Gå til innhold

MonThes verden

MonThe

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye! Så heldig du er! Hva med å legge ut magebilde snart?

Og det er jo bare fint at du får en gutt, for da blir det jente på meg :)

Jepp, det var det som var plana, å spare jenta til deg! :klem:

Magebilde ja...Hmm.. får se! ;)

Når du legger ut bilde av deg i kjolen! :nigo:

GRATULERER så mye med en liten :babygutt: i magen :)

Åååååååh nå var jeg så spent!! :hoppe

GRATULERER SÅÅÅÅÅ MYE MED :babygutt:

:strix :strix :strix :strix :strix :strix :strix

Takk søtiser :hug:

Hurra for gutt! :hoppe Og for at du nå er over 19 uker - du tar meg jo snart igjen! :fnise

:fnise:

Åhhh - så koselig å lese om ultralyd :rodmer: Kan tenke meg at alt er enda mer virkelig når du ser og vet at det er en liten GUTT inni magen din :gravid:

:strix :strix :strix

Og nå tør du kanskje gå til innkjøp av litt mer klær og utstyr også?Er jo litt gøy når du vet at du kan kjøpe lyseblått :babygutt:

Ha en fantastisk helg med den livlige gutten i magen :hug:

Ja, nå er det mer virkelig. Nå tror jeg det, helt virkelig :rodmer: Du har en hel masse å glede deg til Ripsy! Og om tiden går like fort som den har gjort i det siste så er du plutselig der! :jepp: ....kJære kom hjem etter jobb med en liten blå Supermannpysjamas :fnise: Håper du også har ei fantastisk helg! :klem:

--------

Har tittet på bildene i hele kveld, han er helt nydelig. En pitteliten oppstoppernese har han og :rodmer: Fantastisk. Er så lykkelig at jeg har ikke ord. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå blir det en tur på BabyComfort, kanskje blir det vognkjøp i dag? :nigo:

Goood lørdag jenter!! :skya::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med en liten gutt i magen :rodmer:

Mhm! :rodmer: Håper alt er bra med deg og din kjære! :klem:

Ble det vogn?? :)

Vi har vært og tittet i dag og så og si bestemt oss, så nå er det bare å spare ;)

Ja, det ble det! :hoppe: Så spennende!! Skal ta turen innom boka di, er har du kanskje skrevet hvilken vogn dere skal ha? :popcorn:

---------------

Go`morn :kaffekopp:

Deilige, deilige søndag. Ingen andre planer enn middag hos foreldrene mine. Eelsker søndager!! :jepp:

Turen på Baby Comfort i går endte i at vi kjøpte både vogn og bilstol! :hoppe: Hadde egentlig tenkt å vente litt med bilstol, men når de hadde den vi ville ha på tilbud slo vi like gjerne til på den også! :jepp:

Bilstol - Maxi Cosi Cabriofix med base.

Vogn - Emmaljunga City Cross!! :hoppe: Kjøpte City Bag i fargen "Silver Stich", og sportsdelen i fargen "Pro Coffee". Kjøpte også med fottrekk til sportsvogndelen. Fikk med regntrekk i "pakken" :)

Setet står nå inne på "barnerommet", mens vognen blir levert til butikken den 1.mai. Gleder meg til å trille rundt med lillegull i sommer :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at dere fant både vogn og bilstol! Emmaljunga-vognene er utrolig fine :) Kos deg på middagsbesk hos foreldrene dine! :klem:

Endret av Plutseliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott at dere fant både vogn og bilstol! Emmaljunga-vognene er utrolig fine :) Kos deg på middagsbesk hos foreldrene dine! :klem:

:jepp:

God søndag til deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vogn - Emmaljunga City Cross!! :hoppe: Kjøpte City Bag i fargen "Silver Stich", og sportsdelen i fargen "Pro Coffee". Kjøpte også med fottrekk til sportsvogndelen. Fikk med regntrekk i "pakken" :)

Setet står nå inne på "barnerommet", mens vognen blir levert til butikken den 1.mai. Gleder meg til å trille rundt med lillegull i sommer :rodmer:

Det er en flott vogn!! Vi så også på den men tror ganske så sikkert at vi ender opp med Emmaljung NItro City, likte de svingbare hjulene foran på den som gjorde den veldig lett og manøvrere ;)

Får jeg spørre hvor mye dere betalte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott vogn dere valgte :jepp: Den så virkelig flott ut, og regner med at lillegutten får det kjempe flott oppi der.

Håper dere får en flott søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Kom til å tenke på en ting og må bare spørre....

Er vogner bestillingsvare om man skal ha en spesiell farve?

Hvor lange er det vanlig å vente på dem da?

Greit å vite så en ikke venter alt for lenge med å ordne vogn!

(Hadde aldri tenkt på dette uten denne diskusjonen i boken din :daane: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen farger er bestillingsvare, noen forhandlere har mye inne på lager og andre har kun utstilingsvarer. Så du må nesten høre der hvor du har tent å kjøpe Ruccola :)

Jeg spurte når vi var ute og tittet i går og noen hadde leveringstid på 1-2 uker mens andre hadde på 4-6 uker.

