Gå til innhold

Mamma for andre gong :)


silverdoe

Anbefalte innlegg

Knøttet "satte seg fast" under gardina her om dagen :gjeiper:

Lekematta ligger inntil en vegg, atmed et vindu der det er gardiner helt ned. Plutselig hører jeg en enorm klaging. Da er det bare føttene som stikker frem fra under gardina :fnise: Da hadde han ålt seg (ligger på ryggen og spenner seg bakover med føttene) over hele matta til han ikke kom lenger og lå og baska under gardina helt i blinde dakar :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Knøttet "satte seg fast" under gardina her om dagen :gjeiper:

Lekematta ligger inntil en vegg, atmed et vindu der det er gardiner helt ned. Plutselig hører jeg en enorm klaging. Da er det bare føttene som stikker frem fra under gardina :fnise: Da hadde han ålt seg (ligger på ryggen og spenner seg bakover med føttene) over hele matta til han ikke kom lenger og lå og baska under gardina helt i blinde dakar :gjeiper:

:fnise:

Hihi, så søtt :fnise: Dei er nusselige desse små, når dei setter seg så hjelpelaust fast. Då må mamma komme og trå til! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok natt i natt. Var i seng ti over sju (han var dautrøtt, så vi måtte skynde oss heim frå svigermor), våkna kvart på åtte for litt påfyll. Og så våkna han i 0.30-tida og 2.30. Så var det morgon ca 5.15. Låg og pludra litt før mannen min tok han og skifta bleie. Så fekk han litt mat og så passa mannen han medan eg fekk dusje :)

La oss igjen ca 7.10, mannen gjekk opp på kontoret og jobba. Og då hadde vi ein herleg morgon! Han våkna ca 8.45 og fekk mat. Men så sovna han igjen! Fantastisk! Så då sov vi, han i armkroken min, til 10, og så låg vi og kosa og tøysa i senga i ca 20 minutt før vi tok morgonstellet :) Eg måtte smake på fingrane og tærne hans, for dei ville han putte i munnen min heile tida. Og så pludra han mykje og smilte og lo :) Søtingen min :rodmer:

No skal vi straks på butikken :)

Endret av silverdoe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart, plutseleg vil han sove lange lurar? Over 2,5 time i dag tidleg, og no har han sove sidan 12.45 ca. Det er snart 2 timar! What?!

Då blir det berre to lurar i dag, dobbeltwhat?!

(Eg skal ikkje klage..heller to lurer på 2-3 timar enn 3 lurar på 0,5-1 time..) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så hærlig med litt lengre dupper da! :) Venter på at knøttet også skal skjønnet det......... :sjenert: Hender seg han slår på stor-tromma og sover litt lengre supper, men somreger er det flere hønebluder :sukk: slitsomt på "alle" vis det egentlig. Både for han og meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så hærlig med litt lengre dupper da! :) Venter på at knøttet også skal skjønnet det......... :sjenert: Hender seg han slår på stor-tromma og sover litt lengre supper, men somreger er det flere hønebluder :sukk: slitsomt på "alle" vis det egentlig. Både for han og meg.

Ja, korte lurar er slitsomt! Ein får liksom aldri tida til å slappe av og nullstille seg. Og bruker kanskje lengre tid på å legge han enn det luren er.. I går sov M faktisk så lenge på siste luren at eg måtte vekke han! :hakeslepp: La han 14.30, han våkna 14.50 (eg tenkte "Oh no!"), han fekk pupp og sovna igjen og sov heilt til litt over 17! Då MÅTTE eg vekke han, viss han skulle få sove igjen til kvelden (tok litt lenger tid før han vart trøytt, han sovna ikkje før kl 20.30). Og det var faktisk vekking, han sov såååå godt og hadde sikkert sove til 17.30 eller lenger hadde han fått lov. Det var litt deilig, eg fekk sitje i sofaen og strikke leeenge ;)

------------------------

Tidlig morgon i dag, 5.12 vakna vidunderet :gjeiper:

Litt slitsom natt, men ikkje pga M. Vår eigen feil :) Vi la oss så seint, og låg og prata ei stund. Og så rakk eg aldri å sovne før M våkna (han sov faktisk frå 20.30 til 0.30 - deilig! Vi skulle lagt oss tidligare :gjeiper: ), og så snorka mannen noko inni granskauen i natt. Det er innmari slitsomt. Så var det mating igjen i 3-tida, og morgon no kl 5.12. Mannen søv enda.

M ligg og leikar seg på gymmatta si no. Han er blitt så flink å kravle dit han vil :) Men eg trur kanskje det er all kravlinga som gjer at han har sove litt lenger dei siste dagane, han blir jo så sliten av det! Er heilt våt i håret av sveitte av og til :)

Håper på ein fin dag i dag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kl 4.58 var det morgon i dag, minst to timar for tidleg for min smak :gjeiper: Men det var berre ei oppvåkning i natt, i to-tida (pluss ei amming akkurat før vi skulle legge oss, kl 23). Så det var jo bra da :)

Han har begynt å sove 50-60 minutt om morgonen, våkne for litt pupp og så sove vidare i ca 1 time til. I det siste har eg sove saman med han fordi eg blir så trøtt når dagen starter kl 5. Så det er litt deilig å få sove litt på morgonen, sjølv om det blir litt oppstykka.

Har gått trilletur i dag, i styggeveret. Det bles og regnar masse, men eg gjekk likevel! :tommelsmil: Det hadde eg ikkje gjort for eit par månader sidan, heilt garantert :)

Kl 13.30 fekk han grautmåltidet sitt, i dag var det havregraut. Han har fått risgraut med mais og banan også, det virker ut som om han liker den også godt (sjølv om eg personleg syns havregrauten er best ;) ). Eg må jo flire litt da, når han har munnen full av graut og absolutt skal lage desse prompe/bil/fly-lydane sine :fnise: Eller når han absolutt skal stikke heile handa si inni munnen og etterpå gnike auga si :fnise:

Endret av silverdoe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får trøste deg med at plutselig så begynner M å sove lengre på natten. Slik var det her i alle fall :klemmer: Nå våkner han i syvtiden hver morgen. Riktignok så er det ofte en runde i løpet av natten hvor det tar en stund å legge han, type halvtime-time, men..

Hehe, min er også glad i grøt. :) Jeg gir den havregrøten. Eller det er vel havregrøt med ris og hvete. Han ser ut til å like den mye bedre enn denne som er smakssatt. Så så lenge han liker den godnatt-grøten med havre, så kommer jeg til å gi han det, i stedet for disse smakstilsatte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får trøste deg med at plutselig så begynner M å sove lengre på natten. Slik var det her i alle fall :klemmer: Nå våkner han i syvtiden hver morgen. Riktignok så er det ofte en runde i løpet av natten hvor det tar en stund å legge han, type halvtime-time, men..

Hehe, min er også glad i grøt. :) Jeg gir den havregrøten. Eller det er vel havregrøt med ris og hvete. Han ser ut til å like den mye bedre enn denne som er smakssatt. Så så lenge han liker den godnatt-grøten med havre, så kommer jeg til å gi han det, i stedet for disse smakstilsatte. :)

Ja, håper på litt lengre økter på natta snart :) Det gjer meg ikkje noko å måtte amme han sånn sett, for det tek berre 10-15 minutt..Men det er så slitsomt når det er f.eks. berre 2 timar mellom måltida, for det blir så korte soveøkter. Du hadde jo din del av tidlege morgoner for ikkje så lenge sidan, så du fortjener at han søv litt lengre no :)

Eg bruker også den havregrauten med ris og hvete, men ikkje den godnatt-grauten. Det er den 4-mndgrauten eg gir, "min første" trur eg den heiter. Når han bikker 6 mnd skal eg gå over til 6-mndgraut :) Eg veit ikkje om han et full porsjon enda.. eg berre lagar til ein del, og så får han ete til han blir mett.. Eg ammer først, men han har visst alltid plass til ein del graut også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper på litt lengre økter på natta snart :) Det gjer meg ikkje noko å måtte amme han sånn sett, for det tek berre 10-15 minutt..Men det er så slitsomt når det er f.eks. berre 2 timar mellom måltida, for det blir så korte soveøkter. Du hadde jo din del av tidlege morgoner for ikkje så lenge sidan, så du fortjener at han søv litt lengre no :)

Eg bruker også den havregrauten med ris og hvete, men ikkje den godnatt-grauten. Det er den 4-mndgrauten eg gir, "min første" trur eg den heiter. Når han bikker 6 mnd skal eg gå over til 6-mndgraut :) Eg veit ikkje om han et full porsjon enda.. eg berre lagar til ein del, og så får han ete til han blir mett.. Eg ammer først, men han har visst alltid plass til ein del graut også ;)

Ja det er den jeg også bruker! :) Og den er jo god :jepp: Jeg har kjøpt godnatt-grten, men ikke begynt å bruke den enda. Han blir seks måneder på onsda da, så så snart denne pakken har nå er tom går jeg over til den. Men mon tro om man kan fortsette med 4-månedersgrøten også? Er jo greit å variere litt. Er det at grøten for de eldre ungene er grovere, tro?

Jeg gjør omvendt. Klokken halv seks får han grøt, og klokken halv syv seter jeg meg ned og ammer han for kvelden. Vet ikke hva som er lurest, jeg..Gjør det slik fordi han er vant til å få mm på sengekanten før deter natta..Akkuart det tror jeg er en dårlig vane da, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er den jeg også bruker! :) Og den er jo god :jepp: Jeg har kjøpt godnatt-grten, men ikke begynt å bruke den enda. Han blir seks måneder på onsda da, så så snart denne pakken har nå er tom går jeg over til den. Men mon tro om man kan fortsette med 4-månedersgrøten også? Er jo greit å variere litt. Er det at grøten for de eldre ungene er grovere, tro?

Jeg gjør omvendt. Klokken halv seks får han grøt, og klokken halv syv seter jeg meg ned og ammer han for kvelden. Vet ikke hva som er lurest, jeg..Gjør det slik fordi han er vant til å få mm på sengekanten før deter natta..Akkuart det tror jeg er en dårlig vane da, men..

Eg også tenker at når han bikker 6 mnd så kan eg begynne å kjøpe 6-mndgraut. Håper den "Godnatt"-grauten er bra, for eg vil gjerne at han skal sove lenger om natta :fnise: I natt våkna han kl 24 og 2, og kl 4.45. Heldigvis sovna han igjen og sov til 5.30, men då var det morgon.

Skulle tru at ein kan fortsette å gi 4-mndgraut også.. Eg trur at konsistensen mest sannsynleg er grovare, men eg veit ikkje kva anna som er ulikt.. Kanskje det er litt meir kcal og næring i 6-mndgrauten, sidan dei blir litt meir aktive på det tidspunktet? Eg anar ikkje :vetikke:

HS sa til meg at det var lurt å amme først, slik at eg ikkje fekk mindre mjølk. Men eg gir grauten midt på dagen eg da, i 13.30-tida..han våkna jo så innmari mykje nokre dagar, så eg flytta tidspunktet for grautmåltidet, i håp om at det bedra seg. Og så får han pupp når han skal legge seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi gått trilletur i 1 time :) Og utruleg nok ligg M og søv i vogna si enda, sjølv om vi kom heim for ein halvtime sidan! Han ga frå seg ein lyd i stad, men då eg gjekk for å ta han så sov han likevel, jaja :)

I går småkrangla eg og mannen min, igjen. :sukk: Han blir så lett sur når han ikkje får mat i tide.. Eg anar ikkje kven sin feil det var at vi begynte, sikkert min. Eg gjer alltid feil, eg. Menmen. Han kom att frå jobb/joggetur 17.45, og då lurte eg på om eg kunne dusje. Feiltrinn 1. Eg såg han ikkje vart så happy for det for han ville jo dusje sjølv, men eg tenkte at han ville benytte sjansen til å vere saman med M før M skulle legge seg. Så eg skunda meg å dusje, og så leika vi med M til det var leggetid. Medan eg la M, så dusja mannen min. Så sovna M og eg skunda meg å lage tomatsuppe og varme rundstykka, men AKKURAT i det middagen var ferdig, så våkna M. Ikkje grein, berre laga masse lyder og sånn. Så då måtte eg prøve å legge han igjen. Feiltrinn 2. Det tok jo laaang tid, for M ville berre smile og vere søt, og lage prompelydar og sånn, sjølv om han var kjempetrøtt. Så det tok sikkert over ein halvtime. Når eg kom utatt så halvsov mannen min i stolen, og eg varma oppatt suppa og dekte på. Så satte vi oss ned for å ete, og eg merka at mannen min var sur. Han var sur fordi det tok så lang tid før det vart middag, og at før i tida var middagen klar når folk kom heim frå jobb. Og så var han sur på meg fordi eg hadde sagt til han då han kom heim at eg vart lei meg fordi mammaen hans heile tida skulle seie kva feil eg gjorde. Feiltrinn 3. Han meiner derfor at eg ikkje liker mammaen hans og at eg skulle ønske ho var død. Det var veldig slemt sagt, syns eg! Og så var vi litt kranglete, men fekk ei skikkeleg avslutning på det da.

Det er berre så teit å bruke over 1 time på å krangle om noko som ikkje trengs å krangle om. Og eg syns det er unødvendig av han å seie slike stygge ting om at eg ikkje liker mammaen hans og at eg går og gler meg til ho dør, for då slepp eg å prate meir med ho. Viss det er sånn han skal reagere når eg seier at eg blir såra av det ho seier, så skal eg rett og slett slutte å seie det til han. Han sa også at eg må slutte å spele martyr (eg blir så lei meg når både han og mor hans finn feil heile tida. Det verste var då mor hans indirekte ga meg skylda for MA-en eg hadde i september 2010. Då vart eg skikkeleg lei meg, men det skjønner ikkje mannen min.) Ja, så eg må altså slutte å klage og spele martyr.

Æsj, det der vart skikkeleg langt og usammenhengande. Måtte berre få det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir deg en god klem :klemmer:

Jeg skulle virkelig likt å visst hvordan mannen din tenker noen ganger....

Hvorfor i alle dager brukte han ikke energien på å holde suppa varm og evt spise mens du la ned M igjen? Istedet for å sitte å se på at suppa ble kald og være sur fordi middagen ikke var klar og ferdig pådekt når han kom hjem, slik som "før i tiden"? Da kunne jo han ha gått inn til M når han var ferdig, og du kunne gått å spist. Sånn er det ofte her om leggingen kommer midt i middagen. Kjæresten legger aldri ned knøttet, men han kan fint gå inn til han om han våkner igjen/ikke vil sove, og sitte der hos han. Senest i går spiste vi middag på skift pga at knøttet var våken og missfornøyd i det middagen skulle inntas. Prøv å fortell han at det blir litt annerledes med baby i hus, enn da dere var bare 2..

Og det med at han blir sur på deg fordi du er lei deg pga moren hans...og påstår du ikke liker henne.. HVA MED HAN SELV? Hva mener han om at han alltid er missfornøyd med din familie og blir sur bare de finner seg en annen plass i kirka enn ved siden av han? Er ikke han martyr da? Mener han virkelig at det er du som er urimelig her? Hva om du hadde svart han med "du skulle ønske familien min var død du?!" når han hakker på din familie, det hadde han sikkert syntes var helt feil og urimelig/barnslig sagt av deg. Enkelte ser bare flisa i andre sitt øye, men aldri bjelken i sitt eget... (synes det ordtaket beskriver veldig mye..man ser bare andre sine feil og ikke sine egne, selv om man kanskje gjør det samme/enda værre ting).

Det er ikke noe rart du bli lei deg av at de finner feil og gir deg sylden.... Og å antyde at det er din feil at det skjer en MA...det er direkte ondskapsfullt i mine øyne! Man har evig nok med å takle at det skjer, om man ikke i tillegg skal oppleve at andre mener det er din egen skyld :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gir deg en god klem :klemmer:

Jeg skulle virkelig likt å visst hvordan mannen din tenker noen ganger....

Hvorfor i alle dager brukte han ikke energien på å holde suppa varm og evt spise mens du la ned M igjen? Istedet for å sitte å se på at suppa ble kald og være sur fordi middagen ikke var klar og ferdig pådekt når han kom hjem, slik som "før i tiden"? Da kunne jo han ha gått inn til M når han var ferdig, og du kunne gått å spist. Sånn er det ofte her om leggingen kommer midt i middagen. Kjæresten legger aldri ned knøttet, men han kan fint gå inn til han om han våkner igjen/ikke vil sove, og sitte der hos han. Senest i går spiste vi middag på skift pga at knøttet var våken og missfornøyd i det middagen skulle inntas. Prøv å fortell han at det blir litt annerledes med baby i hus, enn da dere var bare 2..

Og det med at han blir sur på deg fordi du er lei deg pga moren hans...og påstår du ikke liker henne.. HVA MED HAN SELV? Hva mener han om at han alltid er missfornøyd med din familie og blir sur bare de finner seg en annen plass i kirka enn ved siden av han? Er ikke han martyr da? Mener han virkelig at det er du som er urimelig her? Hva om du hadde svart han med "du skulle ønske familien min var død du?!" når han hakker på din familie, det hadde han sikkert syntes var helt feil og urimelig/barnslig sagt av deg. Enkelte ser bare flisa i andre sitt øye, men aldri bjelken i sitt eget... (synes det ordtaket beskriver veldig mye..man ser bare andre sine feil og ikke sine egne, selv om man kanskje gjør det samme/enda værre ting).

Det er ikke noe rart du bli lei deg av at de finner feil og gir deg sylden.... Og å antyde at det er din feil at det skjer en MA...det er direkte ondskapsfullt i mine øyne! Man har evig nok med å takle at det skjer, om man ikke i tillegg skal oppleve at andre mener det er din egen skyld :tristbla:

Tusen takk for klem, det treng eg avogtil :)

Vi prata litt meir om det i går (utan å krangle, heldigvis) og han innrømte at han hadde syns det hadde vore leit om eg heile tida sa at han ønska familien min død, og han sa også unnskyld for det han hadde sagt til meg.

Det er ikkje alltid eg skjønner korleis han tenker, eller at han tenker veldig annleis enn det eg gjer, og då blir det sånne situasjonar utav det. Og så kan han bli så innmari sint når han først blir sint.

Det med MA-en var veldig sårt, og det å få høyre frå svigermor si alle feil som vart gjort under svangerskapet (som jo ikkje var feil, det er berre ho som er altfor bekymra..plukke moreller må vere lov, syns eg) gjorde meg veldig trist. Eg veit ho ikkje meinte noko stygt med det, men det går jo an å ha litt antenner da, sjølv om ho er gammal. Syns ikkje alderen alltid skal brukast som ei unnskyldning.. :sukk: Og det som er enda leiere er at eg føler at mannen min forsvarer ho avogtil. Han syns jo også det var kjempeleit å miste, så eg syns han godt kunne tatt mi side der..

Tusen takk for at du gadd å lese og svare på roteinnlegget mitt i går :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har vi komt att frå trilletur :) (Og for ANDRE dag på rad ligg M og søv etter turen! What's up?! I går søv han ein halvtime etter at vi kom att :hakeslepp: ) Fin tur i dag, brukte 59 minutt :)

M starta dagen tidleg i dag, kl 4.30. Men eg lurer på om eg ikkje bør vere så himla rask til å ta han opp.. Eg har jo babycall, så nesten med ein gong han lagar lyd går eg og tar han opp. I dag var han ikkje svolten eingong, for han ville nesten ikkje ha pupp. Han ville heller smile, lage prompelyd og skrape på tapeten vår. Og då eg tok han låg han berre og laga lydar.. Så kanskje eg burde vere liiiitt meir tålmodig, så kanskje han sovnar igjen? Vil han opp, så seier jo han ifrå til slutt :gjeiper: 4.30 var i alle fall aaaalt for tidleg for min smak! Og så sov han berre 50 minutt på den første luren sin, frå 6.30 til 7.20. Får håpe han søv litt no da :)

Ellers så kan eg skryte av at i dag har eg og mannen min klart oss utan sjokolade, potetgull og godteri i nøyaktig ein månad! :tommelsmil: Det er veldig bra til å vere oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh jeg blir så håpløst frustrert over mannen din!! BRA han sa unndkyld, men det er ingen unnskyldning likevell! Sånt kan man virkelig spare seg for.. :( Dessuten, så får han da faen meg skjønne at når man har liten baby så blir det av og til slik med middagen! Hva mener han du skulle gjort da, latt være å gå ned til M for at han skulle få middag på bordet, siden de tross alt hadde det sånn på 50-tallet? ;) Nei vettu hva altså!

Jeg mener virkelig det at han MÅ få seg noen form for terapi. Det er ikke bra for deg å gå rundt på eggeskall hele tiden i frykt for at han skal bli snurt for et eller annet tåpelig. :klemmer: Det er klart, mannen din ønsker vel neppe å være en sånn surpomp (i mangel av et bedre ord, vet ikke om det er dialekt, men), så skulle tro at hvis han innser problemet sitt så vil han gå i terapi? For jeg skjønner du ikke ønsker å forlate han, men noe må gjøres.

