Gå til innhold

Mamma for andre gong :)


silverdoe

Anbefalte innlegg

Håper du tar en dag "fri" og gir over alt ansvaret til mannen din så han får kjenne litt på hvor hardt det faktisk er å ta vare på en baby hele dagen. De mannfolkene skjønner ofte ikke at det er en fulltidsjobb å ta vare på barn. Eller nei, det er faktisk mer enn det for jobben er aldri ferdig. Kos deg hos familien i helgen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

No er eg tilbake igjen etter ei fin helg heime hos familien :) Mannen min vart att heime og pussa opp litt, så no har vi ny fin trapp :tommelsmil:

Var veldig fint å vere heime hos mamma og pappa litt, og treffe igjen nesten alle søskena mine :) Storebroren min og dama kom også på besøk på laurdagen, så då fekk vi helse på niesa vår igjen :) Ho og M er totalt ulike, men det blir spennande å sjå korleis trekka hennar blir når ho blir litt eldre :) Ho er jo framleis berre 1 mnd gammal, så M er jo den giganten i forhold :fnise:

Mamma hadde også funne fram dåpskjolen, den er veldig fin :) Farmor hekla den, og så er det utbyttbart stoff under, i enten blått eller rosa. Kjempefin! Gler meg veldig til M skal bruke den, han blir supersøt!

Det er under 2 veker til dåpen no, og snart begynner eg å stresse, trur eg :) Mamma og dei to søstrene mine kjem på laurdagen og hjelper til med å lage mat og pynte, heldigvis :) Vi skal ha koldtbord med blant anna karbonader, kyllinglår, spekemat, mør, pastasalat, potetsalat, waldorfsalat, eggerøre, røyka laks, pariserloff, kabaret.. Og ein del kaker og desserter såklart :)

Ellers så veks M nesten frå dag til dag! No har han begynt å rulle over på sida også :) Og han ville halde flaska si sjølv i går :fnise: Og då mamma sat og tulla med han i går, lo han masse :rodmer: Søtingen min! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikkje kvifor M plutseleg har funne ut at han ikkje vil sove lenger enn 40-50-60 minutts lurar på dagtid. Syns det blir litt kort, spesielt sidan han har sove opptil 2-3 timar tidlegare.

No i stad sov han i 50 minutt før han våkna (og då hadde han allereie våkna ein gong og ville ha smukken), og då ville han ha mat, igjen. Og no ligg han her og leiker seg, og har gjespa fleire gongar, så han er jo tydelegvis trøytt likevel. Men no får eg prøve å halde han vaken til kl 19, så kanskje han legg seg for natta då :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O sover også kortere nå enn før. Blir ca. to lurer på ca. en og en halv time i løpet av hele dagen, fra seks til seks. Ikke så mye med andre ord. I dag var det en på to timer, og en på en time da, men er jo likevell bare tre timer til sammen.

Men det regulerer seg sikkert etter hvert. Det kan ha vært pga. vaksinen. I alle fall ble det mye kludder med dagsovingen i ca. en uke etter vaksinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje tenkt på at det kan ha noko med vaksina å gjere.. Men no er jo det ei veke sidan han fekk den, så no burde han komme i gjenge igjen! Han ligg og søv no, la seg ca kl 9, så eg får sjå kor lenge han søv no da :)

(Og DER laga han lyd, akkurat då eg skreiv det.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje tenkt på at det kan ha noko med vaksina å gjere.. Men no er jo det ei veke sidan han fekk den, så no burde han komme i gjenge igjen! Han ligg og søv no, la seg ca kl 9, så eg får sjå kor lenge han søv no da :)

(Og DER laga han lyd, akkurat då eg skreiv det.. )

Huff, så kjipt. Tre kvarter er ikke så lenge. Min gutt har ligget ute siden kart på ni nå, regner med han sover til halv elleve før han våkner. Men som sagt, så var dette et problem vi også hadde etter vaksinen. Varte ca. en uke før det bedret seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, så kjipt. Tre kvarter er ikke så lenge. Min gutt har ligget ute siden kart på ni nå, regner med han sover til halv elleve før han våkner. Men som sagt, så var dette et problem vi også hadde etter vaksinen. Varte ca. en uke før det bedret seg. :)

Ja, eg syns tre kvarter var litt kort.. Prøvde å legge han nedatt etter litt mat fordi han var veldig grinete, men han låg berre og halvsov før han ville stå oppatt. Så no ligg han under babygymen og leikar seg, og bæsjer :fnise:

Skal ut på trilletur etterpå, håper han sover heile turen då :jepp:

Rytma sånn på nattestid er eigentleg grei nok, han legg seg mellom 19 og 20 (alt etter når han hadde siste lur, for han er våken ca 1,5-2 timar mellom lurane) og vil stå opp i 7-8-tida om morgonen. Denne natta la han seg kl 19, våkna kl 23, 2.20 og 5.30. Greit nok det :) Sjølv om eg heng med hovudet og halvsøv gjennom amminga, og kikker på klokka "stønn, har det gått berre TO minutt?!".. Han bruker 20-30 minutt kvar amming.

-----------------------

Skal ned i sentrum etterpå, må kjøpe inn litt ting til dåpen og bestille kake og blomster. I går var det nydeleg ver her (og då sat latsabben meg inne..), i dag er det ruskever med masse vind, typisk.. Men eg MÅ, for blomstrane må bestillast i tide, dvs i løpet av denne veka :) Tenkte eg skulle lage dekorasjonar, sjølv om eg ikkje er særleg flink til det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg vore i sentrum og fått bestilt inn ting til dåpen :) Var ute i ca 1 time, og M sov godt i ca 40 minutt, så våkna han.. Så han heldt ikkje ut heile trilleturen eingong, det bruker han å gjere. Heldigvis holdt han seg rolig til vi kom heim, berre litt smågrining med ein gong han våkna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pjokken her har egentlig aldri sovet noe lange etapper på dagen.. Hender seg han slår til og sover 2 litt lengre dupper, men somregel er det mange små på 30 min eller noe. Med mindre vi triller vogn eller kjører bil da, da sover han som en stein så lenge det durer og går ;)

Hittil i dag (siden kl 09) har han sovet 3 dupper på 30-45 min, og er nok snart klar for sin 4.dupp.. På ettermiddagen (sånn mellom 15 og 18) sover han som oftest litt lengre dupper enn han gjør på formiddagen...

Snodig ja, skulle tro det var bedre å sove færre men lengre blunder i stedet for å powernape. Men så lenge han har slutta å powernape om natta nå, så klager jeg ikke et sekund jeg altså ;)

Endret av Knøtteliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pjokken her har egentlig aldri sovet noe lange etapper på dagen.. Hender seg han slår til og sover 2 litt lengre dupper, men somregel er det mange små på 30 min eller noe. Med mindre vi triller vogn eller kjører bil da, da sover han som en stein så lenge det durer og går ;)

Hittil i dag (siden kl 09) har han sovet 3 dupper på 30-45 min, og er nok snart klar for sin 4.dupp.. På ettermiddagen (sånn mellom 15 og 18) sover han som oftest litt lengre dupper enn han gjør på formiddagen...

Snodig ja, skulle tro det var bedre å sove færre men lengre blunder i stedet for å powernape. Men så lenge han har slutta å powernape om natta nå, så klager jeg ikke et sekund jeg altså ;)

M kan også sove ganske lenge i bil, trur han liker det :) Han har jo vanlegvis vore flink til å sove ei stund på dagtid, men virker ut som om det har snudd. Heldigvis (!) skjønner han når det er natt og søv lenge då da! :jepp: Hadde blitt gal med 40-minutts intervall om natta, altså :fnise:

--------------------------

I går fekk forresten M sin aller første post, addressert til han! Stolt mamma ja :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang dag i dag.. Mannen kjem heim frå jobb no kl 21, så det har vore mange timar åleine med M i dag. Han skulle eigentleg komme til vanleg tid, men så vart det overtid likevel.

Menmen, har jo forsåvidt hatt ein fin dag, M har vore snill stort sett heile tida. Eg fekk til og med dusja medan han låg på badegolvet, det var snilt av han ;) Eg sat i badekaret, så eg kunne prate med han :) No har han lagt seg for natta, la seg litt over kl 19, så eg håper han ikkje våkner før 23-tida no da :)

I morgon har mannen pappaperm, så då blir det litt meir liv i huset :) Skal pusse opp litt :)

God helg til dei som måtte stikke innom! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Silverdoe, så kjekt at du savnet meg ;):ler:

Alt er fint her vet du, jeg er bare litt glemsk.. Har vist glemt ut hele KG da jeg plutseligen kom på det i dag :P

Håper alt er fint med dere og?

Og du, ikke stress med dåpen, det faller på plass etterhvert :) Og en fin dåp blir det nok uansett skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg :klemmer:

Jeg tenker også mye på dåp om dagen, men litt over en uke så er begge guttene våre døpt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Silverdoe, så kjekt at du savnet meg ;):ler:

Alt er fint her vet du, jeg er bare litt glemsk.. Har vist glemt ut hele KG da jeg plutseligen kom på det i dag :P

Håper alt er fint med dere og?

Og du, ikke stress med dåpen, det faller på plass etterhvert :) Og en fin dåp blir det nok uansett skal du se :)

Ja, eg syns du hadde tatt ei lovlig lang pause no :fnise: Her er alt bra, koser meg heime med M, sjølv om det såklart er slitsomt til tider :)

Det blir nok ein kjempefin dåp, gler meg til å få M døpt, og til å ha selskap saman med familien! :)

God helg :klemmer:

Jeg tenker også mye på dåp om dagen, men litt over en uke så er begge guttene våre døpt. :)

Ja, mange tanker går med til dåp for tida :fnise: Ikkje lenge att no! Blir veldig fint! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No hadde M nettopp si største bleiebombe hittil, det lak faktisk oppover på ryggen hans :fnise: (Han bruker ikkje lekke så mykje, mest i låra). Er framleis fascinert over at så store og høge lydar kan komme frå ein så liten kropp :fnise:

Helga gjekk bra, med mykje oppussing (mannen min pussa opp, eg passa M). Var ganske sliten på laurdagen, for M har begynt å våkne enda tidlegare, for tidleg for min del :fnise: og han sov ikkje så lange lurer. Til og med mannen min innrømte at det er nok slitsomt å passe ungen ein heil dag, det såg han no i helga :klappe: Men han slepp framleis ikkje å måtte ha M ein HEIL dag, frå 24 til 24. Det skal han jammen få prøve :)

I går var vi på dåpssamtale med presten, så no er vi enda eit steg nærmare dåpen :) Gler meg til det :) Har småhandla sånn innimellom, men den store mathandelen må vi ta på laurdag :) Men pynt er i alle fall handla inn :) Ellers så er det mykje vasking som gjenstår!

M veks stadig, eg syns eg ser nye framskritt nesten kvar dag :rodmer: Han snur seg over på sida, han klarer å ta leikene på babygymmen og rive dei av festet (er festa med sånn "plastkjetting"), han ler og smiler, vil opp og stå på fanget..fine, store guten min! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som de ligger ganske likt på utviklingen :) O gjør det samme som din gutt.

Vi skal ha samtale i morgen. var det Kjedelig eller helt ok? Jeg er ikke kristen, Så..døper O for at han skal slippe å døpes som tenåring dersom han finner ut at han er kristen, og for at det er en flott tradisjon. Så dette med gudstjeneste og prekener er ikke helt i min gate, men det er nå så. :)

Mener å huske at dere er kristne? Så da kunne du vel relatere litt mer til det som ble sagt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ut som de ligger ganske likt på utviklingen :) O gjør det samme som din gutt.

Vi skal ha samtale i morgen. var det Kjedelig eller helt ok? Jeg er ikke kristen, Så..døper O for at han skal slippe å døpes som tenåring dersom han finner ut at han er kristen, og for at det er en flott tradisjon. Så dette med gudstjeneste og prekener er ikke helt i min gate, men det er nå så. :)

Mener å huske at dere er kristne? Så da kunne du vel relatere litt mer til det som ble sagt? :)

Ja, vi er kristne, så vi døyper på grunn av det :) Vi var faktisk litt overraska etter samtalen, for vi forventa litt meir sånn "kvifor vil de døype? Kva betyr ein dåp?"-samtale.. Men det var mest gjennomgang av sjølve seremonien og det formelle, når vi skulle møte opp, gangen i gudstjenesta, kven som skal vere fadrar. Og så var vi inne i kyrkja og fekk sjå dåpssakrestiet (rommet vi skal møte opp i og vere i til inngangsprosesjonen) og så var vi framme ved alteret og døypefonten.

Det var ein heilt ok samtale, og for vår del var det sånn sett greit å ikkje diskutere kvifor vi vil døype. Vi tenkte kanskje at det er fordi presten veit kven vi er og dermed kvifor vi vil døype?! Kanskje det hadde vore annleis viss han ikkje visste kor vi står, sånn religiøst sett. (Vi bur på ein såpass liten plass at vi møter presten både titt og ofte :) )

Samtalen varte ca 1 time, så det var overkommelig :) For oss, ikkje for M..han vart grinete og måtte sove litt, sånn halvveis :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Gled deg til den perioden hvor M spiser fast føde, de bleiene lukter voooondt! :fnise: Så godt at mannen din så hvor slitsomt det var å passe M. Blir spennende for forloveden i morgen.. :sjenert:

Det høres ut som det blir en fin dåp. Vi velger å ikke døpe C da hverken jeg eller faren hennes er religiøse og det ikke er tradisjon i familien min eller hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gled deg til den perioden hvor M spiser fast føde, de bleiene lukter voooondt! :fnise: Så godt at mannen din så hvor slitsomt det var å passe M. Blir spennende for forloveden i morgen.. :sjenert:

Det høres ut som det blir en fin dåp. Vi velger å ikke døpe C da hverken jeg eller faren hennes er religiøse og det ikke er tradisjon i familien min eller hans.

Huff ja, dei bæsjebleiane ser eg IKKJE fram til :fnise: Håper det går bra for forloveden din i morgon :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikkje alle netter som er like gode.. Han har hatt nokre sånne dei siste par vekene, der han legg seg ca kl 19, våknar ca kl 20 og vil ha litt mat, våknar kl 24 (eller seinare) og får litt mat. Og i natt: kl 3.30, 5 og 6.30. Og akkurat det er litt slitsomt, for han framleis bruker ei stund på å bli ferdig å ete (eg lurer på om han våkner raskt fordi han kanskje ikkje får ligge lenge nok på forrige mating? Fordi mammaen er trøtt som ei strømpe og vil sove fort.. :sjenert: ). Eg syns i alle fall det er litt kort å sove frå 4-5 og frå 5.30-6.30.. :sovne:

Trur eg skal sove saman med han no kl 8.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...