Rosalie Skrevet 5. september 2010 #21 Skrevet 5. september 2010 ts her fortsettelse: de siste ukene gikk fint, fordi barna klarte å forholde seg til regelen "1 om gangen" på besøk. De fortsatt å komme, men leken gikk fint, fordi det barnet som var på besøk lekte bare med mitt barn. I går kom 2 av jentene samtidig og spurte om de kunne komme inn. Jeg minnet dem å regelen "1 om gangen", og da gikk de uten å si noe. I dag er en mor sur på meg fordi jeg nektet dattera hennes å komme inn. Vet ikke hva jeg skal gjøre:( Hold på ditt. Virker som mødrene i strøket har sett på dere som gratis barnevakter. For øvrig ser jeg ingen grunn til å slippe inn unger slik for å leke med en ett-åring. For de leker jo ikke sammen med ett-åringen, men med hverandre og bruker ett-åringen som skalkeskjul. Neste gang en mor kommer og er sur, så kan du spørre i retur hvorfor du skal slippe inn hennes barn uten noen grunn. Har hun åpent hus for alle barna i nabolaget, kanskje?
Gjest Bella_ Skrevet 5. september 2010 #22 Skrevet 5. september 2010 Skjønner fakktisk ikke at du orker å ha fremmede unger på besøk 24/7.Har du ingen venniner med barn?Inviter heller dem du så kan barnet ditt leke med barn på egen alder.
gompen Skrevet 5. september 2010 #23 Skrevet 5. september 2010 Det du skal gjøre: Overse den sure sjefete dama. Hva hun mener om deg er ikke viktig. Hvis hun nevner det igjen, forklar dette: Ditt hus, dine regler. Enkelt og greit. Ellers kan du jo gå bort når dama er hjemme og "dumpe" ett åringen der og si du skal bort et par timer? Kan jo hende pipa får en annen lyd da? hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå