Gjest Jente Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Vi har bad og wc her og vi har ikke så mye oppbevaringsplass som skap og skuffer på disse to rommene. På wc har vi en kommode lignende med 5 skuffer, der har vi noe håndklær og kluter. Skuffene er ikke så store så de blir fort fulle. Var på skeidar forrige uke og kjøpte en liten kurv som jeg har bindene mine nedi. Ser ikke helt på det som noe negativt at det står framme sånn. Folk har vel sett bind før, og dessuten har vi ikke så mye besøk heller for utenom vår nærmeste familie. Hvor oppbevarer du bind/tamponger på bad/wc?
Sugerøret Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 hylle over do,med plass til doruller,våtservietter,tampax og andre ting.
sofie777 Skrevet 9. august 2010 #5 Skrevet 9. august 2010 Har en skuff i en liten seksjon rett foran do der slike "hemmelige" ting plasseres. Bor alene, men har ikke lyst å se på det hver gang jeg er der inne. Men da jeg først fikk mensen var do veldig lite (ikke sammen med bad) og da var det et garderobeskap med hyller utenfor dodøren der min mor hadde Sabaene sine (skaffet meg fort mine egne...). Litt kjedelig om en bare skulle inn og sjekke og så fant man ut at man måtte skifte likevel (var lite i begynnelsen) og så måtte ta på seg, eller ihvertfall trekke opp, buksen igjen for å ikke vise hele stasen for resten av familien.
Gjest Cupcakes Skrevet 9. august 2010 #6 Skrevet 9. august 2010 har en egen skuff i komoden på badet hvor slike ting oppbevares
Gjest Pucifer Skrevet 9. august 2010 #7 Skrevet 9. august 2010 Ligger gjerne noen bind og truseinnlegg i skapet under vasken, men når jeg har mensen så står det alltid en pakke på benken ved siden av vasken... Blir så vanskelig å få tak i det om det ligger i skapet når jeg sitter på do Bryr meg fint lite om folk ser at det står en pakke bind der.
Foods of Norway Skrevet 9. august 2010 #10 Skrevet 9. august 2010 I ei korg i skapet under vasken er alt sånt samla. Vi har heldigvis veldig mykje skapplass på badet, så det er i alle fall ikkje noko problem å finne plass til det. Synast ikkje det er noko særlig å ha det ståande framme, så alle kan sjå det. Men eg hadde ikkje tenkt over det om folk eg er på besøk med har det framme
AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #12 Skrevet 9. august 2010 I skapet på badet. Har do og bad hver for seg.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #13 Skrevet 9. august 2010 Har det i den nederste skuffen på skrivepulten min på rommet.
Stinelin Skrevet 10. august 2010 #14 Skrevet 10. august 2010 I en skuff under vasken. Selv om det stort sett er bare meg og kjæresten som er hjemme synes jeg det er greiest at det ikke står framme. Er en av den som synes det er greit at gutta ikke må ha innsyn i alt. Prøver å gjøre mensuka mest mulig normal, med mine vanlige rutiner med hårfjerning, og blondetruser som vanlig. Da føler jeg meg bedre og takler uka mye bedre. Min største skrekk er å bli forvandlet til ei lite tiltrekkende, sur kjerring i joggebukser, store "menstruser" og med bind liggende overalt Nå har jeg forøvrig gått over til menskopp, og har bare ei reservepakke med tamponger i en skuff.
Virvel Skrevet 10. august 2010 #15 Skrevet 10. august 2010 Har konvertert til menskopp, men både den og et par reservepakker med tamponger ligger i en kurv på badet sammen med alle de andre jentegreiene mine (sminke osv). Synes det er greit det ligger såpass tilgjengelig at gjester kan finne fram til det selv uten å måtte spørre, men likevel ikke midt i glaningen. (Har selv hatt en liten krisesituasjon mens jeg var på besøk hos en kompis, og etter å ha gjennomsøkt badet deres måtte jeg bite i det sure eplet og spørre om han visste hvor moren eller søsteren oppbevarte bind/tamponger - noe han selvsagt ikke hadde peiling på. ) 1
Miss Puddel Skrevet 10. august 2010 #16 Skrevet 10. august 2010 jeg har ikke noe skap eller hyller på do, (type gammeldags liten do, som ikke er i forbindelse med badet) så jeg har en tøypose hengende på en krok på veggen, med alt jeg trenger av bind og tamponger oppi.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå