Gå til innhold

Mamma for andre gong :)


silverdoe

Anbefalte innlegg

:strix: Gratulerer med to år sammen som ektefolk! :strix:

Huff, skjønner godt du har dårlig samvittighet (ikke ment som noe negativt, jeg ville hatt det jeg også). Det er ikke morsomt å finne mugg nei! Støtter meg på det Teriyaki skriver, kanskje greit med en ny madrass, selv om dere må skjære den til. :sjenert:

:klemmer:

Tusen takk! :klemmer:

Ja, har veldig dårleg samvittighet.. Har vaska det som går an å vaske, og vogna stod til tørk i heile går. Men måtte bruke den i dag, for eg måtte eit ærend, og utan bil så er det vogn som må til. Tør ikkje prøve bereselen på langturar heilt enda.. Håper det gjekk greit for lille gullet.

To år! :strix:

Ja, tenk, to år! :strix:

Gratulerer med bryllupsdagen som var! :klemmer:

Tusen takk! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikkje berre EI tann M held på å få, det er TO tenner! I underkjeven..tydeleg to prikkar.. Han er ikkje bitteliten baby lenger, han begynner å bli stor baby!

Prøvde ut bereselen tidlegare i dag, og den funka bra :) Tok med meg M ned i vaskekjelleren (ikkje så lett å bøye seg ned for å ta opp klede) og hengte opp vask. Det var nesten som å ha gravidmage, for M dulta borti tørkestativet heile tida :fnise: Men det virka ut som om han likte seg der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her synes jeg at jeg skimter et eller annet ved høyre framtann nede, og gutten er "av og på" utilpass, sikkler som en foss og tygger febrilsk på alt han får til å stappe i munnen. Men det er litt vanskelig å sjekke gommene, for den lille søte tunga jobber som bare det og slurper og føler på fingeren min, så den blir i veien for utsikten :fnise: Eneste gangene han blotter gommene uten at tunga er i veien er når han skriker, men da har liksom ikke mammsen tid/samvittighet til å stå og studere etter tenner... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her synes jeg at jeg skimter et eller annet ved høyre framtann nede, og gutten er "av og på" utilpass, sikkler som en foss og tygger febrilsk på alt han får til å stappe i munnen. Men det er litt vanskelig å sjekke gommene, for den lille søte tunga jobber som bare det og slurper og føler på fingeren min, så den blir i veien for utsikten :fnise: Eneste gangene han blotter gommene uten at tunga er i veien er når han skriker, men da har liksom ikke mammsen tid/samvittighet til å stå og studere etter tenner... :gjeiper:

Hehe, ja, det er ikkje lett å sjekke tennene, for den tunga er i veien heile tida :) Men vi kan også sjå det når han ler, og der er heilt tydeleg to prikkar nede. Og så skal han jo putte absolutt alt han får tak i inn i munnen, fingrar, hender, smikker, leiker, pledd..you name it :fnise:

Han har blitt veldig flink til å ta tak i tærne sine no, men han har ikkje putta dei i munnen endå ;) Det kjem vel snart det også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:fnise: Det kommer, det kommer. Ikke uroe deg om at de går i munnen hans. Om C er ekstra sulten, tar hun tak i føttene og sutter på stortåa si, siden tommelen ikke er nok.

C putter alt av fingre, leker, you name it, i munnen og hun sikler mye, men ser ikke stort til tenner. Merker at hun gnager mer på siden enn foran, så det er vel bare at hun klør litt. TRor hun ikke hopper over å få fortennene først og går rett på kjevene. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Det kommer, det kommer. Ikke uroe deg om at de går i munnen hans. Om C er ekstra sulten, tar hun tak i føttene og sutter på stortåa si, siden tommelen ikke er nok.

C putter alt av fingre, leker, you name it, i munnen og hun sikler mye, men ser ikke stort til tenner. Merker at hun gnager mer på siden enn foran, så det er vel bare at hun klør litt. TRor hun ikke hopper over å få fortennene først og går rett på kjevene. :fnise:

Ja, tipper det ikkje er lenge før eg ser han putter dei i munnen :fnise: Han suttar litt på tommelen sin av og til, så han kjem vel til å like stortåa også ;)

Ho blir litt vampyraktig om ho får hjørnetenner først, hehe :fnise: Det er sikkert mykje som klør inni der.. Men med M ser vi tydeleg dei to framtennene nede :jepp: Kan ikkje seie eg gler meg til dei kjem opp..

------------------

M syns tydelegvis det var morgon kl 4.30 i dag.. :sleeping: Mammaen hans var nok ikkje heilt enig, men det er lite eg kan gjere med det :fnise: Han våkna for mat 4.30, eg hååååpte han skulle sovne igjen, men han våkna då eg la han nedatt, og så låg han ei stund og sa "ooooh, aaaah, AAAAAH, booooh" og andre lydar, så til slutt stod vi opp, ca 5.10. Mannen min stod opp 5.30, så han fekk selskap i dag tidleg :) Det syns han var kjekt :) La meg igjen då M sovna ca 6.15 og så sov vi ein times tid.

M fekk ei lita smaksprøve på pærepuré i stad, sånn ferdigkjøpt frå Nestlé. Det skal godt gjerast å ete opp heile glaset, for han likte det ikkje noko særleg :fnise: Dei er søte når dei gjer så fæle grimaser :rodmer: Men til og med tranen glir lettare ned enn pærepuréen, merkeleg nok.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

Mente altså jekslene! Beklager, er snakk om betydelig mangel på søvn her i gården.

Det var tidlig, men kan skjønne mannen din synes det var koselig med selskap. Hadde det vært meg, hadde håret vært til alle ender og min mann hadde ledet meg tilbake til senga og fått meg til å sove igjen. :fnise:

Det er herlig å se alle grimasene de lager. :fnise: C har gjerne mat i hele ansiktet, og gliser når mer mat kommer, før hun rister og grøsser over hva hun nettopp fikk.. Og slik går det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente altså jekslene! Beklager, er snakk om betydelig mangel på søvn her i gården.

Det var tidlig, men kan skjønne mannen din synes det var koselig med selskap. Hadde det vært meg, hadde håret vært til alle ender og min mann hadde ledet meg tilbake til senga og fått meg til å sove igjen. :fnise:

Det er herlig å se alle grimasene de lager. :fnise: C har gjerne mat i hele ansiktet, og gliser når mer mat kommer, før hun rister og grøsser over hva hun nettopp fikk.. Og slik går det. :fnise:

Jekslane ja, får håpe dei ikkje kjem først :) Eg veit ikkje heilt når tenner skal kome og slikt, men jekslar er vel sist i køa..?! Men det kan sikkert klø leeeenge før noko i det heile tatt dukkar opp :)

Ungar er herlege når dei får smaksprøver :fnise: Gaper villig opp, men det er vel ikkje alt dei får som smakar like godt, hehe :) Men skal prøve pærepuréen eit par dagar no da, så får han smake noko anna neste gong :) Har C begynt å få skikkelege måltid no, eller er det framleis amming + smaksprøver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Jekslane ja, får håpe dei ikkje kjem først :) Eg veit ikkje heilt når tenner skal kome og slikt, men jekslar er vel sist i køa..?! Men det kan sikkert klø leeeenge før noko i det heile tatt dukkar opp :)

Ungar er herlege når dei får smaksprøver :fnise: Gaper villig opp, men det er vel ikkje alt dei får som smakar like godt, hehe :) Men skal prøve pærepuréen eit par dagar no da, så får han smake noko anna neste gong :) Har C begynt å få skikkelege måltid no, eller er det framleis amming + smaksprøver?

Det er de fremste tennene først, så er det noen jeksler før hjørnetennene kommer. Tror jeg!

Hun får 100g frukt og 100 g middag hver dag og litt pupp etterpå. Skal gå over til å gi henne suttekopp, slik at hun får vann istedetfor melk. Hun spiser det meste hun får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det hjørnetennene som vises mest gjennom tannkjøttet. Blir spennende å se hva som kommer først. :)

Kjipt når de står opp så tidlig. Her varte det i godt over en måned. Så du kan tro jeg koser meg med å stå opp halv syv for tiden :fnise: Noe som var såååå tidlig før.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det hjørnetennene som vises mest gjennom tannkjøttet. Blir spennende å se hva som kommer først. :)

Kjipt når de står opp så tidlig. Her varte det i godt over en måned. Så du kan tro jeg koser meg med å stå opp halv syv for tiden :fnise: Noe som var såååå tidlig før.. :sjenert:

Eg hadde ikkje blitt lei meg om tennene venta liiiitt til med å komme opp.. :gjeiper:

Huff ja, alt som har med kl 4 eller 5 er aaalt for tidlig! Som oftast våknar han i kvart på 7-tida, og det er greit nok, men 4.30 var litt tidlig for meg :) Det blir veldig oppstykka utpå morgonkvisten, viss han f.eks. vil ha mat i 4-tida, så ringer klokka til mannen 5.30, han kjem inn og seier hadet ca 6.10 og så våkner M 6.50..blir korte soveperioder, så eg er ofte litt småtrøtt.. Men eg overlever :)

Håper berre eg ikkje sovner no når vi skal opp til svigermor og ete potetball da :fnise:

Endret av silverdoe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får be mannen din si hade når han står opp, slik at du får sovet litt bedre. :) Jeg hadde i alle fall blitt rimelig gretten hvis kjæresten min hadde vekt meg bare for å si hade før han dro.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var tidlig ja! O er skikkelig B-menneske og det er egentlig ganske greit innimellom :fnise:

Tenner allerede? Jeg har gitt O beskjed om at han kan godt vente med å få tenner en stund til og virker som han hører på meg :fnise:

Gruer meg til han kan bite meg når jeg ammer han :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får be mannen din si hade når han står opp, slik at du får sovet litt bedre. :) Jeg hadde i alle fall blitt rimelig gretten hvis kjæresten min hadde vekt meg bare for å si hade før han dro.. :P

Ja, det er litt slitsomt med oppstykka søvn, samtidig som eg syns det er greit å vite at no stikk han, og få seie hadet til han.. Vanskeleg! :)

Oi, det var tidlig ja! O er skikkelig B-menneske og det er egentlig ganske greit innimellom :fnise:

Tenner allerede? Jeg har gitt O beskjed om at han kan godt vente med å få tenner en stund til og virker som han hører på meg :fnise:

Gruer meg til han kan bite meg når jeg ammer han :eeeh:

Ja, det var veldig tidlig.. I natt våkna han 3.50 og ville ha mat, og eg var livredd for at han skulle finne på å våkne i same slengen :fnise: Heldigvis sov han vidare til kl 6.50 :)

Eg også grur meg til han begynner å bite! Huff! Foreløpig går det heldigvis greit :)

--------------------------

I går prøvde vi ut bereselen medan eg støvsuga bedehuset (vi er med ei ein sånn vaskegjeng, snille oss), så då sat M i selen, på magen, medan eg støvsuga og sang til han. Og kven sovna? Jo, søte M-en min :rodmer: Så det var stor suksess :tommelsmil:

Håper alle får ei god helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt tidlig morgon i dag, kl 5.50 var det på tide å stå opp, syns M.. :) Men eg er berre glad han ikkje valgte å våkne skikkeleg då han våkna for mat 3.50, eg! :)

Vi gjekk ein laaaang trilletur i går, mannen min, eg og M. Altså, for MEG var den lang, for vanlege folk er det sikkert heilt normal lengde :fnise: Gjekk i ca 2 timar, det vart ein del km tilsaman, nærmare ei mil vil eg tru :)

Prøver ut nye smaker med M, foreløpig har vi prøvd pærepuré, som tok eit par dagar å venne seg til, men det glei ned, og no prøver vi Ella's Kitchen fersken og banan, og den liker han godt :) Han vil til og med halde skeia sjølv, og fører den inn i munnen og gapar høøøgt. Men så kjem det litt grimaser likevel, hehe :fnise: Har kjøpt gulrotpuré og sånn grøn pakke frå Ella's Kitchen også, men vil gjere ferdig ein pakke før eg begynner på noko nytt. Maten står jo i kjøleskapet, så den blir veldig kald, men eg har eit par skeier oppi eit eggestaup og har eggestaupet oppi ein bolle med varmt vatn, sånn det får temperere seg litt :)

Det utrulege er at mannen min faktisk har stavmiksar! Det er fordelen med å gifte seg med ein langvarig ungkar, han har ting eg trudde vi ikkje hadde :) Så no kan eg lage mat til M sjølv, det er veldig greit :jepp:

I dag er det så fint ver at eg skal ta meg ein god trilletur etterpå, når det er tid for M sin neste lur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To timers er flott lengde det. Jeg gidder sjeldent å gå SÅ langt jeg altså! :fnise: Går ca en time. Men jeg kan gjerne gå lenger hvis vi går i fjell/skogsmiljø, da. Elsker skikkelige turer, men trilleturer på asfalt...Nei da holder det med en time. :gjeiper:

Så bra han liker maten. :) O synes også det er godt det han har fått hittil! Også er det jo så lett å lage også. Bare å kutte, koke/dampe og mose. :) Enklere kan det jo ikke bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

To timers er flott lengde det. Jeg gidder sjeldent å gå SÅ langt jeg altså! :fnise: Går ca en time. Men jeg kan gjerne gå lenger hvis vi går i fjell/skogsmiljø, da. Elsker skikkelige turer, men trilleturer på asfalt...Nei da holder det med en time. :gjeiper:

Så bra han liker maten. :) O synes også det er godt det han har fått hittil! Også er det jo så lett å lage også. Bare å kutte, koke/dampe og mose. :) Enklere kan det jo ikke bli.

Det var tur på grusveg og langs eit vatn, så det var ein veldig fin tur, og heldigvis oppførte M seg :) Han våkna eit par gongar og låg og "prata" i vogna, men så sovna han igjen :)

Foreløpig er det veldig enkelt og greit å lage mat ja :jepp: Tenker å lage i litt større porsjoner, og fryse ned. Men samtidig så kjenner eg no at det å amme har eigentleg vore veldig enkelt og greit..maten er alltid der, det er ei kosestund (bortsett frå når M slår seg vrang, men det har han mykje godt slutta med no da) og det er ikkje noko styr å lage til maten :) Kjem nok til å savna amminga, merker eg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag rulla forresten M frå rygg til mage! :tommelsmil: Han fekk riktignok litt hjelp av handduken han låg på.. Han er nemlig veldig flink til å rulle over på sida, og denne gongen fekk han nok litt fart på kanten av handduken, slik at han kom seg over på magen :) Men han har ikkje klart det før, så LITT stort er jo det! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke M! :jepp: Det er stort med slike fremskritt :)

Her ruller han ikke enda.. men han prøver hardt :gjeiper: (han rulla 2 gager fra mage til rygg for leeenge siden, men det var bare flaksen og en konsekvens av at han prøvde å se på noe lys oppe ved taket, så han vridde hodet så til siden at han rett og slett tippa rundt :fnise: )

Når han ligger på ryggen ligger han i bue med over kroppen på siden og sparker og slenger med den øverste foten, akkurat som han prøver å få med seg hofta rundt "Jeg vil jeg vil, men får det ikke til! :sur: " :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke M! :jepp: Det er stort med slike fremskritt :)

Her ruller han ikke enda.. men han prøver hardt :gjeiper: (han rulla 2 gager fra mage til rygg for leeenge siden, men det var bare flaksen og en konsekvens av at han prøvde å se på noe lys oppe ved taket, så han vridde hodet så til siden at han rett og slett tippa rundt :fnise: )

Når han ligger på ryggen ligger han i bue med over kroppen på siden og sparker og slenger med den øverste foten, akkurat som han prøver å få med seg hofta rundt "Jeg vil jeg vil, men får det ikke til! :sur: " :fnise:

Ja, slike framskritt er store! :jepp: Artig å sjå at dei utviklar seg og blir stadig flinkare :) M gjer også mykje slik som din gjer, ligge på sida og neeeesten rulle rundt, men ikkje heilt :gjeiper:

------------------------

God dag i dag. Trilla tur på 1 time i fineveret, men synd nordavinden skal øydeleggje, den er så kald. Vil ha sommer! :jepp:

M er til tider krevjande å ha heilt åleine, så det blir godt no når mannen kjem heim frå jobb, sjølv om han rekk berre 1/2-1 time av våkentida til M. I går rakk han ingenting, for M måtte legge seg tidlegare enn vanleg, for han ville ikkje ha siste luren sin.

No uler villdyret :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...