Miss Lemon Skrevet 9. august 2010 #1 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Graviditetsdagbok må man ha! Terminen er 27. januar, og jeg er 15+6 i skrivende stund. Formen er fin, og humøret på topp (not! hormonene regjerer, tenker jeg vi sier). Velkommen innom! Endret 9. august 2010 av Miss Lemon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lemon Skrevet 9. august 2010 Forfatter #2 Del Skrevet 9. august 2010 UL om tre uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 9. august 2010 #3 Del Skrevet 9. august 2010 spennende med snart ul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luva Skrevet 9. august 2010 #4 Del Skrevet 9. august 2010 Hei Termin 3 dager etter deg jeg, 30.januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lemon Skrevet 9. august 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 9. august 2010 Hei, og velkommen hit begge to! Termin tre dager etter, ja! Det er bra, alltid gøy å følge de som har termin tett inntil en selv. Har du graviddagbok, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lemon Skrevet 9. august 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 9. august 2010 Hei, og velkommen hit begge to! Termin tre dager etter, ja! Det er bra, alltid gøy å følge de som har termin tett inntil en selv. Har du graviddagbok, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskat Skrevet 10. august 2010 #7 Del Skrevet 10. august 2010 Hei! Gratulere med spire Selv har jeg termin dagen før deg, så det er ganske tett. De 3 ukene til UL, kommer til å gå kjempe fort, det er jeg sikker på. Syns ikke det er lenge siden jeg satt med en posetiv test! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luva Skrevet 10. august 2010 #8 Del Skrevet 10. august 2010 Termin tre dager etter, ja! Det er bra, alltid gøy å følge de som har termin tett inntil en selv. Har du graviddagbok, eller? Nei, jeg har nok ikke somlet meg til å lage noe dagbok Hvordan er formen din da? Har du kjent noe til den lille? Jeg har merket lite til svangerskapet så langt. Vært litt trett og blitt "uggen" i magen dersom det går lenge mellom jeg spiser. Den siste tiden har jeg ikke kjent noe spesielt. Skal bli godt å komme på UL og få en bekreftelse på at jeg er gravid, og at de 4 positive testene ikke har lurt meg. :gjeiper: 3 uker igjen til UL for meg også nå Gleder meg til å kjenne spark :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå