Gå til innhold

Mamma for andre gong :)


silverdoe

Anbefalte innlegg

Gjest Delphina

Jeg er heldig i den forstand at det er lett å få C til å sove igjen etter nattammingen, men hu er problematisk å få til å sove på dagen. :sjenert:

Håper dere får en fin langhelg uansett, selv om den bare blir hjemme og i dåp. Er mer enn nok det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere har hatt litt tull med søvnen til lille dere og ser jeg. Huff og huff.

Har lest litt tilbake i tid, men så ikke noe om grøt. Har du begynt? Jeg begynte på lørdag, og etter det har han sove mye bedre en tidligere. Ikke bra, men bedre :jepp: Men så må det vell gå litt tid før det blir bra vil jeg tro. Han får ikke så mye grøt, bare en bunn som jeg kaller det :P Ville egentlig vente til 6 mnd, men nå ble det nå ikke sånn da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heldig i den forstand at det er lett å få C til å sove igjen etter nattammingen, men hu er problematisk å få til å sove på dagen. :sjenert:

Håper dere får en fin langhelg uansett, selv om den bare blir hjemme og i dåp. Er mer enn nok det. :fnise:

Ja, han er vanlegvis lett å legge til att om natta, det er nesten sånn at han får mat i søvne. Men nokre netter (heldigvis sjeldan!) skjer det slik som i natt, at han våkner og vil vere våken i 1,5 time. På dagen søv han greit, eg må alltid bysse og sånn, og han søv litt kort nokre gongar, men han søv i alle fall :)

Håper de også får ei god helg! :klemmer:

Dere har hatt litt tull med søvnen til lille dere og ser jeg. Huff og huff.

Har lest litt tilbake i tid, men så ikke noe om grøt. Har du begynt? Jeg begynte på lørdag, og etter det har han sove mye bedre en tidligere. Ikke bra, men bedre :jepp: Men så må det vell gå litt tid før det blir bra vil jeg tro. Han får ikke så mye grøt, bare en bunn som jeg kaller det :P Ville egentlig vente til 6 mnd, men nå ble det nå ikke sånn da :)

Mykje tull med nettene no for tida ja, les eg i dagbøkene :) Ikkje berre vi som slit :) Vi har såvidt begynt å gi han smaksprøver på graut, så dei siste dagane har han fått ein liten porsjon med sånn ca 2-3 ss vatn og 1-2 ts graut. Den første gongen spytta han nesten alt utatt :fnise: Men no har det begynt å gli ned :) Han får også litt fruktpuré og sånn, og det likar han :jepp: Men det er berre eit halvt eggestaup foreløpig ;)

Eg også ville helst vente til 6 mnd, men eg håper at han etterkvart berre vil våkne 1 gong om natta, ikkje 2-3, og då trur eg kanskje graut må til.

God helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt var M snill og våkna berre 1 gong, kl 3 ca, og var våken i berre ca 15 minutt for mat :) Men morgonen starta kl 5.50 da, det er framleis litt tidlig for min del. Eg vil investere i ei lystett rullgardin, det er det einaste vi manglar på rommet hans. Eg håper det vil hjelpe han til å sove liiiitt lenger :)

I går var det dåp for niesa vår, og dagen gjekk så som så. Eg hadde forhåpninger om å få ein fin dag saman med familien vår, men som alltid så var eg nervøs for at mannen min skulle finne eit eller anna å bli sur for (han finn alltid noko å pirke på, anten noko eg gjer feil eller familien min). Og frykta mi var berettiga. Vi hadde såvidt satt oss i kyrkja då eg merka steinansiktet til mannen min. Han ville ikkje prate til meg, halde meg i handa eller svare meg når eg spurte han om noko. M var litt grinete under gudstenesta, så vi var mykje ute med han. Fekk spurt mannen min kva som var galt, og då var problemet at då vi satte oss inn på benkerada, først søstra mi, så eg, så han, og så mamma, pappa, lillebroren min og farfar (trur eg), så gjekk det berre 1 minutt før dei såg ei ledig benkerad lenger framme og flytta seg dit fram. Slik at mannen min, eg og søstra mi (og M) sat att åleine. Og mannen min vart då overbevist om at det var fordi dei ikkje ville sitje saman med han. Og då vart han sint og lei seg. (Eg meinte at dei mest sannsynleg satte seg lenger framme for å sjå betre og komme nærmare dåpsbarnet, men det var visst ikkje rett, meiner mannen. Det var fordi dei ikkje ville sitje saman med han).

