Gå til innhold

Mamma for andre gong :)


silverdoe

Anbefalte innlegg

Slitsom natt i natt!

Det var slitsom å få han til å legge seg også, brukte 1,5 time frå kveldsstellet starta til han hadde sovna. Då måtte vi ty til Nan også, for puppane mine var heilt tomme, og han var ikkje fornøgd. Men så sov han da, frå 20.30 til 1.55, og då starta rabalderet igjen. Då fekk han pupp og det såg ut til å gå greit, men så våkna han då eg la han nedatt..og holdt det gåande til litt over 4. Då la vi han mellom oss, for då såg vi at han var veldig trøytt. Og der sovna han endeleg, og sov til 7.45. Trøytt mamma og sikkert trøytt pappa også, for han stod opp i halv 4-tida saman med meg (men han fekk jo heldigvis sove nokonlunde fra 2 til 3.30 da). Skulle ønske eg kunne :sovne: , men det er ikkje eg som bestemmer ;)

Ellers så ser det ut til å bli ENDA meir jobb på mannen, for sjefen er misfornøgd med at han tek ut pappaperm ein gong i veka og gir indirekte hint om det, og pøser likevel på med meir ting som mannen min må gjere ferdig, og som han då må gjere ferdig på 4 arbeidsdagar i staden for 5. Og av dei 6 (?) fredagane mannen min har hatt fri, så har sjefen tatt kontakt likevel. Eg liker ikkje sjefen hans! :kjefte:

(Og eg syns det er slitsomt å vere åleine med M i 12 timar kvar dag..det er så godt når mannen endeleg kjem heim og kan avlaste litt.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes veldig slitsomt ut..Pleier det å være sånn på nettene, eller?

Jobbe mannen din 12 timer hver dag? Det er lenge..Skjønner du blir sliten da ja, og føler for litt avlastning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes veldig slitsomt ut..Pleier det å være sånn på nettene, eller?

Jobbe mannen din 12 timer hver dag? Det er lenge..Skjønner du blir sliten da ja, og føler for litt avlastning.

Nei, det er heldigvis ikkje sånn kvar natt! Det er sjeldan han gjer sånn om nettene, men han bruker vanlegvis å våkne 1-2 gongar om natta for mat, og det er jo greit nok så lenge han sovnar igjen. Men i natt gjorde han ikkje det.. Men då vi sat på stova og prøvde å bysse litt, så bæsja han skikkeleg masse, så det kan jo hende han har jobba litt med magen, og det har holdt han våken.

Frå mannen min køyrer på jobb og til han kjem tilbake tek det ca 12 timar.. han står opp 5.30, køyrer ca 6.10, er på jobb kl 7 (som er ein time tidlegare enn det han treng, han skal eigentleg begynne kl 8, men får ein time overtid på morgonen, for han treng tida), er ferdig kl 16, går på fjellet ein tur ca 70 minutt på veg heim, og er heime ca 18.15. Han hadde ei periode i januar og februar der han ikkje var heime før 20-21-tida, og det var i alle fall lenge, syns eg. Og så rekk han så lite av M si våkentid, for M legg jo seg i 19-tida. Syns det er slitsomt, men det er ikkje så mykje å gjere med det :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er heldigvis ikkje sånn kvar natt! Det er sjeldan han gjer sånn om nettene, men han bruker vanlegvis å våkne 1-2 gongar om natta for mat, og det er jo greit nok så lenge han sovnar igjen. Men i natt gjorde han ikkje det.. Men då vi sat på stova og prøvde å bysse litt, så bæsja han skikkeleg masse, så det kan jo hende han har jobba litt med magen, og det har holdt han våken.

Frå mannen min køyrer på jobb og til han kjem tilbake tek det ca 12 timar.. han står opp 5.30, køyrer ca 6.10, er på jobb kl 7 (som er ein time tidlegare enn det han treng, han skal eigentleg begynne kl 8, men får ein time overtid på morgonen, for han treng tida), er ferdig kl 16, går på fjellet ein tur ca 70 minutt på veg heim, og er heime ca 18.15. Han hadde ei periode i januar og februar der han ikkje var heime før 20-21-tida, og det var i alle fall lenge, syns eg. Og så rekk han så lite av M si våkentid, for M legg jo seg i 19-tida. Syns det er slitsomt, men det er ikkje så mykje å gjere med det :sukk:

Høres slitsomt ut at mannen jobber så mye ja. Samboeren min jobber overtid med jevne mellomrom og er borte fra 07 (eller 06 om han velger å begynne tidligere) og hjemme mellom 17-19. Vanlige dager er 7-15. Merker stoooor forskjell de dagene han jobber overtid og er glad det ikke er hver dag for å si det sånn.. Synes det er trist de dagene han ikke treffer knøttet (eller får 15 min sammen med han) pga jobb.

Men forstod jeg rett, mannen din går en fjelltur etter jobb? Hver dag? :klo: Det var jo sprekt. Det hadde ikke kjæresten giddet etter en overtidsdag :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres slitsomt ut at mannen jobber så mye ja. Samboeren min jobber overtid med jevne mellomrom og er borte fra 07 (eller 06 om han velger å begynne tidligere) og hjemme mellom 17-19. Vanlige dager er 7-15. Merker stoooor forskjell de dagene han jobber overtid og er glad det ikke er hver dag for å si det sånn.. Synes det er trist de dagene han ikke treffer knøttet (eller får 15 min sammen med han) pga jobb.

Men forstod jeg rett, mannen din går en fjelltur etter jobb? Hver dag? :klo: Det var jo sprekt. Det hadde ikke kjæresten giddet etter en overtidsdag :gjeiper:

Ja, eg også syns det er litt leit når mannen min jobber såpass lenge at han kjem heim like før M skal legge seg.. Og eg tipper M syns det er kjekkare å få sjå fleire fjes enn mitt i løpet av ein dag :)

Han går på fjelltur etter jobb ja, og prøver å få til ein tur kvar dag mandag til torsdag. Stopper på vegen heim og går på ein liten topp i nærleiken :) Vi må bli flinkare å trene, nemlig :fnise: Og han liker veldig godt å gå på fjellet.

Men i dag var eg egoistisk og spurde om han kunne vere så snill å kome rett heim, utan fjelltur.. Eg har vore litt sliten i dag, både vondt i ryggen og trøytt, sikkert litt pga natta, og litt fordi M var veldig surete i stad, ville ikkje sove, ville ikkje ha pupp (men vart sur når han ikkje fekk pupp), ville ikkje leike i babygym, ville ikkje sitje i fanget, ville ikkje stå i fanget. Alt var gale. Til slutt varma eg litt Nan som han slurpa i seg i store mengder (det var tydelegvis noko gale med puppen min) og så byssa eg han litt og så sovna han eeeendeleg! Håper han søv ei lita stund no da, for luren hans tidlegare i dag var på berre 20 minutt.

Men mannen ville gjerne kome heim, snille han :rodmer: Då kan eg snike meg til ein lang dusj og få slappa av litt :) Så då kjem han 16.50 i staden for 18.15 - stor forskjell! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

Her har mannen begynt å jobbe til fire, før det var han hjemme tre hver dag!

Og frøkna legger seg jo ikke før 23, så de får nok av tid!

Og til tross for det hadde det vært godt med mer avlastning...

Jeg forstår godt hvordan du har det, 12 timer er LENGE!

Man elsker de små, men det er deilig å slippe også. Og å få prate med andre mennesker som SVARER :gjeiper:

Forresten supert at han kom hjem! :jepp:

Kan tenke meg det gjorde veldig godt :klemmer:

Endret av frøken am
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har mannen begynt å jobbe til fire, før det var han hjemme tre hver dag!

Og frøkna legger seg jo ikke før 23, så de får nok av tid!

Og til tross for det hadde det vært godt med mer avlastning...

Jeg forstår godt hvordan du har det, 12 timer er LENGE!

Man elsker de små, men det er deilig å slippe også. Og å få prate med andre mennesker som SVARER :gjeiper:

Forresten supert at han kom hjem! :jepp:

Kan tenke meg det gjorde veldig godt :klemmer:

Ja, det blir faktisk slitsomt i lengda å vere såpass lenge åleine med babyen. Eg føler at alt eg gjer er å prate babyspråk, gi pupp, leike med han og andre babyrelaterte ting. Vil eg f.eks. strikke må eg pent sitje saman med han ved babygymmen :fnise:

Eg er jo uendeleg glad i lille M, men samtidig så er det sååå godt å få kvile armar og rygg litt av og til.. :)

Det var veldig fint av han å komme heim :jepp: Klart han ville gjere det for ho som han elska, skreiv han :hjerte: Eg vart så letta eg nesten grein :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt han kom hjem.. :)

Jeg hadde ikke orket at kjæresten skulle gå lang tur etter jobb hver eneste dag. :gjeiper:

Hoff, sånne dager er slitsomme, da! Kanskje han holder på å få tenner, siden det er både slitsom natt og slitsom dag? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt han kom hjem.. :)

Jeg hadde ikke orket at kjæresten skulle gå lang tur etter jobb hver eneste dag. :gjeiper:

Hoff, sånne dager er slitsomme, da! Kanskje han holder på å få tenner, siden det er både slitsom natt og slitsom dag? :klo:

Ja, det var veldig godt han kom heim, for i går trengte eg det :) Følte meg litt egoistisk at han måtte droppe fjellturen sin, men det var så deilig at han kom heim litt tidligare. Fjellturane er hans trimmetid, det er ikkje så lett å få tid til det med ein liten ein i hus :gjeiper: Men det blir lange dagar når han går tur ja..

M held definitivt på å få tenner, eg trur faktisk eg ser tre prikkar nede, og i alle fall to! Ingen oppe, foreløpig. Men eg mistenker at det kanskje også kan vere fordi han har begynt å få smaksprøver på skikkeleg mat..? Kan det spele inn, skal tru? :vetikke:

---------------------------

Natta i natt var relativt bra (i alle fall i forhold til i går natt!), men vi brukte lang tid på å legge han i går kveld. Måtte prøve to gongar, for først var han trøytt allereie 18.10, men ville ikkje sove. Så då holdt vi han oppe litt til, han sat i vippestolen medan vi åt middag, og 19.35 prøvde eg igjen. Kl 20.15 sovna han endeleg nok til at eg kunne legge han frå meg, då hadde eg både fora han og byssa han leeeeenge. Han låg berre og halvsov, med nesten attlatne auge og sutta på smukken sin. Men til slutt sovna han :) Våkna for mat ca 21.45 og ca 0.30. Og etter det sov han til 5.45, og då var det morgon meinte han.

Så sjølv om han legg seg ein time seinare så søv han ikkje ein time lenger :)

Men han ville ha luren sin allereie kl 7, og då sov vi til 8.45 (eg sov saman med han), så det gjorde godt :)

Ellers så har vi gått trilletur i 1 time i dag, i nyyydeleg vårver! Skikkeleg herleg! Skulle ønske det held seg sånn til sommaren (såklart med stigande temperatur).

Har også funne ut at lyden av blenderen kan leggast til på lista over lydar M grin av :fnise: Det var visst ingen kjekk lyd nei. Måtte trøste litt, og så la eg han inne på rommet sitt under uroa, så fekk han høyre litt Bach og Mozart medan eg laga smoothien min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt i dag, M bestemte seg for å vere våken frå 3.25 til 4.45, snork! Ikkje kjekt, spesielt ikkje når eg søv så lett og mannen snorkar, slik at eg generelt søv dårleg. Då er det ekstra ille å måtte vere våken i ca 1,5 time midt på natta. Eg fekk han heldigvis til å sovne igjen, men han våkna igjen kl 6.50 og då var det på tide å stå opp.

Han har også hatt nokre tilfeller av puppenekt dei siste dagane, og berre hyler om eg tilbyr puppen. Flaska derimot, den tek han. :( Så no er eg tom for Nan, så eg må på butikken etterpå og kjøpe inn meir, i tilfelle han nektar fleire gongar. Føler også at eg av og til går "tom" i puppane mine, og eg håper eg ikkje er i ferd med å miste mjølka. Hadde eigentleg håpt å amme til han er 6 mnd. Men kan hende eg skal prøve å gi han litt graut, for han våknar opp til 3 gongar pr natt, og det syns eg er litt slitsomt.

Jaja..helga var fin da :)

På laurdag var vi ein dagstur til gården vår, sånn at mannen fekk laga til eit tilhengjarlass med ved :) Eg sat inne og passa M og strikka :gjeiper: Det utrulege skjedde medan vi var der; eg klarte å prate M i søvn :fnise: Det var tid for luren hans og han hadde fått pupp og så la eg han i armkroken og prata til han og fortalte han heile livshistoria hans og kor glade vi er i han, og kva planar vi har for framtida. Og vips, så sovna han :fnise:

Han har også verkeleg fått dreisen på å rulle frå rygg til mage, så no snur han seg slik han vil (og no blir det verkeleg skummelt på stellebordet!!). Han har også fått smaken på strømpene sine, og no også tærne sine :fnise: Viser meg titt og ofte kor mjuk han er og puttar føtene i munnen :rodmer: Søtingen min!

Og tenk at i dag er det 5 mnd sidan han vart fødd! Allereie! Eg syns tida går så fort! Men eg er så glad for at det var akkurat han som gøymde seg inne i magen min :rodmer: Tenk, så heldige vi er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg nettopp begynt med grøt, nettopp pga det du sier. O har begynt å våkne oftere, men i tillegg spiser han i en eeevighet før han er klar for å sove igjen. Så jeg håper grøten skal gjøre susen. :) Litt synd da, for jeg som deg, ønsket å vente med grøt til seks måneder. Menmen. Litt over fem måneder i alle fall. :)

Hihi, han syntes sikkert det var kos å ligge og høre på stemmen din. :) Veldig koselig. :)

Hurra for fem måneder! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg nettopp begynt med grøt, nettopp pga det du sier. O har begynt å våkne oftere, men i tillegg spiser han i en eeevighet før han er klar for å sove igjen. Så jeg håper grøten skal gjøre susen. :) Litt synd da, for jeg som deg, ønsket å vente med grøt til seks måneder. Menmen. Litt over fem måneder i alle fall. :)

Hihi, han syntes sikkert det var kos å ligge og høre på stemmen din. :) Veldig koselig. :)

Hurra for fem måneder! :strix:

Ja, hurra! :strix:

Skulle ønske eg kunne drøye det litt lenger ja, med å gi måltid.. Men det kan virke som om det av og til blir for lite, så eg må vel berre gi litt.

-----------------

I natt sov M på rommet sitt heile natta (bortsett frå då han la seg til vi la oss, då flytta eg han over), og våkna ca halv seks i dag tidleg. To nattammingar, kl 0.30 og 2.45, håper han snart går over til å sove litt lenger og kuttar ut eine amminga. Og så brukte vi laaang tid på å få han til å sovne..ca 1,5 time. Det har vore sånn den siste veka, veit ikkje kvifor. Kan kanskje ha noko med tenner å gjere, ser at han er litt raud nede no, og det kjem stadig meir kvitt opp.

Han er også blitt veldig flink til å rulle over på magen, og han løfter også litt på rompa der han ligg :fnise: Sikkert kjipt å ikkje komme seg nokon plass :fnise:

Fekk forresten Sparkjøppakken min i dag, bestilte nemlig ein slik dress som han kan ha i dåpen til niesa vår no på søndag, og til 17. mai. Tippar han blir ein kjekkas i denne :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så kjipt at dere også har det sånn.. :sukk: Det må være noe med alderen, kan jo ikke være tilfeldig at nesten alle på norvembertråden har det slik.. :gjeiper:

Kjempefin dress! Jeg har handlet for nesten 1000 kr på sparkjøp i dag.. :flau: Men alt var på salg, da!

Satser for bra kveld og natt for oss begge! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den dressen kjøpte jeg til knøttet til dåpen, pluss at jeg hadde slips og lakksko til - skikkelig kjekkas :rodmer:

Overbevist om at alt tullet med leggingen har mye med tennene å gjøre her i gården iallefall... Ser ikke tennene enda, men han har fått tydelige klumper på hjørnetennene nede og det virker hardere akkurat der høyre fremtann nede skal komme... håper igrunnen at de kommer igjennom snart (selv om jeg gruer meg og!), så han slipper å plages så lenge.

Endret av Knøtteliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så kjipt at dere også har det sånn.. :sukk: Det må være noe med alderen, kan jo ikke være tilfeldig at nesten alle på norvembertråden har det slik.. :gjeiper:

Kjempefin dress! Jeg har handlet for nesten 1000 kr på sparkjøp i dag.. :flau: Men alt var på salg, da!

Satser for bra kveld og natt for oss begge! :nigo:

Ja, det har sikkert noko å gjere med alderen..tenner, utvikling, etc. Ser tydeleg at noko er i ferd med å komme opp, men han er ikkje så grinete sånn til vanleg, mest når han skal legge seg. I dag våkna han frå siste lur 15.45, så han var trøytt allereie 17.30. Det vart DET rabalderet medan vi åt middag, ALT var gale og han berre sura.. Så då måtte vi berre legge han, men det tok jo over 1 time, så klokka vart 18.30 likevel, og det var ikkje så gale. Men eg frykter han våkner tiiiidlig i morgon! :sukk:

Mykje fint du hadde bestilt :jepp: Når det er salg er det viktig å handle mykje ;) Eg har sånne raid av og til :fnise: Denne gongen var eg flink og bestilte berre den søte dressen + putefyll til noko strikkating (eg har strikka ein ball til M :gjeiper: ) som eg må fylle :)

Hittil er kvelden heldigvis god! :)

Den dressen kjøpte jeg til knøttet til dåpen, pluss at jeg hadde slips og lakksko til - skikkelig kjekkas :rodmer:

Overbevist om at alt tullet med leggingen har mye med tennene å gjøre her i gården iallefall... Ser ikke tennene enda, men han har fått tydelige klumper på hjørnetennene nede og det virker hardere akkurat der høyre fremtann nede skal komme... håper igrunnen at de kommer igjennom snart (selv om jeg gruer meg og!), så han slipper å plages så lenge.

Åh, tenker han var kjempesøt! :rodmer: Vi har ikkje slips og sko da, men han blir nok ein staskar likevel ;)

M held også på å få ei hjørnetann, og det begynner å vise litt. Og humøret vart ikkje betre av at han absolutt ville hjelpe å styre skeia inn i munnen og traff rett på tannkjøttet..då vart det hyling, stakkaren :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som spådd vart det ein tidleg morgon, kl 5.45 ville han stå opp. Men då fekk eg helse på mannen før han stakk på jobb (han står opp 5.30 kvar dag han, så eg skal ikkje klage sånn kjempemasse :gjeiper: Men han er ikkje våken to-tre gongar pr natt da) :)

To nattammingar i natt, og den siste gongen søv han så lett at eg turde ikkje gå utatt på rommet hans med han, så då fekk han sove mellom oss siste del av natta :) Er jo litt koseleg det da :)

Skal ut på trilletur når det er tid for neste lur, ca kl 10. Eg har verkeleg fått sansen for trilling no, kanskje det er det fine vårveret som gjer det, og at vi er skikkeleg motiverte for å kome i betre form og miste ein del kg (eg har tatt av meg 2,1 kg denne veka! :tommelsmil: ) :)

Når mannen kjem heim i kveld, så har han langfri :hoppe: Han må riktignok jobbe heimanfrå ein del, med reknskap som MÅ bli ferdig, men han er i det minste heime :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

No er eg spent.. siste luren til M var ferdig i 15-tida..så no kl 17.45 vart han trøtt, han fekk litt mat, sutra litt og sovna ca kl 18. Så no er eg rett og slett spent på om dette er natta-søvnen, eller om han våkner igjen.. Og viss det er nattasøvnen, når våkner han i morgon tidleg?! Mitt stalltips: ca kl 5 :gjeiper: Jaja :)

No kjem mannen snart heim, og så er det langhelg, men eg skal prøve å snike meg til litt nett-tid innimellom ;)

God helg! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig flink du er, 2,1 kg er ikke værst. Jeg har veiedag i morgen. Spent.. :)

Håper han sover lenger enn til fem. Vet godt hvor slitsomt det er, så.

Heldige dere er som får langhelg. Hva skal dere gjøre da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper M er snill og sover litt lengre enn 5, da..... :sleeping:

Det er ikke noe gøy med leggeproblemer, men vi får trøste oss med at vi er flere i samme båt :gjeiper: Missforstå meg rett, men det er godt å vite at man ikke er alene om frustrasjonen! :jepp:

Jeg prøver å fokusere på at han er flink til å sove på natten, når jeg endelig har fått han til å sovne. Kunne alltid vært værre, hører jo på småbarnstreffet om de som aldri sover liksom...... :natti:

God langhelg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sov heilt til kvart over 6, MEN, han var våken frå 2.15 til 3.45. Snork! Blir trøtt som ei strømpe av det, og skulle såklart ønske han sov enda litt lenger på morgonkvisten, men det er ikkje så mykje å gjere med det.. Jaja :) Det er jo på ein måte godt at vi er fleire om samme problem ja ;) Så er vi ikkje heilt åleine om frustrasjonane :)

I langhelga skal vi ikkje gjere noko spesielt, vi blir berre heime. Søndag skal vi i barnedåp til niesa vår, men ellers så skal mannen jobbe litt heimanfrå, så vi blir heime :) Kanskje vi rekk litt oppussing og rydding :) I morgon skal eg bake Oreokake til dåpen :) Då treng eg hjelp frå mannen min til å passe M, så eg håper det går bra :)

Håper de også får ei god helg saman saman med familiane dykkar! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...