Gå til innhold

MonThes verden

MonThe

Anbefalte innlegg

Deilig med litt fri nå da etter jobbehelg!

Ang den mørke stripen fra navlen og ned, så er det ikke alle som får den. Jeg er i uke 36, og kom plutselig til å tenke på at jeg ikke hadde fått den en dag, og spurte legen. Det har med hormoner å gjøre, noen får den og noen får den ikke.

Akkurat som med strekkmerker, som jeg selvfølgelig har fått masse av.... det er også hormoner som avgjør.

Slapp av og ta det med ro, UL kommer til å gå kjempebra, og den lille storkoser seg nok i magen din! Ikke uvanlig å ikke kjenne liv enda :)

Ha noen herlige fridager, og ta godt vare på snille mannen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenter, dere er gode dere :klemmer:

Godt å høre det er flere som har det litt likens, selv om jeg ikke unner noen å være bekymra :)

Satser på at dere har rett, at den lille koser seg der inne.. Har jo ikke akkurat mista symptomene mine, bare ble med ett veldg bevisst på de jeg ikke har. Og så leste jeg om ligamentsmertene, som kan være virkelig smertefeulle, og tenker at jeg ikke kjenner så mye til disse. Men det har jeg egentlig ikke gjort tidligere heller, så er nok bare forskjellig fra person til person.. Sant? :sjenert: Uff, de der tankene altså! Det hører vel med :P

Uansett, i kveld skal jeg kose meg med snop og film sammen med ei venninne, hun skulle også ta med noen gravidklær til meg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke

Innom med en :klem: Jeg har det litt på samme måte :sjenert

Har segnet om et par - tre ganger forrige uke, så jeg skal til legen etter UL i morra. Har nok hatt blodtrykksfall, som kommer og er borte like fort som det kom. Ikke noe hyggelig.

Tror det er vanlig å grue seg litt til UL :sjenert Gjorde det sist da jeg var avgårde og selv om det gikk fint da :)

Når skal du på UL igjen?

:klemmer

Uff, det hørtes ikke noe særlig ut! :troest: Håper du kan få en forklaring, det kan sikkert være litt godt! UL i morgen du, så spennende!! :Nikke:

Skal på UL neste fredag, den 4. februar.

:vinke

Tenker litt som deg for tiden at noe sikkert er galt...

Jeg har heller ikke fått den mørke stripen under navelen, ikke kjent liv og heller ikke fått mørkere brystvorter... :sjenert:

Men var ho JM på fredag og hjerteslagene ble målt til herlige 148 i minuttet :rødme: Så jeg håper jo at alt er som det skal der inne :jepp

Jeg har også veldig lyst på Emmaljunga City Cross, men syns den er nokså dyr... Håper vi kommer over en pent brukt en... :jepp

Hei :vinke: Godt å høre det ikke er bare meg :hug: Så deilig å høre hjerteslag! Da er nok alt i skjønneste orden med den lille :rødme:

Ja, den er ganske dyr.. Men er nok gode sjanser for å få kjøpt en brukt, ligger mange vogner ute! Vi hadde snakka om å kjøpe vogn brukt, men heller nå mer og mer oer til å ville kjøpe nytt.. Med det argumentet at vi vil den skal holde til flere barn ;)

Heldige du som har "helg" nå da! :ler

Humørsvingninger - tell me about it! :dåne: Man blir jo helt irrasjonell :legrine: Det er godt vi kan se at vi er irrasjonelle i ettertid i hvert fall ;)

Angående den stripen... det er vel ikke alle som får den? :sjenert

Når skal du UL? og når var du der sist? (for du har vært på tidlig UL ikke sant?) Har du ikke vært hos lege/jordmor i det siste så hørt hjertelyd? Du har jo ikke blødd? Nei, da er alt i orden! :) Dessuten, humørsvingningene er tegn på at du fortsatt er gravid :ler

Jepp, nå er det helg :nigo: Yes, irrasjonell er ordet! Stakkars mennene våre :kyss: Er kanksje ikke det..har bare fått det inntrykket av å lese diverse artikler.. Virka lissom som om den skulla ha poppa frma forrige uke :P Jeg skal på UL den 4. februar. Var på UL like før jul, i uke 12, da var alt perfekt. Og jeg har ikke blødd. Så alt er nok i orden :scorpis:

Deilig med litt fri nå da etter jobbehelg!

