Gå til innhold

Mamma for andre gong :)


silverdoe

Anbefalte innlegg

De blir så veldig mye mer "spennende" når de blir mer bevisste. Blir M også veldig konsentrert når han forteller om det han har sett og gjort`? C blir det skjønner du, såpass at øynene nesten går i kryss..

Håper dere får gode kjøttkaker til middag (tviler ikke på at de ikke er velsmakende. :fnise:)

Ja, han blir veldig fokusert og kikkar intenst på meg :) Artig å ha sånne samtalar, gler meg til han begynner å seie skikkelege ord også :) Men foreløpig er han veldig søt når han lagar sånne lyder, så eg skal nyte tida med han no :)

Det vart ikkje kjøttkaker til middag likevel.. :sjenert: Eg hadde ikkje alle ingrediensane :fnise: Så i dag skal eg kjøpe det inn, så eg kan lage i morgon :jepp: For i dag blir det potetball saman med svigermor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Då har eg vore på butikken, og *iiik* der var tilbud på smågodt! 5,90kr pr hekto! :daane: JA, eg kjøpte litt! Men NEI, eg skal ikkje ete det i dag! Eg skal vente til laurdag :jepp:

Men fekk kjøpt inn ingredienser til kjøttkaker, så då blir det kjøttkaker i brunsos til middag i morgon :) Fekk også kjøpt inn ingredienser til knekkebrød, som eg tenkte eg skulle prøve å bake no i helga :) Håper det blir godt :jepp:

No skal eg benytte anledninga medan M søv til å rydde litt før svigermor kjem :) Er heldigvis ikkje så mykje som skal til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger igjen et spor! :)

Det er så koselig når de er fornøyde og ligger og prater med oss. :) I dag tok ammingen litt lang tid, for O måtte hele tiden stoppe opp, smile og prate litt :fnise:

Kjøttkaker er kjempegodt! Her blir det stekt kyllingfilet i marinade med stekte grønnsaker og potetbåter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger igjen et spor! : )

Det er så koselig når de er fornøyde og ligger og prater med oss. : ) I dag tok ammingen litt lang tid, for O måtte hele tiden stoppe opp, smile og prate litt :fnise :

Kjøttkaker er kjempegodt! Her blir det stekt kyllingfilet i marinade med stekte grønnsaker og potetbåter. : )

Hei! :vinke: Kjekt med spor :)

Det er så søtt når dei stoppar opp i amminga :) M bruker ofte å stoppe opp viss pappaen kjem og begynner å prate til han. Då smiiiiler han og slepp puppen :fnise:

Den middagen haurtest god ut! :jepp: Eg skal lage kjøttkakene no, for no søv M :)

---------------------

Set og ser "Ekstrem Rengjøring" med Kim & Aggie no, hoho, håper vårt hus aldri blir sånn :ler: Det er så grusomt og ekkelt, men så mååå eg berre sjå på :fnise: Trur eg må sjå det før eg lager kjøttkakene ;)

I går la vi M i vogna litt før 22. Han hadde sove litt sånn til og frå heile kvelden, og var heldigvis stort sett i storhumør då svigermor var her :) Nokre blundar men ikkje skikkeleg soving i løpet av kvelden. Då vi la han rekna vi med han kom til å våkne før vi hadde sovna, men nei.. Vi la oss og sov, og då eg våkna av sutringa hans tenkte eg at klokka var 1-2.. Men den var 5.10! :hakeslepp: Då hadde han jammen sove leeeenge! Over 7 timar! Men det var litt deilig.. :sjenert:

Eg fekk forresten symaskina til svigermor i går! Det var snilt av ho :jepp: Ho er såpass gammal (svigermor altså) at sying er ikkje noko for ho lenger. Men ja, symaskina er jo også veldig gammal da :fnise: Ei Singer-maskin, tipper den er tja..40 år? :fnise: Men eg syns det er greit å få ei gammal maskin som eg kan øve meg på :) Eg kan ikkje å sy i det heile tatt, så eg syns det er heilt ok å sleppe å bruke 10000 på ei symaskin viss eg ikkje kjem til å bruke den noko særleg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttkaker my ass! :rasende::fnise: Eg er tydelegvis inga ny Ingrid Espelid Hovig, for dette vart ikkje noko særleg :ler: Farsa vart altfor flytande, så kjøttkakene hang ikkje saman.. Så då berre peisa eg alt saman oppi steikepanna og steikte det som vanleg kjøttdeig, og så får vi ha det saman med brunsos og poteter og gulrøter. Då blir det nok godt likevel :jepp:

Så får eg heller prøve med ny oppskrift ein annan dag :tommelsmil:

Dette teppet har eg forresten lyst å strikke! Må berre bli ferdig med dei to teppa eg held på meg no :fnise:

Ooooh, Ungkarskvinnen! Må sjå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den middagen vart forresten god altså! Berre så det er sagt :jepp: Eg bruker jo å klestre potetene og kjøttkakene, så det smakte som det uansett ;) Og mannen var storfornøgd :jepp:

I helga hadde eg besøk av mamma og pappa + dei to yngste brødrene mine :) Det var veldig kjekt :) Mannen min jobbar jo på laurdagar no for tida, travelt på jobb.. Så det var veldig fint å få selskap på laurdagen :) Pappa lista dørene ute i gangen, medan eg og mamma var nede i sentrum og trilla tur og handla litt :) Når mannen min kom heim laga vi til taco til alle saman :)

I dag var eg ein tur på helsestasjonen, for å prate litt om korleis eg har det. Og dei siste par vekene (sidan sist eg var der) har vore betre enn vekene før forrige gong, og det var helsesøstra glad for. Skal dit igjen om tre veker for vaksinering av M, og då kjem ho nok til å høyre med meg då også :) Spurde også om noko slags utslett M har fått i lysken, men ho visste ikkje heilt kva det kunne vere, for det var ikkje vanleg bleieutslett. Men eg skulle fortsette å smøre med sinksalve for å få vekk det raude, og sjå om blemmene/prikkane forsvinn også. Det plagar heldigvis ikkje M, ser det ut til :)

Ellers så ventar eg spent på nyheter frå bror min, for dama hans hadde termin no den 3., så no kan eg bli tante nååår som helst! :strix: Spennande!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ooooh, no ringte nettopp broren min og sa at no er dei på veg til sjukehuset! :strix: Ikkje lenge att no!

Ho har ein unge frå før, men det er første for bror min. Åh, så spent han må vere! :) Og stakkars dame, eg syns synd i ho når ho må ha det så vondt, men så er det sååå verdt det! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hørt "å klestre" før, men skjønner akkurat hva du mener - er nok det samme som når jeg "bråker" poteter, kjøttpudding og saus :fnise:

Åh det må være spennende å sklle bli tante ja! Det er jo på en måte det nærmeste man kan komme, uten å få unge selv liksom :gjeiper:

Synes synd i folk jeg kjenner som skal føde jeg også ja, nå etter jeg vet hvordan det er - men det finnes jo ikke noe i verden som er mer verdt hvert eneste sekund med smerte, enn det å føde sitt eget barn :rodmer:

Endret av Knøtteliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!

Trodde aldri jeg skulle si det, men misunner henne litt jeg :sjenert:

Er så fin opplevelse å gå gjennom en fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hørt "å klestre" før, men skjønner akkurat hva du mener - er nok det samme som når jeg "bråker" poteter, kjøttpudding og saus :fnise :

Åh det må være spennende å sklle bli tante ja! Det er jo på en måte det nærmeste man kan komme, uten å få unge selv liksom :gjeiper :

Synes synd i folk jeg kjenner som skal føde jeg også ja, nå etter jeg vet hvordan det er - men det finnes jo ikke noe i verden som er mer verdt hvert eneste sekund med smerte, enn det å føde sitt eget barn :rodmer :

Hehe, eg har aldri høyrt om å "bråke" potetene, men det kan høyres ut som om det er det same ja ;)

Huff ja, det var det vondaste eg nokon gong har opplevd, men også det største! Eg er innmari glad for å ha fått opplevd det, for det var så utruleg verdt det :jepp: Det er nok ein grunn til at vi sprø kvinnfolk gjer det om og om igjen :rodmer:

Så spennende!

Trodde aldri jeg skulle si det, men misunner henne litt jeg :sjenert :

Er så fin opplevelse å gå gjennom en fødsel.

Ja, det er ein kjempestor opplevelse og eg kjenner at eg misunner ho litt eg også, samtidig som det er veldig synd i ho ;) Men eg savner veldig det å gå gravid, og det å oppleve ein fødsel. Øyeblikket der M glei ut av kroppen min og slo opp augene var utruleg stort! :rodmer: Håper det ikkje blir aaaalt for lenge til neste gong :)

--------------------

Eg er verdas mest giddalause person, hehe :gjeiper: Eg har tenkt å bake knekkebrød, og eg har tenkt på det i ei veke no :fnise: I morgon skal eg! :jepp: Må gjere det medan M søv, og no våknar han nok snart for mat :)

Mamma kjøpte forresten dåpsgåve frå ho og pappa i helga; ei dåpsskei og gaffel i sølv :) Veldig fint - denne skeia og denne gaffelen. Det fins kniv, servise, sølvkrus etc også i same serien, eg syns dei var søte (eg var med å plukke ut). Viste det til mannen min og han likte dei også veldig godt <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> Frå svigermor har vi funne denne ramma som vi tenkte ho kunne kjøpe :) Graveringa trur eg vi tek etter dåpen, både på bestikket og ramma. Dumt å få tre graverte skeier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her kaller jeg det for krakking. Bare at jeg gjør det ikke med kjøttkaker, men med fiskeboller :P

Spennende å skulle bli tante! Jeg savner også å gå gravid, føde og å holde helt ny baby. Men vil ikke ha de første to månedene tilbake. DEt var så tungt og fælt med mange timer magevondt hver kveld. Er absolutt ikke klar for et til barn, nei. Er glad det er noen år til neste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her kaller jeg det for krakking. Bare at jeg gjør det ikke med kjøttkaker, men med fiskeboller :P

Spennende å skulle bli tante! Jeg savner også å gå gravid, føde og å holde helt ny baby. Men vil ikke ha de første to månedene tilbake. DEt var så tungt og fælt med mange timer magevondt hver kveld. Er absolutt ikke klar for et til barn, nei. Er glad det er noen år til neste. :)

Hehe, kjært barn har mange namn ;) Eg klestrar/bråker/krakker fiskeboller også ;)

All ære til deg som har holdt ut med unge med mykje vondt i magen! :klemmer: Det kan ikkje vere lett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Så koselig å bli tante! Er bare filletante for kusina mi sin gutt, og blir vel en stund til jeg blir "the real deal". Savner det å gå gravid, og det å føde. Bare det å se C for første gang får hjertet til å smelte.

Blir vel en stund til neste gang, vil gjerne få bli ordentlig kjent med C. :jepp:

:sjenert: Hva er det å krakke/klestre/bråke fiskeboller? :klo: Rare uttrykk for en østlending.

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

Å mose maten med gaffel :P på en måte..

Haha, tenkte meg det var noe sånt. :fnise: DA ble jeg litt klokere. Desverre er østlandsdialekta litt kjedelig på enkelt områder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her kaller jeg det for krakking. Bare at jeg gjør det ikke med kjøttkaker, men med fiskeboller :P

Spennende å skulle bli tante! Jeg savner også å gå gravid, føde og å holde helt ny baby. Men vil ikke ha de første to månedene tilbake. DEt var så tungt og fælt med mange timer magevondt hver kveld. Er absolutt ikke klar for et til barn, nei. Er glad det er noen år til neste. :)

Jeg også...... :rodmer::sukk: (ikke det å være høygravid dog.. men sånn "midt i mellom gravid" :jepp: )

Og den følelsen det var å føde..det var jo bare en så vanvittig opplevelse!! Har enda ikke klart å komme på noe ord som kan beskrive en fødsel :gjeiper: Og jeg synes helt ærlig at det er VELDIG rart at noe som er så innerst inni hampen forferdelig vondt, skal være det mest fantastiske jeg har opplevd :klo:

På ene siden har jeg fødselen såpass friskt i minne enda at jeg er ikke fristet til å gjøre det igjen enda, men på andre siden så kunne jeg skvisa ut ungen om og om igjen - bare for å oppleve den følelsen igjen. Forstå meg den som vil :fnise:

Endret av Knøtteliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så koselig å bli tante! Er bare filletante for kusina mi sin gutt, og blir vel en stund til jeg blir "the real deal". Savner det å gå gravid, og det å føde. Bare det å se C for første gang får hjertet til å smelte.

Blir vel en stund til neste gang, vil gjerne få bli ordentlig kjent med C. :jepp :

:sjenert : Hva er det å krakke/klestre/bråke fiskeboller? :klo: Rare uttrykk for en østlending.

Ja, tante er også koseleg :) Eg er tante frå før av, til mannen min sine nevøar og nieser, men alle dei er på min alder, frå eit par år eldre til ca 5 år yngre, så det blir ikkje heeeeilt det same :fnise: Dei kallar meg ikkje "tante" endå, for å seie det slik :gjeiper:

Det var ein utruleg opplevelse å få M på brystet for første gong, og berre oppleve at alle smertene og alt strevet var SÅ verdt det :rodmer:

Eg har forresten ein venninne som var skikkeleg misunnleg på meg då vi gjekk på universitetet, fordi eg som skreiv nynorsk kunne skrive så mange fleire kule ord enn ho som skreiv bokmål, slik at oppgåvene høyrtest så fancy ut :fnise:

Jeg også...... :rodmer : :sukk : (ikke det å være høygravid dog.. men sånn "midt i mellom gravid" :jepp : )

Og den følelsen det var å føde..det var jo bare en så vanvittig opplevelse!! Har enda ikke klart å komme på noe ord som kan beskrive en fødsel :gjeiper : Og jeg synes helt ærlig at det er VELDIG rart at noe som er så innerst inni hampen forferdelig vondt, skal være det mest fantastiske jeg har opplevd :klo :

På ene siden har jeg fødselen såpass friskt i minne enda at jeg er ikke fristet til å gjøre det igjen enda, men på andre siden så kunne jeg skvisa ut ungen om og om igjen - bare for å oppleve den følelsen igjen. Forstå meg den som vil :fnise :

Ja, ingen ord kan beskrive ein fødsel, SÅ vond var den og SÅ fantastisk var den! :rodmer: Det er ein utruleg intens følelse, og eg skjønner deg veldig godt at du ikkje vil føde heilt enda, men likevel kunne ha født han om og om igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu, eg vart tante i går! :strix: :strix: :strix:

Lille S vart fødd utpå ettermiddagen, i 17-tida trur eg :) Ho var 4040 gram og 52 cm! Eg gler meg til å treffe både ho, bror min og dama hans! Håper vi får treffe dei på torsdag, for då skal eg til tannlegen, som ikkje ligg så langt frå der dei bur ;) Då kan vi stikke innom og sjå på både babyen og huset dei har kjøpt :)

Har strikka ei jakke (hehe, for fleire år sidan.. :sjenert: ) i gammalrosa, men sidan eg fekk gut, så kan dei få den i gåve :) Kanskje eg kan kjøpe ein fin kjole og ha attåt :jepp:

Hurrahurrahurra!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Gratulerer så mye! :strix:

Så herlig med ei lita niese! Høres ut som silverdoe er ei skikkelig stolt tante! :jepp: Gratulerer så mye, igjen!

Jeg har litt problemer med nynorsken, skulle egentlig ikke hatt det da jeg gikk på videregående (er to-språklig og da kan man søke fritak). Ikke det at det ikke er fint, men jeg slet virkelig med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! :strix:

Så herlig med ei lita niese! Høres ut som silverdoe er ei skikkelig stolt tante! :jepp: Gratulerer så mye, igjen!

Jeg har litt problemer med nynorsken, skulle egentlig ikke hatt det da jeg gikk på videregående (er to-språklig og da kan man søke fritak). Ikke det at det ikke er fint, men jeg slet virkelig med det.

Tusen takk! :hoppe: Det blir mitt første "skikkelege" tantebarn, så eg er nok litt stolt ja ;)

Skjønner at nynorsk kan vere litt trøblete når du er tospråkleg ja.. Eg meistrar bokmål ganske bra også, men har alltid hatt nynorsk som hovudmål og syns også at det er finast ;) Men her inne skriv eg litt samnorsk til tider, eg er ikkje den som er megakonservativ når det gjeld nynorsken. Eg skriv f.eks. ikkje hugleik i staden for kjærleik, freistar i staden for prøver eller tykkjer i staden for syns :fnise: Folk må jo få forstå meg :fnise:

-----------------

No prøver eg å bake knekkebrød.. Håper på større suksess enn kjøtkakene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...