AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Jeg er avhengig av å bruke et postkontor. I de siste månedene har sjefen jobbet bak en av kassene på posten. Dessverre har jeg, med flere opplevd en stort uhyggelig drittsekk, som aldri skulle hatt jobb der som sjef. Han nekter omtrent å gjøre alt. Selvom det er lovlige ting (ingen ville gjort noe ulovlig så klart, men han er ekstremt pirkete). Dette fører til at, la oss si man har fått heve en utbetalingsblankett der før, hos en annen, som kommer man til han, så går plutselig ikke dette av diverse årsaker. I dag var han der igjen. Jeg hadde mistet en kvittering og trengte denne, og ringte posten først og hørte om man kunne innhente denne fra postkontoret? Jada, dette var helt i orden. Jeg kommer dit i dag for å hente denne. Når jeg forteller han dette sier han: "Hva? Nei, det har IKKE POSTEN SAGT!" Jeg sa at jo, de sa det pr tlf, så avbryter han, og sier i et ekstremt høyt tonefall: "dette høres ut som et eventyr spør du meg, gå til hun i kasse nr 6 og se om hun kan hjelpe deg". Hun i kasse 6 kunne hjelpe meg hun, men etter en stund kommer han. Nei, dette går ikke, sier han. Hun i kasse 6, sier at joda dette gikk fint, og han presterer da å si: denne kvitteringen vil aldri fungere. Han visste overhode ikke hva jeg skulle med hvitteringen, og prøvde å stoppe henne. hun lot seg ikke stoppe og overhørte han. han skjønner dette og går videre, snur seg og skriker ut: "for guds skyld, husk at du kan ikke godkjenne at det er hennes kvittering". nei daaam svarte hun i kasse nr 6 rimelig oppgitt. jeg kom ut med denne kvitteringen, som funket helt fint der den skulle. jeg er dritt lei fyren, for slik er han ALLTID! Og ikke bare mot meg... Hvis han ikke hører hva folk sier, sier han HÆÆÆÆÆÆÆÆÆ? i et nedlatende og sur tonefall med en grimase som minner om avsky. Akkuratt som om at hæææ, betyr "er du dum som gjør at jeg ikke hører hva du sier til meg?". Skikkelig hersketeknikk. Det er faktisk helt ufyselig å se på han håndtere andre kunder. Han er og veldig utålmodig og får nesten raserianfall hvis folk ikke gjør ting så fort han ønsker at ting skal gjøres. Hvordan ville dere formulert en klage? Jeg håper virkelig han får sparken, for han gjør så mye uriktig, og han ødelegger jo for de ansatte der også.
Glitnir Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 Tja, du får bare sette opp punktene du har på saklig vis (ikke mye synsing og følelser), og sende det til posten sentralt. Han får nok neppe sparken på bakgrunn av et brev, men det gir dem i alle fall grunn til å undersøke nærmere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå