Gå til innhold

MonThes verden

MonThe

Anbefalte innlegg

Så koselig med bevegelse!! :strix:

Jeg venter fortsatt i spenning på at det skal skje.. :sjenert:

Nå har jg faktisk begynt å vurdere om vi heller skal kjøpe ny vogn.. Fram og tilbake er like langt, men blir ikke enig med meg selv... Vet du om man må betale når den bestilles eller kan man betale når man henter den? Hvor lang leveringstid er det tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koslig at du kjenner liv, MonThe! Det er en helt ubeskrivelig god følelse å kjenne den lille i magen! Snart blir bevegelsene tydeligere, og du er ikke lenger i tvil :)

Her er det bevegelse som bare det, men lille jenta har ikke fullt så god plass lenger, det merkes. Men hikkingen hun bedriver konstant kjennes godt :)

Kos deg med bevegelsene, legg deg ned og virkelig kjenn etter - du har liv inni deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du... disse barnevognbutikkene.. Er det sånn at de har de fleste merker. Sånn at jeg kan få sett på både Simo, Emmaljunga og Teotonia samtidig liksom..? :sjenert

Det er nok forskjell fra butikk til butikk, hvilke merker de fører, på Baby Comfort her i byen har de både Simo, Brio og Emmaljunga, og noen fler jeg ikke husker navnet på. God hjelp å få, og en masse informasjon og kataloger og priser :Nikke:

Åhhh, Så spennende - gleder meg til jeg er i den situasjonen :hjerte

Gleder meg til å følge deg på ferden Ripsy :strix::klem:

Ah, så koselig med bevegelse inne hos nurket :yvonne:

:rødme:

Så koselig med bevegelse!! :strix:

Jeg venter fortsatt i spenning på at det skal skje.. :sjenert:

Nå har jg faktisk begynt å vurdere om vi heller skal kjøpe ny vogn.. Fram og tilbake er like langt, men blir ikke enig med meg selv... Vet du om man må betale når den bestilles eller kan man betale når man henter den? Hvor lang leveringstid er det tro?

Vi tenkte også først på å kjøpe brukt.. Men kom fram til at vi går for ny, pga at det ikke er såå stor prisforskjell på brukt/ny, om det skulle gå i stykker noe er det en garantisak når man har kjøpt ny vogn. I tillegg skal den jo brukes mye, forhåpentligvis blir det fler småttiser etterhvert også! Og, når man kjøper ny får man jo velge akkuat slik man vi ha den :Nikke:

Kan hende det er ulik praksis fra butikk til butikk, men på Baby Comfort her i byen må vi betale 1000 kroner i depsositum når vi betiller den. Resten betales når vi henter den -- og de lagrer den for oss fram til vi vil hente den. Leveringstiden var 4-6 uker, men de kunne lagre den for oss så lenge vi ville :)

Så koslig at du kjenner liv, MonThe! Det er en helt ubeskrivelig god følelse å kjenne den lille i magen! Snart blir bevegelsene tydeligere, og du er ikke lenger i tvil :)

Her er det bevegelse som bare det, men lille jenta har ikke fullt så god plass lenger, det merkes. Men hikkingen hun bedriver konstant kjennes godt :)

Kos deg med bevegelsene, legg deg ned og virkelig kjenn etter - du har liv inni deg! :)

Det er virkelig helt fantastisk!! :rødme: Hihi, så koselig med hikking:) Venninna mi likte ikke at babyen hikket, hun ble kvalm av det hun :fnise: Ja, må begynne å bli tragt der inne i magen nå ja, ikke så lenge igjen til hun kommer nå!! :rødme: Er det meste klart? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke skjønt hvordan jeg skal kopiere inn det du skrev, så blir bare et "vanlig" svar her... :)

Alt er klappert og klart til mini kommer, tror vi da. Alle ler av oss når vi sier at vi har alt under kontroll :) Men vogn og seng og alt det "store" utstyret er iallefall på plass.

Hikking ja, vet ikke om jeg blir mer kvalm av det, men kvalm er jeg jo fra før av.

Spennende tider med barnevognjakt, blir plutselig litt mer realistisk! Når var det du skulle på UL igjen? Gleder meg til å høre hvordan det går, og kanskje få vite om det blir gutt eller jente :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også landa på brukt nå tror jeg. Blir forhåpentligvis en liten til om et par år, så da blir jo vogna brukt til begge :) Men tar en av gangen altså :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke skjønt hvordan jeg skal kopiere inn det du skrev, så blir bare et "vanlig" svar her... :)

Alt er klappert og klart til mini kommer, tror vi da. Alle ler av oss når vi sier at vi har alt under kontroll :) Men vogn og seng og alt det "store" utstyret er iallefall på plass.

Hikking ja, vet ikke om jeg blir mer kvalm av det, men kvalm er jeg jo fra før av.

Spennende tider med barnevognjakt, blir plutselig litt mer realistisk! Når var det du skulle på UL igjen? Gleder meg til å høre hvordan det går, og kanskje få vite om det blir gutt eller jente :)

Du trykker på "svar" under innlegget du vil svare på, da får du opp teksten i "svarfeltet" :)

Da er dere vel så klare som dere kan bli! :Nikke: Kan tenke meg dere er spente. Og utålmodige. :rødme: Og det kommer nok til å bli helt fantastisk for deg å ikke være kvalm lengre!!! føler virkelig med deg som har slitt sånn med det! :troest:

Skal på UL neste fredag, den 4. Gleder meg mest. Og gruer meg litt.. Håper på å få høre at den lille er frisk og fin.. Ooog så hadde det vært gøy å få vite om det er ei lita frøken eller en liten gutt :hjerte:

:klem:

Vi har også landa på brukt nå tror jeg. Blir forhåpentligvis en liten til om et par år, så da blir jo vogna brukt til begge :) Men tar en av gangen altså :ler:

Landa på ny mente du? Eller bare jeg som leser svaret ditt "litt rart" ? Tar en av gangen her også, men det plumpa ut av meg når jeg og kjære prata om vogner her en dag "..det er jo greit å kjøpe ny vogn, som vi kan bruke til alle tre barna våre" :fnise:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, mente seff ny :gjeiper: Jeg ser for meg at jeg er ferdig etter to, men man vet jo aldri :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, mente seff ny :gjeiper: Jeg ser for meg at jeg er ferdig etter to, men man vet jo aldri :ler:

Blir spennende tider framover :Nikke: Hva slags vogn tenker dere på?

Vi er tre søsken, er nok derfor jeg "ser for meg" å ha tre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forelska meg veldig i Brio Go. "Prøvekjørt" den i butikken, og den innfrir tilsynelatende alle mine krav :) Men skal kikke litt til da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forelska meg veldig i Brio Go. "Prøvekjørt" den i butikken, og den innfrir tilsynelatende alle mine krav :) Men skal kikke litt til da ;)

Titta kjapt på den nå, så ut som en fin vogn :) Hva er krava? Vet ikke om vi titter mer jeg, har forelska meg i vogn jeg og.. Men tar imot tips og råd! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer egentlig med ikonene?? Er så sikker på at jeg har brukt å skrive :rødme: og :Nikke: før, og at dette har blitt til ikoner?? :klør:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett vogn, enkel å slå sammen,enkelt å ta av bagen, fire hjul, vendbar sittedel/bag, god justering i høyden på styret.. og pluss for god plass i handlekurven :)

Også liker jeg utseendet på den da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett vogn, enkel å slå sammen,enkelt å ta av bagen, fire hjul, vendbar sittedel/bag, god justering i høyden på styret.. og pluss for god plass i handlekurven :)

Også liker jeg utseendet på den da ;)

Ok :) takk for info :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig at den lille har begynt å marker seg i magen! Da er det plutselig ikke noe tvil lenger! Du har en baby i magen! Og de bevegelse kommer til å bli mer og mer tydelig i ukene som kommer og etterhvert som knøttet vokser!

Barnevognvalget er ikke lett altså! Men så heldig dere er som har en butikk i nærheten som har både Emmaljunga, Simo og Brio - på den måten får man sett de side om side og det er lettere å bestemme seg. De barnevognbutikkene jeg har vært innom har enten eller - ikke begge deler - så vi måtte farte mellom de to ulike butikkene for å klare å bestemme oss.

Ønsker deg en super fredag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig at den lille har begynt å marker seg i magen! Da er det plutselig ikke noe tvil lenger! Du har en baby i magen! Og de bevegelse kommer til å bli mer og mer tydelig i ukene som kommer og etterhvert som knøttet vokser! Barnevognvalget er ikke lett altså! Men så heldig dere er som har en butikk i nærheten som har både Emmaljunga, Simo og Brio - på den måten får man sett de side om side og det er lettere å bestemme seg. De barnevognbutikkene jeg har vært innom har enten eller - ikke begge deler - så vi måtte farte mellom de to ulike butikkene for å klare å bestemme oss. Ønsker deg en super fredag! :klemmer:

Ja, nå begynner det å synke inn, jeg har en baby i magen :rodmer: Gleder meg sånn til alt som skal komme! Ja, synes det var veldig greit, å få info om alle vognene, og ikke minst prøve alle :jepp: Håper du har en fin helg sålangt :klem:

Goooood helg MonThe!! :goodbye:

Good helg! :skya:

Innom med ønsker om ei god helg! :klem:

God helg til deg også Nilla :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er søstersen på 16 på helgebesøk -- korslaget, snop og kvalitetstid :hjerte:

Ønsker alle en super helg! :klem:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: :strix: 18 uker :strix: :strix:

Som tiden flyr!! :hoppe:

Nå skal jeg og lillesøs på bytur, blir nok en aldri så liten shoppingrunde :jepp:

Goood lørdag!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...