Gå til innhold

Januarbarn


Miss Lemon

Anbefalte innlegg

:hallo:

Graviditetsdagbok må man ha! Terminen er 27. januar, og jeg er 15+6 i skrivende stund. Formen er fin, og humøret på topp (not! hormonene regjerer, tenker jeg vi sier).

:gravid:

Velkommen innom!

gvERp2.png

Endret av Miss Lemon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, og velkommen hit begge to! :hallo:

Termin tre dager etter, ja! Det er bra, alltid gøy å følge de som har termin tett inntil en selv. Har du graviddagbok, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og velkommen hit begge to! :hallo:

Termin tre dager etter, ja! Det er bra, alltid gøy å følge de som har termin tett inntil en selv. Har du graviddagbok, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Gratulere med spire :)

Selv har jeg termin dagen før deg, så det er ganske tett. De 3 ukene til UL, kommer til å gå kjempe fort, det er jeg sikker på. Syns ikke det er lenge siden jeg satt med en posetiv test! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin tre dager etter, ja! Det er bra, alltid gøy å følge de som har termin tett inntil en selv. Har du graviddagbok, eller?

Nei, jeg har nok ikke somlet meg til å lage noe dagbok :sjenert:

Hvordan er formen din da? Har du kjent noe til den lille?

Jeg har merket lite til svangerskapet så langt. Vært litt trett og blitt "uggen" i magen dersom det går lenge mellom jeg spiser. Den siste tiden har jeg ikke kjent noe spesielt. Skal bli godt å komme på UL og få en bekreftelse på at jeg er gravid, og at de 4 positive testene ikke har lurt meg. :gjeiper: 3 uker igjen til UL for meg også nå :jepp: Gleder meg til å kjenne spark :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...