Gå til innhold

får vi kirken mon tro...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sitter her og burde jobbe, men jeg er altså så utrolig spent. I morgen får vi vite om det er 100% sikkert at dagen blir den vi har bestemt, ønsker oss, har forkynt til alle og en hver og dessuten ordnet alt annet ut i fra.

Noen syns kanskje det er dristig å booke selskapslokale og fotograf når vi ikke har kirken, men det er jo det da at alt blir så fort bort bestilt. Vi hjelper muligens ikke til på dette området, men hva skal ei stakkars kommende brud gjøre??

Har ordna ganske mye.. det er da enda 10 mnd igjen (nesten da!) men jeg vet hvilken kjole jeg skal ha, lokalet er i boks, fotograf, forlovere, hotellet til gjester og bryllupsnatta vår er bestemt... menyen er ikke bestemt, men de grove skissene er her helt klart. Også har jeg kjøpt invitasjoner.... :D

Har jeg fikset for mye eller bør jeg ha panikk? (sikkert delte meninger om det da...) Men uansett så avhenger alt av hvordan det går i morgen og jeg har ti tusen sommerfugler i magen (muligens ti tusen tommeltotter også når det gjelder bryllupsplanlegging, men lar det stå til!)

Hilsen Maja

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler::ler:

Hehe, det går så bra så skal du se :)

Vi er omtrent like langt og omtrent like langt til vi gifter oss, men jeg har kirka i boks.

Går nok bra skal du se :)

Lykke til

Skrevet

Synes du virker bra i rute, jeg! Alltid bra med ting som er unnagjort, på den måten kan man jo også spre kostnadene litt utover også. Og det er jo bra 8)

Skrevet

Det går sikkert bra. Kirken har jo flere vielser på samme dag, mens lokale bare blir leid ut til ett par, så det er bedre å booke den veien.

Skrevet

:D :D :D

Jippi! Det er i boks og nå slapper jeg så mye mer av. Det kribler i magen over at jeg vet hvilket klokkeslett til og med at vi blir mann og kone.

:hoppe::hjerte::hoppe::hjerte::hoppe::hjerte::hoppe::hjerte:

Skrevet

Grattis! Ordner seg for snille jenter, vettu.....

Skrevet

takk takk... nå er det bare å kaste seg ut i alt det andre...

gleder meg også får alle andre bare syns at jeg er rar når jeg gnåler om at flasker ikke har noe på bordene å gjøre og at jeg vil ha de invitasjonene som jeg så og ikke noen andre...(har kjøpt dem!)..

får se hvilke andre ideer og oppfatninger jeg får etterhvert som planleggingen tar form.

Skrevet

Gratulerer med klar dato. Nå er det bare å kjøre på med planleggingen. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...