Ang den mørke stripen fra navlen og ned, så er det ikke alle som får den. Jeg er i uke 36, og kom plutselig til å tenke på at jeg ikke hadde fått den en dag, og spurte legen. Det har med hormoner å gjøre, noen får den og noen får den ikke.

Akkurat som med strekkmerker, som jeg selvfølgelig har fått masse av.... det er også hormoner som avgjør.

Slapp av og ta det med ro, UL kommer til å gå kjempebra, og den lille storkoser seg nok i magen din! Ikke uvanlig å ikke kjenne liv enda :)

Ha noen herlige fridager, og ta godt vare på snille mannen din!

God du :klem:

Håper alt er bra med deg! Ikle lenge igjen du nå!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lett å tenke at noe er galt. Gjør det stadig vekk selv ;) Men har jo skjønt at hvilke symptomer/bivirkninger(alt ettersom) er like forskjellig som alle vi gravide er. Jeg venter fortsatt på de koselige bivirkningene som skinnende hår og den berømte "gløden" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er flere som venter på gløden ja.. :fnise:

Alt er nok i den skjønneste orden Monthe, men kjenner til følelsen av å gå å være litt bekymret. Men ikke så rart med alle dei løpske hormonene i kroppen vår!

Ha ei god uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk jenter!! :klem: Utrolig, hvor mye støtte man kan få gjennom et forum som dette. Er så godt å høre at fler har det som meg, og få høre deres erfaringer! :kghjerte: Venninnene mine hadde nok blitt lei meg for lengst, skulle jeg pratet om alt jeg "prater" med dere om! :fnise:

....lurer på om det var en liten en som sa ifra at alt var i orden der inne i går kveld.. Er ikke heeelt sikker, men det kjentes ut som om det var noe(n?) der inne. Kjentes ikke ut som et "vingeslag fra en sommerfulg" (som jeg har lest at det kan gjøre :P ) , men heller ikke ut som luftbobler. Det var lissom en slags bevegelse/følelse, på det samme stedet, over tid. Men, er ikke sikker altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....lurer på om det var en liten en som sa ifra at alt var i orden der inne i går kveld.. Er ikke heeelt sikker, men det kjentes ut som om det var noe(n?) der inne. Kjentes ikke ut som et "vingeslag fra en sommerfulg" (som jeg har lest at det kan gjøre :P ) , men heller ikke ut som luftbobler. Det var lissom en slags bevegelse/følelse, på det samme stedet, over tid. Men, er ikke sikker altså!

Ååååååå, så koselig :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt skummelt å si at det var det det var.. Men kan lissom ikke skjønne at det var noe annet heller :rødme: Gleder meg til bevegelsene er så sterke at det ikke er tvil om hva det er!

I dag har jeg hatt en kjempedag, formen har holdt seg bra hele dagen, jeg har virkelig fått nytt fridagen. Startet med å dra på BabyComfort å titte på vogn, har bestemt oss for å gå for en Emmaljunga City Cross :hoppe: Nå gjentar bare å bestemme hvilken farge(-r) vi vi ha den i, er så mange fine varianter! :nigo: (..skal vente til etter UL med å bestille den da..)