__

Sp fra en ting til en annen..

Jeg vil anbefale deg å la han ligge når han våkner ja. Her ligger han hver eneste morgen og plundrer og koser seg. Når han går lei gir jeg han litt mat, også legger jeg han faktisk tilbake, men da med en leke :jepp: Ikke for at jeg ikke gidder å stå opp, men for å lære han opp til å kunne slumre og slappe av i senga også. Har har ført til at ofte så står vi opp 45-60 min etter at han har våknet! ;)

I tllegg har vi en regel og det er at han får ikke komme ut av sovermmet før tidligst 06:00. Altså hvis han sutrer og ikke vil ligge for seg selv eller noe sånt, så prøver jeg å få han til å sove fram til det tidspunktet. Nå er det sjeldent han vil opp før seks da, men..

:)

Og klapp på skulderen for at dere er så flinke altså! Rett og slett imponert!! :jepp: Jeg har kuttet kraftig ned på snopet i helgene, men litt snop SKAL jeg ha.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååååh jeg blir så håpløst frustrert over mannen din!! BRA han sa unndkyld, men det er ingen unnskyldning likevell! Sånt kan man virkelig spare seg for.. :( Dessuten, så får han da faen meg skjønne at når man har liten baby så blir det av og til slik med middagen! Hva mener han du skulle gjort da, latt være å gå ned til M for at han skulle få middag på bordet, siden de tross alt hadde det sånn på 50-tallet? ;) Nei vettu hva altså!

Jeg mener virkelig det at han MÅ få seg noen form for terapi. Det er ikke bra for deg å gå rundt på eggeskall hele tiden i frykt for at han skal bli snurt for et eller annet tåpelig. :klemmer: Det er klart, mannen din ønsker vel neppe å være en sånn surpomp (i mangel av et bedre ord, vet ikke om det er dialekt, men), så skulle tro at hvis han innser problemet sitt så vil han gå i terapi? For jeg skjønner du ikke ønsker å forlate han, men noe må gjøres.

__

Sp fra en ting til en annen..

Jeg vil anbefale deg å la han ligge når han våkner ja. Her ligger han hver eneste morgen og plundrer og koser seg. Når han går lei gir jeg han litt mat, også legger jeg han faktisk tilbake, men da med en leke :jepp: Ikke for at jeg ikke gidder å stå opp, men for å lære han opp til å kunne slumre og slappe av i senga også. Har har ført til at ofte så står vi opp 45-60 min etter at han har våknet! ;)

I tllegg har vi en regel og det er at han får ikke komme ut av sovermmet før tidligst 06:00. Altså hvis han sutrer og ikke vil ligge for seg selv eller noe sånt, så prøver jeg å få han til å sove fram til det tidspunktet. Nå er det sjeldent han vil opp før seks da, men..

:)

Og klapp på skulderen for at dere er så flinke altså! Rett og slett imponert!! :jepp: Jeg har kuttet kraftig ned på snopet i helgene, men litt snop SKAL jeg ha.. :ler:

Ja, det er ikkje alltid vi tenker heilt likt, og då slår det ut i krangling og diskutering.. Eg føler at alt har blitt forandra etter at babyen kom, og at alle rutiner vart kasta ut av vinduet, og vi må etablere nye.. Mens det virker ut som om han meiner at alle rutiner skal vere slik som dei var. Håper berre det blir slutt på desse småkranglane og misforståelsane (eg blir fryktelig var på tonefall og setningsformulering, og tolker mykje negativt, og det er veldig slitsomt), for det tærer jo og er slitsomt.

Skal prøve å vere liiiiitt meir tålmodig med M, at han skal få ligge i senga si litt lenger om han ikkje grin. I dag gjorde vi det, han låg ei stund åleine, men etterkvart vart det klart at han ikkje kom til å sovne..vi høyrte "prrrrrr" "prrrrr" "oooooh" "iiiiiih" (i eit LYST tonefall), så til slutt tok vi han opp, ca 6.15 :)

Og tusen takk for skryt! Vi MÅTTE berre slutte, for vi åt så mykje usunt. Det er enten alt eller ingenting her, vi klarer ikkje berre "litt" :) Men vi er veldig fornøgde! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ein veldig fin 17. mai i går, til tross for ikkje så veldig bra ver :) Det var heldigvis opplett nesten heile tog"turen" :) M var veldig tålmodig og snill, men hadde nok ein slitsom dag. Korte blundar og mykje bråk. Men han var så kjekk i den lille festdrakta si :rodmer: Vi gjekk i tog, og var på folkefest på skulen og folkefest på bedehuset. Det var så kaldt at eg åt faktisk ikkje ein einaste is, men det vart jo både kaker og brus ;) Eg likar 17. mai! :)

Men som sagt, slitsom dag for M! Vi kom ikkje heim før kl 21, så han fekk ikkje lagt seg før 21.30 (då var han trøøøøtt). Men underet over alle under: han sov heilt frå 21.30 til 5.55! :hakeslepp: Eg våkna faktisk 5.50 og klarte ikkje å sove igjen, for eg fekk teite tankar om at han var død sidan han ikkje hadde gitt lyd frå seg. Men så lista eg meg bort til døra hans, og høyrde at han begynte å makke litt, og 5 minutt etterpå våkna han :) Fantastisk, ei heil natt! :hoppendeglad:

(Og like fantastisk: eg tok av meg 1,7 kg denne veka! Og har no kome ned til eit nytt tiertall, eit som eg ikkje har sett på fleire år! :hoppe: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei god natt i natt! :) M la seg ca 20.15 (vi var på bytur, så vi kom heim litt seint) og sov heilt til ca 0.30 (eg ser veldig dårleg kva klokka er når eg er stuptrøtt..fokuseringa funkar ikkje i det heile tatt :fnise: Og hukommelsen er som ein gullfisk ;) ), og så sov han heilt til kl 5. Så berre EI oppvåkning i natt :tommelsmil: Eg trudde jo at morgonen starta kl 5 som vanleg, så eg tok han inn til oss, han fekk litt mat og så låg vi og kosa oss i senga. Og så, underet over alle under: han sovna igjen! Og sov heilt til kl 8! :hoppe:

Og i går sov han kjempelenge under midt-i-luren, frå halv 9 til halv 12! Kva skjer?? Eg måtte faktisk vekke han sånn vi skulle rekke å hente pappa. Han kunne sikkert sove lenger! Då fekk eg strikke masse og slappe godt av, sjølv om eg også berre går og venter på at han skal lage lyd, og når han ikkje lager lyd når eg forventer det (etter 50-60 minutt) så trur eg at eit eller anna er gale. Så av og til mååå eg liste meg inn og sjå om han er i live.. :sjenert:

Og så har han begynt å sove på sida.. Håper det går bra, for han legg ansiktet sitt heeeeilt inntil f.eks. puta mi, når han søv i vår seng. Og stort sett kvar morgon når eg henter han, så ligg han på tvers i senga, heilt øverst inntil sprinkelbeskytteren :fnise: Sikkert lunt og godt der :) Men dyna ligg nederst i senga :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd dyneklyper? Det er helt fantastisk! :jepp:

Klipser fast dyna med 4 klips, som man fester rundt sprinklene. Har man sprinkelbeskytter i tillegg (man fester jo ringene under beskytteren), sitter dyna bom-fast! Han får hverken til å dra den over hodet eller sparke den av seg, og når dyna ligger så tett nedtil blir det nok vanskeligere å kravle rundt/legge seg diagonalt. Det har iallefall ført til at knøttet ligger stille :)

Ellers må jeg bare legge til at knøttet er akkurat likens med å borre nesa inni noe når han ska sove. Enten legger han koseklut-kaninen sin over ansiktet, eller så stapper han ansiktet inn mot kanten på senga. Kaninen lirker jeg bort når han har sovnet, slik at han får fri luft, og det andre har jeg løst ved at jeg legger et pledd ved siden av/rundt hodeenden. Når han har sovnet, så tar jeg det bort. Hvis han hadde trykket nesa inn i sprinkelbeskytteren hadde jeg jo måttet flytte selve gutten om han skulle fått luft.. :gjeiper: Liker at han har fri bane for pust, jeg er sikkert litt overhysterisk :sjenert: derfor disse "tiltakene" :fnise:

Endret av Knøtteliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...