Alltid skal han finne dumme ting med familien min. Ofte når vi er på besøk heime hos dei så har vi lange diskusjonar på veg heim om alt det gale familien min har gjort. Det virker ut som om han ikkje liker dei, men han seier at det er fordi han er usikker på seg sjølv. Men alt i alt så vart dagen litt øydelagt på grunn av dette. Eg vart lei meg og sleit med klump i halsen og tårer i augo heile dagen, eg var ikkje i skikkeleg godt humør og føler at eg var ikkje like blid som eg burde ha vore på ein sånn dag. (Og det hjalp ikkje at M hadde kanskje den dårligste dagen hittil, med lite søvn som førte til mykje suring og grining).

På kvelden då vi hadde lagt M prata vi ut om det, og eg grein jo skikkeleg masse. Eg syns det er så leit og slitsomt at han aldri skal vere fornøgd verken med meg eller familien min.

Jaja.. eg trur i alle fall bror min og dama hadde ein fin dag da :) Jenta vart døpt, fekk mykje fint og vi hadde mykje god mat og gode kaker. M fekk bunad med eine lillebroren min (som ikkje var i dåpen, pga han bur så langt vekke), så vi brukte bunaden i staden for dressen vi kjøpte. Litt stor enda, den er i str 74, men han vart ein liten sjarmør :rodmer:

Mannen min jobber heime i dag, så etterpå skal vi ta ein trilletur :) Håper det blir ein god dag i dag, merker at eg framleis er litt lei meg pga i går. Det vart litt rotete det her, eg måtte berre få det ut.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger en klem :klemmer: utrolig leit at det skal bli sånn. Jeg forstår ikke mannen din, rett og slett. Han må ha store selvtillitproblemer i og med at han så fort blir fornærmet og slikt. :sukk:

Håper dagen i dag har gått bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, få det ut! :klemmer: får vondt av deg..trist at det skal ødelegge. Familien er jo (for de fleste) noe av det kjæreste man har, og jeg har full forståelse for at det stikker dypt når han du elsker hakker på de du er glad i. Jeg klarer heller ikke å skjønne mannen din, at det går an å bli fornærmet for noe sånt - men folk er forskjellige, og har han problemer med selvtillitten så har han problemer med selvtillitten..

Det er ikke for å "demonstrere" heller at han gjør det? Han blir virkelig oppriktig fornærma av at folket flytta seg? Jeg tenker på om han var i dårlig humør for noe annet, og dette var en mulighet til å bli snurt og vise sin missnøye? Jeg skal ikke spekulere, er du som kjenner han.. Men det er jo noen ganger slik at om man er sur for én ting, blir man ofte "barnslig sur" for noe annet (bagateller) og nærmest lager problemer av ting man ellers ikke hadde brydd seg om.... :sjenert: Ikke at det hjelper så mye om det skulle være grunnen eller at det er mer greit, men.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du trenger en klem :klemmer: utrolig leit at det skal bli sånn. Jeg forstår ikke mannen din, rett og slett. Han må ha store selvtillitproblemer i og med at han så fort blir fornærmet og slikt. :sukk:

Håper dagen i dag har gått bedre :)

Tusen takk for klem, det trengte eg :klemmer: Syns også det er synd det skal bli sånn, spesielt på ein slik dag, når vi eigentleg berre skal kose oss og ha det kjekt. Han har nok store sjølvtillitsproblem ja, og til dels sosial angst, så han er veeeldig var på signal som folk sender ut. Og av og til tolker han dei feil, meiner eg, slik som i dette tilfellet.

Dagen i går var absolutt bedre, og håper dagen i dag også blir det :) Det lover godt! :jepp:

Ja, få det ut! :klemmer: får vondt av deg..trist at det skal ødelegge. Familien er jo (for de fleste) noe av det kjæreste man har, og jeg har full forståelse for at det stikker dypt når han du elsker hakker på de du er glad i. Jeg klarer heller ikke å skjønne mannen din, at det går an å bli fornærmet for noe sånt - men folk er forskjellige, og har han problemer med selvtillitten så har han problemer med selvtillitten..

Det er ikke for å "demonstrere" heller at han gjør det? Han blir virkelig oppriktig fornærma av at folket flytta seg? Jeg tenker på om han var i dårlig humør for noe annet, og dette var en mulighet til å bli snurt og vise sin missnøye? Jeg skal ikke spekulere, er du som kjenner han.. Men det er jo noen ganger slik at om man er sur for én ting, blir man ofte "barnslig sur" for noe annet (bagateller) og nærmest lager problemer av ting man ellers ikke hadde brydd seg om.... :sjenert: Ikke at det hjelper så mye om det skulle være grunnen eller at det er mer greit, men.. :sukk:

Eg skjønner ikkje korleis han klarer å sjå så mykje gale i familien min, og det er vondt å høyre på, men eg kan jo ikkje kutte dei ut heller! :sukk:

Det som er rart, er at eg på morgonen spurte om han grudde seg og om alt var bra, og det var det! Han ville ha ein fin dag, og alt var kjempeflott heilt til vi satte oss på kyrkjebenken. Men eg trur han har litt sånn "føre var"-holdning, at han skal heller såre andre før dei kan såre han..slik var han litt med meg før vi vart saman. Han var overbevist om at eg kom til å såre han på eit eller anna tidspunkt, derfor dreiv han og såra meg først (avlyste avtaler, ville ikkje møte meg, skulle jobbe heile tida). På den måten unngjekk han at eg dumpa han, teit som den tankegangen er. Så eg trur han tenker litt sånn med familien min, at han skal finne feil med dei før dei finn feil hos han, og derfor "dumpe" han.

Men han viser det ikkje til familien min, altså! Det er berre eg som får sjå og høyre det! Han oppfører seg fint mot familien :)

Han er litt sånn som overtolker, og ofte tolker feil. Eg må alltid passe meg for korleis eg ordlegg meg, for viss eg f.eks. seier "kan" i staden for "må", eller "bør" i staden for "kan" (eller noko sånt), så kan han tolke setninga heilt feil..det er litt slitsomt. For han tolker jo alltid i verste meining.

Jaja, vi fekk jo ordna opp denne gongen også, eg syns berre det var veldig leit at 2 av 2 barnedåpar tydelegvis var mislykka. I M sin dåp venta han heldigvis til ETTER barnedåpen før han sa noko, slik at eg hadde det kjekt i dåpen..

-------------------------

Over til noko anna, og koslegare :) M søv bra i natt og våkna berre ein gong, i 3-tida. Men så sat eg og mannen min oppe til kl 12 og spelte jaktspel på Wii, så det vart ikkje så mykje søvn til saman, for det var opp kl 6.10. Heldigvis var mannen min snill og tok med M ut på stova etter amminga, slik eg fekk sove litt til :)

Det gjekk også veldig greit å legge M i går! Mannen tok kveldstellet ca kvart på sju. Kl sju amma eg og han sovna ved puppen og alt var ferdig til kl kvart over :) Så berre eit kvarter på å legge han :tommelsmil: Han våkna etter ca 1 time og ville ha litt kos og smukk, og kl 22 ca for litt pupp. Så det gjekk veldig bra :)

I dag er det nydeleg ver her, så når M skal ha neste lur skal vi ut på trilletur, vi tre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

H, hvordan orker du å være i et forhold nå du hele tiden føler at du må gå på tå hev for mannen?

Han trenger å jobbe med seg selv, det er MINSTEKRAVET!

Han er skikkelig ufyselig mot deg, får så vondt av å lese det du skriver...du fortjener å bli behandlet bedre!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Beklager silverdoe, men igjen er jeg enig med frøken am, mannen din må jobbe med seg selv. Hvor lenge skal du utsette deg for dette? Jeg får vondt i hjertet hver gang jeg leser om hvordan ting er for deg..

Du er sånn ei flott dame, ikke gå på tå hev for mannen hele tiden. Han må lære seg å jobbe med seg selv, og når du tillater dette så viser du bare at det er greit. Beklager at jeg er krass, men det gjør vondt å lese og jeg vil nå tro det er veldig vondt midt oppi det hele!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

H, hvordan orker du å være i et forhold nå du hele tiden føler at du må gå på tå hev for mannen?Han trenger å jobbe med seg selv, det er MINSTEKRAVET!Han er skikkelig ufyselig mot deg, får så vondt av å lese det du skriver...du fortjener å bli behandlet bedre!!!

Beklager silverdoe, men igjen er jeg enig med frøken am, mannen din må jobbe med seg selv. Hvor lenge skal du utsette deg for dette? Jeg får vondt i hjertet hver gang jeg leser om hvordan ting er for deg.. Du er sånn ei flott dame, ikke gå på tå hev for mannen hele tiden. Han må lære seg å jobbe med seg selv, og når du tillater dette så viser du bare at det er greit. Beklager at jeg er krass, men det gjør vondt å lese og jeg vil nå tro det er veldig vondt midt oppi det hele!

Krasse innlegg er også lov :) Det er mykje riktig i det de skriv, men det er ikkje aktuelt å avslutte ekteskapet. Men om han må jobbe med seg sjølv? Heilt klart! Det er ikkje bra for nokon av oss at det forblir sånn som det er no, og kanskje spesielt for meg (og M). Vi får prøve å prate ut om det, men det er ikkje lett altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er eg nesten i ferd med å bli sprø.. M klagar heile tida, unntatt når han søv! Det er ganske slitsomt, det er sånn småsuring og misfornøgdlydar.. Eg prøver å gi han mat, leike med han, synge til han (kanskje det er derfor han klager?! :fnise: ), lese til han, trille, gi han smaksprøver på mat og alt mulig anna eg måtte finne på. Akkurat no ligg han i senga si, under uroa som spelar klassisk musikk, men eg høyrer at han begynner klaginga si no igjen. Han syns sikkert det er dritkjedeleg å vere heime saman med berre meg, når han har hatt oss begge heime i 5 dagar. No må eg gå :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Krasse innlegg er også lov :) Det er mykje riktig i det de skriv, men det er ikkje aktuelt å avslutte ekteskapet. Men om han må jobbe med seg sjølv? Heilt klart! Det er ikkje bra for nokon av oss at det forblir sånn som det er no, og kanskje spesielt for meg (og M). Vi får prøve å prate ut om det, men det er ikkje lett altså..

Jeg skriver ikke om at dere skal bryte, men at han får fingeren ut av ræven og jobber med seg selv. Dét er det jeg ønsker for deres del. Det er ikke lett for han eller for deg, og det tærer på dere begge. Tro meg, har stått på begge sider, både som den usikre og lettere paranoide og den som har det menneske rundt seg. Dere må prate ut om det silver, du virker sliten av dette.. :klemmer: Jeg sier ikke dette for å være slem, jeg håper du vet det, jeg skriver bare fordi jeg bryr meg såpass om deg at jeg vil det beste for dere tre. :jepp:

---

Det at M klager, kan være tenner, eller at han kjeder seg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver ikke om at dere skal bryte, men at han får fingeren ut av ræven og jobber med seg selv. Dét er det jeg ønsker for deres del. Det er ikke lett for han eller for deg, og det tærer på dere begge. Tro meg, har stått på begge sider, både som den usikre og lettere paranoide og den som har det menneske rundt seg. Dere må prate ut om det silver, du virker sliten av dette.. :klemmer: Jeg sier ikke dette for å være slem, jeg håper du vet det, jeg skriver bare fordi jeg bryr meg såpass om deg at jeg vil det beste for dere tre. :jepp:

---

Det at M klager, kan være tenner, eller at han kjeder seg. :jepp:

Ja, det må jobbast, for det er veldig slitsomt! Eg blir jo til tider veldig sliten av det, og eg har blitt utruleg var på signal, og av og til altfor var..at eg trur han er sur for noko og så er han ikkje det f.eks.

Eg trur nok M kanskje kjeda seg litt i går, at det vart litt for kjedeleg utan pappaen sin :) Men det var klagelåter nesten heile tida, unntatt når vi kikka i spegelen, for det liker han veldig godt, og når han fekk mat. Og så vart det jo litt bedre då pappaen kom att :)

--------------------------

Tok litt tid å legge M i går, men eg trur det kan ha noko med at mannen min kom inn før M hadde sovna, og då vart jo M kjempenysgjerrig og våken, og mannen min prata til han og sånn, så det tok lenger tid enn vanleg i går. Men han sovna til slutt :) Mat kl 0.30 og 2.30, og morgon i dag kl 5.30, snork!

Skal til byen i morgon og kjøpe lystett rullgardin, i håp om at det kan drøye morgonen liiiiittegranne :)

No ligg M og søv og ladar opp til dei traumatiske sprøytene han skal få i dag! Skal på helsestasjonen kl 9. Er spent på om han har bikka 8 kg no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååhh, jeg hadde blitt aggressiv dersom kjæresten kom inn imens jeg prøvde legge ungen, og vekte han! :fnise: Hadde gitt han et stygt blikk, og bedt han om å pelle seg ut.. :ler: Neida, snakker ikke sånn, men hadde bedt han om å gå ut.

Slitsom natt, særlig når det er morgen halv seks. Menmen. Kan jo være det vil funke med mørkere rom, ja.. :jepp:

Lykke til med vaksiner! Det stikker i mammahjertet når de skriker og vi må holde dem fast, men det går som regel veldig fort over. :) Her sluttet han å skrike så fort jeg snudde han mot meg og ga han en "klem". Da kom det et stort sukk fra han, og han var ferdig med gråtingen. :)

Får håpe han ikke reagerer på vaksinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååhh, jeg hadde blitt aggressiv dersom kjæresten kom inn imens jeg prøvde legge ungen, og vekte han! :fnise: Hadde gitt han et stygt blikk, og bedt han om å pelle seg ut.. :ler: Neida, snakker ikke sånn, men hadde bedt han om å gå ut.

Slitsom natt, særlig når det er morgen halv seks. Menmen. Kan jo være det vil funke med mørkere rom, ja.. :jepp:

Lykke til med vaksiner! Det stikker i mammahjertet når de skriker og vi må holde dem fast, men det går som regel veldig fort over. :) Her sluttet han å skrike så fort jeg snudde han mot meg og ga han en "klem". Da kom det et stort sukk fra han, og han var ferdig med gråtingen. :)

Får håpe han ikke reagerer på vaksinen.

Jaaaa, eg vart litt irritert.. M hadde neeesten sovna ved puppen då han kom inn og begynte å prate litt høgt og sånn.. Eg sa ingenting, men kan hende han såg eg vart litt mutt.. Menmen, han sovna til slutt heldigvis :)

Eg håper ei lystett rullgardin stenger lyset ute, slik at han søv bittelitt lenger. Men det er jo ikkje sikkert det går, men det er uansett verdt forsøket :) Snart er det sommar, og då blir jo det ikkje skikkeleg mørkt ute, så det kan vere greit å ha det uansett.

Det gjekk heldigvis bra med vaksina, han gråt veldig lite :) Men eg syns det er ille å høyre på, dei få sekunda det varer.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har vi kome heim frå helsestasjon, og foreløpig er M i fin form :) Han sovna på veg heim frå helsestasjonen, så då tok eg meg like godt ein trilletur på ca 1 time. Og for første gong sov M heile ruta, pluss enda litt til, så det var godt :) Han er i betre humør enn i går, foreløpig er det lite klagelydar :)

Han har vokse godt og gjort eit lite hopp på kurva si, både lengde og vekt. Plutseleg var han ikkje på gjennomsnittsstreken lenger, men bittelitt over. Han har strekt seg til 69 cm og veg 8215 gram :) (Han har lagt på seg 1115 gram sidan 27. mars!) Men han har heilt perfekt bmi :tommelsmil: Hovudet var akkurat 45 cm :)

Vaksina gjekk også bra, han grein bittelitt ved kvart stikk, men så kom smilet fram igjen ganske fort :) Foreløpig ser eg ingen reaksjonar på den, men vi får sjå utover kvelden :)

Edit: ein kommafeil :sjenert:

Endret av silverdoe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det TO sprøyter denne gangen også...??? :hakeslepp: Jeg som hadde trøsta meg med at neste gang er det bare ett stikk.... er så fælt akkurat når hun stikker knøttet :grine: Det går heldigvis fort over, men..

Skal ikke ta den før knøttet er nesten 6 mnd her, neste time var ikke før 7 juni så..

Vi var også på helsestasjonen idag. Må si M'en din virker som en slank kar! Hehe. 67 cm og 8760 min da.... :fnise: 45,5 rundt hodet. Så han er i godt hold ja, men fortsatt perfekt i følge kurvene :biggrin: Bare glad til at han legger på seg jeg.. lagt på seg 1 kg i mnd de 3 siste mnd :tunge1:

Hehe, hender seg kjæresten kommer å forstyrrer legginga har også... Blir litt irritert inni meg, men sier ikke noe. Han gjør det jo fordi han er knøtte-koseklein :rodmer: , kommer inn etter han har lagt seg og setter seg til å kose og nusse og jabbe med han, slik at han girer seg opp og begynner å le.....ikke akkurat gunstig for småtten som skal klare å sovne, men :sjenert: det hadde vært værre om han ikke hadde brydd seg og ikke ville være med han tenker jeg :) (men litt slitsomt ja, i forhold til at det blir til syvende og sist jeg som må sitte der og få han til å sovne :( ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett grunn, her er det ikke lov til å forstyrre under leggingen.. :gjeiper:

Fin vekt og mål på M! :) Da er våre unger nesten like tunge. O er 8500 g og 72 cm. :jepp: Like stor rundt hode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det TO sprøyter denne gangen også...??? :hakeslepp: Jeg som hadde trøsta meg med at neste gang er det bare ett stikk.... er så fælt akkurat når hun stikker knøttet :grine: Det går heldigvis fort over, men..

Skal ikke ta den før knøttet er nesten 6 mnd her, neste time var ikke før 7 juni så..

Vi var også på helsestasjonen idag. Må si M'en din virker som en slank kar! Hehe. 67 cm og 8760 min da.... :fnise: 45,5 rundt hodet. Så han er i godt hold ja, men fortsatt perfekt i følge kurvene :biggrin: Bare glad til at han legger på seg jeg.. lagt på seg 1 kg i mnd de 3 siste mnd :tunge1:

Hehe, hender seg kjæresten kommer å forstyrrer legginga har også... Blir litt irritert inni meg, men sier ikke noe. Han gjør det jo fordi han er knøtte-koseklein :rodmer: , kommer inn etter han har lagt seg og setter seg til å kose og nusse og jabbe med han, slik at han girer seg opp og begynner å le.....ikke akkurat gunstig for småtten som skal klare å sovne, men :sjenert: det hadde vært værre om han ikke hadde brydd seg og ikke ville være med han tenker jeg :) (men litt slitsomt ja, i forhold til at det blir til syvende og sist jeg som må sitte der og få han til å sovne :( ).

Ja, TO stikk! Trur det er to stikk på 12-mndsprøyta også, for det er vel samme vaksine som dei tek tre gongar. Stakkarane. M vart skeptisk då ho begynte å smøre sånn sprit-greier på låret andre gongen, det virka ut som om han skjønte at det kom vondt stikk endå ein gong.

M er definitivt ingen lubben unge nei :fnise: Men er det ei tid i livet då det er lov å vere i godt hold, så må jo det vere når dei er babyer! Både slanke babyer og lubne babyer er såååå gode :rodmer: Såg ei jente på helsestasjonen, ho var såpass gammal at ho satt på vekta sjølv, men trur ikkje ho var noko meir enn kanskje 10 mnd? Ho hadde DEI gode låra :fnise: Eg sat og venta etter vaksina, så eg overhøyrde veginga, ho vog ca 11500 gram og var 74,5 cm, så ho var ei god og rund jente ;) Og ho og M sat og stirra på kvarandre :fnise:

Det hadde vore verre om mannen ikkje brydde seg om M ja.. Men med tanke på at det er eg som står for legginga, og at ryggen min er veldig vond for tida (ikkje sånn "eg har løfta for tungt"-vond, men sånn sliten-vond), så vil eg at legginga tek kortast mulig tid..for eg blir så utruleg sliten i ryggen av byssinga. Trur det er puppane + M som er årsaken. Men M eeelsker jo at pappaen kjem og prater litt, då smiler han og hikster av glede, så det er jo vanskeleg å bli sint også da ;)

Uansett grunn, her er det ikke lov til å forstyrre under leggingen.. :gjeiper:

Fin vekt og mål på M! :) Da er våre unger nesten like tunge. O er 8500 g og 72 cm. :jepp: Like stor rundt hode.

Ja, då er dei nesten like store :jepp: O er lang, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M har hatt eit par rotete netter no. I går natt våkna han 4-5 gongar (eg kjem ut av tellinga pga eg er så trøytt :fnise: ) og i natt våkna han 3-4 gongar. Siste gongen var ca 4.30, og då var eg så redd for at han skulle våkne for dagen (han var så urolig) at eg la han ikkje innatt på rommet sitt, men han fekk sove siste del av natta mellom oss. Så då sov han heldigvis til kl 7.15. Så lenge har han ikkje sove på fleire veker, så det var godt :) I går kveld var han også veldig urolig i 22-tida. Våkna fleire gongar på berre ei lita stund.

Var i byen i går og fekk kjøpt rullgardin. Skal montere den i dag :) Brukte bereselen medan vi gjekk på nokre av butikkane, og det ser ut som om M likar den :jepp: Vi var på Biltema og Bohus, brukte ca 1,5 time der, og M sat der heile tida, og sov til og med litt :)

Stakk også innom Lindex, for der var ein sånn søt Bamse-body (denne) eg berre MÅTTE ha <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> Både mannen min og eg elsker Bamse, så vi kjøpte også denne nattdressen og denne bokseren (som han ikkje kan bruke før om eit par år :fnise: Men vi MÅTTE ha den, i tilfelle den går ut av produksjon ;) ) Og Bamse-solbriller kjøpte vi! Og ei gåve til ei venninne som har fått seg ein gut, såklart også Bamse-ting til han ;)

I dag skal vi trille på butikken, for her har visst komt snø i løpet av natta! Den ligg nok ikkje lenge, for her er så mildt og salt her ute ved havet. Eg vil ha sommer no, ikkje vinter! :kjefte:

Håper de får ei god helg! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...