryktelig fort :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Milla80- Skrevet 15. februar 2011 #919 Del Skrevet 15. februar 2011 Gratulerer med gutt i magen! Og du hadde en kjempefin babymage! Jeg ble mamma til verdens fineste jente for 6 dager siden - du kan bare glede deg! Barseltårene sitter løst, men det er likevel verdens beste følelse! Og, for dere som gruer dere til fødselen, det var ingenting å være redd for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 15. februar 2011 #920 Del Skrevet 15. februar 2011 Fiiiiine magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå