MonThe Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #2301 Del Skrevet 21. mai 2012 Skjønner godt du vil trappe ned på ammingen frem til bryllupet.. Jeg personlig gruer meg veldig til å slutte med amming da jeg synes det er veldig kos Men kan jo ikke drive med det til hun blir 14 Kjenner til følelsen å vise frem nytt hus. Det er stas I allefall om man har blitt veldig fornøyd med hvordan det ser ut! Kjenner jeg blir så glad på dine vegne med bryllupsforberedelser! Det er så mye gleder å forberede til bryllup, for ikke å snakke om føleleser! Også kommer dagen du har gledet deg til siden du var bittelita jente ( ihvertfall jeg ), også blir dagen mest sannsynlig helt perfekt! Jeg og synes det er veldig kos, og ekstra sårt når F også synes det er så kos Er jo mer eller mindre de enste stundene iløpet av dagen hvor han er heelt i ro, og bare ligger og koser.. Men, jeg orker ikke å måtte pumpe som en gal for å opprettholde produksjonen mens vi er på bryllupsreise og/eller gå rundt med konstant spreng, så da tenker jeg at dette er en "god anledning" til å slutte. Han er jo ett år når bryllupet skal stå, så sier meg fornøyd da Kjenner jeg begynner å bli pitelitt stressa pga bryllupet, for en jo en del detaljer som skal på plass, som kjøreplan/bordkort/bordpynt/etc, men det er jaggu deilig å tenke på at det nærmer seg også HAr egentlig aldri vært ei sånn "bryllupsjente", men det kjennes veldig riktig nå, det er nok fordi jeg har truffet mannen -------- Da ligger F og sover sin første lur,etter litt "tullete natt". Sov fra 19 til 00.30. Våknet da for mat, og var lys våken Sovnet igjen etter en time med skriking/styring og sov da til 06. I dag skal jeg være med forloveren min og kjøpe kjole til bryllupet Ellers ingen planer, er meldt ganske fint vær og greie temperaturer, så forhåpentligvis kan vi nyte finværet litt ute Fin fin dag til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 21. mai 2012 #2302 Del Skrevet 21. mai 2012 Koselig å lese hos deg! Sikkert stas med bryllup som nærmer seg Ikke minst bryllupsreisen Du trapper ned på ammingen ja, skjønner godt du syns det er vanskelig. Jeg syns også det er mye kos i det, og håper jeg kan fortsette morgen og kveld (helst ikke natt :gjeiper: ) lenge! Men om vi skulle dratt på lang ferie uten A, så hadde jeg nok ikke giddet å pumpe meg jeg heller, så anledningen er nok god. Men gratulerer med ny jobb, fiks ferdig underskrevet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #2303 Del Skrevet 1. juni 2012 Koselig å lese hos deg! Sikkert stas med bryllup som nærmer seg Ikke minst bryllupsreisen Du trapper ned på ammingen ja, skjønner godt du syns det er vanskelig. Jeg syns også det er mye kos i det, og håper jeg kan fortsette morgen og kveld (helst ikke natt :gjeiper: ) lenge! Men om vi skulle dratt på lang ferie uten A, så hadde jeg nok ikke giddet å pumpe meg jeg heller, så anledningen er nok god. Men gratulerer med ny jobb, fiks ferdig underskrevet! Heii Går tregt med denne nedtrappingen da, enklere sagt enn gjort å kutte ut kosen Håper alt er bra med deg/dere ------ Heihei Måtte laaangt ned på siden for å finne igjen boken min, lite KGtid i det siste! Alt er bra med oss, har bare vært litt travle dager med mye besøk/hit&dit/div. prosjekter her hjemme/meeget aktiv gutt på dagtid/etcetc På F-fronten så har han hatt noen litt trasige dager de siste dagene, med øyebetennelse og lite soving på dagen/lite mat etc. Men håper det går seg raskt til, har vært å fått øyedråper hos legen i dag. Vi har kuttet ut ammingen på dagtid, og det går sånn passelig greit, og nå får han pupp morgen og kveld. Han har fått NAN på flaske ett par ganger, sånn for kosen sin del, ellers har det gått bra uten. Han får jo nok mat sånn eller, så skal jo egentlig ikke trenge MME Nettene er veldig fine --> de siste par ukene har han sovet sammenhengende fra han legger seg (ca 19) og til ca kl 05/0530. Meeen, da er det til gjengjeld gjerne morgen også : Får "Lurt han" til å sove videre med å amme han i senga noen par ganger. Så vi holder på morgenpuppen i noen uker til Ellers så nærmer det seg med stormskritt bryllup -- i morgen er det 5 uker til jeg står brud Kjenner jeg gleder meg noe innmari. Pittelitt stressa, men mest gleder jeg meg Jeg har begynt på bordkortene, de blir veeldig fine - har lagd ti, og skal lage totalt noenogfemti, så har noen timer med arbeid igjen . Om ett par uker reiser vi dit vi skal ha bryllupet for å møte fotografen/presten/stedet der vi skal holde selskapet + prøveoppsett på hår/sminke.Åhhh, det nærmer seg nå, virkelig Og sånn ellers ellers så har jeg snust litt på jobb-modus - forrige uke var jeg på planleggingsmøte og denne uka har jeg vært på personalmøte på nyjobben. Kjekt å få treffe mine nye kollegaer og få litt info, kjenner jeg gleder meg veldig til å begynne, tror det blir et kjempespennende jobb-år Skal synke tilbake i soffen med fjernkontrollen her nå, ønsker alle ei flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #2304 Del Skrevet 1. juni 2012 Ooog, må hoppe litt for min nydelig, lille sønn, som er 11 måneder i dag ...tenk, at om en måned er han 1 år!!! Kan ikke fatte hvor tiden blir av.... Nesten så det er litt trist. Samtidig så er det så fantastisk å se han vokse og utvikle seg at jeg nesten ikke klarer å vente til alt som skal komme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 2. juni 2012 Forfatter #2305 Del Skrevet 2. juni 2012 I dag har vi vært og levert inn ringene våre til pussing og gravering. Vi skal nemlig bruke forlovelsesringene våre til gifteringer, og skal sette inn bryllupsdatoen itillegg til det som står inni frafør. Neste gang jeg har på meg ringen min er jeg gift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 3. juni 2012 #2306 Del Skrevet 3. juni 2012 11 måneder allerede??? Hjelpes, og jeg som ikke synes det er lenge siden vi fulgte hverandre under graviditet.. Og for ikke å snakke om hvor ofte jeg måtte sjekke om fødslen var i gang Nå har det straks gått et år siden vidunderet ditt kom til verden.. Nei huff, nå kjente jeg at jeg nesten ble litt sentimental her Moro med innlevering av ringer. Bryllupet er nært forestående nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 3. juni 2012 Forfatter #2307 Del Skrevet 3. juni 2012 11 måneder allerede??? Hjelpes, og jeg som ikke synes det er lenge siden vi fulgte hverandre under graviditet.. Og for ikke å snakke om hvor ofte jeg måtte sjekke om fødslen var i gang Nå har det straks gått et år siden vidunderet ditt kom til verden.. Nei huff, nå kjente jeg at jeg nesten ble litt sentimental her Moro med innlevering av ringer. Bryllupet er nært forestående nå Jaa, jeg veet tiden går så fort... Mannen og jeg snakket seriøst om når nr 2 skal komme isted. Er ikke klar helt enda (har jo såvidt fått smaken på å sove natten igjennom nå ) , men koselig å tenke tanken på at F skal få en søster eller bror en gang ...men det blir en annen gang altså Altfor dårlig på å legge igjen ord inne hos deg, beklager! MEn følger med deg, det skal du vite! -------- I dag har vært en fin dag. Striregn ute, og besøk av svigers og div. småprosjekter her hjemme. Lagde pult til kontoret sist uke, kjøpte benkeplater på Coop Bygg som vi malte hvite, m/ben fra Ikea -- en del til mannen og hans jobb, og en del til mine scrapperier Lagde noen kjempefine LO`er med F i dag. Så deilig å ha en egen pult, og slippe å rydde fram og inn igjen alt utstyret etter hver gang Bobler over av inspirasjon for tiden. Kjenner at livet er så fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #2308 Del Skrevet 4. juni 2012 Mannen har vært og kjøpt oss en ny vogn -- den kan brukes til både sykkel-, vanlig-, og joggevogn, gleder meg til den kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #2309 Del Skrevet 6. juni 2012 Magisk natt/morgen -- F la seg 19, sov til 0430, fikk da pupp, ble lagt i sin egen seng, og sov til 0810! Tror nok at å legge han tilbake i sin egen seng etter natt-ammingen, istedenfor å ta ham med inn på vårt rom, er lurere, for kan hende han rett og slett tror det er morgen når han blir tatt ut av rommet sitt Ellers er alt bare bra her i heimen. Jeg prøvde brudekjolen min i går, og den var fortsatt helt fantastisk fin Føler meg virkelig som en brud, med slør og full pakke. Kan nesten ikke vente med å vise meg fram for mannen i full brudestas om knappe fire uker I dag kommer barselsvenninne m/barn på middag. Ellers skal jeg fortsette på bordkortene i kveld Finfin onsdag til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #2310 Del Skrevet 6. juni 2012 Magisk natt/morgen -- F la seg 19, sov til 0430, fikk da pupp, ble lagt i sin egen seng, og sov til 0810! Tror nok at å legge han tilbake i sin egen seng etter natt-ammingen, istedenfor å ta ham med inn på vårt rom, er lurere, for kan hende han rett og slett tror det er morgen når han blir tatt ut av rommet sitt Ellers er alt bare bra her i heimen. Jeg prøvde brudekjolen min i går, og den var fortsatt helt fantastisk fin Føler meg virkelig som en brud, med slør og full pakke. Kan nesten ikke vente med å vise meg fram for mannen i full brudestas om knappe fire uker I dag kommer barselsvenninne m/barn på middag. Ellers skal jeg fortsette på bordkortene i kveld Finfin onsdag til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #2311 Del Skrevet 11. juni 2012 Heii Jeg har blitt drukket ut i helga Hadde det litt på følelsen, men visste ingenting, før det i 09.30tiden på lørdagsmorgenen ble et himla bråk ute på parkeringsplassen foran huset. Gikk ut, og det stod en geidigen TRAKTOR (!!!) En fremmed mann, med en pakkeliste over ting jeg skulle ta med meg og 20 minutter til rådighet - så var vi igang For å gjøre en lang og fantastisk dag kort så ble det blåtur til hjembyen min, strålende sol, utepils, paintball, 12 av mine fantastiske venninner, god mat og drikke, fotoshoot med profesjonell fotograf, masse fine presanger fra venninnene, masse latter og en hel masse tårer Rett og slett en drømmedag fra begynnelse til slutt, og jeg får fortsatt klump i halsen når jeg tenker på at alt de hadde stelt istand for meg Jeg er så heldig, som har så mange flotte venninner, og som snart skal gifte med med mannen i mitt liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 11. juni 2012 #2312 Del Skrevet 11. juni 2012 Ja, skjønte det av fb at det måtte være noe utdrikkning på gang ja Høres jo bare ut som et fabelaktig lag, og du har nok helt rett - fabelaktige venninner også Kos deg med nedtellingen til bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #2313 Del Skrevet 12. juni 2012 Ja, skjønte det av fb at det måtte være noe utdrikkning på gang ja Høres jo bare ut som et fabelaktig lag, og du har nok helt rett - fabelaktige venninner også Kos deg med nedtellingen til bryllupet Hehe, ja. Helt greit at det ikke er så veldig mange bilder som ligger der ute, ble ganske blank i øynene etterthvert Håper alt er bra med med deg og dine ---- I dag slutter jeg å amme. De siste nettene har han tullet litt, våknet i 00tiden og krevd mat. Har da lagt han til, men puppene har føltes helt tomme. I natt og i morges sugde han til det gjorde vondt, uten at det kom noe særlig. Så i dag stopper jeg. Siden han snart er ett år har jeg ikke tenkt å introdusere MME utenom til kveldsmåltidet (har gått greit å kutte ut dag-ammingen, og har ikke trengt å gi MME). Han trenger vel strengt tatt ikke å få ei flaske til kvelden når han legger seg heller, men jeg (og han?) trenger den der kosestunden om kvelden, i gyngestolen Så får vi heller ta den kampen med å slutte med den flaska senere. Synes dette er triste greier. Men har jo bestemt det selv, så må vel klare å stå i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #2314 Del Skrevet 13. juni 2012 Nå er det halvannet døgn siden jeg ammet, og ikke engang antydning til spreng. Så hadde vel blitt slutt på amminga nå, uansett. Tror det blir greit, når jeg bare kommer over følelsen av å være super-egoist I kveld skal jeg og kjære drikke vin og spise ost & kjeks, og få i boks noen bryllupsdetaljer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 13. juni 2012 #2315 Del Skrevet 13. juni 2012 Bra du ikke har spreng da Like greit. Hvordan reagerer F da, med å ikke få noe pupp? Syns jo flaskekosen dere har, fint kan fortsette en stund til da - kan jo ikke slutte med ALL kos på en gang heller Høres koselig ut med ost og kjeks med husbond to be Midt på en onsdag og all ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 14. juni 2012 #2316 Del Skrevet 14. juni 2012 Trist med litt ufrivillig ammeslutt, da Men du må ikke ha dårlig samvittighet, du har jo ammet i nesten et år! Kjempebra er det Ikke lenge til bryllup nå, lykke til med innspurten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #2317 Del Skrevet 14. juni 2012 Bra du ikke har spreng da Like greit. Hvordan reagerer F da, med å ikke få noe pupp? Syns jo flaskekosen dere har, fint kan fortsette en stund til da - kan jo ikke slutte med ALL kos på en gang heller :ler Høres koselig ut med ost og kjeks med husbond to be :hjerte Midt på en onsdag og all ting :jepp Han reagerer egentlig mye bedre enn forventet! Han "gnur" seg litt mot puppen når han skal få kveldsflaska inne på rommet sitt, men det går over. Masse koselyder mens han får flaske, og jeg har hendene fri og ansiktet så nært at det blir masse nussing og kos mens han spiser. Kan absolutt ikke slutte med den kosen enda Ja, helg midt i uka -- fordelen med å ha en mann som jobber kveld/ettermiddag/natt, og har fri deretter! Håper alt er bra med dere Trist med litt ufrivillig ammeslutt, da Men du må ikke ha dårlig samvittighet, du har jo ammet i nesten et år! Kjempebra er det Ikke lenge til bryllup nå, lykke til med innspurten! :hoppe Ja, prøver å si det til meg selv. Kjenner at det skal bli godt å bli ferdig med den der dårlige samvittigheten, og nyte "friheten" med å ikke amme da! Foresten veldig koselig at du er innom meg Håper alt er bra med deg og lillejenta! ------- Vi har hatt tidenes beste natt/morgen!! F la seg 18.30 (etter å bare ha sovet en dupp fra 08.30-10.30). Våknet kl 04, da var han "umulig" å roe, og fikk etterhvert ei flaske. Skrek litt når han ble lagt tilbake i senga si, men ble etterhvert stille. Og da sov han til kl 09!!! Måtte dette gjerne fortsette, må si det var mye mer behagelig å spise frokost kl 10 enn 06.30 I dag har vi vært på "bruktbua" og kjøpt kjøkkenbord og kjøkkenstoler - ble så bra! Ekstra deilig å være superfornøyd, til den nette sum av 400 kroner I kveld blir det "spesialbaguetter ala kjærest" (ikke spesielt sunt, desto bedre på smak ) og kos --- i morgen drar nemlig kjæresten bort for helga. Han vet det ikke selv enda, han tror han har en heftig arbeidshelg med både dag- og nattjobbing foran seg. Forloveren har nemlig bytta bort alle vaktene hans, og kompisgjengen henter ham på jobb imorgen ettermiddag, og tar ham med seg på guttehelg, nå er det hans tur til å drikkes ut! Tror, og håper, de får det kjempegøy! Og tenk, i overimorgen gifter vi oss, om tre uker Har frestn hatt piitelitt spreng i dag, men håndpumpa litt mens jeg dusja. Lurer på hvor lang tid det tar før puppene "er tilbake" der de var? Ok, de blir vel aldri det samme... , men uten melk? Finfin kveld til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 18. juni 2012 Forfatter #2318 Del Skrevet 18. juni 2012 Innom en snartur, mens jeg sitter og grubler på hva jeg skal skrive i "refleksjonsnotatet" som skal sendes til presten i dag Denne uka blir en hektisk "bryllups-uke", i morgen reiser vi dit bryllupet skal være for å "finplanlegge" -- vi skal være der til torsdag - nå skal menyen prøvesmakes, alle detaljer skal gjennomgåes med "festlokalet", vi skal møte presten, jeg skal ha prøvetime på hår/sminke og vi skal treffe fotografen . Gleeder meg ------- Meeen, F er ikke helt i form. Eller, han er i godt humør, og spiser godt, men han fikk feber tidligere i dag. Har vært litt roligere enn vanlig, og vært skikkelig "kosesyk" og villet sitte masse på fanget :kgbaby: Siden allmenntilstanden er bra så tenker at det ikke er noe i veien for at vi drar. Han skal jo uansett bare være inne (skal til min mormor), og da tenker jeg at det er det samme om han er her hjemme eller der. Sålenge han ikke blir noe verre Må stikke, må skrive notatet til presten, og printe ut bilder av fine frisyrer til frisør ++ Finfin uke til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 19. juni 2012 Forfatter #2319 Del Skrevet 19. juni 2012 Da har vi vært og prøvesmakt bryllupsmenyen Et fantastisk måltid, med deeilig vin til - nå gleder jeg meg om mulig enda mer til bryllupet I morgen skal jeg ha prøvetime hos frisøren, og vi skal møte presten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 21. juni 2012 Forfatter #2320 Del Skrevet 21. juni 2012 Da er vi vel hjemme etter noen hektiske dager i Trøndelag Mye har falt på plass, og nå er det bare småtterier som står igjen før den store dagen Imårn skal F overnatte til svigermor, og vi skal ha forloverne våre over på mat og vin, og litt bryllupsplanlegging. Gleeder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå