Gå til innhold

MonThes verden

MonThe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er vi vel hjemme etter en fantastisk julefeiring hjemme med familien :) Masse god mat, og god stemning:)

Fikk masse fine presanger, alt i alt veeldig fornøyd med jula sålangt :jepp: De to fineste var nok fra søstrene våre; Fra min søster en hvit liten strikkejakke til den lille i magen, og fra svigersøstrene mine, et rosa krus med skriften "Mamma", og et svart med skriften "Pappa" + to par sokker med " I :hjerte: mum" og "I :hjerte: dad" :rødme:

I kveld blir det snop i massevis og så skal vi teste ut det nye Wiispillet vårt "Donkey Kong", gleeder meeg :)

Ønsker alle en super 2.juledag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såååå koselige gaver :rødme:

Ingen bebisgaver på oss, men vi var lovlig sent ute (med tanke på julegaver) med å fortelle det også da :fnise:

Håper du fortsatt har en fortreffelig jul!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De to fineste var nok fra søstrene våre; Fra min søster en hvit liten strikkejakke til den lille i magen, og fra svigersøstrene mine, et rosa krus med skriften "Mamma", og et svart med skriften "Pappa" + to par sokker med " I :hjerte: mum" og "I :hjerte: dad" :rødme:

Skjønner godt hva du snakker om :ler: Jeg fikk et så fantastisk mykt babyteppe av kommende bestemor, med Ole Brum på! :hjerte: Jeg smelta helt :rødme: :fnise: Det ble så virkelig liksom.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Fint at dere har hatt en flott julefeiring! For noen fine gaver :rødme Håper du får en videre fin romjul! :klemmer

Til neste år vanker det nok babygaver på oss begge Plutseliten :jepp: Ønsker deg og en fin jul, og ikke minst spennende nyheter!! :klemmer:

Såååå koselige gaver :rødme:

Ingen bebisgaver på oss, men vi var lovlig sent ute (med tanke på julegaver) med å fortelle det også da :fnise

Håper du fortsatt har en fortreffelig jul!!

:klem

Deres hadde vel ikke fått "forberedt" seg til noen baby-julegave nei :fnise: Det blir nok tonnenvis med julegaver neste år, til beibiene våre som er rundt 6 måneder :rødme: God romjul :hug:

Jeg fikk et så fantastisk mykt babyteppe av kommende bestemor, med Ole Brum på! :hjerte: Jeg smelta helt :rødme: :fnise Det ble så virkelig liksom.. :)

Nåååh, så koselig av henne :rødme: Ja, begynner å bli virkelig dette nå ja, tenk, iløpet av sommeren blir vi mødre :hjertesmil:

Hihi, vi fikk også Donkey Kong. Rett tilbake i barndommen jeg nå :ler Og noen bebisgaver.. :hjerte

:klemmer

Så koselig med besøk av deg Virre, leeenge siden nå!! ;) Likte du spillet?? Jeg synes det var kjempegøy!! Men lurer på om jeg var flinkere til slike ting før :fnise: Så koselig med babygaver :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13+4 i dag, og formen er ganske så bra:) Føler meg mer opplagt, jeg har mer overskudd, og kvalmen har også gitt seg sånn noenlunde, nå kan jeg holde den i sjakk med å spise litt jevnlig :hoppe: Oooog, lysten på :humpe: er også tilbake! :nigo:

Nå blir det en episode av "Ghost Whisperer" og litt kvalitetestid her på KG, kjære er på nattevakt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :vinke:

Ja... er det ikke rart? :humpe: -lysten kom plutselig her også i helgen :sjenert: Kjære var helt sjokkert, første gangen siden DET skjedde tror jeg :sjenert: Tror han hadde mistet håpet....

Formen min er også ganske bra, hender jeg glemmer at jeg er gravid :gjeiper: Men så kommer jeg raskt på det når det strekker litt der nede :rødme:

Håper du har en fin romjuls-kveld selv om sambo jobber.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :vinke:

Ja... er det ikke rart? :humpe: -lysten kom plutselig her også i helgen :sjenert: Kjære var helt sjokkert, første gangen siden DET skjedde tror jeg :sjenert: Tror han hadde mistet håpet....

Formen min er også ganske bra, hender jeg glemmer at jeg er gravid :gjeiper: Men så kommer jeg raskt på det når det strekker litt der nede :rødme:

Håper du har en fin romjuls-kveld selv om sambo jobber.

:klemmer:

Vi hadde mista håpet her og :fnise: Håper formen holder seg slik for oss begge! :) Det er nesten litt godt, å glemme det litt innimellom, og så plutselig bli påmint det:) Gleder meg sånn til det er bevegelser som plutselig minner meg på det :rødme: Håper du og har en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått tilbake lysten på :humpe:;) Men det gjør litt vondt, så det er irriterende.. Men er vel kanskje litt hoven der nede, satser på at det går over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også fått tilbake lysten på :humpe:;) Men det gjør litt vondt, så det er irriterende.. Men er vel kanskje litt hoven der nede, satser på at det går over :)

Ja, får satse på det!! Ble nesten litt bekymra en stund jeg, for om det var slik det skulle være.. måneder uten :humpe: , så var herlig å ha lyst igjen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ga foresten kjære "Pappaboka" av Lars-Ludvig Røed til jul. Var veldig spent på hva han ville synes, og han er egentlig ikke så veldig glad i å lese bøker. Men han elsket den,og er allerede kommet halvveis i boka:) I tillegg er han med ett blitt veldig bevisst på hva kroppen min "gjennomgår", og spør meg hele tiden om han skal ordne/hente noe til meg etc :fnise: Så den er å anbefale, for både mor og far ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ga foresten kjære "Pappaboka" av Lars-Ludvig Røed til jul. Var veldig spent på hva han ville synes, og han er egentlig ikke så veldig glad i å lese bøker. Men han elsket den,og er allerede kommet halvveis i boka:) I tillegg er han med ett blitt veldig bevisst på hva kroppen min "gjennomgår", og spør meg hele tiden om han skal ordne/hente noe til meg etc :fnise: Så den er å anbefale, for både mor og far ;)

Hei :vinke:

Da har jeg også bestilt boka :sjenert: Den virker å være litt annerledes enn de andre bøkene jeg har, og kjære har ikke villet lese så mye i de... Kanskje han vil like denne :)

Ha en fin nyttårsaften (når den tid kommer) MonThe :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei :vinke:

Da har jeg også bestilt boka :sjenert: Den virker å være litt annerledes enn de andre bøkene jeg har, og kjære har ikke villet lese så mye i de... Kanskje han vil like denne :)

Ha en fin nyttårsaften (når den tid kommer) MonThe :klemmer:

Får håpe han liker den da!:) Her har han heller ikke vært særlig interessert i de bøkene jeg har, men etter han begynte å lese denne er han i "graviditetståka", og snakker nesten ikke om annet enn mage/graviditet/baby/diverse som må kjøpes inn etc :fnise:

Takk det samme! :hug:

-----------

I kveld blir en litt rar nyttårsaften, kjære skal på nattevakt :sad: Men skal nok bli en fin kveld allikevel, skal til svigerfar på kalkunmiddag (helt klart årets beste middag :sikle: ) før jeg skal videre til ei venninne :)

Ønsker alle KGVenner en fantastisk nyttårsfeiring, og en fredelig/heidundrende (stryk det som ikke passer ;) ) start på det nye året! :skya::danser::hug:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...