Det kommer jo også ann på om leverandør har de på lager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåååååh,grattis med en liten :babygutt: i magen. Høres ut som en fantastisk opplevelse. Blir helt rørt jeg! Så morro at du kan se oppstopper nesen :sjarmor:

Søte MonThe mannen som kjøper blå pysj :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en flott vogn!! Vi så også på den men tror ganske så sikkert at vi ender opp med Emmaljung NItro City, likte de svingbare hjulene foran på den som gjorde den veldig lett og manøvrere ;)

Får jeg spørre hvor mye dere betalte?

Nitro City så ut som en kjempefin vogn det også! :jepp: Vi betalte ca 8000 (like under 8100) for vogn med citybag, sportsdel, fottrekk og regntrekk.

Så flott vogn dere valgte :jepp: Den så virkelig flott ut, og regner med at lillegutten får det kjempe flott oppi der.

Håper dere får en flott søndag :)

Håper han vil trives der ja :rodmer:

Håper søndagen din er fin også! :klem:

Vi fikk beskjed om at det var rundt 6 ukers leveringstid på vognene som de ikke hadde i butikken. Men nærmere sommeren ville det ta lengre tid, da Emmaljungafabrikken har sommerstengt.

Nåååååh,grattis med en liten :babygutt: i magen. Høres ut som en fantastisk opplevelse. Blir helt rørt jeg! Så morro at du kan se oppstopper nesen :sjarmor:

Søte MonThe mannen som kjøper blå pysj :rodmer:

Det var fantastisk :rodmer: Du har en hel masse å glede deg til!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har vi akkurat kommet hjem etter å ha tilbringt dagen hos familien min (de bor en times kjøretur unna). Har storkost oss, både søsteren min med familie var der, samt mamma og pappa :) Pappa hadde diska opp med lammelår med fløtegratinerte poteter, rosenkål og pappas spesial fløtesaus, mmm! :sikle:

Rart å se søstersen, begynner å nærme seg hennes termin med stormskritt, bare to uker igjen nå!! Litt vemodig å tenke på at jeg kunne ha vært like langt på vei hvis ikke.... Samtidig så gjør ikke tanken vondt, for er så ufattelig heldig, og takknemlig, for å være der jeg er i dag. Og jeg er så glad på søstersen vegne, hun gløder med den store, fine magen :hjerte: Og så gleder jeg meg veeldig til å bli tante igjen da!! :jepp:

Nå er det "Fangene på fortet" og sofakos på plana :jepp:

God søndag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med en gutt i magen!! :rodmer: Her fikk vi også vite at det blir en gutt på fredag!! :rodmer:

Vi kjøpte også Maxi cosi cabriofix med base i går. Vogn er jeg litt mer i tvil om, nå står vi mellom Emmaljunga City cross og TFK joggster twist. Mannen har mest lyst på en 3 hjuling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at dere har begynt å handle inn de store tingene!

Det var stas da vogna kom i hus hos oss - måtte ta noen æresrunder på stua før vi satte den pent inn på barnerommet med plast over så den ikke skal støve ned.

:klemmer: håper du får en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med en gutt i magen!! :rodmer: Her fikk vi også vite at det blir en gutt på fredag!! :rodmer:

Vi kjøpte også Maxi cosi cabriofix med base i går. Vogn er jeg litt mer i tvil om, nå står vi mellom Emmaljunga City cross og TFK joggster twist. Mannen har mest lyst på en 3 hjuling :)

Gratulerer med en liten gutt i magen til deg også!:) Tenk, i sommer har vi hver vår lille go`gutt :rodmer: Hva skiller vognene? Kommer jo an på hva man ser etter i en vogn :)

Så gøy at dere har begynt å handle inn de store tingene!

Det var stas da vogna kom i hus hos oss - måtte ta noen æresrunder på stua før vi satte den pent inn på barnerommet med plast over så den ikke skal støve ned.

:klemmer: håper du får en fin uke!

Blir nok mye handling framover :fnise: Det kan jeg tenke meg - gleder meg masse til å få den i hus!:) Ønsker deg en fin uke også! :klemmer:

-------------

Noen av dere kloke jenter som vet noe om graviditet og boblebad/badstue? Klarer ikke å finne noe klart svar i internettjungelen.. Har nemlig så lyst til å dra i badeland, svømme/trene, og velvære i boblebad/badstu etterpå..

Ønsker alle en finfin dag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også skjønt at det ikke er så bra med badstu/boblebad pga varmen... Jeg har holdt meg unna selv om det har fristet veldig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, jeg har visst gått glipp av masse viktige oppdateringer her! Grautulerer så mye med gutt i magen, og du har kjøpt vogn og bilstol også! :nigo::hoppe: Det må være en helt fantastisk følelse å få vite hva som skal komme ut? :rodmer: Blir jo liksom mer konkret :ler:

Så koselig altså :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...