Gå til innhold

MonThes verden

MonThe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Søte dere er! :rodmer:

Ble ikke kjøpt noe til lillegull, skal ikke kjøpe noe mer før etter UL nå. Men hadde veeeldig lyst :jepp:

Ønsker alle en fin fin lørdag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for 18 uker + 1 dag! :strix: Skjønner godt at du hadde lyst til å kjøpe noe til lille! Håper du har hatt en fin helg, og at du får en fin søndagskveld! :klemmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra morsomt å titte innom når dere har lagt igjen hilsner :klemmer:

I dag har jeg kjent den lille to ganger. I morges, og når jeg lå rett ut på sofaen isted. Tror iallefall det var den lille. Kan ikke forstå hva annet det kan være :rodmer:

..Sånn ellers så ser det ut som om Egypt-turen vår går i vasken :sjenert: I dag har Ving kansellert alle turer tilogmed den 23. februar. Vi skal reise den 24. Må vel bare avvente til det kommer nye beskjeder. Men innstiller meg på at den sikkert ikke blir noe av :( Egentlig ingen andre varme reisemål som frister heller, Thailand blir for langt unna, og Gran Canaria er utelukket. Men vil allikevel på tur, feriedagene er jo allerede avtalt med sjefene.. Reisetips mottaes med takk!! :jepp:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke jeg hadde turt å reise til Egypt nå uansett om det hadde gått fly :overrasket:

Hvis det hele roer seg, og det er trygt å reise, så reiser vi. Men slik situasjonen ser ut nå så må vi nok sikkert belage oss på at det ikke vil skje. I tillegg, om vi avbestiller nå taper vi penger, siden det er så kort tid til vi reiser. Om Ving kansellerer turen får vi refundert alt. Så vi avventer til Ving kommer mer med info. Og om alt skulle roe seg så reiser vi! :)

..noen reisetips jenter? Storby? Spa? Romantikk? Billig? :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Kjenner flere som er i Egypt nå, og også flere som skal utover i februar. Så utrolig kjipt, håper situasjonen roer seg der... Ha en flott dag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ville reist til en storby jeg om det ikke ble noe av Egypt turen som var planlagt.

Legge inn litt shopping til den lille med det samme.

Men om sol og varme er det som er viktig er det vel Spania som er tingen, om man ikke ønsker ørten timer på fly.

Håper det roer seg i Egypt til den 24.februar så dere får dratt dit som planlagt. Når man er instilt på et reisemål er det liksom ikke helt det samme å tenke på andre alternativer...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjedelig at egypt-turen ser ut til å bli kansellert.

Jeg drømmer masse om rimelig SPA-weekend som gravid :ler: Så ville kanskje ha sett på noe østover som er litt passe billig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner flere som er i Egypt nå, og også flere som skal utover i februar. Så utrolig kjipt, håper situasjonen roer seg der... Ha en flott dag :jepp:

Ja, det er kjipt. Jaggu typisk, at når vi først roter oss til å bestille oss en skikkelig ferietur så skal det bli slik :fnise: (mener ikke å bagatellisere konflikten i Egypt altså, men må nesten bare le )

Jeg tror jeg ville reist til en storby jeg om det ikke ble noe av Egypt turen som var planlagt.

Legge inn litt shopping til den lille med det samme.

Men om sol og varme er det som er viktig er det vel Spania som er tingen, om man ikke ønsker ørten timer på fly.

Håper det roer seg i Egypt til den 24.februar så dere får dratt dit som planlagt. Når man er instilt på et reisemål er det liksom ikke helt det samme å tenke på andre alternativer...

:klemmer:

Kjedelig at egypt-turen ser ut til å bli kansellert.

Jeg drømmer masse om rimelig SPA-weekend som gravid :ler: Så ville kanskje ha sett på noe østover som er litt passe billig ;)

Hadde viiirkelig sett fram til late dager ved bassenget, og strand, og varme :sjenert: Men om det ikke blir (har fortsatt et liiite håp) så er helt ok med storby med shopping og spamuligheter også! ;) Noen av dere som har vært i Riga? Eller Praha? Eller Barcelona?

Nå har søstersen dratt hjem. VI har kost oss skikkelig, lenge siden vi har hatt ei sånn søster-helg. Spist altfor mye snop, sett masse filmer og spilt Nintendo, en skikkelig kosehelg :jepp: Nytt og bedre liv igjen i dag da, nå er det tilbake til frukt og grønt for alle penga! ;) Hvordan er det med dere andre gravide, er dere flinke med kostholdet? Jeg skeier ut iblant med snop, men drikker sjeldent brus. Og spiser mye frukt og grønt. Men fisk..... det får jeg ikke i meg. :sjenert: Blir kvalm bare ved tanken på fisk, og for å ikke snakke om lukta :spy:

Ønsker alle en finfin dag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Selv om jeg ikke legger igjen så mange spor, er jeg titt og ofte innom for å lese;)

Jeg har vært i Riga...det er en helt fantastisk by!! Jeg skal definitivt dit igjen... spa er billig, byen er helt nydelig, maten er god, mye å se :) Anbefales på det sterkeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Selv om jeg ikke legger igjen så mange spor, er jeg titt og ofte innom for å lese;)

Jeg har vært i Riga...det er en helt fantastisk by!! Jeg skal definitivt dit igjen... spa er billig, byen er helt nydelig, maten er god, mye å se :) Anbefales på det sterkeste!

Lov å være innom uten å legge igjen spor også :Nikke: Håper på god enyheter i din bok snart også :klem:

Har hørt mye bra om Riga. Blant annet om spamulighetene! Og at det er mye god mat og mye å se i tillegg er ikke å forakte! :jepp: Skal absolutt sjekke ut billetter dit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...