Gå til innhold

Mamma for andre gong :)


silverdoe

Anbefalte innlegg

Relativt bra natt i natt :jepp: La han i sju-halv åtte tida, og i går fekk han mat like før eg la han, så då våkna han ikkje etter 30-40-50-60 minutt. Så vi fekk ete middag i fred, eg har nemleg hatt ein tendens til å måtte ete kald middag, for han våknar ALLTID akkurat i det middagen er klar.. eg veit ikkje om eg skal :fnise: eller :kjefte: , hehe :) Så det var deilig at han sov heile kvelden, heilt til 23.45, akkurat då eg hadde sovna :fnise: La han tilbake i vogna etter det, og så våkna han ca 3.30, pludra litt etter det, men sovna med ansiktet heilt inni mitt og sov heilt til 7.30 :) Så det var verkeleg godkjent :)

Såg "Beretninger fra begynnelser" i går, og kjenner at eg er verkeleg takknemlig for at alt gjekk så utruleg bra med oss. Greit nok, eg mista ein gong, men dette svangerskapet var så fantastisk fint (eg kunne gått gravid dobbelt så lenge), fødselen gjekk veldig bra og M er frisk, fin og ein veldig blid baby :) Og så ser eg alle som det ikkje går så enkelt for, og kjenner ein voldsom takknemlighet for at alt gjekk på skinner med oss.

I dag våkna eg av at M strekte seg og sukka litt og laga litt lyder, så eg snudde meg og sa "god morgon, M! Er du våken?" og fekk DET smilet tilbake :rodmer: Då veit eg at morgonen blir god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner til det med kald middag... :fnise:

Veldig takknemlig for å ha en frisk unge og at alt gikk bra jeg også ja, når jeg ser hvordan mange sliter.... Tårene renner hver gang jeg ser det programmet :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med god natt. :) Jeg gir alltid O mat før han legger seg, og da har han en tendens til å spise så lenge som 45 min. Kontra 10-20 min på dagtid. :gjeipe:

Man skal være takknemlig forr friskt barn ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er heime ein liten tur :) Mannen min skal jobbe desse tre kvardagane, så eg stakk heim til mamma og pappa ein tur, og så er eine søstra mi her også :) Mannen min kjem hit på torsdag og så reiser vi tilbake på fredagen :) Det er godt å treffe litt folk, eg går mykje nok åleine heime. Eg trur det er kjekt for M også å få treffe litt fleire folk, ikkje berre sjå mitt ansikt heile tida :) (Og så er det jo bra, sånn han ikkje blir folkestygg) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Er heime ein liten tur :) Mannen min skal jobbe desse tre kvardagane, så eg stakk heim til mamma og pappa ein tur, og så er eine søstra mi her også :) Mannen min kjem hit på torsdag og så reiser vi tilbake på fredagen :) Det er godt å treffe litt folk, eg går mykje nok åleine heime. Eg trur det er kjekt for M også å få treffe litt fleire folk, ikkje berre sjå mitt ansikt heile tida :) (Og så er det jo bra, sånn han ikkje blir folkestygg) :)

Det høres koselig at du er hos foreldrene dine. :jepp: Jeg vet hvordan du har det, det med å være alene. Jeg liker meg også i andre menneskers selskap (var ikke ute med forloveden for 1,5 uke siden da jeg hadde en oppgave jeg måtte gjøre ferdig), men når man har barn og sånt blir det gjerne litt stille, med unntak av barnelatter og babling.

:klemmer: Håper det går bra og god påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres koselig at du er hos foreldrene dine. :jepp: Jeg vet hvordan du har det, det med å være alene. Jeg liker meg også i andre menneskers selskap (var ikke ute med forloveden for 1,5 uke siden da jeg hadde en oppgave jeg måtte gjøre ferdig), men når man har barn og sånt blir det gjerne litt stille, med unntak av barnelatter og babling.

:klemmer: Håper det går bra og god påske.

Har det veldig fint heime :jepp: Blir jo kjekt at mannen min kjem i morgon, samtidig som det har vore litt deilig å sove utan eit sagbruk ved sidan av meg :fnise: Han gler seg såklart veldig til å få sjå M igjen :)

Vi har gått nokre trilleturar, kosa oss masse, M har leika med besteforeldra, tantene og onklane sine, eg har fått strikka ein del, vi har besøkt mormor og morfar (M sine oldeforeldre), har ete masse god mat og rett og slett hatt det veldig fint :jepp:

Reiser tilbake på langfredag og på laurdag tenkte vi oss avgårde og sjå etter beresele. Er verkeleg gira på å teste det ut, håper både vi og M liker det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den serien "Beretninger om begynnelser" får meg til å klemme litt ekstra lenge på O. Er utrolig glad for at alt gikk bra selv med litt problematisk svangerskap og fødsel. Å være mamma er det beste i hele verden :rodmer:

Håper dere har en kjempefin påske :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg veldig godt at du reiser til foreldrene dine :) Jeg vurderte det stert å flytte hjem når pappsen dro på jobb nettopp fordi jeg liker å å mennesker rundt meg, og jeg HATER å være alene om kveldene... Ble til at jeg dro dit i helgene, men nå har jeg ikke dratt.. Har ei svigermor som setter litt stopper for meg der, desverre. Og jeg er ikke tøff nok til å drite i henne :P for å si det slik..

Ser ut som dere har kost dere veldig :jepp:

Beretninger om begynnelser setter virkeligen livet i perspektiv. Jeg er så utrolig takknemmelig for at det gikk så fint under svangerskap og fødsel, og har forstått at det virkelig ikke er noe selvfølge. Håper jeg er like heldig flere ganger, men etter å ha sett på dette programmet så setter jeg mer og mer pris på at jeg vertfall har fått 1 :) <3

Bæresele er utrolig kjekt. Håper dere finner en :) Vi har baby bjørn. Veldig fornøyd. S elsker å sitte i den. Bruker den en del på shopping. Sa sitter han og fyller med på det som skjer, så sovner han etterhvert :) Deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den serien "Beretninger om begynnelser" får meg til å klemme litt ekstra lenge på O. Er utrolig glad for at alt gikk bra selv med litt problematisk svangerskap og fødsel. Å være mamma er det beste i hele verden :rodmer:

Håper dere har en kjempefin påske :klemmer:

Ja, det blir ein ekstra god klem til M etter at eg ser slike program. Då blir ikkje dei vanlege svangerskapsplagene så ille (eg hadde ingen plager da, så eg kan ikkje seie så mykje om det), når ein ser kor mykje andre foreldre og babyer må kjempe for livet! Eg elsker å vere mor eg også, det er utruleg kor stor kjærleiken til den lille fyren er :rodmer:

Håper du også hadde ei fin påske :)

Forstår deg veldig godt at du reiser til foreldrene dine :) Jeg vurderte det stert å flytte hjem når pappsen dro på jobb nettopp fordi jeg liker å å mennesker rundt meg, og jeg HATER å være alene om kveldene... Ble til at jeg dro dit i helgene, men nå har jeg ikke dratt.. Har ei svigermor som setter litt stopper for meg der, desverre. Og jeg er ikke tøff nok til å drite i henne :P for å si det slik..

Ser ut som dere har kost dere veldig :jepp:

Beretninger om begynnelser setter virkeligen livet i perspektiv. Jeg er så utrolig takknemmelig for at det gikk så fint under svangerskap og fødsel, og har forstått at det virkelig ikke er noe selvfølge. Håper jeg er like heldig flere ganger, men etter å ha sett på dette programmet så setter jeg mer og mer pris på at jeg vertfall har fått 1 :) <3

Bæresele er utrolig kjekt. Håper dere finner en :) Vi har baby bjørn. Veldig fornøyd. S elsker å sitte i den. Bruker den en del på shopping. Sa sitter han og fyller med på det som skjer, så sovner han etterhvert :) Deilig.

Ja, det var kjempekjekt å få seg nokre dagar heime hos mamma og pappa :) Mange som ville låne M, så eg fekk kvile meg litt ;) Mamma var også så snill at ho tok han med ut på trilletur, så eg fekk sete og strikke og berre slappe av :)

Det er verkeleg ikkje noko sjølvfølge å ha eit godt svangerskap og ein fin fødsel, og i tillegg få ein frisk unge. Eg sett utruleg stor pris på at alt gjekk så utruleg bra og at M er ein så frisk og fin unge! Eg leiker allereie med tanken på når vi skal få neste, for det var så utruleg fint å gå gravid og det å bli mamma var så flott! (Men det er såklart ikkje gitt at neste svangerskap går like greit da, såklart :) )

Vi fann beresele, til slutt! Men foreløpig har vi ikkje fått testa den ut skikkeleg, for det er eit makkverk å få på seg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endeleg tilbake etter påska :) Blir lite internett-tid når mannen er heime, så no er det mange oppdateringar i dagbøkene som står for tur. :)

Har hatt ei veldig fin påske, med besøk hos familien min, selskap, bytur, kos og avslapping :)

No ligg M og kosar seg med den nye babygymmen vi kjøpte på laurdag! Tok oss ein bytur for å finne beresele, dåpsgåve, bursdagsgåver og sånn, og då falt vi for denne babygymmen :) M har nemlig vore veldig utålmodig under den babygymmen vi fekk låne med nokre slektninger, så vi tenkte på å kjøpe ei ny. Og denne var både fargerik og med musikk. Der er ei sånn "sparkeplate" som spelar musikk om han sparkar hardt nok på den, og det passar jo bra, for M sparkar utruleg mykje med beina :) Og så går det an å legge plata ned og trykke på den med hendene også. Og hittil har det vore ein suksess! Han kan ligge der ei god stung og leike seg, pratar, sparkar og slår til leikene :) Og det er ikkje berre leiker som heng ned frå bøylene, men ting som knitrar på teppet, og ein spegel som han kan kike i :) Tommel opp :tommelsmil:

Fann også beresele, etter mykje leiting. Det er ikkje så mange babybutikkar i Ålesundsområdet, så først gjekk vi på BabyComfort, men der hadde dei berre BabyBjørn, som eg ikkje ville ha (har lest så mykje negativt om den). Dei skulle få inn Stokke no i april, men vi ville jo ha no med ein gong. Så gjekk vi på Storken, og der hadde dei også berre BabyBjørn :sukk: Og sjal, men det hadde eg ikkje fått på mannen min for alt i verda! (Jo, kanskje for alt i verda, men det hadde vore under tvang :fnise: ). Så siste sjans var ein Ringobutikk med babyavdeling, og der fann vi to typer. Ein som likna på BabyBjørn, og ein som heiter Concerti Carrier. Så vi kjøpte den, og håper den funker bra :) Foreløpig har vi ikkje fått testa den ut, for M vart superutålmodig i butikken, og var ikkje i perlehumør då vi skulle teste den her heime heller :fnise: Men det er litt av eit makkverk å få den på seg, så eg trur eg må øve meg mykje om eg skal få den på åleine! Menmen, vi har i alle fall no da :jepp:

Og så har eg verdas dårlegaste samvittighet :( Vi var ute på trilletur i går, og så vart M litt grinete, så vi lurte på om han ville sjå litt meir.. Han ligg jo i bagvogn, men der er eit stille på ryggstøet, slik at han kan sitje litt på skrå. Men då eg løfta på madrassa merka eg den var litt fuktig.. Og kva såg vi? Jo, heile plata under der hovudet er var heilt grønmygla! :daane: Mugg på heile plata, og på madrassa og litt av trekket! Og for at det skal ha blitt såpass mykje, må det ha vore der ei stund.. Og M har jo sove kjempemykje i denne vogna, og eg er så lei meg for at han har måtte ha sove der og pusta inn ekkel luft :( Han virker veldig frisk og sunn ut, så eg trur ikkje han har blitt sjuk av det, sånn umiddelbart, men kva med seinare? Eg tenker sånn astma og sånn.. Huff.. Vi trilla heimatt og vaska heile plata og madrassa, trekket og lakenet. Og no står den ute i vinden og tørker seg. Men eg veit ikkje om det går heilt bort. Det er i alle fall merker på madrassa enda. Det har sikkert vore veldig fuktig i vinter, for det har jo regna mykje, og M har sove der og svetta og pusta..så vogna har sikkert ikkje fått tørka opp nokon gong, og så har det blitt slik. Eg trudde ikkje det var mogeleg, eg har ikkje tenkt tanken ein gong.. Åh, stakkars lille M-en min! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags sele kjøpte dere? :)

Du er så rask :fnise: Vi kjøpte Concerti Carrier, eg holdt på å skrive om den mens du svarte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så jo bra ut :jepp: Ligner litt på Becoen.. :)

Huff, så ekkelt med mugg.. :( Skjønner du syntes det var ekkelt, ja..Vet ikke om muggen går helt vekk? Hva med å kjøpe ny madrass til vognen? Det kan vel ikke koste så mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den så jo bra ut :jepp: Ligner litt på Becoen.. :)

Huff, så ekkelt med mugg.. :( Skjønner du syntes det var ekkelt, ja..Vet ikke om muggen går helt vekk? Hva med å kjøpe ny madrass til vognen? Det kan vel ikke koste så mye?

Ja, den ser ganske god ut, så eg håper vi får den til :jepp: Liker du Becoen?

Ja, muggen var skikkeleg fælt å oppdage! :( Syns så synd i M som har sove i det der i sikkert fleire veker! Vi har vaska madrassa og det, og det er framleis flekker på.. Vogna er såpass gammal at eg veit ikkje om det fins madrasser som passer..Kanskje det går an å kjøpe ei billig overmadrass på Jysk og skjere til? Vi har vaska treplata i botnen også, og eg har tenkt å gå over med klor, og håper det gjer susen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi 2-års bryllaupsdag :):strix:

Satsar på ein god middag i kveld og at vi får ein fin kveld ilag :) Vi har ikkje kjøpt gåve til kvarandre, noko som har med bomull å gjere, men det gjer ingenting :)

M har forresten blitt veldig "pratete" i det siste :) Det var ei periode eg syns nesten han var blitt stillare enn før, men no har det løsna igjen og han ligg under babygymmen og eksperimenterer med stemma si, roper, babler, ooooh-er og aaaah-er :) Og ler veldig ofte :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:duskedame:

Hurra for dere! :klemmer:

Får du noe fint i dag da? :jepp:

Tusen takk! :klemmer:

Eg er fornøgd med ein blid mann :fnise: Det blir ikkje noko gåver i dag i alle fall, men kanskje vi kan kjøpe noko når lønna kjem..det vart litt store utgifter denne mnd :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:strix: Gratulerer med to år sammen som ektefolk! :strix:

Huff, skjønner godt du har dårlig samvittighet (ikke ment som noe negativt, jeg ville hatt det jeg også). Det er ikke morsomt å finne mugg nei! Støtter meg på det Teriyaki skriver, kanskje greit med en ny madrass, selv om dere må skjære den til. :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...