Gå til innhold

For oss som tar førerkortet

Brooke Penelope

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hei :)

Jeg ville bare gi en oppmuntring til de som ikke har noen å kjøre med, som er avhengig av å lære alt på kjøreskolen.

Det var slik jeg startet, jeg var livredd for at det skulle bli kjempedyrt, og langvarig prosjekt. Jeg var veldig skjerpet ved hver kjøretime og fulgte nøye med på alt, kanskje fordi jeg var under litt press. Jeg endte på rundt 25 timer totalt med alt, og en regning på ca 26000. Alt går an, lykke til :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alt på 30 000kr jeg, og har en del igjen ennå. Så ikke alle det er like lett for. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alt på 30 000kr jeg, og har en del igjen ennå. Så ikke alle det er like lett for. :sukk:

Du kommer til å glemme hvor mye penger som er brukt med en gang du har lappen i hånda. Det er verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer til å glemme hvor mye penger som er brukt med en gang du har lappen i hånda. Det er verdt det!

Gjør jeg helt sikkert, men er fortsatt surt at jeg må bruke mye penger bare fordi mamma ikke gidder å øvelseskjøre med meg. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har jeg fått lappen!! :danse: FOR en herlig følelse. Fikk en veldig grei sensor og lett sikkerhetsspm. WOHO! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! :)

Jeg har nettopp blitt ferdig med veiledningstimen i trinn 3, så nå er jeg på trinn 4. :) Skal ta teorien i løpet av uka, så håper jeg at jeg står den hvertfall :P

Og så må jeg stå på venteliste med oppkjøringa frem til DESEMBER. :daane: Hater å bo i tettstrøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :)

Jeg har nettopp blitt ferdig med veiledningstimen i trinn 3, så nå er jeg på trinn 4. :) Skal ta teorien i løpet av uka, så håper jeg at jeg står den hvertfall :P

Og så må jeg stå på venteliste med oppkjøringa frem til DESEMBER. :daane: Hater å bo i tettstrøk.

Så lang ventetid? Kjørelæreren min bestilte i begynnelsen av mai og første oppkjøring fikk jeg i slutten av juni. Bor i en liten by :) Men det er vel forskjellig fra sted til sted :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bor i gokk, og fikk oppkjøring 2 uker etter at den ble bestilt. Så det er noe positivt med huttiheiti ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har jeg fått lappen!! :danse: FOR en herlig følelse. Fikk en veldig grei sensor og lett sikkerhetsspm. WOHO! :strix:

Gratulerer! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lang ventetid? Kjørelæreren min bestilte i begynnelsen av mai og første oppkjøring fikk jeg i slutten av juni. Bor i en liten by :) Men det er vel forskjellig fra sted til sted :)

Så lenge ja. Jeg bor i en liten by (men den har bystatus), og skal kjøre opp samme sted som resten av alle i regionen (som inneholder flere byer og tettsteder). Så ventelista er jævla lang ja.

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer louise1! :klemmer::hoppendeglad::danse:

Er det ikke deilig? :D

Så vanvittig herlig! :klemmer: Nå skal jeg snart dra å hente godbilen vår :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge ja. Jeg bor i en liten by (men den har bystatus), og skal kjøre opp samme sted som resten av alle i regionen (som inneholder flere byer og tettsteder). Så ventelista er jævla lang ja.

Aah, da skjønner jeg. Da må du vel bare smøre deg inn med tålmodighet, lappen får du en dag uansett! :klemmer: Det ordner seg :) Du har ihvertfall veldig god tid på å øve deg, det er jo bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aah, da skjønner jeg. Da må du vel bare smøre deg inn med tålmodighet, lappen får du en dag uansett! :klemmer: Det ordner seg :) Du har ihvertfall veldig god tid på å øve deg, det er jo bra!

Når jeg er ferdig med det obligatoriske, så får jeg ikke kjørt mer. For har ingen å øvelseskjøre med, og jeg har ikke råd til videre kjøretimer. :gjeiper: Så blir jo et stort opphold i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mye ble det så du betalte for alt til slutt, louise1? Ble rett over 20.000 her, teorikurs inkl. Trodde det skulle bli mye mer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye ble det så du betalte for alt til slutt, louise1? Ble rett over 20.000 her, teorikurs inkl. Trodde det skulle bli mye mer! :)

Det ble rundt 24000, tror jeg. Jeg var villig til å betale hva som helst egentlig, bare jeg fikk lappen! :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teori bestått med 2 feil på 12 minutter. :) Det var jo dødsens lett.

Nå har jeg bare langkjøringa igjen og så er jeg klar for oppkjøring. Og langkjøringa er jeg ferdig med i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørelærern min er sta, og han har nå fått oppkjøring til meg 3. Okbtober. Han jobber enda med å få oppkjøring til meg enda tidligere, men han har allerede pusha lista en måned. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...