Fortsatte dagen med en tur på en butikk som heter "Paradiset" -- en nyydelig liten interiørbutikk på landet. Kjøpte noen fine ting, bla hvite bokstaver som formet ordet "LYKKE". Veldig fornøyd med handelen! :) Avslutta turen med vafler hos svigermor! Oog, i dag har jeg for første gang hatt på meg en genser som viste fram magen (har bare gått i tunika/lignende i det siste), og både venninna mi og svigerfam. kommenterte at magen har vokst :rødme:

Håper alle har hatt en like fin dag som meg! :vinke:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å lese, MonThe :)

Det er nok bevegelser du har kjent, ja. Jeg kjente bevegelser veldig tidlig, men første gangen hadde jeg drukket cola, og lå heeeelt i ro og kjente etter. Kjentes ut som jeg hadde leamus i magen :)

Vi har også City Crossen - kjempefornøyd :)

klem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å lese, MonThe :)

Det er nok bevegelser du har kjent, ja. Jeg kjente bevegelser veldig tidlig, men første gangen hadde jeg drukket cola, og lå heeeelt i ro og kjente etter. Kjentes ut som jeg hadde leamus i magen :)

Vi har også City Crossen - kjempefornøyd :)

klem :klemmer:

Leamus, jaaa, det var slik det kjentes!! Fant ikke helt ordet til å beskrive det, men det kjentes ut som leamus!!!! Da kan det virkelig være det da! :rødme:

Nydelig vogn! Og så lett! Og snerten!! falt helt for den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig herlig med bevegelse :rødme:

Nå begynner jeg virkelig å tro at det var det! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg virkelig å tro at det var det! :rødme:

Det var det helt sikkert :Nikke: Gled deg til det blir oftere og tydeligere, det er helt fantastisk :rødme: Men jeg må innrømme at nå på slutten er det ofte litt vondt også, de er jo sterke disse krabatene våre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh,her skjer det mye spennende :rødme: Så hyggelig det må være å kjenne en liten antydning til noe som kan være begynnelsen til spark :rødme:

Har tenkt og grublet mye de siste dagene og ikke minst bekymringer for om spiren sitter. Har trøstet meg med at etter 12 ukers grensen skal jeg "slappe" mer av :lol: . Ser her at da kommer det andre bekymringer igjen, vi damer er flinke til å bekymre tror jeg :murvegg:

Var inne og sniktittet på barnevognen dere har bestemt dere for, den ser kjempe fin ut og har kommet godt ut i tester...Den blir dere sikkert fornøyd med :Nikke:

Dette går nok bra skal du se MonThe :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var det helt sikkert :Nikke: Gled deg til det blir oftere og tydeligere, det er helt fantastisk :rødme: Men jeg må innrømme at nå på slutten er det ofte litt vondt også, de er jo sterke disse krabatene våre :fnise:

:rødme: Du får trøste deg med at din lille snart er ute, i dag er vel spådd å være den siste dagen?

:klem:

åååh,her skjer det mye spennende :rødme: Så hyggelig det må være å kjenne en liten antydning til noe som kan være begynnelsen til spark :rødme:

Har tenkt og grublet mye de siste dagene og ikke minst bekymringer for om spiren sitter. Har trøstet meg med at etter 12 ukers grensen skal jeg "slappe" mer av :lol: . Ser her at da kommer det andre bekymringer igjen, vi damer er flinke til å bekymre tror jeg :murvegg:

Var inne og sniktittet på barnevognen dere har bestemt dere for, den ser kjempe fin ut og har kommet godt ut i tester...Den blir dere sikkert fornøyd med :Nikke:

Dette går nok bra skal du se MonThe :klem:

Vi er nok flinke til å bekymra oss vi jenter ja, og er det ikke det ene så er det det andre :sjenert: Samtidig så er det ikke så rart man bekymrer seg. :klem: ..har hatt en ganske lang "bekymrings-fri"periode siden uke 12 og egentlig fram til nå. Sånn nesten iallefall :fnise:

Ja, vogna er nydelig. Og, den er mye finere i butikken enn på bilder!

Og Arven? Dette går nok bra skal du se :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vogna er nydelig. Og, den er mye finere i butikken enn på bilder!

Du... disse barnevognbutikkene.. Er det sånn at de har de fleste merker. Sånn at jeg kan få sett på både Simo, Emmaljunga og Teotonia samtidig liksom..? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh :rødme: Så spennende - gleder meg til jeg er i den situasjonen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...