Gjest klovnen Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Som de som lider av det vet: tarmen kan slå til når som helst med smerter og akutt diarè. Noen som har noen triks eller metoder for hva de gjør dersom uhellet er ute i værst tenkelige situasjon? Etter å ha levd med IBS et års tid(og ikke enda klart å helt kartlegge hva jeg plages av) har jeg havnet i mange pinlige situasjoner, som mega diarè på første middagen hos svigers(som er av den skeptiske typen) og mens kjæresten har vært i dusjen og jeg ikke har klart holde meg, og til å drite i en busk siden jeg var på fest med masse folk som drakk og toalettet var kapret av masse folk til enhver tid. Har begynt å ta med meg fyrstikkeske rundt omkring, for å fyre av et par dersom det lukter for ille etter jeg har vært der. Men hva er deres tips? Hva sier dere til andre, og hvordan dekker man over?
AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 Som de som lider av det vet: tarmen kan slå til når som helst med smerter og akutt diarè. Noen som har noen triks eller metoder for hva de gjør dersom uhellet er ute i værst tenkelige situasjon? Etter å ha levd med IBS et års tid(og ikke enda klart å helt kartlegge hva jeg plages av) har jeg havnet i mange pinlige situasjoner, som mega diarè på første middagen hos svigers(som er av den skeptiske typen) og mens kjæresten har vært i dusjen og jeg ikke har klart holde meg, og til å drite i en busk siden jeg var på fest med masse folk som drakk og toalettet var kapret av masse folk til enhver tid. Har begynt å ta med meg fyrstikkeske rundt omkring, for å fyre av et par dersom det lukter for ille etter jeg har vært der. Men hva er deres tips? Hva sier dere til andre, og hvordan dekker man over? Har levd med IBS i 10 år, og det jeg kan si er at livet blir mye lettere når du får kartlagt hva du reagerer på. Mitt beste råd er å ta ting med ro, du kan jo ikke noe for at du blir dårlig. Jeg sier rett og slett til andre at jeg har en greie ved meg som gjør at magen til tider er et helvette, og sånn er det bare. Jeg dekker ikke over noen ting
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå