mjau-mjau Skrevet 10. januar 2011 #641 Del Skrevet 10. januar 2011 Så koselig med bryllupsplanlegging :rødme: Drømmer meg tilbake til mitt eget jeg nå... Håper hodepinene gir seg utover kvelden da... Det er så slitsomt. Har selv vært plaget med mye hodepine de siste ukene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 10. januar 2011 #642 Del Skrevet 10. januar 2011 Nååå, så søt ticker du har fått deg Hipp hurra for 15 uker allerede Jøss, så fort tiden går.... Synd å høre at du ikke er helt i form, håper det går fort over Så spennende med bryllup... Alt klart for å bli en liten familie da jo.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peace Skrevet 10. januar 2011 #643 Del Skrevet 10. januar 2011 Hei Hjemme fra jobb i dag, hatt en sinnsyk hodepine isden i går, som ikke helt vil slippe taket. Ble lite søvn i natt, har tatt igjen litt av det nå, men det har ikke hjulpet nevneverdig på hodepinen Ellers har vi "rydda opp" i bryllupsplanene i helga -- vi har nå booket om kirka, fotograf etc. og ny bryllupsdato blir 07.07.2012 Julibaby i år, julibryllup neste år :rødme: SÅ koselig! Den dagen skal vi feire 5 års bryllupsdag :rødme: :rødme: Tror vi kanskje skal feire med mange venner og nærmeste familie - har hatt lyst til det en god stund, men vi får se litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #644 Del Skrevet 10. januar 2011 Så koselig med bryllupsplanlegging :rødme: Drømmer meg tilbake til mitt eget jeg nå... Håper hodepinene gir seg utover kvelden da... Det er så slitsomt. Har selv vært plaget med mye hodepine de siste ukene... Ja, det er veldig koselig:rødme: Det meste er allerede planlagt, skulle jo egentlig ha gifta oss nå til sommeren, men fant ut at det kunne bli litt veel travelt med både beibi og bryllup i juli 2011 Har drøyd det litt med å booke om, ville være over 12-ukersen før vi gjorde det Slitsomt med den der hodepinen ja Er vel ganske vanlig.. Er jaggu mye rare symptomer når man er gravid! Nååå, så søt ticker du har fått deg Hipp hurra for 15 uker allerede Jøss, så fort tiden går.... Synd å høre at du ikke er helt i form, håper det går fort over Så spennende med bryllup... Alt klart for å bli en liten familie da jo.... Taakk! Plutselig trenger du en slik ticker du og! Mhm, mye herlig som skal skje framover :rødme: Håper alt er bra med deg ------ Kjenner jeg fikk igjen litt "bryllups-gnisten" nå som ombookingen er bekreftet, og har nå vært en liten tur på Narvesen og kjøpt med "Ditt Bryllup" og "You&YourWedding". Nå har vi ett ekstra år på å spare, glede oss, og planlegge! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 10. januar 2011 #645 Del Skrevet 10. januar 2011 Ja, det er deilig å planlegge. For min del kjenner jeg angsten litt nå, siden det er bare 5 måneder og 15 dager til bryllupet. "Er det noe jeg har glemt? Noe jeg har oversett?". Men likevel, gleder meg vanvittig mye! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #646 Del Skrevet 10. januar 2011 Ja, det er deilig å planlegge. For min del kjenner jeg angsten litt nå, siden det er bare 5 måneder og 15 dager til bryllupet. "Er det noe jeg har glemt? Noe jeg har oversett?". Men likevel, gleder meg vanvittig mye! :D Når jeg tenker på den følelsen er jeg veeldig glad for at jeg har ett ekstra år på meg Synes du virker som en veldig organisert og "ryddig" person, så du har nok det meste under kontroll! Og om du skulle ha glemt noe, så har du fortsatt noen måneder igjen. Tenk det da, om 5 måneder og 15 dager blir du og din kjære mann og kone! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. januar 2011 #647 Del Skrevet 10. januar 2011 Kan tenke meg dere kommer til å få en fantastisk dag neste år Veldig greit å ha litt ekstra tid å planlegge på, slik at dere får det akkurat slik dere vil slik at dere får nyte dagen fullt ut Kjøpte selv Bryllupsmagasninet forrige uke, men har veldig lyst på Ditt Bryllup også, men det var selvfølgelig utsolgt når jeg var innom. Så håper det er inne neste gnag jeg stikker innom Narvesen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #648 Del Skrevet 10. januar 2011 Kan tenke meg dere kommer til å få en fantastisk dag neste år Veldig greit å ha litt ekstra tid å planlegge på, slik at dere får det akkurat slik dere vil slik at dere får nyte dagen fullt ut Kjøpte selv Bryllupsmagasninet forrige uke, men har veldig lyst på Ditt Bryllup også, men det var selvfølgelig utsolgt når jeg var innom. Så håper det er inne neste gnag jeg stikker innom Narvesen Åj, ser nå at jeg lurte deg, er Bryllupsmagasinet jeg har kjøpt, ikke Ditt bryllup Er synd det er så få norkse bryllupsblader. Ikke alt som er like relevant, mtp reklame, og tips til lokaler/leverandører etc. i de britiske bladene men er en masse inspirasjon og få, og så har de så fin layout, og flotte bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. januar 2011 #649 Del Skrevet 10. januar 2011 Skulle ønske det fantes flere norske blader, men jeg koser meg like godt med engelske blader jeg Nå skal jeg bake meg browniesmuffins og kose meg med bladet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #650 Del Skrevet 10. januar 2011 Skulle ønske det fantes flere norske blader, men jeg koser meg like godt med engelske blader jeg Nå skal jeg bake meg browniesmuffins og kose meg med bladet mitt Ja, jeg og:) Mmm! Får vann i munnen bare du nevner de fantastiske muffinsene! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 10. januar 2011 #651 Del Skrevet 10. januar 2011 Men siden vi snakker om følelse på kjønn og sånn... du skal vel snart på ordinær UL? When? Jeg gleder meg til følelsen av (gutte-)babyen i magen forsterker seg enda mer :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #652 Del Skrevet 10. januar 2011 Men siden vi snakker om følelse på kjønn og sånn... du skal vel snart på ordinær UL? When? Jeg gleder meg til følelsen av (gutte-)babyen i magen forsterker seg enda mer :rødme: Ordinær UL er 4. februar! Er ikke lenge til det..Om tre uker skal jeg på UL på fredag! Mhm, blir mer og mer virkelig dette, når magen vokser, og man etterhvet kan kjenne de små bevegelsene :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 12. januar 2011 #653 Del Skrevet 12. januar 2011 Jaa, Ticker Så fin. 15 uker allerede! Tiden går fort Det er ikke lenge til UL nei, som du må glede deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 12. januar 2011 #654 Del Skrevet 12. januar 2011 Oi, ultralyd dagen etter burdagen min jo... Ultralyd er stas - regner med dere vil vite kjønnet (om den lille viser seg fra sin beste side)? Om jeg skulle tippe så tror jeg det er en i magen din. Ønsker deg en strålende onsdags ettermiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peace Skrevet 12. januar 2011 #655 Del Skrevet 12. januar 2011 Ordinær UL er 4. februar! Er ikke lenge til det..Om tre uker skal jeg på UL på fredag! Mhm, blir mer og mer virkelig dette, når magen vokser, og man etterhvet kan kjenne de små bevegelsene :rødme: Å så gøy! Vi skal også på ul 4.februar!! :rødme: Gleder meg så! Også har vi 5 års bryllupsdag den dagen dere skal gifte dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #656 Del Skrevet 12. januar 2011 Jaa, Ticker Så fin. 15 uker allerede! Tiden går fort Det er ikke lenge til UL nei, som du må glede deg Mhm, gleder meg masse!! Når jeg har skrevet ferdig innlegget skal jeg "løpe" inn til deg og se etter en oppdatering Oi, ultralyd dagen etter burdagen min jo... Ultralyd er stas - regner med dere vil vite kjønnet (om den lille viser seg fra sin beste side)? Om jeg skulle tippe så tror jeg det er en i magen din. Ønsker deg en strålende onsdags ettermiddag! Mye fint som skjer i begynnelsen av februar da! Ja, vil veldig gjerne vite kjønn om det går an å se.. Så gøy at du tipper!! Håper du har en strålende onsdag du også! Lover å stikke innom boka di og hilse på en dag! *note to self; hegejenta har bursdag 3. februar* Å så gøy! Vi skal også på ul 4.februar!! :rødme: Gleder meg så! Også har vi 5 års bryllupsdag den dagen dere skal gifte dere! Mhm??Så spennende! Da blir det herlige oppdateringer både her og der den 4. februar da! Vil dere vite kjønn, om det kan sees? Evt. har du en følelse på hva det er? Så gøy, Da har vi 1års bryllupsdag når dere har 6 årsbryllupsdag :rødme: ------- Hjemme etter jobb, og en storhandling på butikken -- nå er alle skap og fryseren fylt opp! Ellers er formen fin i dag, og jeg gleder meg til kylling i sur-søt til middag Håper alle har en super onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 12. januar 2011 #657 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg tipper også Tenk så spennende det blir på UL da! Jeg synes det var fantastisk, og så blir man så letta av å få vite at alt står bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #658 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Jeg tipper også Tenk så spennende det blir på UL da! Jeg synes det var fantastisk, og så blir man så letta av å få vite at alt står bra til Jeg og kjære tipper også at det er en så sålangt 4-0 til "guttelaget" Ja, det skal bli godt! å få en bekreftelse på at alt er i orden:) Fikk dere med dere bilder? Gleder meg til å hilse på den lille, var jo på UL i uke 12, men h*n har nok vokst masse siden da! Endret 12. januar 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 12. januar 2011 #659 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg og kjære tipper også at det er en så sålangt 4-0 til "guttelaget" Ja, det skal bli godt! å få en bekreftelse på at alt er i orden:) Fikk dere med dere bilder? Nei, vi gadd ikke betale for bilder, og så har vi bilder fra uke 12 (som var gratis ). Ikke at vi ikke hadde råd til det, men jeg synes det er drøyt at de skal tjene penger på gravide som er på en anbefalt undersøkelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #660 Del Skrevet 12. januar 2011 Nei, vi gadd ikke betale for bilder, og så har vi bilder fra uke 12 (som var gratis ). Ikke at vi ikke hadde råd til det, men jeg synes det er drøyt at de skal tjene penger på gravide som er på en anbefalt undersøkelse. Whaaat? Må man betale for å få et bilde fra UL? :klø: Det synes jaggu jeg er drøyt og!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå