Gå til innhold

Vask av overmadrass i vaskemaskin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har vasket en overmadrass i vaskemaskina før og vet hvordan man gjør det? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Overmadrassen? Er du sikker på at du ikke mener trekket til overmadrassen? Hvis du mener trekket så er det vel bare å følge vaskanvisningene. Mener du selve madrassen så hadde jeg satset på rensing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Awsome

Har gjort det eit par ganger. Stapper den bare inn i maskina, hiver i vaskemiddel og setter den på. Aner ikkje hva program det er for vi bruker bare eit program til alt.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er en tynn overmadrass burde det gå bra å bare stappe den inn (tynn som i dyne-aktig, uten avtagbart trekk), hvis ikke ville jeg tatt av trekket og vasket det. Vaskelappen burde si noe om hvor mange grader etc den skal vaskes på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at man vasker trekket på 60 grader i hvert fall!

Men tingen er at katten min hr tisset i sengen, og det har derfor runnet inn i den:o

Jeg er fattig student, så har ikke rå til å levere den til rensing heller..;/ I hvert fall ikke med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville heller tatt sjansen på å stappe hele overmadrassen inn i vaskemaskinen (hvis det er plass?) enn å ligge på den og vite at det er kattepiss inni. Det vil jo lukte også, selv om trekket blir vasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stapp inni og se om du har plass til overmadrassen. Er vel egentlig plassen som begrenser om du får det til eller ikke.

Vi har vasket overmadrassen flere ganger (amme-melke-gulp problematikk), og det har gått superfint! Tror jeg har begrenset meg til 40 grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...