AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 jeg er sånn halvveis på slankeren for tiden, og trenger tips til "slankemiddager" :gjeiper: har gått litt tom nå for ideer, har spist mye suppe med diverse, og mye kylling :gjeiper: så noen tips? enkel og grei mat, gjerne kokt eller stekt i ovnen
tette-nette Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 Laks i folie med grønnsaker i Man tar aluminiumsfolie pensler den med olje. Legger en laksefilet (gjerne marinert, er den ikke er det veldig godt med sitronpepper). Legg det man vil ha av grønnsaker sammen med fisken ( jeg er veldig gla i sopp,gulrøtter, bønner, mais) Lukk pakken sammen sett den i ovnen på 225 grader. Tar pluss minus 20 min Nam nam
Frøken Helene Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 Vi spiser stort sett helt vanlige middager, det er som regel størrelsen på porsjonene man ofte bommer på. En vanlig middag hos oss kan f eks være: - svinefilet, blomkålpuré og grønnsaker - karbonadedeig (ikke så verst prismessig på Rema) som vi lager hamburgere eller kjøttboller av. Har masse salat, tzatsiki/sans lettrømme, ovnsbakte poteter etc,etc.
-Fisken- Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 -Gryterett med bønner og grønnsaker, tomatbasert -Omelett med skinke og grønnsaker (f.eks brokkoli, vårløk/rødløk og paprika) -Chili con carn, bruk karbonadedeig, svinekjøttdeig eller kyllingkjøttdeig -Blandet salat med kylling/reker/tunfisk/skinke/egg. Grovt brød til -Wok -Fiskekaker med wokede grønnsaker -Laksefilet/torskefilet/pangasius (eller hvordan det skrives)med ovnsbakte grønnsaker. Legg fisken over grønnsakene de siste 8-10 minuttene av steketiden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå