AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Ble litt inspirert av en annen tråd her om invitasjoner. Så jeg måtte bare spørr. Hva synes dere om at folk bruker facebook til å invitere? Jeg er i en stor gruppe med venner og de inviterer alltid over facebook. Det har blitt til at jeg også gjør det, men jeg ringer alltid alle som ikke svarer på invitasjon for å sjekke at de har fått med seg at jeg har invitert. Jeg har gått glipp av flere bursdagsbesøk og jentekvelder fordi jeg får en invitasjon på facebook jeg ikke har sett. Jeg syns det er dårlig gjort. Det kan være flere grunner til en person ikke har sett invitasjonen. Man kan se hvem som har sagt at de kommer og hvem som har sagt at de ikke kommer. Da kan man ringe til de som ikke har svart for å finne ut om de faktisk er klar over at de er blitt invitert til noe. De gangene jeg har gått glipp av noe fordi jeg ikke har sett invitajsonen har jeg blitt ganske skuffet. Skuffet fordi at hun/han som iviterte ikke en gang gadd å sjekke om jeg visste om invitasjonen etter jeg ikke hadde svart. Jeg mener det er ikke alle som er helt up to date på facebook alltid.
Twink Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 Dette er en av de få grunnene til at jeg er på facebook. Arrangementer blir alltid planlagt der. Nå sier jo alltid folk ifra til meg om jeg ikke har svart, men da er det fordi det er en stund siden jeg fikk inviten og de lurer på om jeg egentlig kommer eller ikke. Tar derfor mye lengre tid å bli invitert på gamle måten en via facebook. Jeg har fått satt på automatisk varsling om events jeg n¨da, slik at jeg får mail hver gang jeg får en invite. Så om folk kunne latt være å invitere meg til alt mulig bullshit hadde det blitt bra! (Altså events som "ha en fin sommmer" som varer fra juni til august type ting).
Gjest Bianca26 Skrevet 8. august 2010 #3 Skrevet 8. august 2010 Ble litt inspirert av en annen tråd her om invitasjoner. Så jeg måtte bare spørr. Hva synes dere om at folk bruker facebook til å invitere? Jeg er i en stor gruppe med venner og de inviterer alltid over facebook. Det har blitt til at jeg også gjør det, men jeg ringer alltid alle som ikke svarer på invitasjon for å sjekke at de har fått med seg at jeg har invitert. Jeg har gått glipp av flere bursdagsbesøk og jentekvelder fordi jeg får en invitasjon på facebook jeg ikke har sett. Jeg syns det er dårlig gjort. Det kan være flere grunner til en person ikke har sett invitasjonen. Man kan se hvem som har sagt at de kommer og hvem som har sagt at de ikke kommer. Da kan man ringe til de som ikke har svart for å finne ut om de faktisk er klar over at de er blitt invitert til noe. De gangene jeg har gått glipp av noe fordi jeg ikke har sett invitajsonen har jeg blitt ganske skuffet. Skuffet fordi at hun/han som iviterte ikke en gang gadd å sjekke om jeg visste om invitasjonen etter jeg ikke hadde svart. Jeg mener det er ikke alle som er helt up to date på facebook alltid. Er o veldig greit da om man skal invitere mange, så slipper man å sende en haug med sms til folk eller ringe.
Fortunatus Skrevet 8. august 2010 #4 Skrevet 8. august 2010 Alle invitasjoner som blir sendt til meg (til grupper og arrangementer) får jeg tilsendt en mail Og mailen sjekker jeg flere ganger daglig.
The Kitten Skrevet 8. august 2010 #5 Skrevet 8. august 2010 Mange ganger synes jeg det er veldig greit å bli invitert til fester via facebook. Det kan for eksempel være at jeg ikke vet om jeg vil gå, vil sjekke hvem andre som kommer, etc. Da er det supert om jeg kan vente noen dager med å svare til jeg har bestemt meg.
MissStiles Skrevet 8. august 2010 #6 Skrevet 8. august 2010 Jeg bruker også facebook til det. Da har jeg bedre oversikt over hvem som kommer. Hvis det er jeg som inviterer. Eller hvis jeg skal et annet sted.
Koh-i-Noor Skrevet 8. august 2010 #7 Skrevet 8. august 2010 Du kan vel gi beskjed om at du vil få beskjed pr. telefon?
sleazejenta Skrevet 8. august 2010 #8 Skrevet 8. august 2010 Jeg synes det er en veldig praktisk måte å gjøre det på. Liker å kunne gå inn og dobbelsjekke hvem som kommer og ikke, uten å måtte tenke for mye og er det noen som ikke svarer, så kan man jo f.eks sende en diskret, hyggelig "kommer du?" melding.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #9 Skrevet 8. august 2010 Jøje meg, det er visst dårlig gjort å sende invitasjoner over facebook nå!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå