Gå til innhold

"Wollahorer"


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet at "Wolla" er ett uttrykk som betyr "Hei" el. men mer vet jeg ikke. Har aldri hørt det i en sammenheng men lurer veldig på hva det betyr.

Mae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom jeg på noe! Var et dansk nettspill som var veldig populært for noen år siden. Mustafa's ett eller annet. Der hører man utrykket. Wolla betydde da "hallo", og horer...vel..samme betydninga som her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wolla er det samme som "hei", ja.

Wollahorer, vil vel egentlig mene "hei damer", eller "hei, jenter". Evt. bare "hei" til "gjengen" sin. ;)

Du har vel hørt utrykket "schpaaa kæbe der, ass!"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd når "horer" blir et positivt ord å si, en hilsen til vennene sine.. Jeg er ikke overbegeistret over snoop doggy osv. som sier "my ho" om kjæresten sin.. så har det kommet hit. Hore et et OVERBRUKT ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruken av ordet HORE har tatt seg opp fordi mange innvandrere bruker det hyppig og bruken har spredd seg til etniske nordmenn, spesielt ungdommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel hørt utrykket "schpaaa kæbe der, ass!"?

eh ...hva betyr det?? :oops:

Hadde noen kalt meg en hore så hadde jeg IKKE blitt blid ....jeg ligger ikke med gud og hver man og tar meg ikke betalt - og det er der definisjonen av Hore er - mener jeg ....så de som bruker dette uten den betydningen bruker igrunnen helt feil ord og det mener jeg er tåpelig ....hmf ...kalle jenter for noe så nedverdigende da !... *riste på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kom jeg på noe! Var et dansk nettspill som var veldig populært for noen år siden. Mustafa's ett eller annet. Der hører man utrykket. Wolla betydde da "hallo"' date=' og horer...vel..samme betydninga som her.[/quote']

Barnet mitt på åtte år spilte et spill for en stund siden. Jeg sa hei, hva er det du spiller da? Fikk til svar jeg spiller et sex-spill.

Det viste seg å være dette spillet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det spillet jeg tenker på handlet om en pakistaner eller noe som kjørte opp en gate og prøvde å sjekke blonde damer, de hoppet inn i bilen og det var et eller annet med kondomer. Barnet kalte det et sex-spill uansett hvordan andre definerer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...