AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #1 Del Skrevet 9. august 2010 Må denne fylles ut? Fyller man den ut i forhold til summen man byr eller hva man får i lån totalt? Og kan dette blir brukt mot oss senere? Altså tenker på at da vet megler hvor mye vi kan få i lån? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-hild Skrevet 9. august 2010 #2 Del Skrevet 9. august 2010 hvis du setter opp navn på din kontaktperson i banken, så holder egentlig det Megler trenger ikke vite hvor mye dere kan få i lån, bare at dere kan få nok lån ift det budet dere gir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #3 Del Skrevet 9. august 2010 Det kommer litt an på, sist jeg la inn bud garanterte banken for en sum, og så hadde jeg blitt lovet penger av foreldrene mine som jeg kunne by for i tillegg. Dette var ikke penger baken visste om, slik at de ville nektet å garantere for en budsum over det de hadde sagt var greit. Forøvrig viste deg seg at det at jeg hadde skrevet finansieringsplan og oppgitt bankkontakter i fellesskap gjorde at jeg fremstod som en seriøs kjøper, og dermed godtok selger mitt bud fremfor et som var høyere, der finansieringsplan manglet og kun en bankkontakt var oppgitt. Husk at selger kan selge til den de vil uanvhengig av bud, så det er greit å gjøre et godt inntrykk syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå